Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Denise1987 zei:

Wat balen dat je zo veel pijn hebt😐

Misschien komt dat ook door de grote van de prothese? 🤷‍♀️ misschien dat de borstspier dan nog meer opgerekt word ofzo. En dan nog de lift erbij.

 

Fijn dat je je steeds iets beter voelt.

Straks als je nieuwe boobies mooi zakken en ploppen, is het vast en zeker dubbel en dwars waard geweest.

 

Hoe was het douchen gegaan?

Ja zal er ook zeker mee te maken hebben hoor. Ik heb mezelf ook wel vervloekt even.. waarom moest dit nou zo nodig en waarom zo groot😠. Maar goed dat was toen.. 🙈😊

 

Het douchen was heerlijk. Ook even die warmte op je rug want die heeft het natuurlijk ook niet makkelijk door het constant op de rug liggen. 

 

Ben wel op een stoel gaan zitten want kan echt niet te lang staan. De druk en pijn zorgt er toch weer voor dat je wat duizelig kan worden. 

 

Dus even lekker fris afspoelen en hup weer plat😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Denise1987 zei:

Haha met doos en al🤣🤣🤣

 

Goed om te horen dat de narcose mee viel.

Vind dat dood eng. Daar zie ik nog het meest tegenop 😑 lijkt me zo apart.

 

Ik word volgende week dinsdag gebeld door de anesthesist, voor de screenen.

 

Nu komt het echt dicht bij🤗🤗🤗

Jaaaa snap ik... van de ene kant is het ook wel jammer dat de voorpret/ spanning voorbij is. Toch bijzondere periode😊

 

Probeer er nog even van te genieten en hou ons op de hoogte😊🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Denise1987 zei:

Oehhh, super spannend. 

Ik vind de narcose ook zo eng.

Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Maar voor nu maak ik me daar nog het meeste zorgen om.

 

Alvast succes voor dinsdag 😘

Dankjewel 😘… heb het met mijn eerste operatie ook gehad natuurlijk en is niks raars gebeurd ofzo meer mijn “eigen” angstige gedachten. 
 

27 december is ook zo gaat zo super snel… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maria1382 zei:

Heb nog een  foto erbij geplaatst van mijn pijnlijke bakstenen.. staan wel privé. Mocht je willen spieken laat ff weten dan voeg ik je natuurlijk toe😘 

Ik zou wel graag willen spieken.

Ik voeg jou straks ook toe als ik m'n boobies heb en weet hoe ik een album aan kan maken😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lizzzz zei:

Dankjewel 😘… heb het met mijn eerste operatie ook gehad natuurlijk en is niks raars gebeurd ofzo meer mijn “eigen” angstige gedachten. 
 

27 december is ook zo gaat zo super snel… 

Ja je kunt jezelf ook helemaal gek maken he😄

Ik hoor eigenlijk van de meeste mensen dat het super fijn is de narcose.

Maar toch..... 🤪

 

Ja nog 3 weekjes. Gaat toch echt wel snel. Toen ik mijn afspraak maakte leek het nog zo ontzettend ver weg, alleen nu is het al bijna🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382 Klinkt wel heftig je hele verhaal. Fijn dat je hebt kunnen douchen dan voel je je toch al een heel ander mens. 

 

Nu rusten, en en dan zal het elke dag wel wat beter gaan. Was zo te lezen ook een heftige ingreep. Maar wat zal het mooi worden straks❤

 

Moet wel lachen om de opmerking van je man haha, met doos en al🙈🤣

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Denise1987 zei:

Ja je kunt jezelf ook helemaal gek maken he😄

Ik hoor eigenlijk van de meeste mensen dat het super fijn is de narcose.

Maar toch..... 🤪

 

Ja nog 3 weekjes. Gaat toch echt wel snel. Toen ik mijn afspraak maakte leek het nog zo ontzettend ver weg, alleen nu is het al bijna🤗

Jaaa dat had ik ook… ik dacht ohhh duurt nog 7 weken en voor ik er erg in heb is het zo ver, gaat zo snel. 

Zal vast goedkomen met ons, weet heel zeker dat je er daarna zooooo blij mee bent vóór mij was het de beste keuze ooit en ben er altijd dolgelukkig mee geweest en nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Maria1382 zei:

@Denise1987 heb je toegevoegd hoor😊. Niet schrikken hoor🙈😅😘

2 uur geleden, Lizzzz zei:

😘… 

O ik denk dat dit super mooi gaat worden. Je ziet nu al dat ze mooi gevuld en gelift zijn. 

Ze zitten nog heel hoog, maar weet zeker dat dit prachtig word als ze dalijk gezakt zijn.

Wat fijn ook dat je niet het anker litteken hebt.

 

Ik hoop dat ze bij mij straks ook mooi gelift worden met alleen de prothese.🤞

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Denise1987 zei:

O ik denk dat dit super mooi gaat worden. Je ziet nu al dat ze mooi gevuld en gelift zijn. 

Ze zitten nog heel hoog, maar weet zeker dat dit prachtig word als ze dalijk gezakt zijn.

Wat fijn ook dat je niet het anker litteken hebt.

 

Ik hoop dat ze bij mij straks ook mooi gelift worden met alleen de prothese.🤞

 

Dank je wel😊❤ ja wij hier thuis zien alleen nog 2 bakstenen 🙈🤣. Dus fijn om dit te lezen.. maar ik heb alle tijd en wacht het rustig af. 

Dinsdag foto's appen naar Dr.Nio. ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Fijn om hem zo makkelijk te kunnen bereiken. Ook een geruststelling😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je ze nu hebt!!! En vervelend dat je pijn hebt 🍀

 

ik zit niet heel vaak op het forum dus moest ff beetje bij lezen. Maar ik ben erg benieuwd naar je vierkante motiva’s met doos en al 🤫😂😂😂 humor heeft die man wel van je hoor!!! 
 

Hopelijk gaat het snel allemaal beter en kan je er snel van genieten! 

 

Ik nog even geduld, net als @Denise1987op 27 dec!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-11-2021 om 15:51, Shadow zei:

Nou ik heb ze😊, alles is goed gegaan. Ben nu al super blij. Zal  morgen of overmorgen een verslag typen in mijn topic.  Maar voor de meiden die na Kliniek Veldhoven gaan. Het was echt super geregeld, en de verpleging was zo ontzettend lief. Heb nu bijna geen pijn maar dat komt waarschijnlijk door de pijnstillers van daar nog.

Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat en dat je nu al super blij bent. Ik ben volgende week aan de beurt ik hoop ook op een goed herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2021 om 16:38, Maria1382 zei:

Lieve dames, na een nacht overnachten in het park medisch ziekenhuis ben ik nu weer thuis. 

Samen met me nieuwe boobs. 

 

Zeg eerlijk dat ik er totaal nog niet van geniet. Heb echt helse pijn. Ik heb dit zwaar onderschat. Komt natuurlijk ook door mijn persoonlijke situatie. 1050cc onder de spier en een lift erbij. En dat alles voor de eerste keer. 

 

Ik wil jullie zeker niet bang maken hoor en weet dat het voor iets moois is❤💯. Maar ga nu even goed bijkomen en hopen dat de pijn minder wordt😔. Dan zal ik alles uitgebreid vertellen. 

 

Dikke knuffel❤❤

Sow ik was er even een tijdje niet ik heb veel gemist. Wat fijn dat jij de operatie ook al achter de rug hebt. Met de pijn zal het nu wel meevallen denk ik? En heb je mega borsten? Of valt her mee 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2021 om 13:25, Maria1382 zei:

Hallo lieve dames, 

Super bedankt voor jullie lieve reacties❤  Doet me echt goed!!

 

Ik leef weer een beetje! Powww wat heb ik dit zwaar onderschat. Echt wel afzien deze eerste dagen. Zelfs me telefoon vasthouden deed pijn.

 

Maar goed we blijven positief😁❤. 

 

Hier even mijn verslag: 

Dinsdag ochtend 08:15 dus melden. Moest alleen naar binnen dus moest mijn traantjes behoorlijk weg drukken. Man lief ook🙈.

 

Binnen ging alles super. Had een kamer voor mij alleen. Moest 1nachtje blijven ivm de combi vergroting en lift. Mijn mooi blauwe pakje aangedaan en om 09:00 kreeg ik mijn infuus. In 1x goed geprikt gelukkig. Dr. Nio kwam zijn kunsten op mijn borsten tekenen. Hij nam hier heel erg zijn tijd voor. Super lieve, rustige man. Dekte mij ook weer lekker warm toe en zei dat hij er wat moois van ging maken. De twijfel was wel of ik een anker kreeg als litteken maar hij ging zijn best doen. 

Ik gaf me over en werd door 2 mannelijke artsen naar de operatiekamer gereden. Beide artsen zeiden dat ze heel goed voor mij gingen zorgen en geloof me dat klinkt echt heel fijn! 

Ik kwam onder de grote operatie lampen te liggen ( was nog nooit geopereerd) en toen vond ik het wel spannend worden. Dr Nio kwam er ook bij en dit voelde goed. Ik was er klaar voor. We kletsen over mijn 4 prachtige kids en weg was ik....

 

Toen werd ik wakker gemaakt en moest natuurlijk even nadenken waar ik was. Ojaaa ik heb TIETEN!!!!! Voordat ik onder mijn dekentje kon kijken werd ik overstroomd door een ongelooflijke pijn. Het boeide mij totaal niet meer hoe ze waren maar kreunde het uit. Hier werd meteen op gehandeld met extra medicatie. Ik werd naar mijn kamer gereden en kon rustig bijkomen. Na iets gedronken te hebben werd ik misselijk. Blijkbaar kan ik dus niet tegen een bepaalde pijnstillers en mijn nachtmerrie werd werkelijkheid.  Ik moest overgeven en geloof me met die pijn kracht zetten is niet te doen... hierdoor zakte ik ook weg en ging ik even ko. Hoorde in de verte wat bellen afgaan en toen ik bijkwam stonden er een stuk of 6 verpleegkundige naast me. Maar ik was er weer... 😊

 

Verder was het echt een hel. Pijn pijn en nog is pijn. Wist dat onder de spier pijnlijker was maar dit.. heb snachts huilend op het knopje gedrukt dat ik niet meer kon. Voelde me erg bezwaard maar ik kon echt niet meer😢 Ze waren echt super lief meedenkend en kreeg wat extra. 

Totaal niet geslapen natuurlijk en dacht zelf even ..haal ze eruit!! 

Maar goed volgende dag mocht ik om 09:00 naar huis. Manlief kon niet wachten om de zorgen over te nemen en mij te helpen. Moest nog 2 uur in de auto zitten pffffff maar goed. Ik wilde perse Dr. NIO dus dan maar doorbijten!! 

 

Thuis nog flink moeten afzien. Heb wel 15 tabletten per dag. En vooral de pijn, het super strakke opgezette gevoel en je rug pijn tegelijk zijn dodelijk. 

 

Nu zit ik op 3 dagen po en dat ik dit hele lange verhaal typ zegt al heel wat😁. Pijnstillers werken goed en ik ben toch wel blij dat ik deze wens van mij in vervulling heb laten gaan .

 

Tja mijn boobs zitten nog in mijn nek en lijken net bakstenen 🤣 totaal geen vorm maar dat heeft gewoon tijd nodig. 

 

Ik moet nog flink rusten. Manlief doet alles, kids, huishouden en mij verzorgen dus ik mag niet klagen. 

 

Het is echt echt echt wel even een hel. Maaar heb nu weer hoop en mag straks lekker douchen en dan langzaam gaan genieten van mijn / onze 2 nieuwe vriendinnen😉

 

Super tevreden over de mensen van park medisch centrum❤ Dr. NIO, was mijn 1e keus. Moet het natuurlijk nog afwachten maar wat een bijzondere getalenteerde arts💯❤!! Heb mij zo veilig gevoeld bij hem. Ennnn dus ook geen anker🤩 En dat met mijn lege, ongelijke theezakjes van 4 zwangerschappen en daarbij de wens voor echt wel een behoorlijk maatje "groter" 

 

Heb dus lift met vergroting, 1050cc motiva corse❤ 

 

Geduld is een schone zaak maar im happy❤ 

 

Foto's volgen zeker nog😘😘

Omg wat een verhaal. Hoop dat het inmiddels goed gaat met je. Pff nu krijg ik ook spanning 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2021 om 18:05, Lizzzz zei:

Ohhh wat heftig! Maar ik weet idd zeker dat je er iets moois voor terug hebt gekregen en straks zeker van gaat genieten. 
Nog een goed herstel gewenst. ☺️ 
 

Ik mag dinsdag voor mijn wissel en vind het ook weer super spannend vooral de narcose 😥. Komt nu ook heel dichtbij..

 

Vandaag is jou dag. Hoop dat alles goed is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftelkalender

 

November:

29 Shadow Schreinemachers 350cc ♡

30 Maria1382 Nio 1050cc ♡

 

December:

7 Lizz wissel Plovier 500-600cc ♡

15 MissDD wissel Hawinkels 425cc

27 Denise1987 Donders 405cc

27 Maarly 440cc en 495cc.

 

Wil je erbij? Of een wijziging laat het weten. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2021 om 02:33, Lizzzz zei:

Het, ja alles is goed gegaan ☺️ Tot nu toe amper pijn gehad dus hoop dat het zo blijft 🍀

Ooh wat fijn dat je bijna geen pijn hebt🙏!! Hoop dat alles verder goed is verlopen.. Nu lekker rusten en herstellen❤😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.