Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

15 uur geleden, Lizzzz zei:

Hoi hoi, 

 

ik krijg 7 Dec een wissel bij Plovier, super spannend! 
De cc kijken we op de dag zelf maar ik denk zelf tussen de 500-600. 
 

succes met de komende tijd. 
 

xx 

Hoi Lizz,

 

Hoeveel cc heb je nu en welk merk/type ga je krijgen? 

7 december is al over 3 weekjes spannend zeg

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Denise1987 zei:

Ik word ook in december geopereerd. 

 

27 december 

Dr donders, kliniek veldhoven

405cc mentor extra

 

Ben ook benieuwd wie nog meer.

Met oud en nieuw hebben zo te zien meerdere dames nieuwe boobs.

Ik ben benieuwd naar het resultaat

 

(     ) (     )

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maria1382 zei:

Ik zit nog net in november😊.

 

Dinsdag 30 nov. Dr Nio parkkliniek in Rotterdam.

1050cc en lift. 

 

Spannend😁

Wat spannend bijna al. 

Wow en wat voor een volume ga je krijgen zeg. Het zal vast super mooi worden. Welk merk en type krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd

 

ik heb nu de Allergan ruwe protheses 385 cc dual plane geplaatst. Heb ze nu bijna 9 jaar en omdat deze protheses niet meer gebruikt worden en niet goed zijn heb ik besloten om te wisselen, ik wil voor mentor gaan met iets meer cc. 
 

Merk wel dat ik er nu veel mee bezig ben, komt heel dichtbij.. en jij? 
Is het je eerste vergroting? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2021 om 21:52, Lizzzz zei:

@Missdd

 

ik heb nu de Allergan ruwe protheses 385 cc dual plane geplaatst. Heb ze nu bijna 9 jaar en omdat deze protheses niet meer gebruikt worden en niet goed zijn heb ik besloten om te wisselen, ik wil voor mentor gaan met iets meer cc. 
 

Merk wel dat ik er nu veel mee bezig ben, komt heel dichtbij.. en jij? 
Is het je eerste vergroting? 

Hoi Lizz,

 

Nee dit wordt de 2de bv. Ik heb ook allergan 255. Heb je al afspraken staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Shadow zei:

Ik zit ook nog net in November. 29 November Veldhoven kliniek 350cc mentor extra. Tijd gaat snel nu🙃

Hoi Shadow, jij krijgt dan de moderate extra die zijn bij een 350cc 12.2 breed en lang en 4.3 projectie. Ik heb nu 255 met een projectie van 4.6. En ik ga naar een 425. 11.9 lang breed en 5.7 projectie ik twijfel wel hoor 🤭 welk arts ben je geweest krijg je ze dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Lizzzz zei:

@Missdd

 

ja 7 december krijg ik mijn wissel bij Plovier in België. 
Heb jij ook de allergan ruwe protheses? 
Is dat dan ook de reden van jou wissel? 

Hoi Lizz,

 

Ik heb overmatig kapsel en regelmatig pijn dat is meer de reden. Ik heb ook ruwe protheses nu ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Maarly zei:

27 december wordt ik geopereerd,

 

440 en 495 cc dual plane mentor xtra moderate.

bij kliniek Veldhoven.

 

komt steeds dichterbij 🤗

Hoi Maarly,

 

Je krijgt 2 verschillende zie ik ivm verschil van de borsten denk ik.

Welke cup heb je nu?

Wat is de breedte van je borst? 

 

Spannend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missdd ik krijg ze voor de spier . Ik word geholpen door dr Schreinemachers.  Ik vind het spannend allemaal. Met passen zag het heel mooi uit , maar ik heb van mezelf best nog stevige borsten die niet hangen, heb ook best wat borstweefsel. Hoop dat het allemaal niet te groot word als die 350 erbij komt. Twijfels over de cc s zullen wel tot het einde blijven haha🙈 de ene dag ben ik bang dat het te weinig is, volgende dag ben ik bang dat het teveel is😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Shadow zei:

@Missdd ik krijg ze voor de spier . Ik word geholpen door dr Schreinemachers.  Ik vind het spannend allemaal. Met passen zag het heel mooi uit , maar ik heb van mezelf best nog stevige borsten die niet hangen, heb ook best wat borstweefsel. Hoop dat het allemaal niet te groot word als die 350 erbij komt. Twijfels over de cc s zullen wel tot het einde blijven haha🙈 de ene dag ben ik bang dat het te weinig is, volgende dag ben ik bang dat het teveel is😅

Het is zeker moeilijk omdat we niet weten hoe het er uit komt te zien. Weet natuurlijk je voorsutuatie niet maat ik had wel een a/aa. Ik heb 255cc maar wel met extra projectie dus mijn borsten staan wel naar voren ook al zijn ze niet zo groot. Een 350 moderate extra is een implantaat dat wat breder is maar minder projectie geeft. Het aantal cc is verspreid in die 12.2cm. Je kunt het aantal cc in een boterham zakje doen en een cirkel tekenen op papier van 12.2 diameter en dan het zakje er op houden. Dan snap je wat ik bedoel. Je kunt ook u normale mentor 1 high profiel nemen van 375cc dan heb je een prothese van 12cm breed en een projectie van 5cm. Zie tabel. Hoeveel consulten heb je gekregen bij verschillende artsen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Shadow zei:

@Missdd ik krijg ze voor de spier . Ik word geholpen door dr Schreinemachers.  Ik vind het spannend allemaal. Met passen zag het heel mooi uit , maar ik heb van mezelf best nog stevige borsten die niet hangen, heb ook best wat borstweefsel. Hoop dat het allemaal niet te groot word als die 350 erbij komt. Twijfels over de cc s zullen wel tot het einde blijven haha🙈 de ene dag ben ik bang dat het te weinig is, volgende dag ben ik bang dat het teveel is😅

Dat heb ik nu precies het zelfde. De ene keer denk ik het is te weinig, en dan denk ik weer misschien moet ik toch wat meer doen😅

Zo stom he

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Missdd zei:

Hoi Maarly,

 

Je krijgt 2 verschillende zie ik ivm verschil van de borsten denk ik.

Welke cup heb je nu?

Wat is de breedte van je borst? 

 

Spannend xx

Ja een borst bij mij is groter als de ander idd, je kan het bij de pas sessie goed zien aan de voorkant, links duidelijk groter als rechts. Ik draag nu een B75, Pff mijn borstbreedte was 16? Kan dat? Ik weet het eerlijk gezegd echt niet meer. We gaan iig voor een moderate en geen high profile om mijn gehele borst te vullen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Denise1987 zei:

Weet er iemand of er in de eerste en tweede lockdown ook operaties in privé klinieken werden gecanceld?😐

Ik ben een beetje bang voor nog een lockdown.

Zou zo balen zijn als de operaties niet door kunnen gaan

Ik denk dat niks dicht gaat. Ziekenhuizen en klinieken vallen gewoon onder zorg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Maarly zei:

Ja een borst bij mij is groter als de ander idd, je kan het bij de pas sessie goed zien aan de voorkant, links duidelijk groter als rechts. Ik draag nu een B75, Pff mijn borstbreedte was 16? Kan dat? Ik weet het eerlijk gezegd echt niet meer. We gaan iig voor een moderate en geen high profile om mijn gehele borst te vullen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi Maarly

 

Ik zie het verschil nu ja. Borstbreedte kan goed kloppen. Het ziet er goed uit zo. Een b cup is al goed genoeg🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftelkalender

 

November:

29 Shadow Schreinemachers 350cc 

30 Maria1382 Nio 1050cc

 

December:

7 Lizz wissel Plovier 500-600cc

15 MissDD wissel Hawinkels 425cc

27 Denise1987 Donders 405cc

27 Maarly 440cc en 495cc.

 

Wil je erbij? Of een wijziging laat het weten. 

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.