Ga naar inhoud

Wie wordt er in December geopereerd?


Missdd

Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Denise1987 zei:

@Lizzzz hoe gaat het met jou? Hopelijk ben je niet heel erg ziek?

En hoe gaat t met je boobies?

Ben goed verkouden vooral en wat koorts maar het herstel van mijn boobies gaat daarintegen heel goed gelukkig! Maar merk wel na een operatie dat je weerstand niet best is… heb in 2 weken buikgriep en Corona opgelopen 😥. Voor jou nu heel spannend nog een paar nachtjes ☺️, probeer je niet te druk te maken want voor je het weet heb je ze 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Denise1987 zei:

Wat fijn  dat ze helemaal naar je zin zijn. Word alleen maar mooier nog.

Dalijk als de blauwe plekken weg zijn. Was je van te voren al begonnen met arnica? Voor de operatie?😘

Ik hoop dat ik weer normaal kan slapen 😔 ja 2 weken van te voren ben ik begonnen maar ik moest 3x per dag 2 tabletjes innemen daar heb ik mezelf niet zo aangehouden🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lizzzz zei:

Ben goed verkouden vooral en wat koorts maar het herstel van mijn boobies gaat daarintegen heel goed gelukkig! Maar merk wel na een operatie dat je weerstand niet best is… heb in 2 weken buikgriep en Corona opgelopen 😥. Voor jou nu heel spannend nog een paar nachtjes ☺️, probeer je niet te druk te maken want voor je het weet heb je ze 😍

O balen zeg. Heeft denk ik ook wel echt impact op je immuunsysteem.

Gelukkig gaat het herstel van je boobies wel vlot.

 

Nog een paar nachtjes. Word nu wel echt spannend. Gelukkig genoeg afleiding met kerst enzo voor de boeg.

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Maarly zei:

Ja opzich wel relax nog hoor. Het is alleen een ziekenboeg thuis dus ik hoop echt dat ik niet ziek wordt. Zou dat zo erg vinden 

Ja ik snap dat je daar bang voor bent. Hopelijk blijft je dat gewoon bespaard.

Mijn kids zijn ook al een paar weken verkouden enzo, was ook bang om het over te krijgen. Tot nu toe nergens last van🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds dag 1 alleen last aan 1 kant. Vooral als ik lig doet het pijner het voelt branderig aan. Overdag heb ik er weinig last van. Ook kan ik met 1 kant al veel bewegingen maken maar met de andere kant niet. Maar me soms toch zorgen. Woensdag heb ik een afspraak staan bij de arts voor het knippen van de hechting knoopjes. 

Ik heb ook niks geks gedaan ofzo ik rust goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Missdd zei:

Ik heb sinds dag 1 alleen last aan 1 kant. Vooral als ik lig doet het pijner het voelt branderig aan. Overdag heb ik er weinig last van. Ook kan ik met 1 kant al veel bewegingen maken maar met de andere kant niet. Maar me soms toch zorgen. Woensdag heb ik een afspraak staan bij de arts voor het knippen van de hechting knoopjes. 

Ik heb ook niks geks gedaan ofzo ik rust goed uit.

Ik heb dit ook aan 1 kant en vooral als ik lig. Op de plek van de borstspier. Maar wat ik herinner van mn vorige borstvergroting komt dit vanzelf goed, toen had ik dat ook. Beterschap x

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Missdd zei:

Ik heb sinds dag 1 alleen last aan 1 kant. Vooral als ik lig doet het pijner het voelt branderig aan. Overdag heb ik er weinig last van. Ook kan ik met 1 kant al veel bewegingen maken maar met de andere kant niet. Maar me soms toch zorgen. Woensdag heb ik een afspraak staan bij de arts voor het knippen van de hechting knoopjes. 

Ik heb ook niks geks gedaan ofzo ik rust goed uit.

Heel herkenbaar. Bij mij gaan ook beide borsten hun eigen weg🙈. Links meer pijn, links daalt minder, rechts jeukt enorm en heeft een andere vorm..  ggrrr zal er wel bij horen. Zijn toch 2 aparte operaties geweest eigenlijk. Wel fijn dat je woensdag een afspraak hebt staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Maria1382 zei:

@Denise1987  spannend!! Vandaag is jouw dag🎊😍!! Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Laat het allemaal maar rustig over je heen komen en we horen graag hoe het met je gaat🍀

Ik heb heerlijk geslapen. Gek genoeg. Lag al om 9 uur in bed. Ben wel 1 keer wakker geworden en vanmorgen was ik ook al om half 6 wakker.🙈

Maar het valt eigenlijk best mee met de zenuwen💁‍♀️

Weet iemand toevallig of je wel deodorant op mag🙈

Want waarschijnlijk ga ik me straks te pletter zweten van de zenuwen🤣

Ik hou jullie op de hoogte❤😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Denise1987 zei:

Ik heb heerlijk geslapen. Gek genoeg. Lag al om 9 uur in bed. Ben wel 1 keer wakker geworden en vanmorgen was ik ook al om half 6 wakker.🙈

Maar het valt eigenlijk best mee met de zenuwen💁‍♀️

Weet iemand toevallig of je wel deodorant op mag🙈

Want waarschijnlijk ga ik me straks te pletter zweten van de zenuwen🤣

Ik hou jullie op de hoogte❤😘

Aaah fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen.. ik heb die dag niks opgedaan. Geen deo of bodylotion etc.  Ik was ook aan het twijfelen dus deed maar niks😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Marii89 zei:

Ik heb dit ook aan 1 kant en vooral als ik lig. Op de plek van de borstspier. Maar wat ik herinner van mn vorige borstvergroting komt dit vanzelf goed, toen had ik dat ook. Beterschap x

Met 1 kant kan ik alles al ik voel helemaal geen pijn de borst voelt ook soepel aan. De andere kant voelt net een baksteen bij elk beweging vooral liggen. Als ik wat na voren zit op de bank valt het mee. Maar als ik beweeg is het net een blok. De borst ziet er wel het zelfde uit alleen is de tepel iets lager dan de ander. Misschien omdat die kant zo gespannen is ofzo? Soms lees ik verhalen over een kleine pocket. Ik wil echt niet nog een keer geopereerd worden. Maar ik heb ze nu bijna 2 weken. Ik moet toch wel lichte werkzaamheden kunnen doen zonder pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Maria1382 zei:

Heel herkenbaar. Bij mij gaan ook beide borsten hun eigen weg🙈. Links meer pijn, links daalt minder, rechts jeukt enorm en heeft een andere vorm..  ggrrr zal er wel bij horen. Zijn toch 2 aparte operaties geweest eigenlijk. Wel fijn dat je woensdag een afspraak hebt staan. 

Ya bij mij dus ook. Het voelt net een stijve blok. Dat jeuken heb ik ook. Dat is wel goed dan geneest het. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Missdd zei:

Met 1 kant kan ik alles al ik voel helemaal geen pijn de borst voelt ook soepel aan. De andere kant voelt net een baksteen bij elk beweging vooral liggen. Als ik wat na voren zit op de bank valt het mee. Maar als ik beweeg is het net een blok. De borst ziet er wel het zelfde uit alleen is de tepel iets lager dan de ander. Misschien omdat die kant zo gespannen is ofzo? Soms lees ik verhalen over een kleine pocket. Ik wil echt niet nog een keer geopereerd worden. Maar ik heb ze nu bijna 2 weken. Ik moet toch wel lichte werkzaamheden kunnen doen zonder pijn?

Ik denk dat je veel vocht vasthoudt dat het zo hard is? Misschien de arts even bellen vandaag. Ik heb alleen een branderig gevoel als ik lig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej dames , ik ben vandaag 4 weken po. Ik maak me ook een beetje zorgen. Ik heb vanaf het begin al een grote verschil en hou wat meer vocht vast in een borst. Het verschil zo groot dat het heel duidelijk is in kleding. De grotere borst heb ik ook iets meer last van. Ik hoop dat dit goedkomt maar het verschil is zo groot en ik zit al 4 weken na mijn operatie datum😞. Had gedacht dat het nu wel wat meer recht getrokken zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Missdd zei:

Marly & Denise

 

Heel veel succes vandaag ik wens jullie een super goed herstel. En prachtige boobs (     ) (     )

Dankjewel !!

 

het is allemaal heel goed gegaan. Ik was al vroeg aan de beurt en alles ging heel snel. Ben echt heel erg blij er mee!! Heb niet heel veel puf om op dit moment te typen. Maar het ging allemaal heel snel en was al vrij vlot weer thuis, heb aan 1 kant meer pijn en vooral tussen mijn schouderbladen doet het meer zeer. Maar het ging allemaal heel goed 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Denise1987 zei:

Ik heb ze🥳🥳🥳🥳

Operatie en narcose is reuze meegevallen.

Ik heb wel pijn. Maar het is draagelijk.

Er is uiteindelijk 365cc ingegaan.

En zoals jullie zien, zijn de mijne ook bakstenen 🤣🤣

Ik hou jullie nog op de hoogte meiden.

Nu even lekker rusten.

😘

Jeuhhh je hebt ze, achteraf gelukkig allemaal meegevallen, goed herstel gewenst! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maarly zei:

Dankjewel !!

 

het is allemaal heel goed gegaan. Ik was al vroeg aan de beurt en alles ging heel snel. Ben echt heel erg blij er mee!! Heb niet heel veel puf om op dit moment te typen. Maar het ging allemaal heel snel en was al vrij vlot weer thuis, heb aan 1 kant meer pijn en vooral tussen mijn schouderbladen doet het meer zeer. Maar het ging allemaal heel goed 🥰

Goed herstel gewenst! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.