Ga naar inhoud

400cc en nu maar een 75B?


Aanbevolen berichten

Hi ladys

ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb 400cc motiva full gekregen.

vandaag heb ik mijn cup maat gemeten.

ik weet dat het nog kan veranderen maar ik kwam op 75b uit. Mijn voor situatie was een 75aa/a. Ik schrik hier van dat het zo weinig is maar 1,5 cup maat omhoog. Gaat dit nog veranderen of maar een klein beetje? Zijn er meer meiden die hebben gemeten na 2 weken po en ook op heel weinig uitkwamen? Mijn omtrek van mijn borsten zijn nu 90cm en onder mn borst 75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo toevallig, ik had me daarnet ook opgemeten en kwam op 74 en 86 en zit ook maar op een B 😲.

Volgens mij passen ze wel niet in een B-cup hoor. 

Zou graag al wat BH's passen maar zie het niet zitten om het online te bestellen. Zou liever meteen eens naar de winkel gaan maar ja, hier is alles gesloten door Corona. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden het meten met implantaten werkt niet. Implantaten hebben eigenlijk altijd een grotere cupmaat nodig, mede omdat deze war vormvaster zijn dan gewone borsten. Staar je er niet op blind. Ga straks naar een winkel toe en pas verschillende maten. Dikke kans dat je een d of een f nodig hebt.

Mooi voorbeeld vind ik nog steeds @Veerveertje die dacht een C cup te kunnen bestellen en nu vaak een F draagt.

Komt goed, ook als ze zakken gaan ze nog voller zijn en ogen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Meiden het meten met implantaten werkt niet. Implantaten hebben eigenlijk altijd een grotere cupmaat nodig, mede omdat deze war vormvaster zijn dan gewone borsten. Staar je er niet op blind. Ga straks naar een winkel toe en pas verschillende maten. Dikke kans dat je een d of een f nodig hebt.

Mooi voorbeeld vind ik nog steeds @Veerveertje die dacht een C cup te kunnen bestellen en nu vaak een F draagt.

Komt goed, ook als ze zakken gaan ze nog voller zijn en ogen 

Zo jammer dat ik niet nu al naar de winkel kan , ik voel me net een klein kind die zit te wachten op sinterklaas avond 😂 mijn omvang is wel al terug als vanouds of maakt dat niet uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Zo jammer dat ik niet nu al naar de winkel kan , ik voel me net een klein kind die zit te wachten op sinterklaas avond 😂 mijn omvang is wel al terug als vanouds of maakt dat niet uit ?

Zijn je implantaten dual plane geplaatst? Dan zou ik zeker nog even wachten mdt gaan shoppen. En ook dan nog niet teveel. Na de drop and fluf kan er echt nog wel flink verschil in zitten. En de maat luistert met implantaten iets nauwer. Ik had laatst ook een bh waarvan ik in eerste instantie dacht het gaat wel prima, maar toch te klein en gaat knellen tussen mijn borsten.

Maar je zou wel via zalando wat maten kunnen bestellen en het weer terug sturen. Dan heb je toch een beetje een idee. Ik snap het helemaal hoor. Ik heb voor de spier en heb ook niet helemaal de 6 weken gewacht. Al heeft het bij mij door een complicatie nog langer geduurd voordat ik echt een beugelbh aan kon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Zijn je implantaten dual plane geplaatst? Dan zou ik zeker nog even wachten mdt gaan shoppen. En ook dan nog niet teveel. Na de drop and fluf kan er echt nog wel flink verschil in zitten. En de maat luistert met implantaten iets nauwer. Ik had laatst ook een bh waarvan ik in eerste instantie dacht het gaat wel prima, maar toch te klein en gaat knellen tussen mijn borsten.

Maar je zou wel via zalando wat maten kunnen bestellen en het weer terug sturen. Dan heb je toch een beetje een idee. Ik snap het helemaal hoor. Ik heb voor de spier en heb ook niet helemaal de 6 weken gewacht. Al heeft het bij mij door een complicatie nog langer geduurd voordat ik echt een beugelbh aan kon. 

Ik heb ze ook voor de spier , dat tussen de borsten is wel een goeie want mijn borsten staan vrij dicht op elkaar waardoor dat nog nauwer komt denk ik met het passen van een bh . Misschien moet ik gewoon gaan passen in de winkel want ik heb werkelijk waar geen idee in welke richting ik het moet gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf voor mijn operatie 80b (met vullig) en van het weekend met meten kwam ik op 85b uit hahaha. Heb die vraag hier dus ook al aan meerdere gesteld en ik krijg steeds het antwoord wat @Nog even wachten zegt; het meten werkt niet met nep borsten.

Ik ga zelf zaterdag naar een lingerie winkel en laat me dan opmeten of doe het zelf, geloof dat ze het in veel winkels niet meer voor je doen.

Komt vast goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Misseye zei:

Hi ladys

ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb 400cc motiva full gekregen.

vandaag heb ik mijn cup maat gemeten.

ik weet dat het nog kan veranderen maar ik kwam op 75b uit. Mijn voor situatie was een 75aa/a. Ik schrik hier van dat het zo weinig is maar 1,5 cup maat omhoog. Gaat dit nog veranderen of maar een klein beetje? Zijn er meer meiden die hebben gemeten na 2 weken po en ook op heel weinig uitkwamen? Mijn omtrek van mijn borsten zijn nu 90cm en onder mn borst 75.

Hoihoi,

 Super toevallig dit 🤣🤣 ik had mijn borsten vanavond opgemeten met post operatieve bh aan en kwam in eerste instantie op een 75AA cup uit 😅 en na nog een keer meten op een 75B .. ik was aan het twijfelen om hier een topic over te maken en zie ik dit topic ineens op de voorpagina staan 😄 ik wilde zo al nog een keer gaan meten zonder bh maar zo te lezen hoef ik dat dus niet te doen. Ik vroeg mij al af wat ik verkeerd deed

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister toch maar naar de lingerie winkel geweest en even rond gestruind , jammer genoeg was de hulp ver te zoeken dus ik heb zelf maar wat gepast en het is uiteindelijk een 80C geworden , viel me wel tegen terwijl als ik naar mijn borsten kijk vind ik ze wel mooi maar had groter verwacht. Had er gister ook een beetje een baaldag van.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik ben gister toch maar naar de lingerie winkel geweest en even rond gestruind , jammer genoeg was de hulp ver te zoeken dus ik heb zelf maar wat gepast en het is uiteindelijk een 80C geworden , viel me wel tegen terwijl als ik naar mijn borsten kijk vind ik ze wel mooi maar had groter verwacht. Had er gister ook een beetje een baaldag van.

Xxx

Hoi @Joyforlife ik zie dat je 3 november pas geopereerd bent? Ik ben nu 6 weken po en als ik mijn foto's vergelijk van 2 weken po met die van nu is dat echt een groot verschil! De vorm en grootte veranderd nog heel veel. Ik heb ook 350cc gekregen en was daarvoor bijna plat. Ik denk dat ik nu uit ga komen op een 75D/70E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik ben gister toch maar naar de lingerie winkel geweest en even rond gestruind , jammer genoeg was de hulp ver te zoeken dus ik heb zelf maar wat gepast en het is uiteindelijk een 80C geworden , viel me wel tegen terwijl als ik naar mijn borsten kijk vind ik ze wel mooi maar had groter verwacht. Had er gister ook een beetje een baaldag van.

Xxx

Wel jammer trouwens dat je zo weinig hulp kreeg. Dat ze nu niet meten oke... maar ze kunnen op z'n minst met je mee kijken. Ik hoor trouwens ook wel dat elk merk ook weer anders valt qua maat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jescar zei:

Hoi @Joyforlife ik zie dat je 3 november pas geopereerd bent? Ik ben nu 6 weken po en als ik mijn foto's vergelijk van 2 weken po met die van nu is dat echt een groot verschil! De vorm en grootte veranderd nog heel veel. Ik heb ook 350cc gekregen en was daarvoor bijna plat. Ik denk dat ik nu uit ga komen op een 75D/70E. 

Ik hoop het ! het is misschien wat vroeg geweest om een bh te kopen al kan ik me niet voorstellen dat ze nog een of  twee maten zouden groeien. Nog 4 weken wachten en dan laat ik het weten :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jescar zei:

Wel jammer trouwens dat je zo weinig hulp kreeg. Dat ze nu niet meten oke... maar ze kunnen op z'n minst met je mee kijken. Ik hoor trouwens ook wel dat elk merk ook weer anders valt qua maat. 

ja dat klopt wel ik zag BH s in maat c dat ik dacht wauw daar kan ik nooit in en een andere maat C had ik zoiets dat lijkt veel te groot !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ik hoop het ! het is misschien wat vroeg geweest om een bh te kopen al kan ik me niet voorstellen dat ze nog een of  twee maten zouden groeien. Nog 4 weken wachten en dan laat ik het weten :D 

Ja ben heel benieuwd!😊 al denk ik echt dat ze nog veel gaan veranderen in breedte en projectie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.