Recommended Posts

Hi ladys

ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb 400cc motiva full gekregen.

vandaag heb ik mijn cup maat gemeten.

ik weet dat het nog kan veranderen maar ik kwam op 75b uit. Mijn voor situatie was een 75aa/a. Ik schrik hier van dat het zo weinig is maar 1,5 cup maat omhoog. Gaat dit nog veranderen of maar een klein beetje? Zijn er meer meiden die hebben gemeten na 2 weken po en ook op heel weinig uitkwamen? Mijn omtrek van mijn borsten zijn nu 90cm en onder mn borst 75.

Heey na aanleiding van jou bericht ben ik zelf gaan rekenen en ik kom ook maar op een 80 B uit met 350 cc 😑

Zo toevallig, ik had me daarnet ook opgemeten en kwam op 74 en 86 en zit ook maar op een B 😲.

Volgens mij passen ze wel niet in een B-cup hoor. 

Zou graag al wat BH's passen maar zie het niet zitten om het online te bestellen. Zou liever meteen eens naar de winkel gaan maar ja, hier is alles gesloten door Corona. 

Meiden het meten met implantaten werkt niet. Implantaten hebben eigenlijk altijd een grotere cupmaat nodig, mede omdat deze war vormvaster zijn dan gewone borsten. Staar je er niet op blind. Ga straks naar een winkel toe en pas verschillende maten. Dikke kans dat je een d of een f nodig hebt.

Mooi voorbeeld vind ik nog steeds @Veerveertje die dacht een C cup te kunnen bestellen en nu vaak een F draagt.

Komt goed, ook als ze zakken gaan ze nog voller zijn en ogen 

• Like 1

Zo jammer dat ik niet nu al naar de winkel kan , ik voel me net een klein kind die zit te wachten op sinterklaas avond 😂 mijn omvang is wel al terug als vanouds of maakt dat niet uit ?

Heb je gemeten of heb je gepast? Als ik meet kom ik ook op een B, pas ik, dan is het een D. E gaat ook nog.

Nee, ik heb (nog) geen album, kan mij er nog niet overheen zetten hoe lelijk het was 😬. Ik had een 

prothesewissel en had cup aa, heb nu mentor plus rond gekregen, 375cc.

Ja heel erg, ik ben even aan het kijken hoe ik een album aan moet maken, ik kan er uiteraard wel een recente inzetten

@Misseye ik kwam ook van cup a en met 375 hp round zit ik nu op cup e, dus zal echt geen b zijn als je gaat passen 😊

Zijn je implantaten dual plane geplaatst? Dan zou ik zeker nog even wachten mdt gaan shoppen. En ook dan nog niet teveel. Na de drop and fluf kan er echt nog wel flink verschil in zitten. En de maat luistert met implantaten iets nauwer. Ik had laatst ook een bh waarvan ik in eerste instantie dacht het gaat wel prima, maar toch te klein en gaat knellen tussen mijn borsten.

Maar je zou wel via zalando wat maten kunnen bestellen en het weer terug sturen. Dan heb je toch een beetje een idee. Ik snap het helemaal hoor. Ik heb voor de spier en heb ook niet helemaal de 6 weken gewacht. Al heeft het bij mij door een complicatie nog langer geduurd voordat ik echt een beugelbh aan kon.