Ga naar inhoud

400cc en nu maar een 75B?


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Jescar zei:

Hoi @Joyforlife ik zie dat je 3 november pas geopereerd bent? Ik ben nu 6 weken po en als ik mijn foto's vergelijk van 2 weken po met die van nu is dat echt een groot verschil! De vorm en grootte veranderd nog heel veel. Ik heb ook 350cc gekregen en was daarvoor bijna plat. Ik denk dat ik nu uit ga komen op een 75D/70E. 

Scheelt dat echt nog zo veel @Jescar? Ik ben nu 3 weken po en kon het niet nalaten al te passen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hier dan even mijn collage van mijn laatste operatie. Links is de reeds uitgezakte borst, rechts de borst waar de prothese terug is geplaast op 23 juni. Let wel.op dat mijn pocket al gevormd was, dus het zakken sneller ging.

Hier zie je dus duidelijk dat de borst voller en groter wordt.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oke hier dan even mijn collage van mijn laatste operatie. Links is de reeds uitgezakte borst, rechts de borst waar de prothese terug is geplaast op 23 juni. Let wel.op dat mijn pocket al gevormd was, dus het zakken sneller ging.

Hier zie je dus duidelijk dat de borst voller en groter wordt.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Scheelt veel he ! Ik ga zo ook weer een foto plaatsen want volgens mij zijn ze ook weer veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joyforlife zei:

Scheelt veel he ! Ik ga zo ook weer een foto plaatsen want volgens mij zijn ze ook weer veranderd.

Ja bij mij was het natuurlijk erg duidelijk zichtbaar, maar ze veranderen de eerste 6 weken zo ontzettend, maar dat is ij het echt minder duidelijk te zien dan op een foto. Mag ik met je meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Ja bij mij was het natuurlijk erg duidelijk zichtbaar, maar ze veranderen de eerste 6 weken zo ontzettend, maar dat is ij het echt minder duidelijk te zien dan op een foto. Mag ik met je meekijken in je album?

Volgens mij had ik je al toegevoegd maar ik kijk even !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2020 om 13:57, Nog even wachten zei:

Meiden het meten met implantaten werkt niet. Implantaten hebben eigenlijk altijd een grotere cupmaat nodig, mede omdat deze war vormvaster zijn dan gewone borsten. Staar je er niet op blind. Ga straks naar een winkel toe en pas verschillende maten. Dikke kans dat je een d of een f nodig hebt.

Mooi voorbeeld vind ik nog steeds @Veerveertje die dacht een C cup te kunnen bestellen en nu vaak een F draagt.

Komt goed, ook als ze zakken gaan ze nog voller zijn en ogen 


Hehehehe echt hè, leek dat ik was. Cupje C 🤣

Ach voor het oog is het wel een C/D I guess, dus in a way zat ik goed 😅😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.