Ga naar inhoud

Flowerbloempje7 : 21 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Na een aantal maanden een trouwe lezer te zijn heb ik besloten een eigen topic te maken. In mijn omgeving zijn er weinig mensen die weten dat ik van plan ben een borstvergroting te doen. Daarom vind ik het super fijn om alle verhalen hier te lezen en met andere meiden te praten hierover. Dan krijg ik toch minder het gevoel dat ik er alleen voor sta. :) 

 

Ik ben 1.72 en weeg 64 kilo (in een zwaardere week 65 haha!) en ik heb cup maat 80A, maar wil dit graag nog even laten nameten bij de Hunkemöller. Of zelf, als iemand hier tips voor heeft. Ik heb altijd al maximizer bh's gedragen (80B/80C) en ben daar nu zo klaar mee. Met een maximizer bh ben ik alsnog niet tevreden met mijn borsten en doe er dan soms nog een los 'kipfiletje' in. Nu ik er jaren over na heb kunnen denken heb ik de stap gezet om er gewoon voor te gaan. Dit is wat ik wil, klaar. 💪

 

Ik zal zo proberen een album te maken met de voorsituatie en 3D foto van mijn consult. Wie hier toegang tot wil zal ik toevoegen :) 

 

Ik heb maar 1 consult gehad, hij van Selms in Jan van Goyen kliniek. Dit voelde gelijk zo goed en vertrouwd dat dit voor mij voldoende was. Ondanks 1 consult heb ik wel jaren research gedaan. Ik heb na het consult nog even getwijfeld, maar toch de knoop doorgehakt en 21 december is het zo ver!! :D Dit is mijn eerste dag van de kerstvakantie, daarna ben ik 2 weken vrij. Dus dat komt heel goed uit, ik zit nog te twijfelen of het nodig is om er nog een week vakantie bij te nemen aangezien ik met jonge kinderen werk. Wat is jullie ervaring hiermee? 

 

Ik krijg de motiva ergonomische prothese, aantal CC zal rond de 400/425 zijn. Hier ben ik nog niet over uit en ga ik nog bespreken in een tweede pas afspraak. Selms raadde mij de Full prothese aan, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de Demi prothese, omdat deze ook wat breder is. Ik vind het persoonlijk mooier als de borsten dichterbij elkaar staan bij mij. Dus ik ben nog benieuwd naar de 3D foto van de Demi prothese. :D 

 

Zijn er hier nog meer meiden die bij van Selms zijn geweest? Ik zou graag jullie resultaat willen bewonderen. Of meiden die ook in de kerstvakantie een borstvergroting krijgen? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Selms is een fijne arts, daar ben je in goede handen hoor. Leuk dat je de knoop door hebt gehakt en voor jezelf gaat.

Dr van der Pot heeft onlangs op instagram een fantastisch filmpje geplaatst met het verschil tussen de mini, demi en full projectie.

Je zou met de full in dezelfde breedte moeten blijven namelijk, je borst komt alleen meer naar voren door de grotere projectie. Het is net welke look je wilt. Ik heb wat foto's openbaar staan. Ik heb de 550cc full.

Dit is de link naar het filmpje: https://www.instagram.com/tv/CHSDDwfFotq/?igshid=1ndsqr01y8qlj

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Van Selms is een fijne arts, daar ben je in goede handen hoor. Leuk dat je de knoop door hebt gehakt en voor jezelf gaat.

Dr van der Pot heeft onlangs op instagram een fantastisch filmpje geplaatst met het verschil tussen de mini, demi en full projectie.

Je zou met de full in dezelfde breedte moeten blijven namelijk, je borst komt alleen meer naar voren door de grotere projectie. Het is net welke look je wilt. Ik heb wat foto's openbaar staan. Ik heb de 550cc full.

Dit is de link naar het filmpje: https://www.instagram.com/tv/CHSDDwfFotq/?igshid=1ndsqr01y8qlj

 

Ik ben helemaal fan van de resultaten van Dr van der Pot, een zeer kundige arts! Dat filmpje heb ik inderdaad gezien, heel duidelijk uitgelegd. 

Ik heb je foto's gezien, wauw wat een enorm verschil. Heel mooi! Wat zul je blij zijn 🥰

 

Als ik het tabel erbij pak van Motiva zie ik dat de Demi wel breder is dan de Full. Dus dan zou mijn borsten meer naar elkaar toegaan met de Demi prothese neem ik aan. Selms raadde mij 400 Full aan die 12 is, de Demi 425 is 13. Dat is toch 1cm breder. Of begrijp ik dat verkeerd? Omdat je zegt dat ik met de full in dezelfde breedte zou blijven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

 

Ik ben helemaal fan van de resultaten van Dr van der Pot, een zeer kundige arts! Dat filmpje heb ik inderdaad gezien, heel duidelijk uitgelegd. 

Ik heb je foto's gezien, wauw wat een enorm verschil. Heel mooi! Wat zul je blij zijn 🥰

 

Als ik het tabel erbij pak van Motiva zie ik dat de Demi wel breder is dan de Full. Dus dan zou mijn borsten meer naar elkaar toegaan met de Demi prothese neem ik aan. Selms raadde mij 400 Full aan die 12 is, de Demi 425 is 13. Dat is toch 1cm breder. Of begrijp ik dat verkeerd? Omdat je zegt dat ik met de full in dezelfde breedte zou blijven 

Ja ik ben een heel blij mens.

 

Oke ik zou dan verwachten dat hij je de 500cc full zou adviseren. Vd pot is altijd erg duidelijk in dat je de breedte goed moet opvullen omdat je anders een landingsbaan krijgt. Ik zou dat zeker navragen of dan de 450 of de 500 een optie is, ik zou idd ook dan niet voor de 425 full gaan (die is 12,25 breed). Ik ben zelf wel gek van de full look, maar ook met de demi worden prachtige resultaten gehaald. 

Een kennis van mij had zelf een 80a/kleine b en heeft 450cc gekregen. Best groot geworden, maar echt prachtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2020 om 21:56, Nog even wachten zei:

Ja ik ben een heel blij mens.

 

Oke ik zou dan verwachten dat hij je de 500cc full zou adviseren. Vd pot is altijd erg duidelijk in dat je de breedte goed moet opvullen omdat je anders een landingsbaan krijgt. Ik zou dat zeker navragen of dan de 450 of de 500 een optie is, ik zou idd ook dan niet voor de 425 full gaan (die is 12,25 breed). Ik ben zelf wel gek van de full look, maar ook met de demi worden prachtige resultaten gehaald. 

Een kennis van mij had zelf een 80a/kleine b en heeft 450cc gekregen. Best groot geworden, maar echt prachtig. 

Een landingsbaan is juist waar ik zo bang voor ben. Mijn borsten staan nu ook ver uit elkaar.. 

 

Ik zal tijdens de 2e pas sessie ook eens vragen naar de 450 of 500 cc. Bedankt voor je uitleg! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Flowerbloempje7!

 

Wat fijn dat je dit jaar nog geopereerd wordt. Zelf word ik in januari geopereerd.

 

Ik werk in de gehandicaptenzorg en gebruik mijn armen (en dus borstspier) heel veel. Mijn pc heeft me op het hart gedrukt dat ik daarom 6 weken niet mag werken. Tenzij ik na 2 weken kantoorwerk/werk zonder lichamelijke inspanning kan doen natuurlijk.

 

Dus wat betreft je twijfels m.b.t. een extra week vrij nemen, zou ik dit echt aan je pc vragen! Hij/zij kan je hierin het beste adviseren.

 

Succes met de voorbereidingen en ik volg je topic graag :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Arlandria zei:

Hey @Flowerbloempje7!

 

Wat fijn dat je dit jaar nog geopereerd wordt. Zelf word ik in januari geopereerd.

 

Ik werk in de gehandicaptenzorg en gebruik mijn armen (en dus borstspier) heel veel. Mijn pc heeft me op het hart gedrukt dat ik daarom 6 weken niet mag werken. Tenzij ik na 2 weken kantoorwerk/werk zonder lichamelijke inspanning kan doen natuurlijk.

 

Dus wat betreft je twijfels m.b.t. een extra week vrij nemen, zou ik dit echt aan je pc vragen! Hij/zij kan je hierin het beste adviseren.

 

Succes met de voorbereidingen en ik volg je topic graag :)

 

Poeh, 6 weken vrij nemen is vrij veel.. Ik zal mijn pc nog eens vragen hierna tijdens mijn 2e pas sessie. 

 

Ik las net je eigen topic even door, leuk dat je ook een datum hebt staan :D Weet je al of je voor motiva gaat of het ander merk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

Poeh, 6 weken vrij nemen is vrij veel.. Ik zal mijn pc nog eens vragen hierna tijdens mijn 2e pas sessie. 

 

Ik las net je eigen topic even door, leuk dat je ook een datum hebt staan :D Weet je al of je voor motiva gaat of het ander merk? 

Dat is het ook! Maar ik werk ook wel met tilliften en moet volwassen mensen ondersteunen bij vrijwel alles.

Ik zou vooral eerlijk zijn over wat voor lichamelijke inspanning je moet leveren op je werk. Het zou zonde zijn als het niet goed geneest. Een nieuwe operatie is duurder dan een extra week vrij! Maar wellicht kan je gewoon (aangepast) aan het werk na 2 weken.

 

Waarschijnlijk wordt het Eurosilicone. Maar ik wacht nog even het consult in december af :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2020 om 16:43, Arlandria zei:

Dat is het ook! Maar ik werk ook wel met tilliften en moet volwassen mensen ondersteunen bij vrijwel alles.

Ik zou vooral eerlijk zijn over wat voor lichamelijke inspanning je moet leveren op je werk. Het zou zonde zijn als het niet goed geneest. Een nieuwe operatie is duurder dan een extra week vrij! Maar wellicht kan je gewoon (aangepast) aan het werk na 2 weken.

 

Waarschijnlijk wordt het Eurosilicone. Maar ik wacht nog even het consult in december af :).

Ja dan is het onmogelijk met jou beroep om echt 6 weken rust te nemen.. Ik zal het nog eens bespreken tijdens mijn pas sessie. Vandaag te horen gekregen dat ik dinsdag 8 december langs kan komen om de maten nog eens te bespreken :)

 

Wanneer heb jij je 2e consult? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben zelf 14 oktober geopereerd. Ik werk in de thuiszorg, dus ook fysiek werk. Ik had veel vakantie uren staan. Had dus 3 weken vakantie opgenomen. Toen 2 dagen weer gewerkt, wat wel ging maar opzich had ik best wat langer vrij willen hebben. Toen geluk bij ongeluk (want knapt weer goed op gelukkig) werd m’n schoonvader Corona positief getest en waren wij met hem in aanraking geweest, dus moest ik verplicht 10 dagen extra thuis blijven (wij gelukkig verder niet ziek geworden) maar stiekem waren die 10 dagen extra bobbie rust erg fijn. Zondag voor het eerst weer een avonddienst gewerkt en dit ging wel, maar wel erg voorzichtig doen met bepaalde bewegingen en alleen de “lichte” cliënten helpen. Niet zwaar tillen de eerste 6 weken. Dus als ik je advies mag geven, kinderen kan je echt niet veel moeten tillen, want dat trek je niet. Dus die ene week extra rust erbij zeker doen. Als je meer nog kan opnemen, altijd doen, hoe meer rust hoe beter. Vooral met fysiek werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2020 om 21:36, Flowerbloempje7 zei:

Ja dan is het onmogelijk met jou beroep om echt 6 weken rust te nemen.. Ik zal het nog eens bespreken tijdens mijn pas sessie. Vandaag te horen gekregen dat ik dinsdag 8 december langs kan komen om de maten nog eens te bespreken :)

 

Wanneer heb jij je 2e consult? 

Ik heb een dag daarvoor weer een consult. Daarna komt de operatie steeds dichter bij en kan ik voorzichtig beginnen met aftellen. Ook voor de operatie is geduld een belangrijk woord, merk ik haha!

 

Jij hoeft dan helemaal niet lang meer te wachten, fijn hoor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2020 om 09:14, Lilve zei:

Hoi hoi, ik ben zelf 14 oktober geopereerd. Ik werk in de thuiszorg, dus ook fysiek werk. Ik had veel vakantie uren staan. Had dus 3 weken vakantie opgenomen. Toen 2 dagen weer gewerkt, wat wel ging maar opzich had ik best wat langer vrij willen hebben. Toen geluk bij ongeluk (want knapt weer goed op gelukkig) werd m’n schoonvader Corona positief getest en waren wij met hem in aanraking geweest, dus moest ik verplicht 10 dagen extra thuis blijven (wij gelukkig verder niet ziek geworden) maar stiekem waren die 10 dagen extra bobbie rust erg fijn. Zondag voor het eerst weer een avonddienst gewerkt en dit ging wel, maar wel erg voorzichtig doen met bepaalde bewegingen en alleen de “lichte” cliënten helpen. Niet zwaar tillen de eerste 6 weken. Dus als ik je advies mag geven, kinderen kan je echt niet veel moeten tillen, want dat trek je niet. Dus die ene week extra rust erbij zeker doen. Als je meer nog kan opnemen, altijd doen, hoe meer rust hoe beter. Vooral met fysiek werk.

Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring, daar heb ik zeker wat aan. Wat heftig zeg dat je schoonvader positief was getest op corona. Wel fijn inderdaad dat je dan verplicht 10 dagen in de rust moest :) Ik ga toch even kijken dan of het mogelijk is om nog een week vakantie er bij te doen, of misschien aangepast werk.. 

Het lastige is dat bijna niemand in mijn omgeving weet van mijn borstvergroting. Dit wil ik graag ook zo houden, maar maakt het zoveel lastiger :( 

 

8 uur geleden, Arlandria zei:

Ik heb een dag daarvoor weer een consult. Daarna komt de operatie steeds dichter bij en kan ik voorzichtig beginnen met aftellen. Ook voor de operatie is geduld een belangrijk woord, merk ik haha!

 

Jij hoeft dan helemaal niet lang meer te wachten, fijn hoor!

 

Ah vlak achter elkaar dus. Ja fijn he dat het steeds dichterbij komt! Ben je meer opgewonden of zenuwachtig? Bij mij schommelt het heel erg tussen die 2. De ene keer kan ik echt niet wachter en dan overvalt het mij ineens dat het zo snel gaat en beginnen de zenuwen te komen.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde, hoor. Het komt en gaat echt met vlagen. Zelf ben ik er wel echt van overtuigd dat als ik er voor zorg dat ik mentaal stabiel en positief ben, het alleen maar beter zal verlopen. Dus ik ben me vooral aan het focussen op het positieve. Als ik zenuwachtig word, laat ik het wel over me heen komen maar probeer het dan snel weer om te zetten/relativeren.

Lukt het bij jou een beetje om rustig te blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2020 om 12:24, Arlandria zei:

Ik heb hetzelfde, hoor. Het komt en gaat echt met vlagen. Zelf ben ik er wel echt van overtuigd dat als ik er voor zorg dat ik mentaal stabiel en positief ben, het alleen maar beter zal verlopen. Dus ik ben me vooral aan het focussen op het positieve. Als ik zenuwachtig word, laat ik het wel over me heen komen maar probeer het dan snel weer om te zetten/relativeren.

Lukt het bij jou een beetje om rustig te blijven?

Wat goed dat je dat zo oppakt en dat het ook lukt. Zal ik ook eens proberen. In zo'n zenuwachtige bui ga ik juist alle complicaties weer opzoeken wat er zou kunnen gebeuren, moet ik natuurlijk niet doen hahahha

 

Al met al lukt het wel om rustig te blijven en heb ik er ook enorm zin in! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

Wat goed dat je dat zo oppakt en dat het ook lukt. Zal ik ook eens proberen. In zo'n zenuwachtige bui ga ik juist alle complicaties weer opzoeken wat er zou kunnen gebeuren, moet ik natuurlijk niet doen hahahha

 

Al met al lukt het wel om rustig te blijven en heb ik er ook enorm zin in! :D 

Oh nee niet doen, haha!! Waarom zou je het jezelf moeilijker maken? Je hebt toch al vooronderzoek gedaan en ik neem aan dat je ook goed nagedacht hebt over eventuele complicaties.

Vertrouw op je eigen besluit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben net thuis van mijn 2e consult. Ik ben helemaal overtuigt en super enthousiast. 

 

Meerdere gepast en gezien in de simulatie, maar dr van Selms en ik waren het er beide mee eens. Motiva ergonomisch 425 in de ene en 475 cc in de andere, Demi voor de spier. 

 

Dat het voor de spier mogelijk zou zijn had ik niet verwacht en ben ik heel blij mee. Minder pijnlijke herstel periode. 

 

Ik blijf wel bang dat de prothese dan meer voelbaar is dan met dual plane. Hier meiden daar ervaring mee? Ik zal later nog even zoeken hier naar ervaringen met voor de spier. Wat ik zo snel kon zien op insta van dr van der Pot zijn de meeste dual plane.

 

475cc is een wat grotere prothese om voor de spier te plaatsen. Enige ervaringen hier met grotere protheses voor de spier? 

 

Ik ben zo blij en kan echt gaan aftellen nu! 😍 De nieuwe simulatie foto met deze prothese zal ik vandaag in mijn album zetten. Als er meiden mee willen kijken geef het maar aan. :)  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Ik ben net thuis van mijn 2e consult. Ik ben helemaal overtuigt en super enthousiast. 

 

Meerdere gepast en gezien in de simulatie, maar dr van Selms en ik waren het er beide mee eens. Motiva ergonomisch 425 in de ene en 475 cc in de andere, Demi voor de spier. 

 

Dat het voor de spier mogelijk zou zijn had ik niet verwacht en ben ik heel blij mee. Minder pijnlijke herstel periode. 

 

Ik blijf wel bang dat de prothese dan meer voelbaar is dan met dual plane. Hier meiden daar ervaring mee? Ik zal later nog even zoeken hier naar ervaringen met voor de spier. Wat ik zo snel kon zien op insta van dr van der Pot zijn de meeste dual plane.

 

475cc is een wat grotere prothese om voor de spier te plaatsen. Enige ervaringen hier met grotere protheses voor de spier? 

 

Ik ben zo blij en kan echt gaan aftellen nu! 😍 De nieuwe simulatie foto met deze prothese zal ik vandaag in mijn album zetten. Als er meiden mee willen kijken geef het maar aan. :)  

 

 

Ik heb 550cc voor de spier.

Ik kan echt de prothese niet voelen. Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Mijn arts heeft wel aangegeven dat ik echt wel goed moet ondersteunen, overdag altijd een goede bh, in de avond kan wel een sporttop. Verder vind ik het fijn om de meeste dagen met mijn postoperatieve bh aan te slapen, maar dat is niet perse noodzakelijk. Dus goede ondersteuning met een grotere prothese en voor de spier is wel belangrijk om te voorkomen dat de boel teveel uitzakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb 550cc voor de spier.

Ik kan echt de prothese niet voelen. Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Mijn arts heeft wel aangegeven dat ik echt wel goed moet ondersteunen, overdag altijd een goede bh, in de avond kan wel een sporttop. Verder vind ik het fijn om de meeste dagen met mijn postoperatieve bh aan te slapen, maar dat is niet perse noodzakelijk. Dus goede ondersteuning met een grotere prothese en voor de spier is wel belangrijk om te voorkomen dat de boel teveel uitzakt

Dit neemt mijn angst weer wat weg. Als je 550cc voor de spier niet voelt dan komt 475cc ook helemaal goed. 

 

Een goede bh dragen kreeg ik ook als tip mee inderdaad. Nu vliegt mijn bh elke dag uit zodra ik thuis ben en draag ik ook snachts geen bh of top. Dat zal dan even moeten veranderen. 

 

Ik ben nu wel heel benieuwd naar je album, ik ga een kijkje nemen. Bedankt voor het toevoegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2020 om 22:32, Flowerbloempje7 zei:

Dit neemt mijn angst weer wat weg. Als je 550cc voor de spier niet voelt dan komt 475cc ook helemaal goed. 

 

Een goede bh dragen kreeg ik ook als tip mee inderdaad. Nu vliegt mijn bh elke dag uit zodra ik thuis ben en draag ik ook snachts geen bh of top. Dat zal dan even moeten veranderen. 

 

Ik ben nu wel heel benieuwd naar je album, ik ga een kijkje nemen. Bedankt voor het toevoegen :)

Mag ik ook meekijken in jouw album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 2 december 380 cc motiva ergonomix gekregen. De chirurg zou het in eerste instantie voor de spier plaatsen, maar heeft toch tijdens de operatie besloten om het dual plane te doen ivm betere bedekking aan de bovenkant en een dunner wordende huid tijdens het ouder worden in de loop van de jaren. Het herstel valt mij nog wel ietsje zwaar, maar dat is maar tijdelijk denk ik dan maar. Een mooi resultaat zonder randen en zichtbaarheid implantaat duurt veel langer (hopelijk 😅).

 

Mag ik ook toegang tot jouw album ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Wat lekker zeg zo’n goed tweede consult! Mag ik trouwens ook toegang tot je album, ik ben ook zo benieuwd hoe het bij jou zal gaan worden 😍

 

Nog 12 daagjes!

Ja wij kunnen nu echt gaan aftellen he! :D Ik vind trouwens onze voor situatie qua borst heel erg op elkaar lijken, vind je ook niet? Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)  

 

12 uur geleden, Shanmil zei:

Whoooooo girl wat spannend!!!! Het is bijna zover. Fijn dat dr van selms enige twijfel toch weg heeft kunnen nemen bij je. Ik zou heel graag met je meekijken in je album 😊

Ja ik kan serieus niet meer wachten :D Ik heb je toegevoegd hoor :) 

 

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Mag ik ook meekijken in jouw album?

Toegevoegd! :) 

 

39 minuten geleden, Anns zei:

Hoi, ik heb 2 december 380 cc motiva ergonomix gekregen. De chirurg zou het in eerste instantie voor de spier plaatsen, maar heeft toch tijdens de operatie besloten om het dual plane te doen ivm betere bedekking aan de bovenkant en een dunner wordende huid tijdens het ouder worden in de loop van de jaren. Het herstel valt mij nog wel ietsje zwaar, maar dat is maar tijdelijk denk ik dan maar. Een mooi resultaat zonder randen en zichtbaarheid implantaat duurt veel langer (hopelijk 😅).

 

Mag ik ook toegang tot jouw album ?

 

40 minuten geleden, Anns zei:

Hoi, ik heb 2 december 380 cc motiva ergonomix gekregen. De chirurg zou het in eerste instantie voor de spier plaatsen, maar heeft toch tijdens de operatie besloten om het dual plane te doen ivm betere bedekking aan de bovenkant en een dunner wordende huid tijdens het ouder worden in de loop van de jaren. Het herstel valt mij nog wel ietsje zwaar, maar dat is maar tijdelijk denk ik dan maar. Een mooi resultaat zonder randen en zichtbaarheid implantaat duurt veel langer (hopelijk 😅).

 

Mag ik ook toegang tot jouw album ?

Ik heb je topic gelezen en las inderdaad dat er tijdens de operatie toch voor dual plane is gekozen. Dat zal even een omschakeling zijn geweest voor jou toen je wakker werd. Maar uiteindelijk alleen maar goed van de chirurg om dan bij twijfel ze toch dual plane te plaatsen. Hopelijk knap je snel op en kun je er optimaal van genieten :) Ik heb je toegevoegd aan mijn album! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.