Ga naar inhoud

Flowerbloempje7 : 21 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Op 8-12-2020 om 11:00, Flowerbloempje7 zei:

Ik ben net thuis van mijn 2e consult. Ik ben helemaal overtuigt en super enthousiast. 

 

Meerdere gepast en gezien in de simulatie, maar dr van Selms en ik waren het er beide mee eens. Motiva ergonomisch 425 in de ene en 475 cc in de andere, Demi voor de spier. 

 

Dat het voor de spier mogelijk zou zijn had ik niet verwacht en ben ik heel blij mee. Minder pijnlijke herstel periode. 

 

Ik blijf wel bang dat de prothese dan meer voelbaar is dan met dual plane. Hier meiden daar ervaring mee? Ik zal later nog even zoeken hier naar ervaringen met voor de spier. Wat ik zo snel kon zien op insta van dr van der Pot zijn de meeste dual plane.

 

475cc is een wat grotere prothese om voor de spier te plaatsen. Enige ervaringen hier met grotere protheses voor de spier? 

 

Ik ben zo blij en kan echt gaan aftellen nu! 😍 De nieuwe simulatie foto met deze prothese zal ik vandaag in mijn album zetten. Als er meiden mee willen kijken geef het maar aan. :)  

 

 

Ooh spannend ! 

Ik heb 4 januari een afspraak staan om alles te bespreken en een operatiedatum vast te leggen. Ben nu al in de wolken. 

 

Ben hier nog veel aan het opzoeken, maar ga jouw verhaal alvast volgen! Zou ik je album ook mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Wow ja onze boobs lijken inderdaad erg veel op elkaar. De 3D scan ook haha! Nu vind ik alleen nog maar leuker dat we zo dicht bij elkaar zitten met de datum. 
 

Ik ben zo benieuwd naar ons eindresultaat 🤩

Ja grappig he? Onwijs zin in 😍😍 

 

21 uur geleden, Amaryllis zei:

Ooh spannend ! 

Ik heb 4 januari een afspraak staan om alles te bespreken en een operatiedatum vast te leggen. Ben nu al in de wolken. 

 

Ben hier nog veel aan het opzoeken, maar ga jouw verhaal alvast volgen! Zou ik je album ook mogen zien? 

Wat leuk! De pret begint inderdaad al bij het aftellen naar het 1e consult :)

 

Leuk dat je mijn verhaal gaat volgen! Ik zal je toevoegen aan mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
39 minuten geleden, Shanmil zei:

Succes alvast morgen lady! Ik mag morgenochtend naar de kliniek voor een preventieve corona test en dan ben ik woensdag aan de beurt ☺️ Benieuwd hoe het gaat, ik denk aan je xx

Wat lief, dankjewel!! 😘 Jij dus ook al bijna aan de beurt. Leuk en spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden! 

 

ik ben weer onderweg naar huis, lange rit... Voel mij prima. Voelt als een enorme spierpijn. Was wel heel emotioneel toen ik wakker werd maar OH wat zijn ze lief daar!! Ben zo goed opgevangen! Heel fijn. 

 

Ze zouden voor de spier, maar tijdens de operatie is er toch besloten voor dual plane. Dit was even een domper voor mij, had gehoopt voor de spier. Maar goed ik ben al enorm blij!!

 

Ik ga nu even proberen te dutten en zal morgen een verslagje maken 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed is gegaan en de pijn nog mee valt. 

 

Zou ik ook mogen mee kijken in je album. Ik twijfel zelf ook nog. De pc heeft aangegeven motiva ergonomix 475 cc achter het bindweefsel. Of het zou al 500 of 550 full moeten worden maar dan vond ze het er al snel nep uit zien. 

 

Succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Femme_ zei:

Wat fijn dat het goed is gegaan en de pijn nog mee valt. 

 

Zou ik ook mogen mee kijken in je album. Ik twijfel zelf ook nog. De pc heeft aangegeven motiva ergonomix 475 cc achter het bindweefsel. Of het zou al 500 of 550 full moeten worden maar dan vond ze het er al snel nep uit zien. 

 

Succes met je herstel! 

Ik heb 550cc full en verre van nep uitziende borsten. Ik heb ze wel voor de spier. Ik heb ook een openbaar album

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Dankjewel meiden! 

 

ik ben weer onderweg naar huis, lange rit... Voel mij prima. Voelt als een enorme spierpijn. Was wel heel emotioneel toen ik wakker werd maar OH wat zijn ze lief daar!! Ben zo goed opgevangen! Heel fijn. 

 

Ze zouden voor de spier, maar tijdens de operatie is er toch besloten voor dual plane. Dit was even een domper voor mij, had gehoopt voor de spier. Maar goed ik ben al enorm blij!!

 

Ik ga nu even proberen te dutten en zal morgen een verslagje maken 🥰

Yeah you got them.

Fijn dat alles goed is gegaan! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb 550cc full en verre van nep uitziende borsten. Ik heb ze wel voor de spier. Ik heb ook een openbaar album

Ik heb net gekeken en ze zien er heel mooi uit. Ik twijfel ook nog heel erg. Misschien nog eens gaan voor een 2e keer passen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Femme_ zei:

Ik heb net gekeken en ze zien er heel mooi uit. Ik twijfel ook nog heel erg. Misschien nog eens gaan voor een 2e keer passen 

Het eindresultaat hangt natuurlijk grotendeels af van je beginsituatie rn de kundigheid van je arts.  Ik had een brede basis met 14,5 cm breedte.  

Heb je foto's meegenomen van wat je mooi vindt.  Dat helpt ook,  want wat voor de een nep is,  is voor de ander mooi. Mijn arts heeft een filmpje gemaakt met 3 projecties ter vergelijking. 

https://www.instagram.com/tv/CHSDDwfFotq/?igshid=ziw46kzmi3ul

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Femme_ zei:

Wat fijn dat het goed is gegaan en de pijn nog mee valt. 

 

Zou ik ook mogen mee kijken in je album. Ik twijfel zelf ook nog. De pc heeft aangegeven motiva ergonomix 475 cc achter het bindweefsel. Of het zou al 500 of 550 full moeten worden maar dan vond ze het er al snel nep uit zien. 

 

Succes met je herstel! 

Dankjewel! Tuurlijk mag je meekijken, ik zal je zo even toevoegen :) als je voor 475cc kiest hebben wij hetzeldde haha. Wat is je voorsituatie? En is die 475cc demi of full? 

 

12 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Een heel goed herstel gewenst! Rustig aan meid 💋

Dankjewel! 💜 

 

11 uur geleden, Shanmil zei:

wat goed om te horen meis, ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht 🤗

Slapen ging super goed! :) En oh meid je gaat het daar zo gemoedelijk vinden, ze zijn zo lief allemaal! Nog even dan ben jij aan de beurt he :)

 

9 uur geleden, Nog even wachten zei:

Yeah you got them.

Fijn dat alles goed is gegaan! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht

Slapen is dus heel goed gegaan :) ik zal even een verslagje typen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ik ben de eerste nacht doorgekomen. Hier een verslagje van gisteren. 

 

Ik moest mij 13.45 melden en mocht gelijk door naar boven. Daar werd ik opgewacht en werd alles uitgelegd. Ik had aangeven dat ik last kan hebben van paniekaanvallen wat betreft ziekenhuizen en alles daar om heen. Vandaar dat ze echt alle tijd namen voor mij. Hele gesprekken gehad, grapjes gemaakt en het was reuze gezellig. Uiteindelijk een uur moeten wachten vanwege uitloop maar dit vloog voorbij. Dr van Selms kwam nog snel aftekenen en hup daar liep ik naar de OK. Heerlijk verwarmd bed en een halve minuut later lag ik te dromen. 

 

Ik werd wakker en begon gelijk te huilen. Alle opgekropte zenuwen en spanningen kwamen er uit denk ik. Dit had ik eerder ook uit de narcose dus had het wel verwacht haha! Maar zo lief opgevangen weer. 15.15 naar de OK trouwens en rond 17uur hebben ze een foto van mijn nieuwe kerstballen gemaakt. Die voeg ik zo toe aan mijn album. 

 

Voelt als een zware spierpijn in je borstspier, maar is te doen. 17.30 mocht ik aankleden en naar huis. 

 

Ik vind ze nog wel erg puntig en hoop dat dit nog wel rond gaat worden. Maar ik ga nu echt niet klagen over de vorm, er gaat nog zoveel veranderen komende tijd :)

 

Half 8 waren wij thuis en gelijk op de bank gesetteld. 10 uur medicijnen en hup naar bed. Grapjes van mijn vriend, omdat ik niks zelf kan en ik een soort van robot bewegingen maak 🤣 

 

Hele nacht doorgeslapen, half 8 wakker met geen pijn. Kwartiertje later begonnen er kleine steekjes in mijn ene borst te komen. Toen er uit gegaaan om te plassen en zag ik dat het 8 uur was, tijd voor medicijnen. Dus logisch dat langzaam de pijn terug kwam. 

 

Hopelijk vandaag wat minder dat steek gevoel... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Het eindresultaat hangt natuurlijk grotendeels af van je beginsituatie rn de kundigheid van je arts.  Ik had een brede basis met 14,5 cm breedte.  

Heb je foto's meegenomen van wat je mooi vindt.  Dat helpt ook,  want wat voor de een nep is,  is voor de ander mooi. Mijn arts heeft een filmpje gemaakt met 3 projecties ter vergelijking. 

https://www.instagram.com/tv/CHSDDwfFotq/?igshid=ziw46kzmi3u

Dat filmpje heb ik inderdaad gezien. Daar wordt het heel goed uitgelegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Dankjewel! Tuurlijk mag je meekijken, ik zal je zo even toevoegen :) als je voor 475cc kiest hebben wij hetzeldde haha. Wat is je voorsituatie? En is die 475cc demi of full? 

Ik heb nu een B en de 475 zou demi worden. Je foto's van het consult zien er echt goed uit. Wel jammer dat ze dat niet overal kunnen. Dan kun je er toch beter een voorstelling van maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Nou meiden ik ben de eerste nacht doorgekomen. Hier een verslagje van gisteren. 

 

Ik moest mij 13.45 melden en mocht gelijk door naar boven. Daar werd ik opgewacht en werd alles uitgelegd. Ik had aangeven dat ik last kan hebben van paniekaanvallen wat betreft ziekenhuizen en alles daar om heen. Vandaar dat ze echt alle tijd namen voor mij. Hele gesprekken gehad, grapjes gemaakt en het was reuze gezellig. Uiteindelijk een uur moeten wachten vanwege uitloop maar dit vloog voorbij. Dr van Selms kwam nog snel aftekenen en hup daar liep ik naar de OK. Heerlijk verwarmd bed en een halve minuut later lag ik te dromen. 

 

Ik werd wakker en begon gelijk te huilen. Alle opgekropte zenuwen en spanningen kwamen er uit denk ik. Dit had ik eerder ook uit de narcose dus had het wel verwacht haha! Maar zo lief opgevangen weer. 15.15 naar de OK trouwens en rond 17uur hebben ze een foto van mijn nieuwe kerstballen gemaakt. Die voeg ik zo toe aan mijn album. 

 

Voelt als een zware spierpijn in je borstspier, maar is te doen. 17.30 mocht ik aankleden en naar huis. 

 

Ik vind ze nog wel erg puntig en hoop dat dit nog wel rond gaat worden. Maar ik ga nu echt niet klagen over de vorm, er gaat nog zoveel veranderen komende tijd :)

 

Half 8 waren wij thuis en gelijk op de bank gesetteld. 10 uur medicijnen en hup naar bed. Grapjes van mijn vriend, omdat ik niks zelf kan en ik een soort van robot bewegingen maak 🤣 

 

Hele nacht doorgeslapen, half 8 wakker met geen pijn. Kwartiertje later begonnen er kleine steekjes in mijn ene borst te komen. Toen er uit gegaaan om te plassen en zag ik dat het 8 uur was, tijd voor medicijnen. Dus logisch dat langzaam de pijn terug kwam. 

 

Hopelijk vandaag wat minder dat steek gevoel... 

 

 

Wat goed om te lezen dat je bijna geen pijn hebt gehad en nog goed hebt kunnen slapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Nou meiden ik ben de eerste nacht doorgekomen. Hier een verslagje van gisteren. 

 

Ik moest mij 13.45 melden en mocht gelijk door naar boven. Daar werd ik opgewacht en werd alles uitgelegd. Ik had aangeven dat ik last kan hebben van paniekaanvallen wat betreft ziekenhuizen en alles daar om heen. Vandaar dat ze echt alle tijd namen voor mij. Hele gesprekken gehad, grapjes gemaakt en het was reuze gezellig. Uiteindelijk een uur moeten wachten vanwege uitloop maar dit vloog voorbij. Dr van Selms kwam nog snel aftekenen en hup daar liep ik naar de OK. Heerlijk verwarmd bed en een halve minuut later lag ik te dromen. 

 

Ik werd wakker en begon gelijk te huilen. Alle opgekropte zenuwen en spanningen kwamen er uit denk ik. Dit had ik eerder ook uit de narcose dus had het wel verwacht haha! Maar zo lief opgevangen weer. 15.15 naar de OK trouwens en rond 17uur hebben ze een foto van mijn nieuwe kerstballen gemaakt. Die voeg ik zo toe aan mijn album. 

 

Voelt als een zware spierpijn in je borstspier, maar is te doen. 17.30 mocht ik aankleden en naar huis. 

 

Ik vind ze nog wel erg puntig en hoop dat dit nog wel rond gaat worden. Maar ik ga nu echt niet klagen over de vorm, er gaat nog zoveel veranderen komende tijd :)

 

Half 8 waren wij thuis en gelijk op de bank gesetteld. 10 uur medicijnen en hup naar bed. Grapjes van mijn vriend, omdat ik niks zelf kan en ik een soort van robot bewegingen maak 🤣 

 

Hele nacht doorgeslapen, half 8 wakker met geen pijn. Kwartiertje later begonnen er kleine steekjes in mijn ene borst te komen. Toen er uit gegaaan om te plassen en zag ik dat het 8 uur was, tijd voor medicijnen. Dus logisch dat langzaam de pijn terug kwam. 

 

Hopelijk vandaag wat minder dat steek gevoel... 

 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43:

Wat fijn dat je je al zo goed voelt, gewoon ervan uit gaan dat dat zo blijft 💪

Mag ik ook meekijken in je album?

 

Een goed herstel gewenst,

liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Femme_ zei:

Ik heb nu een B en de 475 zou demi worden. Je foto's van het consult zien er echt goed uit. Wel jammer dat ze dat niet overal kunnen. Dan kun je er toch beter een voorstelling van maken. 

Ik ben zelf helemaal fan van de Demi prothese, zie er alleen maar hele mooie en natuurlijke resultaten mee :)

 

35 minuten geleden, Anouk78 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43:

Wat fijn dat je je al zo goed voelt, gewoon ervan uit gaan dat dat zo blijft 💪

Mag ik ook meekijken in je album?

 

Een goed herstel gewenst,

liefs Anouk 

Dankjewel!! 😘 De pijn word wel wat erger en begin mij ook te irriteren aan die vervelende borstband. Ik heb een klein wratje waar hij ook op striemt zeg maar. Voelt vreselijk. Maar goed alles voor het goeie doel 🤣 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.