Ga naar inhoud

Flowerbloempje7 : 21 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Marietjuh zei:

Daar hoopte ik ook een beetje op, een spoedig herstel ivm voor de spier laten plaatsen maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn 🙈

 

Ben zooo benieuwd hoe ze er nu uitzien! Misschien kun je eventueel een tweede album aanmaken?

Ik heb ze dual plane, dit is tijdens de operatie besloten. Dit was dus voor mij jammer toen ik wakker werd. Ik had zo gehoopt voor de spier haha. Maar goed als het niet kan dan is dual plane beter uiteraard. Even doorbikkelen. Wel heel fijn dat jij ze gewoon voor de spier kan krijgen! :) 4 januari toch?

 

Ik zal vanavond even kijken of ik een 2e album kan aanmaken en iedereen kan toevoegen :)

 

Dankjewel voor je lieve reacties steeds trouwens! 😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Meiden, ik heb even jullie advies/geruststelling nodig. Ik zal het morgen ook even aan de kliniek mailen, maar misschien weten jullie wat er is. 

 

Onder mijn rechteroksel tot aan de zijkant van mijn borst voel ik pijn, dit komt met vlagen en is dan zo weer weg. Maar het tintelt vooral. Nu wilde mijn vriend toch even kijken wat er zat en hebben wij de sportbh wat meer uit gedaan. Ik zit onder de striemen en afdrukken, misschien toch een te kleine sportbh? Ze twijfelden heel erg tussen een L en een M. Uiteindelijk M gedaan op het laatste haakje. Maar oh wat striemt dit. Er lijkt ook een kleine bloeduitstorting tr zitten, of exceem? Geen idee wat het is. 

 

Hebben jullie enig idee? Kan natuurlijk gewoon alleen een afdruk zijn van de bh, maar aan de linkerkant zit dit niet.. 

 

Ook is het heel erg rood tussen mijn borsten en tussen de 2 pleisters in, jeukt als de *** Eroverheen strelen geeft wel opluchting. 

 

Hey! Ik heb helaas geen idee waar dit door komt. 

Ik hoop dat je morgen snel de kliniek kan bereiken. En anders de huisarts.

 

Sterkte vannacht en maak je niet te druk! Op dit moment kan je niet zo veel. Morgenochtend kan je meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7 Heb je de kliniek al gesproken, en ben je wat gerust gesteld? Er gebeurt natuurlijk zoveel in je borsten nu, qua herstel ook... zo lastig inschatten of het 'normaal' is wat je voelt. 

 

En dank je voor de tips. Ik blijf de 1e twee weken bij m'n vriend slapen en ik hoor net dat hij een elektrische lattenbodem heeft! Hadden we nog nooit gebruikt, dus wist ik niet 😄 En  heb een voedingskussen op marktplaats op de kop getikt dus dit gaat helemaal goed komen. Douche is ook ruim genoeg voor een plastic stoeltje, hang ik gewoon m'n hoofd achterover en doe ik alsof ik bij de kapper zit 😁 7 januari ben ik aan de beurt. 

Hoop echt dat je borsten vandaag weer wat rustiger zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Arlandria zei:

Hey! Ik heb helaas geen idee waar dit door komt. 

Ik hoop dat je morgen snel de kliniek kan bereiken. En anders de huisarts.

 

Sterkte vannacht en maak je niet te druk! Op dit moment kan je niet zo veel. Morgenochtend kan je meer.

Bedankt voor je geruststelling 🥰

 

8 uur geleden, MiaMae zei:

@Flowerbloempje7 Heb je de kliniek al gesproken, en ben je wat gerust gesteld? Er gebeurt natuurlijk zoveel in je borsten nu, qua herstel ook... zo lastig inschatten of het 'normaal' is wat je voelt. 

 

En dank je voor de tips. Ik blijf de 1e twee weken bij m'n vriend slapen en ik hoor net dat hij een elektrische lattenbodem heeft! Hadden we nog nooit gebruikt, dus wist ik niet 😄 En  heb een voedingskussen op marktplaats op de kop getikt dus dit gaat helemaal goed komen. Douche is ook ruim genoeg voor een plastic stoeltje, hang ik gewoon m'n hoofd achterover en doe ik alsof ik bij de kapper zit 😁 7 januari ben ik aan de beurt. 

Hoop echt dat je borsten vandaag weer wat rustiger zijn...

Ik heb de kliniek nog niet gebeld, wij moesten onverwacht op bezoek en dit duurde de hele dag. Zij weten niks van mijn operatie af dus bellen zat er niet in.. Ik heb al wel contact gehad met @best_boobie en zij heeft mij goeie tips gegeven. Maar vooral ook geruststelling.

 

Het lijkt er op dat mijn huid geïrriteerd is geraakt door de bh. De naden van de bh striemen heel erg in mijn huid. Tip was om een naadloos hemdje aan te doen en daarover heen de bh. Voelde gelijk verlichting! Voor de zekerheid bel ik morgenochtend even met de kliniek, ook om te vragen of de borstband echt heel strak moet of niet. Ik kan nu gewoon niet rechtop lopen zonder pijn, onder de douche lukt rechtop staan wel weer. Dus dit wil ik even overleggen. 

 

Wat fijn dat je vriend een elektrisch lattenbodem heeft! Ga je zo blij mee zijn straks :) . Ook fijn dat je 2 weken bij hem kan verblijven. Ik ben ook zo blij dat mijn vriend 3 weken vakantie heeft. Anders had ik het niet gered 😅. Stoel in de douche en hoofd achterover is ook een goed idee inderdaad. Leuk he, je zo goed voorbereiden voor je operatie en er echt naar toe leven :D

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2020 om 17:50, Flowerbloempje7 zei:

Ik heb ze dual plane, dit is tijdens de operatie besloten. Dit was dus voor mij jammer toen ik wakker werd. Ik had zo gehoopt voor de spier haha. Maar goed als het niet kan dan is dual plane beter uiteraard. Even doorbikkelen. Wel heel fijn dat jij ze gewoon voor de spier kan krijgen! :) 4 januari toch?

 

Ik zal vanavond even kijken of ik een 2e album kan aanmaken en iedereen kan toevoegen :)

 

Dankjewel voor je lieve reacties steeds trouwens! 😘 

Meen je dat nou? Dat is zeker balen als je ervan uit gaat dat het voor de spier geplaatst wordt maar als het idd niet ging is dit wel beter en zullen ze langer mooi blijven zo 😊

 

Fijn dat je al wat minder last heb van die bh nu met een hemdje eronder.

Waarschijnlijk is het gewoon je huid geweest die daardoor geïrriteerd was, kan ook heel pijnlijk zijn!

Heb je de kliniek inmiddels al gesproken?

 

Jaaaaaa 4 januari ben ik aan de beurt dus gaat al opschieten, spannenddddddddddd :43:

 

Ik heb ook alvast een album aangemaakt van mijn voorsituatie en de passessie. Zal je toevoegen! 

 

Graag gedaan hoor! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey hey! Hoe gaat het met je? Heb je nog veel last van je bh?

💋

Lief dat je het vraagt! 😘 Ik zal weer even een update plaatsen. 

 

Vandaag precies 2 weken PO. Vanaf 7 dagen liep ik ineens rechter op zonder pijn. Ik hoefde niet meer zoveel te rusten en kon op visite zonder te creperen van de pijn. Dag 8 kon ik mijzelf aankleden (op trui na), mijzelf weer tanden poetsen en zelfs eigen haren gewassen in de spoelbak. Overgestapt op alleen paracetamol vanaf dag 8. 

 

Gisteren thuis een beetje aan het opruimen geweest. Wel hele lichte dingen en niet hoog. Maar na een uur voelde ik steken. Uiteindelijk maar weer op de bank beland en weer het maximale paracetamol op een dag. 

 

Vandaag voor het eerst gewerkt. Lekker rustig aan gedaan en echt alleen het noodzakelijke en lichte dingen getild. Veel hulp gehad van de lieve peuters die al te graag juf wilde helpen met tafel dekken ect. Fijn! Had een werkdag van 8 tot 6, maar rond half 3 ging ik wel even dood van de pijn. Steken en de zijkanten van mijn borsten voelden beurs. Alsof er iemand heel hard zat te drukken op een blauwe plek. Uiteindelijk mijn borstband af gedaan en voelde gelijk verlichting. Met borstband was ik de laatste uren niet doorgekomen op het werk. Elke stap kon ik wel huilen van de druk en steken. 

 

Einde van de dag met de kindjes een klein blokje om geweest. Ik voelde weer de enorme gespannen spieren en druk bij elke stap. Dit had ik tot dag 7 ook waardoor ik voor overgebogen liep. Was zo blij daar vanaf te zijn. Maar is nu weer terug dus... Ik las in je eigen topic dat jij hier nu ook last van hebt :( @GlitterMermaid.. vervelend he! 

 

Vanavond dus letterlijk niks gedaan en zelfs vriendlief mijn kopje thee laten tillen. 

 

De hechtpleisters mochten er vandaag af, omdat ik van ver kom doe ik dit zelf en heb ik morgen telefonisch contact met van Selms. De pleisters er af halen vond ik zo spannend. Ik ben bijna flauwgevallen zelfs. Voelde akelig en gek. Toen ik zag dat er een draadje uit stak en die onder mijn borst zat ging ik bijna even van de wereld. 😂 Wat eindigde in een enorme lachbui van mijn vriend en ik. Maar ze zijn er af. Ik vind het zo'n naar idee dat er nu iets uit steekt en dat er niks tussen de wondjes en bh zit. Probeer dit los te laten maar oh, liever weer pleisters er op. 

 

Lekker lang verhaal ook weer 😂. Maar ik heb zoveel aan alle uitgebreide verhalen van vrouwen hier die stap voor stap hun herstel proces delen. Hoevaak ik hier wel niet alle symptonen heb zitten typen in de zoekmachine haha! 

 

Al met al ben ik oprecht zo verliefd op de nieuwe meiden, ze zijn al zo natuurlijk en mooi. Niet te herkennen aan hoe ze tot dag 4 waren. Nieuwe foto toevoegen is nog niet gelukt trouwens. 

 

Zo zien de littekens er nu uit. Ik had trouwens verwacht dat ze kleiner zouden zijn. Motiva plaatst altijd foto's van minimum scars. Nu heb ik wel veel cc er in, maar zo groot had ik ze voor motiva niet verwacht. Vriend hoopt zo dat ze straks niet meer gaan opvallen..

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7 Dank voor je uitgebreide update! Ik vind het heel fijn hoor, al die details meelezen. Nog 3 nachtjes slapen en dan ben ik aan de beurt, en vind het zooo spannend! 

 

Je littekens zien er - voor zover ik daar verstand van heb 🙃 - goed uit! Wel vervelend dat de pijn je nog zo kan overvallen. Lijkt me als juf ook best ingewikkeld. Laat je maar lekker zoveel mogelijk verzorgen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke update!

Wel fijn dat je een beetje geholpen kan worden op je werk, maar lijkt mij wel pittig. Vooral als je veel moet verplaatsen van spullen bijvoorbeeld. Gelukkig bood het verlichting om je borstband af te doen, ik had dat ook gedaan als ik jou was. Je moet wel normaal je werk kunnen doen. 
Het voorover gebogen zijn is echt vreselijk inderdaad, ik heb de band van mijn BH was losser kunnen maken met een verlengstuk dat hielp wel ontzettend. Om die losheid te compenseren staan de schouderbandjes wel weer op z’n strakst ahah dus dat werkt wel weer een beetje tegen maar mijn linkerwond doet geen pijn meer hierdoor. 
 

Haha ik zou ook me helemaal de tering schrikken als ik ineens zo’n lang draad uit m’n borst zou zien hangen 😂👍🏻
Wat knap dat je het durfde om zelf de pleister eraf te halen, ik was denk ik misschien naar de huisarts gegaan ofzo 😜. Je littekens zijn mooi recht zeg en zo te zien vallen ze perfect in de plooi! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, die hechtingen zien er netjes uit! 13 januari ga ik naar Selms voor een prothesewissel mijn huidige littekens zijn niet zo mooi gedaan Selms snijdt de oude weg en zou het netjes herstellen. Dus word erg vrolijk als ik dit zie. Zou ik misschien aan je album toegevoegd kunnen worden ben wel erg nieuwsgierig, jij hebt demi toch? Succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7 Ik heb ook Motiva implantaten en heb mijn pc van te voren gevraagd ivm de mimimal scar techniek en ook de keller funnel kwam ik tegen op internet. Maar hij vertelde mij dat iedere pc toch zijn eigen manier van plaatsen heeft en dat niet iedereen dezelfde technieken gebruikt. Dus bij mij vertelde hij dat hij altijd 4 a 5 cm incisies maakte en dat is het dus ook geworden.

 

Het ziet er mooi uit bij jou hoor ! Een fijn herstel verder. Vanaf nu wordt alles alleen nog maar beter (lichamelijk) en zachter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MiaMae Bedankt! :) en ja morgen ben je al aan de beurt he, super leuk en spannend! Ik hou je topic in de gaten morgen:) 

 

@GlitterMermaid Ja het voelt zo stom om constant alles te moeten vragen, soms sta ik ook alleen op de groep dus dan moet ik wel zelf dingen tillen. Merk wel dat 2 dagen werken mij niet veel goed heeft gedaan. Ik heb vandaag een thuis dagje ingepland en mijn borsten komen weer tot rust. :)

 

Fijn dat je het kon oplossen met een tussenstukje! Had ik daar maar aangedacht toen het zo striemde haha 🙈. Ik zit er aan te denken nog een maat L te bestellen, heb nu een M maar prettig vind ik die PO bh niet. Terwijl ik alle meiden hier lees hoe comfy zij die bh's vinden en dat ze die zelfs na 6 weken nog dragen, puur omdat het letterlijk zit. Nou ik heb een agenda melding gezet wanneer ik 6 weken PO ben dat de bh uit mag. 😂😂 

 

Dankje, ja ik ben ook heel blij met hoe de littekens er uit zien! :) op dat draadje na haha die moet ik nog even afknippen..

 

@Mac Dankjewel! :) Leuk dat je ook naar van Selms gaat en dat hij je oude litteken gaat herstellen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Van Selms adviseerde full, maar ben toch nog terug gegaan voor de Demi, ik vind brede borsten gewoon het mooiste. Dus het is Demi geworden :) . Heb jij ook een album? 

 

@Anns Ooh vandaar! Het word dus niet standaard met een minimum scar techniek geplaatst. En dankjewel! :)

 

 

 

 

Ik heb 2 foto collages toegevoegd aan mijn album. Vanaf dag 11 ben ik echt verliefd geworden op mijn nieuwe meiden. Maar het veranderd alsnog met de dag :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2021 om 22:23, Flowerbloempje7 zei:

Lief dat je het vraagt! 😘 Ik zal weer even een update plaatsen. 

 

Vandaag precies 2 weken PO. Vanaf 7 dagen liep ik ineens rechter op zonder pijn. Ik hoefde niet meer zoveel te rusten en kon op visite zonder te creperen van de pijn. Dag 8 kon ik mijzelf aankleden (op trui na), mijzelf weer tanden poetsen en zelfs eigen haren gewassen in de spoelbak. Overgestapt op alleen paracetamol vanaf dag 8. 

 

Gisteren thuis een beetje aan het opruimen geweest. Wel hele lichte dingen en niet hoog. Maar na een uur voelde ik steken. Uiteindelijk maar weer op de bank beland en weer het maximale paracetamol op een dag. 

 

Vandaag voor het eerst gewerkt. Lekker rustig aan gedaan en echt alleen het noodzakelijke en lichte dingen getild. Veel hulp gehad van de lieve peuters die al te graag juf wilde helpen met tafel dekken ect. Fijn! Had een werkdag van 8 tot 6, maar rond half 3 ging ik wel even dood van de pijn. Steken en de zijkanten van mijn borsten voelden beurs. Alsof er iemand heel hard zat te drukken op een blauwe plek. Uiteindelijk mijn borstband af gedaan en voelde gelijk verlichting. Met borstband was ik de laatste uren niet doorgekomen op het werk. Elke stap kon ik wel huilen van de druk en steken. 

 

Einde van de dag met de kindjes een klein blokje om geweest. Ik voelde weer de enorme gespannen spieren en druk bij elke stap. Dit had ik tot dag 7 ook waardoor ik voor overgebogen liep. Was zo blij daar vanaf te zijn. Maar is nu weer terug dus... Ik las in je eigen topic dat jij hier nu ook last van hebt :( @GlitterMermaid.. vervelend he! 

 

Vanavond dus letterlijk niks gedaan en zelfs vriendlief mijn kopje thee laten tillen. 

 

De hechtpleisters mochten er vandaag af, omdat ik van ver kom doe ik dit zelf en heb ik morgen telefonisch contact met van Selms. De pleisters er af halen vond ik zo spannend. Ik ben bijna flauwgevallen zelfs. Voelde akelig en gek. Toen ik zag dat er een draadje uit stak en die onder mijn borst zat ging ik bijna even van de wereld. 😂 Wat eindigde in een enorme lachbui van mijn vriend en ik. Maar ze zijn er af. Ik vind het zo'n naar idee dat er nu iets uit steekt en dat er niks tussen de wondjes en bh zit. Probeer dit los te laten maar oh, liever weer pleisters er op. 

 

Lekker lang verhaal ook weer 😂. Maar ik heb zoveel aan alle uitgebreide verhalen van vrouwen hier die stap voor stap hun herstel proces delen. Hoevaak ik hier wel niet alle symptonen heb zitten typen in de zoekmachine haha! 

 

Al met al ben ik oprecht zo verliefd op de nieuwe meiden, ze zijn al zo natuurlijk en mooi. Niet te herkennen aan hoe ze tot dag 4 waren. Nieuwe foto toevoegen is nog niet gelukt trouwens. 

 

Zo zien de littekens er nu uit. Ik had trouwens verwacht dat ze kleiner zouden zijn. Motiva plaatst altijd foto's van minimum scars. Nu heb ik wel veel cc er in, maar zo groot had ik ze voor motiva niet verwacht. Vriend hoopt zo dat ze straks niet meer gaan opvallen..

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hi, van harte met je nieuwe boobs! Zo te zien is het heel mooi gehecht.

 

Ik lees al een tijdje in stilte mee. Ben zelf 2 weken  geleden bij dr. van Selms op consult geweest. Wil me graag door hem laten helpen. Heb 15 jaar geleden protheses laten plaatsen waarvan er 1 nu lek is, tijd voor een wissel dus. 

 

Zou ik met je mee mogen kijken jn je album? Ik ga wsl. voor motiva round full 450 en 500 ivm volume verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Mac zei:

Hi Flowerbloempje , wat een mooi cleavage gap heb jij😍

Ik heb je aan Mijn album toegevoegd.

Dankjewel! 😘 

 

10 uur geleden, Diana1984!! zei:

Hi, van harte met je nieuwe boobs! Zo te zien is het heel mooi gehecht.

 

Ik lees al een tijdje in stilte mee. Ben zelf 2 weken  geleden bij dr. van Selms op consult geweest. Wil me graag door hem laten helpen. Heb 15 jaar geleden protheses laten plaatsen waarvan er 1 nu lek is, tijd voor een wissel dus. 

 

Zou ik met je mee mogen kijken jn je album? Ik ga wsl. voor motiva round full 450 en 500 ivm volume verschil.

Dankjewel! :) Welk merk protheses heb je nu? 

 

Tuurlijk, ik zal je toevoegen. Er zit ook een 3D foto in mijn album waar je links de full ziet bij mij en rechts de Demi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2021 om 11:11, Flowerbloempje7 zei:

Dankjewel! 😘 

 

Dankjewel! :) Welk merk protheses heb je nu? 

 

Tuurlijk, ik zal je toevoegen. Er zit ook een 3D foto in mijn album waar je links de full ziet bij mij en rechts de Demi. 

ik heb nu McGham 410 ST 280cc aan beide kanten. Ga snel fotos maken vab hoe het nu is😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag oude bhs en een oude bikini gepast. De bikini is een maat M en die paste mij redelijk, droeg wel veel liever een maximizer bikini. De bralette is ook een M, die paste mij een paar jaar geleden toen ik 10 kilo zwaarder was. En de bh is een 80D die ik nooit heb kunnen dragen. Op de foto zie je het niet goed, maar hij was echt te groot. Hij sloot niet om mijn borst heen, er zat zoveel ruimte in. 

 

Ik voel mij nu zo vrouwelijk en werd emotioneel van het passen. Zo fijn om je dan eindelijk goed te voelen in een bh/bikini. 

 

Ik hou er uiteraard rekening mee dat de maat nog kan veranderen.

 

Op welk moment zal je cupmaat niet meer veranderen? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Ik heb vandaag oude bhs en een oude bikini gepast. De bikini is een maat M en die paste mij redelijk, droeg wel veel liever een maximizer bikini. De bralette is ook een M, die paste mij een paar jaar geleden toen ik 10 kilo zwaarder was. En de bh is een 80D die ik nooit heb kunnen dragen. Op de foto zie je het niet goed, maar hij was echt te groot. Hij sloot niet om mijn borst heen, er zat zoveel ruimte in. 

 

Ik voel mij nu zo vrouwelijk en werd emotioneel van het passen. Zo fijn om je dan eindelijk goed te voelen in een bh/bikini. 

 

Ik hou er uiteraard rekening mee dat de maat nog kan veranderen.

 

Op welk moment zal je cupmaat niet meer veranderen? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er mooi uit 😊 leuk verslag heb je getypt. Die bralette is zo mooi 🥰 

 

Ik wordt dinsdag geopereerd, zou ik mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ziet er mooi uit 😊 leuk verslag heb je getypt. Die bralette is zo mooi 🥰 

 

Ik wordt dinsdag geopereerd, zou ik mee mogen kijken in je album?

Dankjewel! 😘 Tuurlijk, ik zal je toevoegen. Spannend, je bent bijna aan de beurt! :) Wat krijg je en welke kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Allemaal,

 

Dat is alweer een hele tijd geleden. Ik dacht voor wie het nog wil volgen even een update nu na bijna 3 maanden. Wat gaat de tijd snel zeg! 

Ik kan echt (bijna) alles weer. Zo fijn dat je steeds meer kan en zonder pijntjes. Ik slaap ook weer op mijn buik en snachts ook zonder bh of topje, heerlijk! Sinds het moment dat de PO bh uit mocht (wow, dat was even fijn) draag ik elke dag een beugelbh. Hier dus totaal geen last van gehad op mijn litteken. Die zien er ook mooi uit, alhoewel ik wel wenste dat ze echt kleiner waren. Maar goed, je kan niet alles hebben. 

Ik had duidelijk gevraagd bij het consult of de puntige vorm in mijn borsten zouden verdwijnen na de borstvergroting, hij zei met een gerust hart jazeker dat ga je nooit meer terug zien. Nou, ze zijn nog steeds puntig helaas, en daar baal ik toch wel van. Als ik het koud heb (dus als mijn tepel stijf is) dan vind ik mijn borsten mooi rond. Maar in de rustmodus (😂) zijn ze weer puntig. Ook als ik vooroverbuig zonder bh en mijn tepels niet stijf zijn, zijn mijn borsten wel heel erg puntig. Hier baal ik echt van. Maar misschien is dat bij elke borst zo? Dat ze alleen rond zijn als de tepels stijf zijn?

 

Maar goed dat terzijde ben ik dus heel blij met mijn nieuwe borsten. Ik zou echt niet meer terug willen naar de voorsituatie en vond het alle pijntjes en ongemak het meer dan waard! :D 

 

Ik droeg eerst 80B met pushup en draag nu bhs in 80D/80E. Happy me! :D 

 

Ik ben ook al een paar weken rustig aan begonnen met wat sport oefeningen. Ik kon precies merken wanneer ik mijn borstspier had getraint. Gelijk steken voor 2 dagen in mijn linkerborst, dus lesje snel geleerd en nu train ik geen borstspier meer. Opdrukken gaat ook nog niet. Maar dit zal wel gewoon zijn? Met dweilen als ik kracht moet zetten voel ik ook nog een klein steekje in mijn linkerborst. Ben dan gelijk angstig voor overmatig kapselvorming of iets 😂

Misschien iemand die mij hierin kan gerust stellen?

 

Ik zou met 8 weken terug moeten komen voor een nacontrole. Maar door het coronavirus had ik het zo mega druk op het werk en kon ik ook echt niet een dag vrij krijgen om naar Amsterdam te reizen. Maar de kliniek heeft mij ook nooit gebeld hoe het nu gaat of om een afspraak in te plannen voor de nacontrole. Nu zijn we dus 3 maanden verder alweer en niks gehoord. Misschien in april als ik het wat rustiger heb toch even bellen... 🙃

 

Ik zou graag willen beginnen met crossfit, waar je dus ook gewrichten moet hoog houden. Zou dit nu al verstandig zijn of beter even wachten? 

Ik zal later even een foto toevoegen hoe ze er nu uit zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om zo'n verslag te lezen van 3 mnd PO, zit nu zelf op 2 weken en kan niet wachten om niet meer op mijn rug te hoeven slapen 😄 oh en sporten, ik wil nu al. Mag nog niet. Balen! Hoe snel ben je begonnen met sporten, en wat doe je? Ik doe aan hardlopen, ik vrees dat ik toch echt de volle 6 weken, en misschien nog wel langer, moet uitzitten....

Mag ik ook meeloeren in je album?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Hoi Allemaal,

 

Dat is alweer een hele tijd geleden. Ik dacht voor wie het nog wil volgen even een update nu na bijna 3 maanden. Wat gaat de tijd snel zeg! 

Ik kan echt (bijna) alles weer. Zo fijn dat je steeds meer kan en zonder pijntjes. Ik slaap ook weer op mijn buik en snachts ook zonder bh of topje, heerlijk! Sinds het moment dat de PO bh uit mocht (wow, dat was even fijn) draag ik elke dag een beugelbh. Hier dus totaal geen last van gehad op mijn litteken. Die zien er ook mooi uit, alhoewel ik wel wenste dat ze echt kleiner waren. Maar goed, je kan niet alles hebben. 

Ik had duidelijk gevraagd bij het consult of de puntige vorm in mijn borsten zouden verdwijnen na de borstvergroting, hij zei met een gerust hart jazeker dat ga je nooit meer terug zien. Nou, ze zijn nog steeds puntig helaas, en daar baal ik toch wel van. Als ik het koud heb (dus als mijn tepel stijf is) dan vind ik mijn borsten mooi rond. Maar in de rustmodus (😂) zijn ze weer puntig. Ook als ik vooroverbuig zonder bh en mijn tepels niet stijf zijn, zijn mijn borsten wel heel erg puntig. Hier baal ik echt van. Maar misschien is dat bij elke borst zo? Dat ze alleen rond zijn als de tepels stijf zijn?

 

Maar goed dat terzijde ben ik dus heel blij met mijn nieuwe borsten. Ik zou echt niet meer terug willen naar de voorsituatie en vond het alle pijntjes en ongemak het meer dan waard! :D 

 

Ik droeg eerst 80B met pushup en draag nu bhs in 80D/80E. Happy me! :D 

 

Ik ben ook al een paar weken rustig aan begonnen met wat sport oefeningen. Ik kon precies merken wanneer ik mijn borstspier had getraint. Gelijk steken voor 2 dagen in mijn linkerborst, dus lesje snel geleerd en nu train ik geen borstspier meer. Opdrukken gaat ook nog niet. Maar dit zal wel gewoon zijn? Met dweilen als ik kracht moet zetten voel ik ook nog een klein steekje in mijn linkerborst. Ben dan gelijk angstig voor overmatig kapselvorming of iets 😂

Misschien iemand die mij hierin kan gerust stellen?

 

Ik zou met 8 weken terug moeten komen voor een nacontrole. Maar door het coronavirus had ik het zo mega druk op het werk en kon ik ook echt niet een dag vrij krijgen om naar Amsterdam te reizen. Maar de kliniek heeft mij ook nooit gebeld hoe het nu gaat of om een afspraak in te plannen voor de nacontrole. Nu zijn we dus 3 maanden verder alweer en niks gehoord. Misschien in april als ik het wat rustiger heb toch even bellen... 🙃

 

Ik zou graag willen beginnen met crossfit, waar je dus ook gewrichten moet hoog houden. Zou dit nu al verstandig zijn of beter even wachten? 

Ik zal later even een foto toevoegen hoe ze er nu uit zien :)

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

Ik ben nu ruim 10 weken en gaat ook super goed.. kan ook alles eigenlijk weer!

Net even gespiekt maar wat zien ze er mooi uit zeg!! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.