Ga naar inhoud

Flowerbloempje7 : 21 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

@Flowerbloempje7Wat fijn dat het goed is gegaan! En dat je meteen de 1e nacht goed geslapen hebt... hopelijk blijft dat zo. Zat net zelf naar rugsteuntjes te kijken voor in bed, zou dat handig zijn? En is jou geadviseerd niet helemaal plat te gaan liggen, of maakt dat niet uit? Ik ben 7 januari aan de beurt... spannend!

 

En ben natuurlijk ook benieuwd naar het resultaat :) Mag ik in je album meekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Wat lekker dat je al direct hebt kunnen doorslapen zeg! Wat heerlijk. En van die robot armpjes daar maken mijn vriend en ik nu al grapjes over dat ik een T-REX wordt 😂 Ellebogen in je zij en niet kunnen strekken 😂

 

Hoe gaat het met je? 😊

Ja dat doorslapen was ook echt nodig. Ik was doodop. Hahahaha ja hilarisch, het lukt mij zelfs niet eens om de wc door te spoelen 🤣 

 

Hoe het gaat.. Ja heel erg dubbel. Ik heb sinds vanavond toch wel echt meer pijn gekregen. Vooral een heel drukkend gevoel met steken. Elke kleine beweging doet pijn. Kan echt werkelijk niks, heb overal hulp bij nodig wat ik heel lastig vind. Daar word ik dan weer emotioneel van. Ik heb ook nog niet durven kijken.. 

 

Vriendin van mij werkt in de thuiszorg en komt morgenochtend langs. Zij gaat mij helpen met douchen en opfrissen. Vind het nu al spannend dat de sportbh dan uit moet. 

 

Maar ik heb totaal geen spijt! Ik zet even door en dan heb ik er na jaren plezier van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MiaMae zei:

@Flowerbloempje7Wat fijn dat het goed is gegaan! En dat je meteen de 1e nacht goed geslapen hebt... hopelijk blijft dat zo. Zat net zelf naar rugsteuntjes te kijken voor in bed, zou dat handig zijn? En is jou geadviseerd niet helemaal plat te gaan liggen, of maakt dat niet uit? Ik ben 7 januari aan de beurt... spannend!

 

En ben natuurlijk ook benieuwd naar het resultaat :) Mag ik in je album meekijken? 

Wij hebben een elektrisch bed gelukkig, dat is echt fijn in dit geval. Alhoewel ik nog steeds met tranen uit het bed kom. Ik heb niet gevraagd in welke houden ik moet slapen eigenlijk 🤔. Ik heb het rug gedeelte helemaal omhoog en nestel dan in een voedingskussen. Dus ik zit eigenlijk te slapen. 😂

 

Wat leuk dat je 7 januari al aan de beurt bent! Wat ga je krijgen en waar? :)

 

Tuurlijk, ik zal je aan mijn album toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Flowerbloempje7 said:

Ja dat doorslapen was ook echt nodig. Ik was doodop. Hahahaha ja hilarisch, het lukt mij zelfs niet eens om de wc door te spoelen 🤣 

 

Hoe het gaat.. Ja heel erg dubbel. Ik heb sinds vanavond toch wel echt meer pijn gekregen. Vooral een heel drukkend gevoel met steken. Elke kleine beweging doet pijn. Kan echt werkelijk niks, heb overal hulp bij nodig wat ik heel lastig vind. Daar word ik dan weer emotioneel van. Ik heb ook nog niet durven kijken.. 

 

Vriendin van mij werkt in de thuiszorg en komt morgenochtend langs. Zij gaat mij helpen met douchen en opfrissen. Vind het nu al spannend dat de sportbh dan uit moet. 

 

Maar ik heb totaal geen spijt! Ik zet even door en dan heb ik er na jaren plezier van :)

Oh meid wat vervelend zeg! Ik vind het zo bizar dat de ene door de medicatie helemaal niks voelt en de ander juist toch nog wel heel veel. Het lijkt me ontzettend frustrerend dat je zelf weinig kan.

 

Wat fijn dat de eerste keer douchen dan met iemand is die daar ervaring mee heeft om mensen daar in te begeleiden. Misschien heeft ze wat tips 😊

 

Ik ben ook heel benieuwd hoe je je borsten zal vinden 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Wij hebben een elektrisch bed gelukkig, dat is echt fijn in dit geval. Alhoewel ik nog steeds met tranen uit het bed kom. Ik heb niet gevraagd in welke houden ik moet slapen eigenlijk 🤔. Ik heb het rug gedeelte helemaal omhoog en nestel dan in een voedingskussen. Dus ik zit eigenlijk te slapen. 😂

 

Wat leuk dat je 7 januari al aan de beurt bent! Wat ga je krijgen en waar? :)

 

Tuurlijk, ik zal je aan mijn album toevoegen 

Hey! Ik ben nu 8 dagen PO en ik weet precies hoe je slaapt haha ik heb ook een elektrisch bed en nestel me ook in het voedingskussen.. vaak werd ik nog wakker savonds en moest mn vriend me helpen omhoog te tillen door zn handen achter mn rug te doen en dan zo naar voren.. de eerste dagen zijn echt heel rot, en ik werd er ook super emotioneel van, zelfs drinken moest mee geholpen worden, mijn advies, koop een bidon met een rietje! Nu 8 dagen later kan ik zelf veel dingen weer doen, behalve soms uit bed komen dat is dan nog net iets te stijl en douchen doe ik niet zelf. 

 

Veel beterschap en succes met je herstel je kunt het 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@FL_94 goede tip van die bidon! Ik heb bij de action (gelukkig nog optijd) langere grote rietjes gehaald. Dus die kan als het goed is ook in een bidon. 

Jaaa das ook een goeie! Want je moet echt heel veel water drinken, alleen dan moet je plassen en dat is ook weer vervelend haha maar drinken helpt wel echt met herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, FL_94 said:

Jaaa das ook een goeie! Want je moet echt heel veel water drinken, alleen dan moet je plassen en dat is ook weer vervelend haha maar drinken helpt wel echt met herstel

Hahaha! Ja helpt mee met het vocht verdrijven toch? 
maar inderdaad het is dubbel, het helpt maar het vele keren moeten plassen zal vervelend zijn haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Oh meid wat vervelend zeg! Ik vind het zo bizar dat de ene door de medicatie helemaal niks voelt en de ander juist toch nog wel heel veel. Het lijkt me ontzettend frustrerend dat je zelf weinig kan.

 

Wat fijn dat de eerste keer douchen dan met iemand is die daar ervaring mee heeft om mensen daar in te begeleiden. Misschien heeft ze wat tips 😊

 

Ik ben ook heel benieuwd hoe je je borsten zal vinden 🤩

Ja zo wisselend is dat he. Ik vond ze er nu al mooier uitzien dan maandag. Maar oh wat moet het wennen zeg. Douchen was ook heel onwennig. Gelukkig heb ik overal hulp mee haha 

 

9 uur geleden, FL_94 zei:

Hey! Ik ben nu 8 dagen PO en ik weet precies hoe je slaapt haha ik heb ook een elektrisch bed en nestel me ook in het voedingskussen.. vaak werd ik nog wakker savonds en moest mn vriend me helpen omhoog te tillen door zn handen achter mn rug te doen en dan zo naar voren.. de eerste dagen zijn echt heel rot, en ik werd er ook super emotioneel van, zelfs drinken moest mee geholpen worden, mijn advies, koop een bidon met een rietje! Nu 8 dagen later kan ik zelf veel dingen weer doen, behalve soms uit bed komen dat is dan nog net iets te stijl en douchen doe ik niet zelf. 

 

Veel beterschap en succes met je herstel je kunt het 🥰

Dit stelt mij zo gerust zeg! Dankje voor het delen 😘 Ik begon al te denken dat ik mij aanstelde dat zelfs drinken mij niet zelf lukt. Fijn dat je nu steeds meer dingen zelf kan doen! 😘 

 

8 uur geleden, Arlandria zei:

@Flowerbloempje7, fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan.

Bedankt ook voor het delen van je ervaring! Zelf vind ik het herstel het meest spannend dus is het goed om realistische ervaringen te lezen.

 

Ik hoop dat je snel wat meer dingen zelf kunt doen.

Dankjewel! Ja ik heb ook veel gehad aan de uitgebreide verslagen hier, dus ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update. 

 

Pijn is iets minder dan gisteren, maar het voelt nog steeds alsof er een stuk beton op mijn borsten zit. Ik voel het tintelen, alsof het een paar seconden in slaap valt. Heel gek gevoel. 

 

Vanochtend voor het eerst gedoucht op een tuinstoel haha! Hulp met het douchen gehad zodat ik zelf alleen maar hoefde te zitten. Wat een opluchting toen die borstband los ging, poeh! Die hebben wij nu iets losser gedaan, uiteraard wel even over gebeld maar dit was prima. Alles weer ingepakt wat heel gevoelig was en voor de rest weer de hele dag op de bank. Rugpijn en nekpijn van het in dezelfde houding zitten, maar goed. Liever dat dan steken in mijn borsten bij een verkeerde beweging.  

 

Ik vraag mij wel af wat ik zelf al zou kunnen doen, ook al voelt het akelig. Een deur openen, tandenpoetsen, broodje smeren dit lukt mij niet. Kan ik dit wel proberen? Als ik het probeer voel ik een enorme druk op mijn borstspieren dus echt prettig is het niet. Maar zou zo graag wat meer onafhankelijk willen zijn..

 

Foto gemaakt net voor het douchen vanochtend die is aan mijn album toegevoegd:)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

Even een kleine update. 

 

Pijn is iets minder dan gisteren, maar het voelt nog steeds alsof er een stuk beton op mijn borsten zit. Ik voel het tintelen, alsof het een paar seconden in slaap valt. Heel gek gevoel. 

 

Vanochtend voor het eerst gedoucht op een tuinstoel haha! Hulp met het douchen gehad zodat ik zelf alleen maar hoefde te zitten. Wat een opluchting toen die borstband los ging, poeh! Die hebben wij nu iets losser gedaan, uiteraard wel even over gebeld maar dit was prima. Alles weer ingepakt wat heel gevoelig was en voor de rest weer de hele dag op de bank. Rugpijn en nekpijn van het in dezelfde houding zitten, maar goed. Liever dat dan steken in mijn borsten bij een verkeerde beweging.  

 

Ik vraag mij wel af wat ik zelf al zou kunnen doen, ook al voelt het akelig. Een deur openen, tandenpoetsen, broodje smeren dit lukt mij niet. Kan ik dit wel proberen? Als ik het probeer voel ik een enorme druk op mijn borstspieren dus echt prettig is het niet. Maar zou zo graag wat meer onafhankelijk willen zijn..

 

Foto gemaakt net voor het douchen vanochtend die is aan mijn album toegevoegd:)  

Heeey ik zou dat echt nog niet doen, en het afhankelijk zijn dat is maar even zo maar die pijn daar kom je wel van af! Dus doe maar lekker rustig aan, ook beter voor je herstel, 

Zou ik met je mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, FL_94 zei:

Heeey ik zou dat echt nog niet doen, en het afhankelijk zijn dat is maar even zo maar die pijn daar kom je wel van af! Dus doe maar lekker rustig aan, ook beter voor je herstel, 

Zou ik met je mee mogen kijken?

Tuurlijk, ik zal je toevoegen :)

 

Na Hoeveel dagen merkte je echt verschil qua pijn? En na hoeveel dagen was dat drukkend gevoel op je borst weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

Tuurlijk, ik zal je toevoegen :)

 

Na Hoeveel dagen merkte je echt verschil qua pijn? En na hoeveel dagen was dat drukkend gevoel op je borst weg?

Ik merkte ongeveer na 5 dagen dat de pijn minder werdt en drukkend gevoel iets later pas. Nu met 8 dagen kan ik echt heeel veel weer zelf! Komt goed! Is echt even kut nu, ik had die dagen zelfs dat ik me even niet kon voorstellen hoe het was zonder pijn.. maar laat alles gewoon doen en je tijd uitzitten🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, FL_94 zei:

Ik merkte ongeveer na 5 dagen dat de pijn minder werdt en drukkend gevoel iets later pas. Nu met 8 dagen kan ik echt heeel veel weer zelf! Komt goed! Is echt even kut nu, ik had die dagen zelfs dat ik me even niet kon voorstellen hoe het was zonder pijn.. maar laat alles gewoon doen en je tijd uitzitten🤷🏼‍♀️

Thanks meid, ik heb veel aan je berichtjes! Fijn om zo even ervaring te delen. Ik tel af totdat ik 8 dagen PO ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat de eerste dagen po zo tegen zijn gevallen maar lees ook veel dat de eerste week het pittigst is.

Ikzelf ben 4 januari aan de beurt dus superspannend allemaal!

Zou ook graag mee willen kijken als dat mag.

Ga zelf ook nog een album aanmaken.

 

Heel veel sterkte met herstellen, zal nu met de dag steeds beter gaan! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Marietjuh zei:

Vervelend dat de eerste dagen po zo tegen zijn gevallen maar lees ook veel dat de eerste week het pittigst is.

Ikzelf ben 4 januari aan de beurt dus superspannend allemaal!

Zou ook graag mee willen kijken als dat mag.

Ga zelf ook nog een album aanmaken.

 

Heel veel sterkte met herstellen, zal nu met de dag steeds beter gaan! 🤗

Wat spannend! Mag ik meekijken in je album als je die al hebt gemaakt? Ik zal je ook even aan mijn album toevoegen 

 

Dankjewel! Het gaat inderdaad met de dag beter, sinds gisteren steeds minder pijn! Heel fijn gevoel. Ook vind ik ze steeds mooier worden :) ik zal nieuwe foto's aan mijn album toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flowerbloempje7 zei:

Wat spannend! Mag ik meekijken in je album als je die al hebt gemaakt? Ik zal je ook even aan mijn album toevoegen 

 

Dankjewel! Het gaat inderdaad met de dag beter, sinds gisteren steeds minder pijn! Heel fijn gevoel. Ook vind ik ze steeds mooier worden :) ik zal nieuwe foto's aan mijn album toevoegen

Maar natuurlijk 😊

Dank voor het toevoegen! Je hebt bijna helemaal geen kneuzingen zo te zien!

Is het je tot nu toe mee of tegengevallen allemaal?

 

Fijn dat het steeds beter gaat! Jaaa ze gaan met de dag mooier en zachter worden! Ben benieuwd over een paar weken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7 We zijn alweer een paar dagen verder en hoop dat het nu echt wat beter gaat met je...?

 

Ik krijg 360cc (motiva ergonomix) dual plane bij Blooming (Dr vd Pot) en vind het SUPER SPANNEND! 😬 Het zijn vooral de nachten waar ik tegenop kijk, dus misschien is een ruggensteuntje aangeschaffen helemaal zo gek nog niet...

 

En hoe ging het douchen? Hoe heb je ervoor gezorgd dat je borsten niet nat konden worden? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2020 om 15:10, Marietjuh zei:

Maar natuurlijk 😊

Dank voor het toevoegen! Je hebt bijna helemaal geen kneuzingen zo te zien!

Is het je tot nu toe mee of tegengevallen allemaal?

 

Fijn dat het steeds beter gaat! Jaaa ze gaan met de dag mooier en zachter worden! Ben benieuwd over een paar weken!!

Echt er tussen in haha! Ik ging er vanuit dat ik ze voor de spier ging krijgen dus ging van een makkelijk herstel uit. Dit valt dus wel tegen.. 

 

Ze zien er nu al zoveel mooier uit! Dit maakt alles weer goed :) ik kan geen foto's meer aan mijn album toevoegen zag ik, ik zal even kijken hoe ik dat kan oplossen.

 

1 uur terug, MiaMae zei:

@Flowerbloempje7 We zijn alweer een paar dagen verder en hoop dat het nu echt wat beter gaat met je...?

 

Ik krijg 360cc (motiva ergonomix) dual plane bij Blooming (Dr vd Pot) en vind het SUPER SPANNEND! 😬 Het zijn vooral de nachten waar ik tegenop kijk, dus misschien is een ruggensteuntje aangeschaffen helemaal zo gek nog niet...

 

En hoe ging het douchen? Hoe heb je ervoor gezorgd dat je borsten niet nat konden worden? 

 

Gaat al iets beter gelukkig! Maar echt de deur uitgaan valt mij nog zo zwaar.. 

 

Wat leuk zeg!! En een hele goeie (en knappe haha) chirurg ook! Ik zou zeker een ruggensteuntje aanschaffen. Ik ben enorm blij met ons elektrisch bed en zie het niet voor mij hoe ik nu zonder zou kunnen. Ik slikte de eerste 3 nachten een tramadol van te voren en ik sliep heerlijk. Eerlijk gezegd vind ik de nachten fijner dan over dag haha. 

 

Eerste keer douchen zat ik op een stoel en ging een vriendin mij wassen en afspoelen. Borsten werden hier wel nat van, maar ze zorgde er wel voor dat de douchekop niet rechtsstreeks op de borsten kwam. Nu vind ik het makkelijker om de douchekop helemaal omlaag te zetten en alleen tot aan mijn navel te douchen. De rest wast mijn vriend dan met een washandje. Ik durf nog niet helemaal onder de douche te staan. Mijn vriend wast mijn haren ook in de wasbak. Ideaal is het allemaal niet en het is een hele happening hier haha, maar het is niet anders. 

 

Ik volg je topic al volgens mij, maar wanneer ben je aan de beurt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik heb even jullie advies/geruststelling nodig. Ik zal het morgen ook even aan de kliniek mailen, maar misschien weten jullie wat er is. 

 

Onder mijn rechteroksel tot aan de zijkant van mijn borst voel ik pijn, dit komt met vlagen en is dan zo weer weg. Maar het tintelt vooral. Nu wilde mijn vriend toch even kijken wat er zat en hebben wij de sportbh wat meer uit gedaan. Ik zit onder de striemen en afdrukken, misschien toch een te kleine sportbh? Ze twijfelden heel erg tussen een L en een M. Uiteindelijk M gedaan op het laatste haakje. Maar oh wat striemt dit. Er lijkt ook een kleine bloeduitstorting tr zitten, of exceem? Geen idee wat het is. 

 

Hebben jullie enig idee? Kan natuurlijk gewoon alleen een afdruk zijn van de bh, maar aan de linkerkant zit dit niet.. 

 

Ook is het heel erg rood tussen mijn borsten en tussen de 2 pleisters in, jeukt als de *** Eroverheen strelen geeft wel opluchting. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Flowerbloempje7 zei:

Meiden, ik heb even jullie advies/geruststelling nodig. Ik zal het morgen ook even aan de kliniek mailen, maar misschien weten jullie wat er is. 

 

Onder mijn rechteroksel tot aan de zijkant van mijn borst voel ik pijn, dit komt met vlagen en is dan zo weer weg. Maar het tintelt vooral. Nu wilde mijn vriend toch even kijken wat er zat en hebben wij de sportbh wat meer uit gedaan. Ik zit onder de striemen en afdrukken, misschien toch een te kleine sportbh? Ze twijfelden heel erg tussen een L en een M. Uiteindelijk M gedaan op het laatste haakje. Maar oh wat striemt dit. Er lijkt ook een kleine bloeduitstorting tr zitten, of exceem? Geen idee wat het is. 

 

Hebben jullie enig idee? Kan natuurlijk gewoon alleen een afdruk zijn van de bh, maar aan de linkerkant zit dit niet.. 

 

Ook is het heel erg rood tussen mijn borsten en tussen de 2 pleisters in, jeukt als de *** Eroverheen strelen geeft wel opluchting. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jeetje wat vervelend!!

Ik kan helaas geen goed advies geven aangezien ik nog niet aan de beurt ben geweest maar de striemen lijken wel van de bh te komen maar of die pijnscheuten daar ook van zijn vraag ik me af, hopelijk zijn er dames die je een goed advies kunnen geven.

 

Hoop dat je hier snel vanaf komt! 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.