Ga naar inhoud

Flowerbloempje7 : 21 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Op 18-3-2021 om 13:29, Daniëla89 zei:

Hoi flowerbloempje!😇 ik moet 6 april en ik krijg 450 cc dual plane en zou graag even bij je willen spieken in je album als dat mag🤗 

Hoi, oeps een hele late reactie en je bent ook al bijna aan de beurt! Je krijgt bijna evenveel als wat ik heb gekregen. Tuurlijk mag je spieken, ik zal je zo toevoegen :)

 

Op 18-3-2021 om 15:15, Salander zei:

Wat fijn om zo'n verslag te lezen van 3 mnd PO, zit nu zelf op 2 weken en kan niet wachten om niet meer op mijn rug te hoeven slapen 😄 oh en sporten, ik wil nu al. Mag nog niet. Balen! Hoe snel ben je begonnen met sporten, en wat doe je? Ik doe aan hardlopen, ik vrees dat ik toch echt de volle 6 weken, en misschien nog wel langer, moet uitzitten....

Mag ik ook meeloeren in je album?  

Ja dan is het fijn om verslagen te lezen van meiden die al wat verder zijn he, ik deed ook niks anders dan hier scrollen en lezen haha. Kun je inmiddels al wat op je zij liggen? Ik doe simpele oefeningen thuis sinds week 10. Ik dacht dit kan makkelijkkkkk, maar oh dit voelde ik gelijk hoor. Terwijl ik ook nog de borstspieren oversloeg. Maar steken dat ze deden. Heb toen nog gewacht tot week 12 en toen weer rustig been/buik/billen oefeningen gedaan, dit gaat nog steeds prima! Ik wil nog wel wachten met crossfit, voelt nog steeds niet goed.. Ik zou in elk geval wel 8 weken wachten met hardlopen, maar je merkt snel genoeg als je teveel doet hoor. 

 

Tuurlijk ik zal je ook zo toevoegen :)

 

Op 19-3-2021 om 10:52, Marietjuh zei:

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

Ik ben nu ruim 10 weken en gaat ook super goed.. kan ook alles eigenlijk weer!

Net even gespiekt maar wat zien ze er mooi uit zeg!! 🥰

Aww dankjewel!! :D Ja na 10 weken merk je dat je meer kan, terwijl ik eerst uitkeek naar die 6 weken haha! 

Nogmaals dankje, super lief! Ik heb echt van elke bh een before foto gemaakt, blijft leuk om ze dan nu naast elkaar te zetten haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.