Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Anouk78 zei:

@me82 @Triesje @Diellenz @LilV @Boobcar @GlitterMermaid en alle anderen die mijn operatie verslag willen lezen.

Afgelopen vrijdag was dan mijn grote dag dat eindelijk mijn wissel ging plaatsvinden. 
Ik mocht mij om half twee melden en om half drie stond mijn ok gepland 🥂

om half twaalf maar eens richting Rotterdam vertrokken met mijn vader en dochterlief,  manlief moest helaas werken. De zenuwen waren al van de dag tevoren aanwezig en nu begonnen ze echt te komen🙈 En niet alleen dat ook twijfels, moet ik het wel doen worden ze niet TE groot. Werd er gewoon misselijk van 🤢. Denk we heel herkenbaar😂 om half twee arriveerde ik in de kliniek, ik heb het eigenlijk best als prettig ervaren dat ik alleen naar binnen moest, toen moest ik wel sterk zijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Eerst melden aan de balie wat papieren invullen en mocht gelijk door naar de 1ste etage. Daar werd ik opgewacht door super leuke verpleegsters, kamer gekregen waar ik gelijk mijn charmante pakje aanmocht, inclusief haarnetje😂 Poeh wat voelde ik me knap 🤩 

Daar hoorde ik dat ok om drie uur gepland was, niet erg, dus nog met iedereen thuis appen. Om drie uur naar de anesthesist waar mijn hb gehalte en infuus werden geprikt, in 1 keer raak, yessssss. Gelijk daarna kwam Nio om foto’s te maken en me af te tekenen, Picasso was er niks bij 😜 Geen tijd meer om te denken (gelukkig) mocht meteen mee naar de ok, wat een lieve en leuke mensen daar, ik kreeg voor het echte slaapmiddel een zware pijnstiller toegediend, man wat was dit lekker, weet nog dat ik zei wooooowwww dit is lekker 😂 mag ik je mee naar huis nemen zei ik  tegen de anesthesist, die moet ook gedacht hebben 🧐

Meteen erna deep sleep. Om half vijf werd ik op de verkoeverkamer wakker, meteen heel vrolijk en blij, vond iedereen lief en geweldig, ik heb me wat onzin uitgekraamd 😁

Pijn was er niet alleen brandend gevoel bij de hechtingen. En ook niet gek geen pijn want ik hoorde wat ik allemaal tijdens de narcose heb gekregen. Ijsje gegeten en meteen terug naar mijn kamer. Meteen 3 koppen koffie en een boterham met kaas gegeten, dat smaakte zo lekker 😋 

Ik weet nog toen ze me het vest aandeden dat ik dacht huh is dit 1050cc, dit heb ik waarschijnlijk ook gezegd, waarop de verpleegster vroeg of ik dat meende 😂

Medicatie schema gemaakt, waarop ik zei, het is maar een wissel dus zoveel hoef ik niet 👍 Ja klopt hoor ik haar nog zeggen en Meis je hebt de grootste gepakt wat we hebben dus zou uit voorzorg gaan nemen, uhu mij niet gezien dacht ik. Nog 1 keer gecontroleerd en hup auto in en weer naar huis blij 😀 

Thuis een enorme verrassing van mijn kids foto staat in topic, moest gewoon huilen 😭 ja ben best emotioneel 😂 

Daarna begon de ellende 😌

Borsten tot in mijn nek pijn, druk alles waarvan ik dacht het is toch maar een wisssl, nou bij mij dus niet. Gisteren de hele dag pijn gehad in totaal van vrijdagavond tot zaterdagavond maar 2,15 uur geslapen. Kreeg de pijn niet onder controle. Achteraf niet gek als ik denk wat ik voor paardenmiddelen tijdens de ok heb gekregen, dan werkt die thuis medicatie niet zolang dat in je lijf zit. Wel een schema met medicatie waar ik me echt aan wil houden ( ben normaal niet zo’n pillen slikker). En nu heb ik ze graag😂

Sinds gisteravond (zaterdagnacht) van 01.00 tot 05.15 geslapen is nu zondagochtend, dus en vooruitgang 😄 

Nu nog steeds iets minder last laten we hopen dat het zo blijft. En dat ik nu na vier jaar wachten kan genieten van mijn Nio boobs ❤️ En vinden jullie het ook zo’n gedoe niks mogen doen! Moest van Nio sowieso een week mijn armen naast mijn lijf houden en daarna verder kijken. Ik durf ook nog niet te douchen, dat zou vandaag mogen en durf mijn best niet uit te doen. Lieve meiden wat heb ik veel aan jullie 😘

Nou tot nu toe dit lange verslag hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Voor iedereen een goed herstel en voor wie nog moet het is het waard, op naar mooie twins.

Liefs Anouk 

 

@Anouk78 wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Je hebt het leuk opgeschreven 😉 

Maar balen dat t wel al tegen valt (heel herkenbaar , horwel ik geen wissel gehad heb). Je hebt natuurlijk ook veel cc. Ik heb 4,5 week geleden 820cc gekregen. Dat kan natuurlijk ook tich. Weer heeeeelemaal opgerekt! 

Laat je nu lekker verwennen thuis en rustig aan 😊. (Hoewel anders dan rustig aan toch niet gaat🙈

Beterschap 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Morning Anouk, leuk hè verslag te lezen en fijn dat je iets van slaap hebt meegepakt. Echt goed rustig aan doen hoor, je bent al bijna door de ergste dagen heen!! Goed houden aan je pijnstilling schema, dan bouw je een goede spiegel op!! Luister lekker naar je eigen lijf en laat je vooral aan alle kanten helpen en verzorgen. Komt goed meid!!

Dank je wel 😊 Ja ik blijf die medicatie nu ook stipt nemen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, me82 zei:

@Anouk78 wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Je hebt het leuk opgeschreven 😉 

Maar balen dat t wel al tegen valt (heel herkenbaar , horwel ik geen wissel gehad heb). Je hebt natuurlijk ook veel cc. Ik heb 4,5 week geleden 820cc gekregen. Dat kan natuurlijk ook tich. Weer heeeeelemaal opgerekt! 

Laat je nu lekker verwennen thuis en rustig aan 😊. (Hoewel anders dan rustig aan toch niet gaat🙈

Beterschap 😘

Ben jij van niks naar 820cc gegaan 🙈 poeh dan heb je toch ook afgezien of niet? Hoe gaat het nu met je? En had je ook zoveel

last? Dacht voor de wissel met een week weer aan het werk te gaan,

nu denk ik nou Anouk toch maar even wachten moet we niet aan denken 😀 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Diellenz zei:

Leuk om je verslag te lezen. 

zo te horen gaat alles nog goed. Hopelijk gaat het snel beter. Wanneer mag je terug op controle? 

Een fysieke controle is er op dit moment niet, of er moeten vreemde dingen zijn. Ma een week wil Nio dat hem foto’s appt en aan de hand daarvan worden dingen bepaald 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Heel leuk om je verslag te lezen. Ik moet best wel een beetje lachen hoe fluitend jij wakker werd na de operatie. 
Wat fijn dat de opname zo goed gelopen is, wel ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad en nog hebt. Ik hoop dat de medicijnen je door deze dag gaan helpen en je vanavond wel iets meer dan 4uur zal slapen. 
 

Houd ons op de hoogte!

veel sterkte 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi anouk, wat een fijne ervaring zo met de kliniek! Wel vervelend van de pijn meid. Gewoon de pijnstilling nemen, ze zijn er niet voor niks en dan even een spiegel opbouwen en dan hopelijk ben je er zo doorheen 🥰.

 

Rustig aan meid en relaxxxx (ook ik vind dat heelllll lastig) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Anouk78 zei:

Hoi dames goed als ik morgen mijn verslag schrijf toch meer last dan ik dacht ☹️ Klinkt mss raar had ze toch groter verwacht, zal de medicatie wel zijn. Eerste keer het vest los gelukkig geen bocht of bloed op de gaasjes 😃

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het ziet er wel pijnlijk uit ! Ik hoop dat het vocht snel verdwijnt en dat de pijn snel afneemt en beter word ! Heel veel succes met je herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om een ieder zijn verslagen steeds te lezen. Mijn datum komt nog, dus kan ik me alvast inlezen :) en 'voorbereiden'.

Ze zien er wel groot uit hoor !

Kan me voorstellen dat het zeer gevoelig is. Veel succes met je herstel en doe rustig aan voorlopig dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anouk78 zei:

Ben jij van niks naar 820cc gegaan 🙈 poeh dan heb je toch ook afgezien of niet? Hoe gaat het nu met je? En had je ook zoveel

last? Dacht voor de wissel met een week weer aan het werk te gaan,

nu denk ik nou Anouk toch maar even wachten moet we niet aan denken 😀 😘

Ja ik ben in 1x naar 820cc. Maaaar ik had het “vel” over (na de borst voeding )😉 borst breedte 14,5cm. En ik ben 1.90groot. Ze had ook 750cc gepast maar toen was er nog vel over... dus nu weer alles netjes opgevuld 💪🏼 Maar de spier is natuurlijk wrl flink opgerekt. Bij jou ook he! 

 Ik had me ingesteld op paar dagen veeel pijn. En daarna langzaam berg op. Helaas. 2 wkn veel pijn en kan pas sinds week steeds wat meer (ben nu 4,5 PO).

ook nog steeds op mijn rug slapen. Of ik überhaupt ooit nog op mijn buik kán slapen met dit volume 😂 

Vooral met mijn kids vind ik lastig. Zijn nog klein. 2,5 en 1jaar. De jongste til ik voorzichtig. Heb wel nog redelijk hulp. En laatste dagen veel steken in wond/borst....☹️Maar wat ik hier lees komt dat vaker voor bij diegene die veel cc hebbrn gekregen. 

Wilde jij al na n week werken 😮 das wel heeeeeeel positief 🙈 heb je een kantoorbaan dan ook? 😅 ik zou toch nog even wachten hoor. Hopelijk heb je nog vrije dagen😉. En genoeg hulp...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, me82 zei:

Ja ik ben in 1x naar 820cc. Maaaar ik had het “vel” over (na de borst voeding )😉 borst breedte 14,5cm. En ik ben 1.90groot. Ze had ook 750cc gepast maar toen was er nog vel over... dus nu weer alles netjes opgevuld 💪🏼 Maar de spier is natuurlijk wrl flink opgerekt. Bij jou ook he! 

 Ik had me ingesteld op paar dagen veeel pijn. En daarna langzaam berg op. Helaas. 2 wkn veel pijn en kan pas sinds week steeds wat meer (ben nu 4,5 PO).

ook nog steeds op mijn rug slapen. Of ik überhaupt ooit nog op mijn buik kán slapen met dit volume 😂 

Vooral met mijn kids vind ik lastig. Zijn nog klein. 2,5 en 1jaar. De jongste til ik voorzichtig. Heb wel nog redelijk hulp. En laatste dagen veel steken in wond/borst....☹️Maar wat ik hier lees komt dat vaker voor bij diegene die veel cc hebbrn gekregen. 

Wilde jij al na n week werken 😮 das wel heeeeeeel positief 🙈 heb je een kantoorbaan dan ook? 😅 ik zou toch nog even wachten hoor. Hopelijk heb je nog vrije dagen😉. En genoeg hulp...

 

@Anouk78O en trouwens, nog vergeten te zeggen. Ze zien er bij jou ook mooi uit. Ben jij ook lang? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je al prive gesproken..

Zijn altijd van die rot dagen de eerste paar dagen na de operatie. Maar komt helemaal goed!

Lekker rustig aan doen en op tijd je medicatie nemen. En een kort heerlijk warm doucheje zal je ook goed doen😉

 

@me82...als jij een album heb zou ik dan mee mogen kijken? Ben heel benieuwd...

Ik zelf heb 925 gekregen. Als je bij mij wil kijken geef maar een gil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Triesje zei:

Had je al prive gesproken..

Zijn altijd van die rot dagen de eerste paar dagen na de operatie. Maar komt helemaal goed!

Lekker rustig aan doen en op tijd je medicatie nemen. En een kort heerlijk warm doucheje zal je ook goed doen😉

 

@me82...als jij een album heb zou ik dan mee mogen kijken? Ben heel benieuwd...

Ik zelf heb 925 gekregen. Als je bij mij wil kijken geef maar een gil.

@Triesje de eerste paar dagen zijn al voorbij naar mijn idee🙈 geduld niet mijn sterkste kant 😉 

uk heb nog geen album. Weet ook niet hoe t moet... kan je wel privé n foto sturen? Neem aan dat jk in een bericht een foto kan plaatsen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, me82 zei:

@Triesje de eerste paar dagen zijn al voorbij naar mijn idee🙈 geduld niet mijn sterkste kant 😉 

uk heb nog geen album. Weet ook niet hoe t moet... kan je wel privé n foto sturen? Neem aan dat jk in een bericht een foto kan plaatsen ? 

Hoi,

 

Dat klopt! In een pb kan je ook foto('s) versturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Triesje zei:
Op 7-11-2020 om 20:53, Lilve zei:

Zooo wat een voorgevel zeg!! Ziet er wel super pijnlijk uit! Zo hoog en strak! Rustig aan en een goed herstel!!

Ja inderdaad zitten tornen mijn nek en strakker kan volgens mij niet en tja je moet er wat voor over hebben 😂

 

Op 7-11-2020 om 20:55, Diellenz zei:

Ziet er al goed uit 😍 Dat komt nog wel hoor. Gaan nog veel verder naar voren komen. Zo de foto van onder zie je wel al dat ze flink zijn.  

Ja inderdaad van beneden zien ze er flink uit heb nog met Nio contact gehad omdat ik zoveel pijn heb, hij heeft mijn borstplooi ook moeten verlagen en moet flink proppen om ze erin te krijgen 😂 dus niet gek van die pijn. 😘

 

Op 8-11-2020 om 07:39, Lilve zei:

Morning Anouk, leuk hè verslag te lezen en fijn dat je iets van slaap hebt meegepakt. Echt goed rustig aan doen hoor, je bent al bijna door de ergste dagen heen!! Goed houden aan je pijnstilling schema, dan bouw je een goede spiegel op!! Luister lekker naar je eigen lijf en laat je vooral aan alle kanten helpen en verzorgen. Komt goed meid!!

Aan dat schema hou ik me op dit moment zeker terwijl ik normaal al een paracetamol al teveel vind, tussen sommige medicijnen door

heb ik zo’n pijn dan denk ik

schema klopt niet helemaal. En die rugpijn 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2020 om 09:57, GlitterMermaid zei:

Goedemorgen! Heel leuk om je verslag te lezen. Ik moet best wel een beetje lachen hoe fluitend jij wakker werd na de operatie. 
Wat fijn dat de opname zo goed gelopen is, wel ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad en nog hebt. Ik hoop dat de medicijnen je door deze dag gaan helpen en je vanavond wel iets meer dan 4uur zal slapen. 
 

Houd ons op de hoogte!

veel sterkte 💋

Vannacht maar weer vier uur geslapen en zojuist nog even. Ben niet kleinzerig en dit valt me zo tegen. 😘

 

20 uur geleden, me82 zei:

@Anouk78O en trouwens, nog vergeten te zeggen. Ze zien er bij jou ook mooi uit. Ben jij ook lang? 

Ik ben 1,70m dus valt wel mee. Alleen ik vraag me af hoe jij met de pijn bent om gegaan, opeens naar 820cc. Heb je tips? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anouk78 zei:

Vannacht maar weer vier uur geslapen en zojuist nog even. Ben niet kleinzerig en dit valt me zo tegen. 😘

 

Ik ben 1,70m dus valt wel mee. Alleen ik vraag me af hoe jij met de pijn bent om gegaan, opeens naar 820cc. Heb je tips? 😘

Haha zooo herkenbaar. Hoewel ik redelijk sliep... ik ben ook niet kleinzerig dus daarom viel t mij ook zo tegen 😮 ik dacht steeds, ik heb een kind van ruim 5kg er “zo” zonder pijnstilling uit gekregen dan moet dit toch mee vallen 😂 

maar tips.... had ik maar n lijstje voor je😏het wordt echt beter, GEDULD GEDULD GEDULD!!! En ik weet t, dat is moeilijk. Ik nu na bijna 5 wkn ook echt klaar ermee. Heb ook zo vaak geroepen. Doe ik nooooit meer. Maar over een half jaar zijn we dit vergeten en als we dan naar onze boobies kijken denken we. Jaaaa was t waard 💪🏼

Hou je rustig, belangrijkste voor herstel. Je lichaam toch weer heel wat gehad he. 

Slaap je met een voedings kussen en bed omhoog? 

En dan netflixen tot ogen dicht vallen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, me82 zei:
4 uur geleden, Anouk78 zei:

 

Haha zooo herkenbaar. Hoewel ik redelijk sliep... ik ben ook niet kleinzerig dus daarom viel t mij ook zo tegen 😮 ik dacht steeds, ik heb een kind van ruim 5kg er “zo” zonder pijnstilling uit gekregen dan moet dit toch mee vallen 😂 

Dat ga je niet menen 🙃 wooooowwwww ik ben onder de indruk.

Ja heb het inderdaad onderschat, ja het voedingskussen is mijn beste vriend, en ik lig op de bank, ik heb geen tv op de slaapkamer en mijn man moet elke dag vroeg op dus vind dit beter, en niet bang hoeven te zijn dat hij me stoot :kez_11:

Hsb ja na vijf weken ook nog een beetje last of valt het nu mee? En tja alles voor de droom boobies 🤣 Allssn omdat het de eerste keer niet was wat ik wilde ben ik zo bang dat het nu ook niet wordt wat ik wil Is dit herkenbaar? Wat een achtbaan zeg :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anouk78 zei:

Dat ga je niet menen 🙃 wooooowwwww ik ben onder de indruk.

Ja heb het inderdaad onderschat, ja het voedingskussen is mijn beste vriend, en ik lig op de bank, ik heb geen tv op de slaapkamer en mijn man moet elke dag vroeg op dus vind dit beter, en niet bang hoeven te zijn dat hij me stoot :kez_11:

Hsb ja na vijf weken ook nog een beetje last of valt het nu mee? En tja alles voor de droom boobies 🤣 Allssn omdat het de eerste keer niet was wat ik wilde ben ik zo bang dat het nu ook niet wordt wat ik wil Is dit herkenbaar? Wat een achtbaan zeg :44:

Jij moet liggen waar jij je prettig bij voelt.  Ik heb ook nog steeds t voedings kussen. Op zich gaat t met de pijn. Kan in verhouding tot eerste weken veel meer. Qua wandelen boodschappen doen(iemand anders tilt ze uit auto als t gaat) , dingen opruimen. Maar tillen en bukken is killing. Probeer de jongste zo min mogelijk te tillen. Maar niet altijd makkelijk. Ze zijn ook 2 dgn in de Week nog bij opa en oma. Mijn mam is vanmorgen nog komen poetsen ❤️ 

Waarom was jij niet tevreden? 

Hopelijk nu wel. Maar ik snap dat die onzekerheid nu ff logisch is hoor. En dan ook dat t herstel zo tegen valt.... 

bedebk maar, wat zijn deze weken op n 

mensen leven 😉 (en ja nu denk je “lul niet”, maar we spreken ons over half jaar nog wel )😉. Ik heb ook nig steeds mindere momenten hoor.... 

alles komt goed💪🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, me82 zei:

❤️

Waarom was jij niet tevreden? 

Hopelijk nu wel. Maar ik snap dat die onzekerheid nu ff logisch is hoor. En dan ook dat t herstel zo tegen valt...

Ik had gevraagd om een volle ronde borst en volgens de pc zou dat met dit aantal cc’s opgelost worden, dus niet, kijk maar eens in mijn album. Daarnaast een paar keer terug geweest dat het niet klopte bij 1 borst en altijd een andere smoes. Dus het er maar bij laten zitten. Ik hoop dat ik achter een paar weken, net zoals jij ook weer vanalles kan doen. zojuist even een rot moment gehad. Ik deed het vest even uit en geen spleetje tussen mijn borsten zoals ik verwachte, niet zoveel bolling als ik dacht, vierkant aan de onderkant. Nu denk ik weer oh nee hé niet weer. Ik weer het ook allemaal niet. Sorry voor mijn gezever 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Anouk78 zei:

Ik had gevraagd om een volle ronde borst en volgens de pc zou dat met dit aantal cc’s opgelost worden, dus niet, kijk maar eens in mijn album. Daarnaast een paar keer terug geweest dat het niet klopte bij 1 borst en altijd een andere smoes. Dus het er maar bij laten zitten. Ik hoop dat ik achter een paar weken, net zoals jij ook weer vanalles kan doen. zojuist even een rot moment gehad. Ik deed het vest even uit en geen spleetje tussen mijn borsten zoals ik verwachte, niet zoveel bolling als ik dacht, vierkant aan de onderkant. Nu denk ik weer oh nee hé niet weer. Ik weer het ook allemaal niet. Sorry voor mijn gezever 😘

Neee je zevert niet!! Daarvoor zijn we toch voor elkaar! Het moet ook allemaal nog zitten en zakken he. Het definitieve komt nog. Maar wel balen als je iets anders in je hoofd hebt. Vooral na 1e ervaring. 

Ik had ook meer decolleté verwacht qua “spleetje”. Maar dat ligt er toch aan hoe je borst vantevoren is of dat lukt. En met n goede bh Kun je ze straks nog extra pushen. 😉 Althans hoop ik...  maar jij hebt ze toch best tegen elkaar aan?! En met zo”n volume geen bolling? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 @Lilve @Triesje @GlitterMermaid @Diellenz En iedereen die ik vergeet te taggen🙈 Sorry hiervoor.

Gisteren een enorme baaldag gehad, ik was gefrustreerd, had genoeg van boobies :1big_boobs:

huilen net alsof je in je kraamperiode zit 😂 boos op iedereen die lief voor me is. 
Was het al allemaal vergeten hoe het met de eerste bv ging. Volgens kids en man hetzelfde, was ik het dus niet mee eens, nu was het erger 😂 dus weer irritatie want niemand begrijpt me 🤣 Was dus mijn beleving. Ik slaap slecht en gelukkig hebben we onze heldin @best_boobie 🥰 die heeft me een nieuw schema gemaakt, en dit lijkt te werken. Ipv vier uur te slapen heb ik er wel 6 geslapen :59:

Daarnaast enorme twijfels of het ook de borsten gaan worden die ik nu echt graag zou willen, als ik ze nu bekijk denk ik, oh nee niet weer :help:

Ik weet het woord is GEDULD en laat dit nu het ergste woord op dit forum zijn :4:

Vandaag weer een nieuwe dag vol positiviteit, en weer alles lezen. 
Hoe is het met jullie? 
lieve meiden dank jullie wel

😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Anouk78 ik heb net je topic doorgelezen! vervelend om te lezen dat je zo'n baaldag hebt gehad gisteren net! Kan me voorstellen dat door weinig slaap en frustraties het misschien allemaal even te veel was geworden gisteren. Ik lees het heel veel en ik ga het ook nog maar een zeggen (ook al heb je er misschien niks aan): ik vind het resultaat echt nu al top eruit zien! 👌

Inderdaad geduld is suuuuper lastig en ik herken het echt want zodra ik in de spiegel kijk en iets raars zie praat ik mezelf helemaal gek :viannen_51:

 

Maar als ik dan hier even mijn hart lucht en reacties krijg kan ik eigenlijk gelijk weer relativeren! Het is even zuur die eerste weken maar het wordt echt beter! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.