Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Anouk78 zei:

@me82 @Diellenz @Triesje 😢 heeft net terug geappt, hij kan de operatie morgen toch niet realiseren, wat een teleurstelling 🙈 Iemand blij maken 😌 Hij geeft aan dat hij volgende maand een operatie voor me gaat regelen. Eerst zien dan geloven. Liefs Anouk 

Dat is wel heel erg balen! Maakt hij je blij met dode mus.... hopelijk komende maand dan wel🙏🏻 

Bedenk maar, dan Kun je je ook rustig voorbereiden en de dingen doen die je echt nog wil en moet doen vantevoren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2020 om 17:39, Diellenz zei:

Oef het is al 10 jaar geleden maar idd gemakkelijke kleding en zeker bovenkleding wat je gemakkelijk uit kan doen dus een vest ofzo. 

Bh kreeg ik volgens mij toen van hun. Is bij Nio ook zo toch? 

En nuchter blijven. Dus niks meer eten. 

Had je niet alvast een recept moeten krijgen om pijnstillers bij de apotheek te halen? Ik meen me te herinneren dat ik toendertijd een recept meekreeg en dat ik dat vooraf kon halen. 

Ach en anders je man ondertussen op pad sturen.

Spannend! Ben benieuwd. 

Ps; heb nog nergens je voorfoto gevonden maar weet ook niet waar ik moet zoeken/kijken   

Gewoon naar mijn naam en dan op albums klikken 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 @Diellenz @Triesje vandaag gebeld geworden door park kliniek, 6 december zou de grote dag zijn. 😜 Vanavond appte Nio met de vraag of ik tot morgenochtend 10 uur nuchter wil blijven, dan weet hij of de implantaten op voorraad zijn en of ik in de namiddag al geopereerd kan worden. Uhm spannend en wil me er niet op verheugen, zeker na vrijdag niet. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, kan het ook niet uitleggen, weet dat ik hem een topchirurg vind, alleen of ik het professioneel vind gaan. Begrijpen jullie dan wat ik bedoel. Hoop dat iemand van jullie dit nog leest voor morgen. Dikke 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Anouk78 zei:

@me82 @Diellenz @Triesje vandaag gebeld geworden door park kliniek, 6 december zou de grote dag zijn. 😜 Vanavond appte Nio met de vraag of ik tot morgenochtend 10 uur nuchter wil blijven, dan weet hij of de implantaten op voorraad zijn en of ik in de namiddag al geopereerd kan worden. Uhm spannend en wil me er niet op verheugen, zeker na vrijdag niet. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, kan het ook niet uitleggen, weet dat ik hem een topchirurg vind, alleen of ik het professioneel vind gaan. Begrijpen jullie dan wat ik bedoel. Hoop dat iemand van jullie dit nog leest voor morgen. Dikke 😘

Ik denk dat hij zijn best doet om jou ertussen te krijgen ipv december. Miss omdat hij ook wel begrijpt dat het een grote teleurstelling voor je was vrijdag 😉

Laten we het hopen. Zou super zijn toch. 

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld verder hihi. 

Hou ons op de hoogte 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Diellenz zei:

Ik denk dat hij zijn best doet om jou ertussen te krijgen ipv december. Miss omdat hij ook wel begrijpt dat het een grote teleurstelling voor je was vrijdag 😉

Laten we het hopen. Zou super zijn toch. 

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld verder hihi. 

Hou ons op de hoogte 

 

Jazeker hou ik jullie op de hoogte. Ja allen gaan er nu allerlei twijfels door mijn hoofd 😂😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anouk78 zei:

@me82 @Diellenz @Triesje vandaag gebeld geworden door park kliniek, 6 december zou de grote dag zijn. 😜 Vanavond appte Nio met de vraag of ik tot morgenochtend 10 uur nuchter wil blijven, dan weet hij of de implantaten op voorraad zijn en of ik in de namiddag al geopereerd kan worden. Uhm spannend en wil me er niet op verheugen, zeker na vrijdag niet. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, kan het ook niet uitleggen, weet dat ik hem een topchirurg vind, alleen of ik het professioneel vind gaan. Begrijpen jullie dan wat ik bedoel. Hoop dat iemand van jullie dit nog leest voor morgen. Dikke 😘

Ohhh spannend weer! En weer afwachten maar weer...

Ik ga duimen voor je! 

Ik ga je topic in de gaten houden. Hou ons op de hoogte😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diellenz zei:

En? En? Weet je al iets meer?

Wat denk je? Vanmorgen weer een appje dat het toch niet door kan gaan, implantaten niet op voorraad, en geen plaats op de ok. Pardon dat wist je gisteren niet toen je me vroeg om nuchter te blijven. Van die implantaten kan ik me voorstellen is natuurlijk ook niet echt een gangbare maat😂 Alleen van die ok ja sorry kan ik echt boos om worden, je gaat niet voor de tweede keer iemand blij maken met een dode mus toch? Ik heb hem terug geappt dat hij me beter kan appen als hij 100% zeker is dat de operatie door kan gaan. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Anouk78 zei:

Wat denk je? Vanmorgen weer een appje dat het toch niet door kan gaan, implantaten niet op voorraad, en geen plaats op de ok. Pardon dat wist je gisteren niet toen je me vroeg om nuchter te blijven. Van die implantaten kan ik me voorstellen is natuurlijk ook niet echt een gangbare maat😂 Alleen van die ok ja sorry kan ik echt boos om worden, je gaat niet voor de tweede keer iemand blij maken met een dode mus toch? Ik heb hem terug geappt dat hij me beter kan appen als hij 100% zeker is dat de operatie door kan gaan. 😘

Pff wat een teleurstelling weer. Hopelijk 3x scheepsrecht 😅

Hopelijk gaat hij zijn best doen om je zsm ertussen te krijgen. 

 

Ik moet sowieso nog een week of 8 wachten tot het consult. Zou eigenlijk fijn zijn als dat eerder kon. Want weet jij wat de wachttijd is erna tot operatie? Ze zeiden toen 6 tot 8 weken aan de telefoon maar weet niet of dat ook echt zo is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei das inderdaad nog lang. Tegen mij zeiden ze dat er nog geen inzage in zijn agenda van dit jaar was en dat het waarschijnlijk februari zou worden. Voor de operatie dan hé. Ik heb gezegd aan de tel dat ik eerder een consult wilde dat kon alleen dan was dat bij zijn assistente en hij schuift later aan dus ook nog een optie voor je. Als ik jou was zou ik nog eens terug bellen met de vraag om bij zijn  assistente een consult te plannen. Oh ja en ik werd op de wachtlijst gezet met betrekking als iemand uitviel dat ze mij dus zouden bellen. Dat is nu dus eigenlijk 6 december. Dus ik kan helaas niks vertellen over de tijd tussen consult en operatie. Laat je mij ook iets weten? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anouk78 zei:

Oei das inderdaad nog lang. Tegen mij zeiden ze dat er nog geen inzage in zijn agenda van dit jaar was en dat het waarschijnlijk februari zou worden. Voor de operatie dan hé. Ik heb gezegd aan de tel dat ik eerder een consult wilde dat kon alleen dan was dat bij zijn assistente en hij schuift later aan dus ook nog een optie voor je. Als ik jou was zou ik nog eens terug bellen met de vraag om bij zijn  assistente een consult te plannen. Oh ja en ik werd op de wachtlijst gezet met betrekking als iemand uitviel dat ze mij dus zouden bellen. Dat is nu dus eigenlijk 6 december. Dus ik kan helaas niks vertellen over de tijd tussen consult en operatie. Laat je mij ook iets weten? 😘

 opereert Nio ook op zondag? Apart

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anouk78 zei:

Wat denk je? Vanmorgen weer een appje dat het toch niet door kan gaan, implantaten niet op voorraad, en geen plaats op de ok. Pardon dat wist je gisteren niet toen je me vroeg om nuchter te blijven. Van die implantaten kan ik me voorstellen is natuurlijk ook niet echt een gangbare maat😂 Alleen van die ok ja sorry kan ik echt boos om worden, je gaat niet voor de tweede keer iemand blij maken met een dode mus toch? Ik heb hem terug geappt dat hij me beter kan appen als hij 100% zeker is dat de operatie door kan gaan. 😘

 

Jemig wat een verhaal zeg! Dat is dan ook lastig om netjes te blijven of niet? Goh hopelijk kan hij de volgende keer wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobcar zei:

 

Jemig wat een verhaal zeg! Dat is dan ook lastig om netjes te blijven of niet? Goh hopelijk kan hij de volgende keer wel! 

Ja echt hé 🙈 En we blijven positief, en zoals @Diellenz als zei; 3 maal is scheepsrecht. Ga me gewoon aan de datum 6 December houden en eerder is mooi meegenomen. Anders blijf ik de dagen vullen met borsten 😂😂😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap van je!! Goede instelling meid! En als hij de volgende keer appt dat het eerder kan misschien dan zeggen: Hoe zeker is deze vraag? voordat ik alles ga regelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Knap van je!! Goede instelling meid! En als hij de volgende keer appt dat het eerder kan misschien dan zeggen: Hoe zeker is deze vraag? voordat ik alles ga regelen. 

Dank je wel 😊 

Ik zie zojuist nog 2 dagen en dan ben je aan de beurt 🥳 

Ben je zenuwachtig 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Anouk78 zei:

Dank je wel 😊 

Ik zie zojuist nog 2 dagen en dan ben je aan de beurt 🥳 

Ben je zenuwachtig 

Nee tot nu toe niet, misschien wat kleine kriebels maar geen grote rare zenuwen. Kijk er enorm naar uit 🤗🥳🎊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Nee tot nu toe niet, misschien wat kleine kriebels maar geen grote rare zenuwen. Kijk er enorm naar uit 🤗🥳🎊

Wat leuk en spannend, ga je rooie eens lezen. Succes morgen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Anouk78 zei:

Wat leuk en spannend, ga je rooie eens lezen. Succes morgen 😘

Sorry moest topic zijn. Wil je ook toevoegen aan je album? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.