Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Yvette-x zei:

Hey @Anouk78 ik heb net je topic doorgelezen! vervelend om te lezen dat je zo'n baaldag hebt gehad gisteren net! Kan me voorstellen dat door weinig slaap en frustraties het misschien allemaal even te veel was geworden gisteren. Ik lees het heel veel en ik ga het ook nog maar een zeggen (ook al heb je er misschien niks aan): ik vind het resultaat echt nu al top eruit zien! 👌

Inderdaad geduld is suuuuper lastig en ik herken het echt want zodra ik in de spiegel kijk en iets raars zie praat ik mezelf helemaal gek :viannen_51:

 

Maar als ik dan hier even mijn hart lucht en reacties krijg kan ik eigenlijk gelijk weer relativeren! Het is even zuur die eerste weken maar het wordt echt beter! 😘

Hoi Lieve Yvette 

dank je wel voor je reactie, war borsten allemaal met een mens kunnen doen hé. En dan te bedenken we wilden het zelf 😂 

Hoe is het nu met jou? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Anouk78 zei:

Hoi Lieve Yvette 

dank je wel voor je reactie, war borsten allemaal met een mens kunnen doen hé. En dan te bedenken we wilden het zelf 😂 

Hoe is het nu met jou? 😘

 

Nou zeg dat wel inderdaad ja haha! Wat doen we onszelf toch aan 😅

Met mij gaat het op zich wel goed. Ik had tubulaire borsten voor mijn vergroting en ben morgen 5 weken PO. Ik merkte vorige week dat het leek alsof de puntige vorm weer terug kwam dus daar ben ik niet helemaal blij mee. Heb volgende week woensdag even een telefonisch consult met mijn pc om te vragen of dat normaal is. En verder heb ik echt een hele gevoelige linker tepel en tepelhof, dat is irritant. Maar verder mag ik echt niet klagen! Ben benieuwd wat de pc erover te zeggen heeft volgende week. 

 

Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Anouk78, ik dacht al hoor. Die reageert niet op haar altijd gezellig manier (jou reacties zijn altijd zo gezellig om te lezen) die zal vast een bad boobie day hebben 😫. Fijn dat je nu een beter pijnstilling schema hebt. Laat de vorm maar even los nu en richt je positief op je herstel!! En wees vandaag een beetje lief 🥰 voor degene waar je gisteren niet zo lief tegen was hahaha. Ze snappen je toch niet hahaha 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78 heel normaal zon baaldag ertussen.  Pijn en weinig slaap (en geen geduld hihi) helpen daaraan niet echt mee. 

Ik denk echt dat ze nog verder naar voren gaan komen hoor. Je huid heeft tijd nodig om op te rekken. 

 

Maak je tussendoor fotos? Miss zie je straks van week tot week zelf ook al verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Diellenz zei:

@Anouk78 heel normaal zon baaldag ertussen.  Pijn en weinig slaap (en geen geduld hihi) helpen daaraan niet echt mee. 

Ik denk echt dat ze nog verder naar voren gaan komen hoor. Je huid heeft tijd nodig om op te rekken. 

 

Maak je tussendoor fotos? Miss zie je straks van week tot week zelf ook al verschil. 

Nee foto’s maak ik nog niet, surf dat martel vest geen eens uit te doen 😂 Zojuist met Nio geappt, herhaal recept met medicatie gekregen en uitleg wat hij toch allemaal heeft moeten doen om die dingen erin gepropt te krijgen. Helaas ben ik een beeld denker 🤢

Dus niet zo raar de voorgeschreven rust en pijnen en nog verplicht dat vest omhouden🤪 Inderdaad geduld en nu duwt dit vest ook alles raar. Als ik hem na een week uit mag van Nio maak ik meteen foto’s. Liefs 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, GlitterMermaid zei:

@Anouk78 jeetje meid! Wat kut zeg dat je zo’n dag hebt gehad. Ik hoop dat je vandaag wat leuke afleiding hebt en wat fijn dat je weer wat meer hebt kunnen slapen. Ik denk dat dat je al heel goed zal doen ook! Nog even doorzetten bikkel, je kan dit. 💪🏻💪🏻💪🏻

Oh wat lief van je 🥰 Komt helemaal goed. En wat een dijn forum iedereen steunt elkaar ❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78 Ja fijn he! Je kan hier altijd terecht. 
 

Ik lees net dat je kunt appen met je PC dat is ook fijn zeg! Lekker toegankelijk is dat 😊 Ik heb alleen contact met de consulente en die is telefonisch of per mail te bereiken. Ook prima hoor, maar appen vind ik toch wel fijner. 
 

Heb je nog genoeg series die je kunt kijken? Misschien heb ik nog wat leuke tips 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Anouk78 Ja fijn he! Je kan hier altijd terecht. 
 

Ik lees net dat je kunt appen met je PC dat is ook fijn zeg! Lekker toegankelijk is dat 😊 Ik heb alleen contact met de consulente en die is telefonisch of per mail te bereiken. Ook prima hoor, maar appen vind ik toch wel fijner. 
 

Heb je nog genoeg series die je kunt kijken? Misschien heb ik nog wat leuke tips 😊

Ja is super dijn dat directe contact. Als je nog tips voor series hebt, hou me aanbevolen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Anouk78 Ja fijn he! Je kan hier altijd terecht. 
 

Ik lees net dat je kunt appen met je PC dat is ook fijn zeg! Lekker toegankelijk is dat 😊 Ik heb alleen contact met de consulente en die is telefonisch of per mail te bereiken. Ook prima hoor, maar appen vind ik toch wel fijner. 
 

Heb je nog genoeg series die je kunt kijken? Misschien heb ik nog wat leuke tips 😊

Ja is super dijn dat directe contact. Als je nog tips voor series hebt, hou me aanbevolen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames. Hier even een update, nu zes dagen po, en slaap nog steeds niet zo goed. Medicatie schema van @best_boobie is the bomb, minder last dus een stuk vrolijker. Morgen foto’s sturen en kijken wat Nio zegt. Dan plaats ik hier ook weer nieuwe foto’s  Hoop dat ik het vest nog weken moet dragen :152:

Is een K.T ding en ze voelen wel veilig verpakt. De twijfel/angst blijft dat ze niet worden zoals ik ze graag had gewild, weet ook niet waar dit vandaan komt. En wat een geweldige kids en man om me heen,niets is ze teveel (nou ja bijna niets):101:

En wat zie ik er toch charmant uit haren, in een knot, trainingsbroek, vest no make-up Flodder is er niks bij 
Zometeen maar weer netflixen hier lezen en luieren 

😘

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Anouk78 said:

Hallo lieve dames. Hier even een update, nu zes dagen po, en slaap nog steeds niet zo goed. Medicatie schema van @best_boobie is the bomb, minder last dus een stuk vrolijker. Morgen foto’s sturen en kijken wat Nio zegt. Dan plaats ik hier ook weer nieuwe foto’s  Hoop dat ik het vest nog weken moet dragen :152:

Is een K.T ding en ze voelen wel veilig verpakt. De twijfel/angst blijft dat ze niet worden zoals ik ze graag had gewild, weet ook niet waar dit vandaan komt. En wat een geweldige kids en man om me heen,niets is ze teveel (nou ja bijna niets):101:

En wat zie ik er toch charmant uit haren, in een knot, trainingsbroek, vest no make-up Flodder is er niks bij 
Zometeen maar weer netflixen hier lezen en luieren 

😘

 

De onzekerheid is heel logisch, ik kan het mij helemaal voorstellen ook. Je borsten lekker alle rust geven en dan zullen je borsten snel prachtig in model komen. 

Wat heerlijk dat je zo'n lief gezin heb die zo goed voor je zorgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2020 om 09:33, Anouk78 zei:

@me82 @Lilve @Triesje @GlitterMermaid @Diellenz En iedereen die ik vergeet te taggen🙈 Sorry hiervoor.

Gisteren een enorme baaldag gehad, ik was gefrustreerd, had genoeg van boobies :1big_boobs:

huilen net alsof je in je kraamperiode zit 😂 boos op iedereen die lief voor me is. 
Was het al allemaal vergeten hoe het met de eerste bv ging. Volgens kids en man hetzelfde, was ik het dus niet mee eens, nu was het erger 😂 dus weer irritatie want niemand begrijpt me 🤣 Was dus mijn beleving. Ik slaap slecht en gelukkig hebben we onze heldin @best_boobie 🥰 die heeft me een nieuw schema gemaakt, en dit lijkt te werken. Ipv vier uur te slapen heb ik er wel 6 geslapen :59:

Daarnaast enorme twijfels of het ook de borsten gaan worden die ik nu echt graag zou willen, als ik ze nu bekijk denk ik, oh nee niet weer :help:

Ik weet het woord is GEDULD en laat dit nu het ergste woord op dit forum zijn :4:

Vandaag weer een nieuwe dag vol positiviteit, en weer alles lezen. 
Hoe is het met jullie? 
lieve meiden dank jullie wel

😘

heey meid  hoe gaat het nu met je? hopelijk heb je gisteren (en vandaag) een positievere dag gehad. het valt natuurlijk ook extra tegen als je je het heel anders had voorgesteld. weet ik alles van, zoals ik al eerder zei is het mij ook zwaaaar tegen gevalen en heb ook tig keer gezegd, als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan! maar ik kan nu wel zeggen, het komt goed. al heb jij daar niks aan en denk je vast en zeker lul maar verder, ik had ook wel soms moeite met de positieve dingen, ik dacht  'ik zal toch wel een uitzondering zijn...'  maar bij dit forum zijn we er om elkaar te helpen en te steunen! maar ik kan na 5 weken eindelijk weer veeeel meer, en de pijn zo goed als weg!

ik zal niet meer zeggen, eb geduld, want dat heb je al genoeg gehoord.......

kop op en wat zijn deze weken op een mensenleven ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, me82 zei:

heey meid  hoe gaat het nu met je? hopelijk heb je gisteren (en vandaag) een positievere dag gehad. het valt natuurlijk ook extra tegen als je je het heel anders had voorgesteld. weet ik alles van, zoals ik al eerder zei is het mij ook zwaaaar tegen gevalen en heb ook tig keer gezegd, als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan! maar ik kan nu wel zeggen, het komt goed. al heb jij daar niks aan en denk je vast en zeker lul maar verder, ik had ook wel soms moeite met de positieve dingen, ik dacht  'ik zal toch wel een uitzondering zijn...'  maar bij dit forum zijn we er om elkaar te helpen en te steunen! maar ik kan na 5 weken eindelijk weer veeeel meer, en de pijn zo goed als weg!

ik zal niet meer zeggen, eb geduld, want dat heb je al genoeg gehoord.......

kop op en wat zijn deze weken op een mensenleven ;)

liefs

He het gaat op en neer, dus al iets beter dan eerst :43:

En dat woord GEDULD :help: zou verboden moeten worden :45:

Morgen foto’s naar Nio doorsturen en dan kijken wat de keuring zal zijn. Die plaats ik dan gelijk in mijn album. 
Dank je wel voor je lieve woorden 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2020 om 09:13, Lilve zei:

Morning @Anouk78, hoe gaat het met je?

Sorry heb je reactie helemaal gemist🙈

We gaan er positief tegen aan :71:

Nog veel last en weinig slaap 😴 

En na een aantal weken en weer volop aan het werk ben zal ik wel denken oh kon ik toch maar eens lekker liggen :45:

Hoe is het met jou? Ik las zojuist dat ze al heel mooi veranderd zijn :1big_boobs:

Zou ik mee mogen kijken 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anouk78 zei:

Sorry heb je reactie helemaal gemist🙈

We gaan er positief tegen aan :71:

Nog veel last en weinig slaap 😴 

En na een aantal weken en weer volop aan het werk ben zal ik wel denken oh kon ik toch maar eens lekker liggen :45:

Hoe is het met jou? Ik las zojuist dat ze al heel mooi veranderd zijn :1big_boobs:

Zou ik mee mogen kijken 😘

 

Goedzo!! Positief blijven, lekker overdag je rust pakken die je s’ nachts mist! Gun het de tijd! Komt vast goed! Ik ben benieuwd naar de reactie van dr Nio!! Hier prima, wat steekjes en trekjes af en toe, maar gaat volgensmij hartstikke goed! Ik zal je toevoegen aan m’n album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladies, vandaag de eerste dag met minder pijn, en zes uur aan een stuk door geslapen :43:

Vandaag het vest uit moeten doen ivm met foto’s te sturen naar dr Nio.

Foto’s door de oudste kids laten maken. De reactie van hun was goud waard :152:

Mam dit ga je niet menen :154:

Zometeen ga ik me douchen voor het eerst. Vetklep he, wel even een mededeling heb me uiteraard wel gewassen. Ik denk dat anders de straat dacht dat er een nieuwe visboer om de hoek zou liggen 🤣

nee durfde eerder niet ook ivm met de pijn. 
De foto’s plaats ik in mijn album deze zijn dan van acht dagen po. 
Wel heb ik een enorme dikke buik gekregen terwijl ik echt veel water drink. Is dit normaal? 
 

😘 Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anouk78 zei:

Hoi Ladies, vandaag de eerste dag met minder pijn, en zes uur aan een stuk door geslapen :43:

Vandaag het vest uit moeten doen ivm met foto’s te sturen naar dr Nio.

Foto’s door de oudste kids laten maken. De reactie van hun was goud waard :152:

Mam dit ga je niet menen :154:

Zometeen ga ik me douchen voor het eerst. Vetklep he, wel even een mededeling heb me uiteraard wel gewassen. Ik denk dat anders de straat dacht dat er een nieuwe visboer om de hoek zou liggen 🤣

nee durfde eerder niet ook ivm met de pijn. 
De foto’s plaats ik in mijn album deze zijn dan van acht dagen po. 
Wel heb ik een enorme dikke buik gekregen terwijl ik echt veel water drink. Is dit normaal? 
 

😘 Anouk 

Wauw al een groot verschil met de 1e foto 😍. Zijn al stuk naar voren gekomen.  

 

Hoor vaker dat mensen na de operatie een dikke buik hebben. Vocht denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Diellenz zei:

Wauw al een groot verschil met de 1e foto 😍. Zijn al stuk naar voren gekomen.  

 

Hoor vaker dat mensen na de operatie een dikke buik hebben. Vocht denk ik?

Ja is inderdaad al verschil 😂

Nou nu was ik al niet de dunste, en nu alsof ik echt zwanger ben 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hahahaa @Anouk78 ik snap de reactie wel van je kinderen 😂😂

 

Hoe is het douchen gegaan?

Ja die koppies, dat was goud waard 🤣

Oh vond het douchen zo spannend, zo lang dat vest uit, was ook weer blij dat ik hem aan kon trekken, ja dat klinkt raar he. Maar wel lekker helemaal opfrisssn. 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladies, ben ik weer :43:

Voel me steeds meer mens worden, de pijntjes worden steeds minder :59:

Sinds gisteren een heel apart gevoel van binnen als ik opsta en ga lopen, een soort van knisperen prothese wat beweegt, ik weer het ook niet zal het vocht wel zijn, vind het wel leuk. De zwelling wordt steeds minder gelukkig, alleen die zwangerschaps buik :85:

Nu was ik al niet de dunste :83:

Ik drink me suf aan het water en de oh zo lekkere brandnetel thee 🤢

Als jullie nog tips hebben, hou ik me aanbevolen, en gezonde voeding, das me ook een dingetje, om dan de lekkere gezonde dingen te vinden. So Shoot:help:

Verder lig ik nog lekker de hele dag op de bank te niksen, nou ja lekker, verveling slaat wel toe, moest van Nio nog een weekje. Moet waarschijnlijk drie maanden het martel vest  blijven dragen afwisselend met een oh zo charmante beha, om het effect dat ik wil te krijgen en behouden. Stuur een foto van de meest sexy beha mee :45:

Hoop dat alles goed haar met jullie, en nogmaals een dank je wel 😊 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Anouk78 wat fijn dat je je weer een beetje beter voelt! Ik zag je foto maar ik begrijp wel dat je veel last hebt, wat een enorme boobs :1bouncingboobs:

 

Ziet er echt al mooi uit hoor! Dat knisperen of bubbelen heb ik ook een tijdje gehad en heb ik hier ook bij meer dames voorbij zien komen. Vreemd gevoel maar is bij mij na een dag of 3 vanzelf weggegaan, geen idee waardoor het komt.. Ik heb verder gelukkig geen last gehad van vocht vasthouden dus daar kan ik je helaas niet mee helpen 😶

Wat ik zelf heel lekker vind is bloemkoolrijst met kipfilet en dan een hele hoop verse of verpakte groenten erdoor en een teriyaki sausje of iets dergelijks. Super lekker en heel gezond! En ook zo klaar.

 

3 maanden zeg jeetje dat is best lang voor die postoperatieve BH. Maar als dat je helpt om je doel te behalen dan moet je maar zo denken; wat zijn nou 3 maanden op een leven lang mooie boobies 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer te blijven bewegen dat werkt ook mee aan het vocht afdrijven. Verder heb ik dplay aangeschaft buiten netflix en videoland om. Daar heb ik verschillende documentaires op gekeken vind ik dan weer erg interessant 😉 op netflix heb ik Undercover seizoen 2 en Sweet magnolias seizoen 1 helemaal afgekeken, beide erg leuk vond ik dan he haha en ben nu bezig met The crown. Weet eigenlijk nog niet echt wat ik daar van vind.... hahaha 

 

Op videoland kijk ik echt vanalles heerlijk vind ik dat 🙂 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.