Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Boobcar zei:

Wowwwwwww wat een goed nieuws, dus deze keer is het zeker? Wat spannend meid. 

Nu is het zeker heb de bevestiging gehad 😊 ja echt spannend en voor jou is morgen de grote dag hé 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Triesje zei:

Oh wow! En nu zeker? Ook een bevestiging gehad?...

Ja gelukkig wel eindelijk jippie 😁 

En jij nogmaals hartelijk bedankt ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2020 om 12:38, Anouk78 zei:

Oei das inderdaad nog lang. Tegen mij zeiden ze dat er nog geen inzage in zijn agenda van dit jaar was en dat het waarschijnlijk februari zou worden. Voor de operatie dan hé. Ik heb gezegd aan de tel dat ik eerder een consult wilde dat kon alleen dan was dat bij zijn assistente en hij schuift later aan dus ook nog een optie voor je. Als ik jou was zou ik nog eens terug bellen met de vraag om bij zijn  assistente een consult te plannen. Oh ja en ik werd op de wachtlijst gezet met betrekking als iemand uitviel dat ze mij dus zouden bellen. Dat is nu dus eigenlijk 6 december. Dus ik kan helaas niks vertellen over de tijd tussen consult en operatie. Laat je mij ook iets weten? 😘

Hoe gaat dat consult normaal dan? Meteen met Nio? 

Ik wil ook een bwc. Ik wil dat liever niet met een assistente. Als het alleen om de wissel zou gaan had ik daar geen problemen mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een tijdje thuis. Alles is super verlopen, alleen nu ontzetten veel vocht en het bekende drukkende gevoel 😂 Bij thuiskomt wel verrast door de kids. 
Morgen schrijf ik mijn verslag als ik wat beter kan denken, medicatie he 😜

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Insomnia 😂 en borsten tot aan mijn nek 😜 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Anouk78 zei:

Ik ben al een tijdje thuis. Alles is super verlopen, alleen nu ontzetten veel vocht en het bekende drukkende gevoel 😂 Bij thuiskomt wel verrast door de kids. 
Morgen schrijf ik mijn verslag als ik wat beter kan denken, medicatie he 😜

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Aaaaaahh wat fantastisch zeg!! Dat is nog eens fantastisch thuiskomen!! Hoe is het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Anouk78 zei:

Insomnia 😂 en borsten tot aan mijn nek 😜 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Aaah je hebt ze.  Ben benieuwd naar je verslag 

Volgens mij heb ik je via fb een pb gestuurd haha. Of jullie hebben toevallig dezelfde naam 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames goed als ik morgen mijn verslag schrijf toch meer last dan ik dacht ☹️ Klinkt mss raar had ze toch groter verwacht, zal de medicatie wel zijn. Eerste keer het vest los gelukkig geen bocht of bloed op de gaasjes 😃

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anouk78 zei:

Hoi dames goed als ik morgen mijn verslag schrijf toch meer last dan ik dacht ☹️ Klinkt mss raar had ze toch groter verwacht, zal de medicatie wel zijn. Eerste keer het vest los gelukkig geen bocht of bloed op de gaasjes 😃

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er al goed uit 😍 Dat komt nog wel hoor. Gaan nog veel verder naar voren komen. Zo de foto van onder zie je wel al dat ze flink zijn.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 @Triesje @Diellenz @LilV @Boobcar @GlitterMermaid en alle anderen die mijn operatie verslag willen lezen.

Afgelopen vrijdag was dan mijn grote dag dat eindelijk mijn wissel ging plaatsvinden. 
Ik mocht mij om half twee melden en om half drie stond mijn ok gepland 🥂

om half twaalf maar eens richting Rotterdam vertrokken met mijn vader en dochterlief,  manlief moest helaas werken. De zenuwen waren al van de dag tevoren aanwezig en nu begonnen ze echt te komen🙈 En niet alleen dat ook twijfels, moet ik het wel doen worden ze niet TE groot. Werd er gewoon misselijk van 🤢. Denk we heel herkenbaar😂 om half twee arriveerde ik in de kliniek, ik heb het eigenlijk best als prettig ervaren dat ik alleen naar binnen moest, toen moest ik wel sterk zijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Eerst melden aan de balie wat papieren invullen en mocht gelijk door naar de 1ste etage. Daar werd ik opgewacht door super leuke verpleegsters, kamer gekregen waar ik gelijk mijn charmante pakje aanmocht, inclusief haarnetje😂 Poeh wat voelde ik me knap 🤩 

Daar hoorde ik dat ok om drie uur gepland was, niet erg, dus nog met iedereen thuis appen. Om drie uur naar de anesthesist waar mijn hb gehalte en infuus werden geprikt, in 1 keer raak, yessssss. Gelijk daarna kwam Nio om foto’s te maken en me af te tekenen, Picasso was er niks bij 😜 Geen tijd meer om te denken (gelukkig) mocht meteen mee naar de ok, wat een lieve en leuke mensen daar, ik kreeg voor het echte slaapmiddel een zware pijnstiller toegediend, man wat was dit lekker, weet nog dat ik zei wooooowwww dit is lekker 😂 mag ik je mee naar huis nemen zei ik  tegen de anesthesist, die moet ook gedacht hebben 🧐

Meteen erna deep sleep. Om half vijf werd ik op de verkoeverkamer wakker, meteen heel vrolijk en blij, vond iedereen lief en geweldig, ik heb me wat onzin uitgekraamd 😁

Pijn was er niet alleen brandend gevoel bij de hechtingen. En ook niet gek geen pijn want ik hoorde wat ik allemaal tijdens de narcose heb gekregen. Ijsje gegeten en meteen terug naar mijn kamer. Meteen 3 koppen koffie en een boterham met kaas gegeten, dat smaakte zo lekker 😋 

Ik weet nog toen ze me het vest aandeden dat ik dacht huh is dit 1050cc, dit heb ik waarschijnlijk ook gezegd, waarop de verpleegster vroeg of ik dat meende 😂

Medicatie schema gemaakt, waarop ik zei, het is maar een wissel dus zoveel hoef ik niet 👍 Ja klopt hoor ik haar nog zeggen en Meis je hebt de grootste gepakt wat we hebben dus zou uit voorzorg gaan nemen, uhu mij niet gezien dacht ik. Nog 1 keer gecontroleerd en hup auto in en weer naar huis blij 😀 

Thuis een enorme verrassing van mijn kids foto staat in topic, moest gewoon huilen 😭 ja ben best emotioneel 😂 

Daarna begon de ellende 😌

Borsten tot in mijn nek pijn, druk alles waarvan ik dacht het is toch maar een wisssl, nou bij mij dus niet. Gisteren de hele dag pijn gehad in totaal van vrijdagavond tot zaterdagavond maar 2,15 uur geslapen. Kreeg de pijn niet onder controle. Achteraf niet gek als ik denk wat ik voor paardenmiddelen tijdens de ok heb gekregen, dan werkt die thuis medicatie niet zolang dat in je lijf zit. Wel een schema met medicatie waar ik me echt aan wil houden ( ben normaal niet zo’n pillen slikker). En nu heb ik ze graag😂

Sinds gisteravond (zaterdagnacht) van 01.00 tot 05.15 geslapen is nu zondagochtend, dus en vooruitgang 😄 

Nu nog steeds iets minder last laten we hopen dat het zo blijft. En dat ik nu na vier jaar wachten kan genieten van mijn Nio boobs ❤️ En vinden jullie het ook zo’n gedoe niks mogen doen! Moest van Nio sowieso een week mijn armen naast mijn lijf houden en daarna verder kijken. Ik durf ook nog niet te douchen, dat zou vandaag mogen en durf mijn best niet uit te doen. Lieve meiden wat heb ik veel aan jullie 😘

Nou tot nu toe dit lange verslag hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Voor iedereen een goed herstel en voor wie nog moet het is het waard, op naar mooie twins.

Liefs Anouk 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning Anouk, leuk hè verslag te lezen en fijn dat je iets van slaap hebt meegepakt. Echt goed rustig aan doen hoor, je bent al bijna door de ergste dagen heen!! Goed houden aan je pijnstilling schema, dan bouw je een goede spiegel op!! Luister lekker naar je eigen lijf en laat je vooral aan alle kanten helpen en verzorgen. Komt goed meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.