Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 1-10-2020 om 21:27, Anouk78 zei:
Op 1-10-2020 om 15:53, Diellenz zei:

Yes 😁 6 januari . Eerst kon het niet, toen ineens wel en daarna toch weer niet en toen  mompelde ze dat er iets fout was gegaan en dat ze 1 optie had voor mij. 

Ik heb zojuist gebeld, mag 28 oktober op consult wel bij een assistente van dr Nio. Hij komt zelf wel even tijdens het consult meekijken, hoop dat ik gelijk een datum kan vastleggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren consult gehad bij dr Gabriel Jansen in Breda. Wat een teleurstelling was dit. Op voorhand al aangegeven in de vragen lijst dat ik een lekkende hartklep heb wat per toeval is ontdekt en wat ik al jaren heb. Verder hoef ik ook niet op controle en slik geen medicijnen hiervoor (heb ik schijnbaar al jaren). Bij aankomst waren dr jansen en zijn assistente aanwezig, toen hij vroeg of ik gezond was zei ik ja en vertelde wel het probleem van de hartklep, hierop werd meteen gezegd operatie kan niet doorgaan want ze hadden toevallig gisteravond met een anesthesist contact gehad over meerdere gezondheids klachten van anderen. Nou mooi dan voor niks gereden en had je je werk goed gedaan had me een rit van 3 uur bespaard kunnen blijven. Verder wist hij dat ik 1050cc van Motiva wilde hebben dit had hij nog nooit geplaatst en zou het me niet aanraden vanwege mijn borstbreedte, let op mijn breedte is 16,5 cm. Ik hem uitgelegd dat ik twee jaar geleden bij Nio op consult ben geweest en die vertelde dat de 1050cc perfect passen. Daarna kwam de aap uit de mouw en vertelde hij inderdaad hij had nog nooit groter dan 725cc geplaatst. Dus het was teleurstellend. En tja dan maar voor mijn eerste keuze gaan dr Nio. Consult op 28 Oktober, Excited.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Anouk78 zei:

Gisteren consult gehad bij dr Gabriel Jansen in Breda. Wat een teleurstelling was dit. Op voorhand al aangegeven in de vragen lijst dat ik een lekkende hartklep heb wat per toeval is ontdekt en wat ik al jaren heb. Verder hoef ik ook niet op controle en slik geen medicijnen hiervoor (heb ik schijnbaar al jaren). Bij aankomst waren dr jansen en zijn assistente aanwezig, toen hij vroeg of ik gezond was zei ik ja en vertelde wel het probleem van de hartklep, hierop werd meteen gezegd operatie kan niet doorgaan want ze hadden toevallig gisteravond met een anesthesist contact gehad over meerdere gezondheids klachten van anderen. Nou mooi dan voor niks gereden en had je je werk goed gedaan had me een rit van 3 uur bespaard kunnen blijven. Verder wist hij dat ik 1050cc van Motiva wilde hebben dit had hij nog nooit geplaatst en zou het me niet aanraden vanwege mijn borstbreedte, let op mijn breedte is 16,5 cm. Ik hem uitgelegd dat ik twee jaar geleden bij Nio op consult ben geweest en die vertelde dat de 1050cc perfect passen. Daarna kwam de aap uit de mouw en vertelde hij inderdaad hij had nog nooit groter dan 725cc geplaatst. Dus het was teleurstellend. En tja dan maar voor mijn eerste keuze gaan dr Nio. Consult op 28 Oktober, Excited.

 

Mm klinkt idd teleurstellend. 

Ik zou sowieso voor Nio gaan. Hij heeft veel ervaring met grote borstprotheses. 

Ik ben benieuwd wat hij mij adviseerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Diellenz zei:
1 uur geleden, Diellenz zei:

Wat fijn 😃. Spannend hoor. Ben benieuwd of je nog lang moet wachten of dat je snel terecht kan.

Kan ik je ergens volgen? 

Volgens mij kan dat wel ik weet alleen niet hoe 😂 

en in dit Topic set ik ook alles neer. En mijn profiel staat sowieso open 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Triesje zei:

Wat jammer van je consult bij Gabriel Jansen! Dan op naar Nio! Hopen dat je binnenkort daar op korte termijn terecht kan😉

 

Ik ben vandaag geopereerd bij Nio. 

Ben voor de 925 cc gegaan. 

 

 

Gefeliciteerd met je boobies 🥳🥳🥳

Wat leuk om te horen ook een grote maat.

Hoe voel je je? En al tevreden met je resultaat? Als je foto’s plaats mag ik dan kijken? Heel veel succes met je herstel 

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anouk78 zei:

Gefeliciteerd met je boobies 🥳🥳🥳

Wat leuk om te horen ook een grote maat.

Hoe voel je je? En al tevreden met je resultaat? Als je foto’s plaats mag ik dan kijken? Heel veel succes met je herstel 

 

😘

Dank jewel!😊

Ik kan het nu nog niet echt oordelen. Zitten helemaal verpakt en platgedrukt. Ik mag vanaf woensdag beginnen met douchen en wil dan elke week een foto maken om het herstel bij te houden. Ik zal als ik dan zover bent je mee laten kijken. Bij het consult met Nio stelde hij ook de 1050 cc voor maar ben toch voor de 925 gegaan.

Voor de rest gaat eigenlijk alles wel goed. De pijn is een heel stuk minder dan bij mijn 1e vergroting. Hoop dus dat het zo blijft en alles vlotjes mag verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2020 om 22:10, Anouk78 zei:

Hoi allemaal, vrijdag telefoon gehad van park kliniek dat dr. Nio tot volgend jaar januari vol zit. Ik heb geïnformeerd naar een andere chirurg in de park kliniek en niemand plaats daar grotere protheses. Nu is mijn vraag aan jullie weten jullie een pc die grotere protheses plaats en dat hij kundig is in zijn vak. Lieve groetjes Anouk 

hoi anouk,

dat is balen dat je zo lang moet wachten! ik wordt woensdag geopereerd door dr meesters van mooi kliniek. ik krijg 720 of 800cc, dus ook redelijk wat ( ik ben ook groot). ik heb veel positieve verhalen over haar gehoord en ken paar dames die ook bij haar zijn geweest en heel tevreden zijn. maar jij moet natuurlijk ook zelf een goed gevoel bij de arts hebben! 

heel veel succes!

liefs myriam 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Triesje zei:

Dank jewel!😊

Ik kan het nu nog niet echt oordelen. Zitten helemaal verpakt en platgedrukt. Ik mag vanaf woensdag beginnen met douchen en wil dan elke week een foto maken om het herstel bij te houden. Ik zal als ik dan zover bent je mee laten kijken. Bij het consult met Nio stelde hij ook de 1050 cc voor maar ben toch voor de 925 gegaan.

Voor de rest gaat eigenlijk alles wel goed. De pijn is een heel stuk minder dan bij mijn 1e vergroting. Hoop dus dat het zo blijft en alles vlotjes mag verlopen.

Wat super om te horen dat het zo voorspoedig verloopt 😊 en minder pijn dan de eerste keer.

Wat lief van je dat ik mee mag kijken.

Doe maar lekker rustig aan.

Liefs Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, me82 zei:

hoi anouk,

dat is balen dat je zo lang moet wachten! ik wordt woensdag geopereerd door dr meesters van mooi kliniek. ik krijg 720 of 800cc, dus ook redelijk wat ( ik ben ook groot). ik heb veel positieve verhalen over haar gehoord en ken paar dames die ook bij haar zijn geweest en heel tevreden zijn. maar jij moet natuurlijk ook zelf een goed gevoel bij de arts hebben! 

heel veel succes!

liefs myriam 

 

Hoi Myriam dan je wel voor je bericht.

ik heb vandaag naar Park kliniek gebeld en kan 28 oktober terecht weliswaar bij een assistente van hem waar hij later even bij komt kijken. Ik ben zelf aan het twijfelen geweest over dr Meesters tenminste als ik de juiste voor me heb. Opereert zij niet in Zuyderland in Sittard? En zij plaatst dus ook grotere protheses? En spannend nog maar 2 dagen 😃

 

liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2020 om 22:04, Anouk78 zei:

Hoi Myriam dan je wel voor je bericht.

ik heb vandaag naar Park kliniek gebeld en kan 28 oktober terecht weliswaar bij een assistente van hem waar hij later even bij komt kijken. Ik ben zelf aan het twijfelen geweest over dr Meesters tenminste als ik de juiste voor me heb. Opereert zij niet in Zuyderland in Sittard? En zij plaatst dus ook grotere protheses? En spannend nog maar 2 dagen 😃

 

liefs Anouk 

Hoi Anouk 

 

dr meesters opereert idd in Zuyderland. Ik ben heel tevreden. Kundige aardige vrouw. Goede zorg! Gister geopereerd. 825cc erin! Minder ging ook niet, hing er vel over... 🙈

terwijl ik ook in andere kliniek consult heb gehad (dr straaten heyendaal ). Hij zei dat er Max 620cc in kon. Ben blij dat ik daar niet geweest ben! 

 

heb toch veel pijn. Valt tegen.  Kan dan nu ook niet slapen 😩 

maar goed. Wie mooi wil zijn....... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2020 om 16:05, Triesje zei:

Wat jammer van je consult bij Gabriel Jansen! Dan op naar Nio! Hopen dat je binnenkort daar op korte termijn terecht kan😉

 

Ik ben vandaag geopereerd bij Nio. 

Ben voor de 925 cc gegaan. 

 

 

Zou ik ook mee mogen kijken?. Ik hoop ook rond dat aantal cc uit te komen. Even afwachten wat NIO adviseerd en wat erin past.

Heb nu 450cc Mentor HP. Wil wel graag weer Mentor. 

 

Welk merk heb jij gekregen? NIO werkt ook met Motiva zag ik.  

Hoe lang ben jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diellenz zei:

Zou ik ook mee mogen kijken?. Ik hoop ook rond dat aantal cc uit te komen. Even afwachten wat NIO adviseerd en wat erin past.

Heb nu 450cc Mentor HP. Wil wel graag weer Mentor. 

 

Welk merk heb jij gekregen? NIO werkt ook met Motiva zag ik.  

Hoe lang ben jij? 

Ik wil volgende week beginnen met een album aan te maken en zal je dan toevoegen.

Ik heb motiva gekregen en ben 1.74 lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2020 om 02:41, me82 zei:

Hoi Anouk 

 

dr meesters opereert idd in Zuyderland. Ik ben heel tevreden. Kundige aardige vrouw. Goede zorg! Gister geopereerd. 825cc erin! Minder ging ook niet, hing er vel over... 🙈

terwijl ik ook in andere kliniek consult heb gehad (dr straaten heyendaal ). Hij zei dat er Max 620cc in kon. Ben blij dat ik daar niet geweest ben! 

 

heb toch veel pijn. Valt tegen.  Kan dan nu ook niet slapen 😩 

maar goed. Wie mooi wil zijn....... 

hoi Myriam als eerste gefeliciteerd met je boobies 🥳 Fijn dat je het zo positief ervaren hebt, ik heb idd ook een consult bij haar ingepland, kan alleen pas 3 dec terecht. En doe maar lekker rustig aan.

liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Diellenz zei:

Aah super. Net gekeken en wauw dat ziet er al super mooi uit! 

Dank jewel 🤗

2 uur geleden, Anouk78 zei:

Woooooooooowwwwww die zijn al zo mooi 😍 

Hoe gaat het nu met je?

 

😘

Ja vind ze zelf voor zo kort po ook al heel mooi hoor. En ga er vanuit dat ze alleen maar mooier worden. 

Hier gaat het wel goed. Wel nog flink last van de borstspier die aardig strak staat. Is niet zo fijn gevoel. Maar elke dag voel ik me beter. 

 

@me82 hoe gaat het met jou?

Heb jij een album en zou ik mee mogen kijken? 

Als je bij mij mee wilt kijken geef maar een seintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden, Anouk78 zei:

@Triesje en @miriam @Diellenz @me82 hoe is het met jullie? 
liefs Anouk

Heey. Het gaat.......... ik had het me toch wat “makkelijker “ voorgesteld qua herstel. Nog best wel veel pijn. Lopen gaat kleine stukjes. Omhoog komen gaat pas sinds paar dgn wat makkelijker zonder hulp. Had gedacht eerste 3/4 dgn is hel wat ze zeggen. Nou bij mij duurde dat wat langer! Ben nu ruim 2 wkn po. 

Heb vandaag en mrg ook nog de kids extra onder moeten brengen omdat ik er niks mee kan! Dat frustreert ook. Dacht na 2 wkn eindelijk weer lkkr op mijn zij te kunnen liggen, doet nog veeeel te veel pijn! (En jk ben niet kleunzerig of zo). 

Dus heb het ff gehad met alles!!!😩 

sorry dames 

hopelijk gaat t met jullie beter... 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 das minder natuurlijk, vervelend om te horen dat het nu pas langzaam steeds beter gaat. En die frustratie begrijp ik al te goed, vooral als je niet iemand bent die graag iets uit handen geeft 🙈 

En daar zijn we voor om elkaar te steunen dus geen sorry 😂 

En ik hoop voor je elke dag een stukje beter en wachten tot de zes weken voorbij zijn en dan shoppen 👌

lieve groetjes en een knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2020 om 09:44, Anouk78 zei:

@Triesje en @miriam @Diellenz @me82 hoe is het met jullie? 
liefs Anouk

Hier alles goed. Nog op afwachting van het consult. 

Ik twijfel wel wanneer ik het beste kan laten opereren. Ik denk niet dat ik het wil als dit hele Corona gebeuren nog zo erg is. Ik ben dan bang dat ik dan uiteindelijk niet in het ziekenhuis terecht kan mochten er complicaties zijn. 

 

Mijn moeder heeft een lift plus protesewissel gehad een paar weken geleden en het is echt zo ontstoken allemaal. De gaten zitten er in. Je zal maar niet geholpen kunnen worden in het zkh door die Corona.  Ik ga voor een BWC plus wissel dus nog meer wonden. 

Dus ik wacht mijn consult af in januari hoe het ervoor staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.