Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 26-10-2020 om 10:18, Diellenz zei:

Hier alles goed. Nog op afwachting van het consult. 

Ik twijfel wel wanneer ik het beste kan laten opereren. Ik denk niet dat ik het wil als dit hele Corona gebeuren nog zo erg is. Ik ben dan bang dat ik dan uiteindelijk niet in het ziekenhuis terecht kan mochten er complicaties zijn. 

 

Mijn moeder heeft een lift plus protesewissel gehad een paar weken geleden en het is echt zo ontstoken allemaal. De gaten zitten er in. Je zal maar niet geholpen kunnen worden in het zkh door die Corona.  Ik ga voor een BWC plus wissel dus nog meer wonden. 

Dus ik wacht mijn consult af in januari hoe het ervoor staat. 

Ooowwwww wat erg voor je moeder hoop dat het steeds beter met haar gaat 🍀

Ja ik begrijp je volkomen, wat betreft het hele Corona gebeuren. We gaan er gewoon vanuit dat in januari alles weer normaal is. En wat betreft je bwc; knap dat je dat durft, dat meen ik echt.

x Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2020 om 10:37, Diellenz zei:

Over een paar dagen heb je je consult toch? Spannend! Ben heel benieuwd. Laat je iets weten?

Ja morgen is het zover, dacht dat ik niet zenuwachtig zou zijn,  dus wel 🙈😂

Nu denk ik weer, ja is het wel nodig allemaal van die dingen, zal wel normaal zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Triesje zei:

Hoi,

 

Hier gaat alles goed. Elke dag worden de pijntjes/ongemakken minder.

Heb ook een nieuwe foto in mn album geplaatst van hoe de meiden er nu bij staan...

Jij overmorgen je consult bij Nio toch?

Ik had zojuist al iets geschreven schijnbaar niet opgeslagen🙈 en maar goed ook, heb naar je nieuwe foto gekeken en wwwwoooooowwwwww wat mooi 😍 en ook je tattoos I love them. Als ik je foto’s zie dan ga ik niet meer twijfelen over de grote, en wat zijn ze al mooi veranderd echt super, ik zou er rete  trots op zijn als ik ook zoiets moois ga krijgen 😂 

Slik je wel nog medicatie? 
X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Anouk78 zei:

Ik had zojuist al iets geschreven schijnbaar niet opgeslagen🙈 en maar goed ook, heb naar je nieuwe foto gekeken en wwwwoooooowwwwww wat mooi 😍 en ook je tattoos I love them. Als ik je foto’s zie dan ga ik niet meer twijfelen over de grote, en wat zijn ze al mooi veranderd echt super, ik zou er rete  trots op zijn als ik ook zoiets moois ga krijgen 😂 

Slik je wel nog medicatie? 
X

Dank jewel🤗...ben er zelf ook heel blij mee.

Ik slik nu 1.5 week geen enkele medicatie meer. 

Ik wens jou heel veel succes vandaag....en laat je weten hoe het gegaan is?😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Triesje zei:

Dank jewel🤗...ben er zelf ook heel blij mee.

Ik slik nu 1.5 week geen enkele medicatie meer. 

Ik wens jou heel veel succes vandaag....en laat je weten hoe het gegaan is?😉

Jazeker laat ik iets weten, zit nu aan de keuken tafel en ben me toch zenuwachtig 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Triesje zei:

En...hoe is het gegaan?

Ja op zich wel goed. Ik had het eerst een gesprek met een assistente van dr Nio en daarna sloot hij aan. Dit was extra zo ingepland anders had ik pas een consult in januari gehad. Nu had ik een geluk dat ik een paar jaar geleden al eens bij hem ben geweest toen werkte hij nog in OLVG in Amsterdam, dus ik wist precies wat mogelijk was en wat hij me toen adviseerde. We zijn weer uitgekomen op 1050cc achter de spier. Nu is het afwachten wanneer ik geopereerd kan worden ik zou deze week een telefoontje krijgen, ga er eigenlijk vanuit dat het pas in januari wordt. Helaas had me verheugd om in februari geholpen te worden. We wachten gewoon af, en laat dat net mijn sterkste punt zijn😂 Alleen nu beginnen de twijfels te komen doe ik er wel goed aan? Wil je wel zo groot? Past het bij mij? Alleen ik heb nu monobloc protheses en die schijnen in nl niet meer gebruikt te mogen worden tot nader onderzoek, dat is wat ik vind op internet, dus daar heb ik ook geen goed gevoel meer bij. En daarbij vertelde de assistente hoe groter de prothese des te meer kans op infecties, hebben ze dit ook tegen jou gezegd? 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Anouk78 zei:

Ja op zich wel goed. Ik had het eerst een gesprek met een assistente van dr Nio en daarna sloot hij aan. Dit was extra zo ingepland anders had ik pas een consult in januari gehad. Nu had ik een geluk dat ik een paar jaar geleden al eens bij hem ben geweest toen werkte hij nog in OLVG in Amsterdam, dus ik wist precies wat mogelijk was en wat hij me toen adviseerde. We zijn weer uitgekomen op 1050cc achter de spier. Nu is het afwachten wanneer ik geopereerd kan worden ik zou deze week een telefoontje krijgen, ga er eigenlijk vanuit dat het pas in januari wordt. Helaas had me verheugd om in februari geholpen te worden. We wachten gewoon af, en laat dat net mijn sterkste punt zijn😂 Alleen nu beginnen de twijfels te komen doe ik er wel goed aan? Wil je wel zo groot? Past het bij mij? Alleen ik heb nu monobloc protheses en die schijnen in nl niet meer gebruikt te mogen worden tot nader onderzoek, dat is wat ik vind op internet, dus daar heb ik ook geen goed gevoel meer bij. En daarbij vertelde de assistente hoe groter de prothese des te meer kans op infecties, hebben ze dit ook tegen jou gezegd? 
😘

Herkenbaar die twijfel....

Mij was ook 1050 cc geadviseerd. Ben toen weer gaan passen en heb uiteindelijk voor een maatje kleiner de 925 cc gekozen. 

Ik had voor de wissel trouwens ook monobloc protheses😉

Ja of het te groot word....of het past bij je...

Mag ik vragen hoe groot je bent en wat je gewicht is?

Je heb het bij mij gezien...ik ben niet een van de kleinste. En bij mij zijn het echt geen overdreven grote boobies geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Triesje zei:

Oh...en dat verhaal over hogere infectie kans met grotere protheses is mij niet verteld. 

Hadden ze het mij ook maar nooit verteld 😂 

Nou ik ben niet de kleinste en niet de fijnste 😜 Ik ben 1.72m en weeg 79 kilo🙈 wilde afvallen en vind eten toch net wat te lekker 😋 

En ik denk dat jou borsten nog groter gaan worden, tenminste had je dat niet na weken bij je eerste bv? 
En wat ik zie heb je een prachtig figuur zonder flubbertjes. Heb jij lang op je operatie moeten wachten na je consult? Ik ben zo ongeduldig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Anouk78 zei:

Hadden ze het mij ook maar nooit verteld 😂 

Nou ik ben niet de kleinste en niet de fijnste 😜 Ik ben 1.72m en weeg 79 kilo🙈 wilde afvallen en vind eten toch net wat te lekker 😋 

En ik denk dat jou borsten nog groter gaan worden, tenminste had je dat niet na weken bij je eerste bv? 
En wat ik zie heb je een prachtig figuur zonder flubbertjes. Heb jij lang op je operatie moeten wachten na je consult? Ik ben zo ongeduldig. 

Jaa....zo herkenbaar met het eten!

Ik was toen 6 kilo afgevallen. Maar na de operatie helaas weer wat aangekomen. Weeg nu dus ook 78 kilo😏

Wil wel weer proberen om 2 a 3 kilo af te vallen. Zit dan net wat beter in mn vel. 

Ja bij mijn 1e vergroting werden ze groter na weken. Maar of dat nu ook gebeurt?! Dat ze nog veranderen van vorm dat wel...en ze moeten ook nog zakken. Maar denk eerlijk gezegd niet dat ze nog veel groter zullen worden.

Ik heb toen in maart een consult gehad. Heb toen gelijk zelf de operatie voor in oktober pas  vast gelegd vanwege de vakanties. Nu alsnog niet op vakantie geweest vanwege de corona. Ik weet dus niet wat normaal de wachttijd is tussen het consult en de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Triesje zei:

Jaa....zo herkenbaar met het eten!

Ik was toen 6 kilo afgevallen. Maar na de operatie helaas weer wat aangekomen. Weeg nu dus ook 78 kilo😏

Wil wel weer proberen om 2 a 3 kilo af te vallen. Zit dan net wat beter in mn vel. 

Ja bij mijn 1e vergroting werden ze groter na weken. Maar of dat nu ook gebeurt?! Dat ze nog veranderen van vorm dat wel...en ze moeten ook nog zakken. Maar denk eerlijk gezegd niet dat ze nog veel groter zullen worden.

Ik heb toen in maart een consult gehad. Heb toen gelijk zelf de operatie voor in oktober pas  vast gelegd vanwege de vakanties. Nu alsnog niet op vakantie geweest vanwege de corona. Ik weet dus niet wat normaal de wachttijd is tussen het consult en de operatie. 

Oh echt 78 kilo dan ben je zeker groot want je hebt echt een mooi figuur. Heb zojuist een mail ontvangen met de rekening, heb meteen een mail terug gestuurd met de vraag of ze al inzage hebben over een eventuele operatie datum en of ik op de wachtlijst sta mocht er iemand uitvallen. Ik vind het vreemde aan de kliniek dat je niet meteen een datum kan vastleggen, want als ik bij andere klinieken kijk dan gaat het wel, was de vorige keer bij mij ook zo. Dus hopen dat ik snel een mailtje of belletje krijg met een eventuele datum, liever gisteren dan morgen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Anouk78 zei:

Oh echt 78 kilo dan ben je zeker groot want je hebt echt een mooi figuur. Heb zojuist een mail ontvangen met de rekening, heb meteen een mail terug gestuurd met de vraag of ze al inzage hebben over een eventuele operatie datum en of ik op de wachtlijst sta mocht er iemand uitvallen. Ik vind het vreemde aan de kliniek dat je niet meteen een datum kan vastleggen, want als ik bij andere klinieken kijk dan gaat het wel, was de vorige keer bij mij ook zo. Dus hopen dat ik snel een mailtje of belletje krijg met een eventuele datum, liever gisteren dan morgen 😂

Oh wat raar dat je niet gelijk een datum kan vast leggen idd..

Ik kon dat wel..had toen 6 okt vastgelegd en ben 5 okt geopereerd. Ze belde of ik een dag eerder wilde.

Dus als ik het goed begrijpt kan je de optie vastleggen om in januari geopereerd te worden maar de precieze datum voor in januari moet nog vastgelegd worden?

Ja miss heb je geluk en is er een uitvallen en zou je eerder geholpen kunnen worden😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Triesje zei:

Oh wat raar dat je niet gelijk een datum kan vast leggen idd..

Ik kon dat wel..had toen 6 okt vastgelegd en ben 5 okt geopereerd. Ze belde of ik een dag eerder wilde.

Dus als ik het goed begrijpt kan je de optie vastleggen om in januari geopereerd te worden maar de precieze datum voor in januari moet nog vastgelegd worden?

Ja miss heb je geluk en is er een uitvallen en zou je eerder geholpen kunnen worden😉

 

Ben ik weer 😂 ja inderdaad was het raar, ik vroeg gisteren en toen zeiden ze waarschijnlijk januari en daar hadden ze nog geen inzage in. Zojuist ben ik gebeld geworden met de mededeling dat het februari wordt, tegenvaller, wel met de mededeling dat nog niemand op de wachtlijst stond dus als iemand de operatie afzegt dan ben ik de eerste die gebeld wordt. Nu hoop ik dat niemand ziek wordt en toch aan de andere kant wel dat iemand liever later geopereerd wordt😉 

Vind het nu wel spannend worden het komt zo dichtbij nu 😂 Heb je nu ook steeds minder last of nog steeds hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,dat met de agenda van volgend jaar heb ik vaker voorbij zien komen.

Ik weet nog toen ik belde voor een consult ze ook geen inzage hadden in zijn agenda. Ik heb toen zijn telefoonnummer gekregen om contact met hem zelf op te nemen om een afspraak in te plannen. 

Nou,wie weet heb je geluk en kan je eerder terecht😉

Ben je er wel al helemaal uit hoeveel cc je gaat nemen? Gewoon de 1050 cc of ga je nog een herhalingsconsult inplannen? 

Nee bij mij zijn de pijntjes en ongemakjes al een heel stuk minder. Elke dag gaat het beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Anouk78

Ik vind dat met die agenda sowieso een apart dingetje daar 🤔

Je kunt toch gewoon gaan plannen? Ik ben toch eens benieuwd waarom zij zo werken. 

Ik kan me herinneren dat ik destijds bij de Velthuis kliniek meteen een datum kon plannen. Al was deze maanden later. 

Dus als ik zeg ik wil volgend jaar na de zomervakantie bijv dan kan er niets ingepland worden? 

Mijn man moet ook verlof opnemen en we willen toch echt op voorhand een datum. 

 

Hopelijk kun je eerder terecht. 

Hij heeft denk ik Motiva geadviseerd bij je? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Triesje zei:

Ja,dat met de agenda van volgend jaar heb ik vaker voorbij zien komen.

Ik weet nog toen ik belde voor een consult ze ook geen inzage hadden in zijn agenda. Ik heb toen zijn telefoonnummer gekregen om contact met hem zelf op te nemen om een afspraak in te plannen. 

Nou,wie weet heb je geluk en kan je eerder terecht😉

Ben je er wel al helemaal uit hoeveel cc je gaat nemen? Gewoon de 1050 cc of ga je nog een herhalingsconsult inplannen? 

Nee bij mij zijn de pijntjes en ongemakjes al een heel stuk minder. Elke dag gaat het beter. 

Ik weet het nu niet meer wat betreft de cc’s las net in een groep op fb dat er een dame was die ze te groot vond. En ben nu die map eens aan het lezen wat je krijgt bij parkkliniek en daar word ik niet vrolijk van, als je de complicaties leest mss ook beter niet kunnen doen🙈 Bij mijn eerste bv nooit over nagedacht, nu dus wel. Dus ga die map gelijk wegleggen 😂 Maakte jij je daar ook druk over? Ja heb je dr Nio gewoon durven te bellen of appen? En scheelde dat? Denk als ik tot februari moet wachten dat ik niet meer ga. Ik heb nu siliconen van arion de monobloc softone begreep dat ze die in nl niet meer mogen gebruiken. Ik begreep dat de euro siliconen minder breed zijn dat je met 800cc een verschil van 0,1 in projectie hebt. @best_boobie heeft me hiermee geholpen, dus nu weet ik het weer niet, was drie jaar geleden ook zo🙈 Wat een twijfels 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Diellenz zei:

Spannend @Anouk78

Ik vind dat met die agenda sowieso een apart dingetje daar 🤔

Je kunt toch gewoon gaan plannen? Ik ben toch eens benieuwd waarom zij zo werken. 

Ik kan me herinneren dat ik destijds bij de Velthuis kliniek meteen een datum kon plannen. Al was deze maanden later. 

Dus als ik zeg ik wil volgend jaar na de zomervakantie bijv dan kan er niets ingepland worden? 

Mijn man moet ook verlof opnemen en we willen toch echt op voorhand een datum. 

 

Hopelijk kun je eerder terecht. 

Hij heeft denk ik Motiva geadviseerd bij je? 

 

Ja dat is precies wat ik bedoel met het inplannen van datums. Ik denk dat veel mensen toch hun vakantie moeten inplannen of vrij moeten vragen van werk of oppas voor hun kindjes. Ik begrijp dat niet. Bij de vorige kliniek kreeg ik ook meteen een datum. Ik hoop dat ik een telefoon nummer van hem in krijgen of een mail adres en zou het hem eens willen vragen. Ik sta nu op de wachtlijst mocht iemand uitvallen dan gaan ze me bellen. Nu denk ik wel van bel maar, alleen ik heb een eigen zaak en zal dan klanten moeten verzetten das natuurlijk ook niet handig en fijn voor de klanten. Dus nu denk ik elke dag gaan ze me bellen, tja das gewoon omdat je het graag wil. Ik ben drie jaar geleden bij hem geweest toen kon ik kiezen uit 800cc eurosiliconen of 1050cc van Motiva. Set verschil is in de breedte en maar een 0,1 verschil in projectie, ik denk alleen dat op dit moment de Motiva implantaten wat veiliger zijn, wat denk jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Anouk78 zei:

Ja dat is precies wat ik bedoel met het inplannen van datums. Ik denk dat veel mensen toch hun vakantie moeten inplannen of vrij moeten vragen van werk of oppas voor hun kindjes. Ik begrijp dat niet. Bij de vorige kliniek kreeg ik ook meteen een datum. Ik hoop dat ik een telefoon nummer van hem in krijgen of een mail adres en zou het hem eens willen vragen. Ik sta nu op de wachtlijst mocht iemand uitvallen dan gaan ze me bellen. Nu denk ik wel van bel maar, alleen ik heb een eigen zaak en zal dan klanten moeten verzetten das natuurlijk ook niet handig en fijn voor de klanten. Dus nu denk ik elke dag gaan ze me bellen, tja das gewoon omdat je het graag wil. Ik ben drie jaar geleden bij hem geweest toen kon ik kiezen uit 800cc eurosiliconen of 1050cc van Motiva. Set verschil is in de breedte en maar een 0,1 verschil in projectie, ik denk alleen dat op dit moment de Motiva implantaten wat veiliger zijn, wat denk jij? 

Ja dan zou ik persoonlijk eerder voor Motiva gaan dan Eurosiliconen. Motiva is FDA goedgekeurd net als Mentor. Ik dacht Eurosiliconen niet..

Ik persoonlijk wil het liefst Mentor. Deze zijn al langer dan 10 jaar op de markt en ook FDA goedgekeurd. Ik heb nu ook Mentor. 

Alleen Mentor gaat maar tot 800cc dus als ik meer wil, kan ik niet voor Mentor gaan. Ik ga eerst even afwachten wat Nio adviseerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.