Ga naar inhoud

Bridt: 20 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Bridt zei:

Haha! 😄 Ik dacht ook eerst dat het gele in het midden soort kleurstof was, net als het roze wat ze gebruiken om je "schoon" te maken. 

 

Bedankt voor de foto's @Es1234567, ik zie inderdaad dat jij het ook hebt. Morgen mag de pleister er af en dan kan ik ook het litteken een beetje vergelijken 🙂 

 

Succes morgen!! ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Ld1234 zei:

Ja dat was idd ouch. Nog 8 trappen naar beneden gestuiterd op m'n kont. Manlief lag nog in bed maar die stond zo naast me.🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️


Hahahaha sorry dat ik moet lachen 🤣 Maar ik zie dit zo voor me, hoe hij in paniek richting de trap vliegt hahaha.

Maar au! Niks ergs aan overgehouden?

Zo had ik (tijdens m’n herstel in die 6 weken na m’n boobjob) laatst dat ik op de wc zat bij m’n vriend thuis, niet goed werd, knock-out ging en dus wakker werd in een bloedbad, (bloed op de grond,muren) bleek dat ik toen ik out was met m’n kop tegen de wastafel geklapt ben en een gat in m’n voorhoofd had (een letterlijk gat). Nou, m’n vriend stond toen ook na m’n gegil binnen 1 sec beneden, arm schaap. Heeft me 5 hechtingen en vervolgens een fakking lelijk litteken opgeleverd overigens. 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Veerveertje zei:


Hahahaha sorry dat ik moet lachen 🤣 Maar ik zie dit zo voor me, hoe hij in paniek richting de trap vliegt hahaha.

Maar au! Niks ergs aan overgehouden?

Zo had ik (tijdens m’n herstel in die 6 weken na m’n boobjob) laatst dat ik op de wc zat bij m’n vriend thuis, niet goed werd, knock-out ging en dus wakker werd in een bloedbad, (bloed op de grond,muren) bleek dat ik toen ik out was met m’n kop tegen de wastafel geklapt ben en een gat in m’n voorhoofd had (een letterlijk gat). Nou, m’n vriend stond toen ook na m’n gegil binnen 1 sec beneden, arm schaap. Heeft me 5 hechtingen en vervolgens een fakking lelijk litteken opgeleverd overigens. 🥴

Oh jezus...wat jij daar omschrijft zoiets is mij ook een keer gebeurd. Toen was ik 18 en een week voor de eindexamens ging ik ook knock out op de grond buiten. Toen had ik een gat in m'n kin. Bij mij hebben ze het geplakt..was te diep voor te hechten en zou d asn lelijk worden.

Nu heb ik een mooie blauwe horizontale streep op m'n bil...is eens wat anders dan die witte verticale strepen (stretchmarks)😑😂.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

@Veerveertje dat klinkt niet best meid en balen dat het litteken lelijk is geworden,  dat doen die plastisch chirurgen toch beter dan he. Was dat in het begin van je  herstel of al wat later?


Ja joh, die dokters bakken er niks van. Was volgens mij met een week of 4, dus viel mee. En gelukkig had ik na m’n val totaal geen last van m’n borsten, dus die zijn in ieder geval bespaard gebleven toen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Oh jezus...wat jij daar omschrijft zoiets is mij ook een keer gebeurd. Toen was ik 18 en een week voor de eindexamens ging ik ook knock out op de grond buiten. Toen had ik een gat in m'n kin. Bij mij hebben ze het geplakt..was te diep voor te hechten en zou d asn lelijk worden.

Nu heb ik een mooie blauwe horizontale streep op m'n bil...is eens wat anders dan die witte verticale strepen (stretchmarks)😑😂.

 


Ohhh heftig hè, en zie je daar nu nog wat van? Hahahaha horizontale streep 😂 arm schaap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje oei meid dat is dan een flinke klap , en op je voor hoofd nog wel🤷‍♀️😔 sws eng om gewoon out te gaan.


Ook ik heb dit meegemaakt welliswaar in De brugklas , flauw gevallen , met wenkbrauw tegen de tafel . En nu mis halve leven een stuk wenkbrauw 😂nooit meer haar op gegroeid . Dus teken dat stukje altijd bij😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ld1234 zei:

Oh jezus...wat jij daar omschrijft zoiets is mij ook een keer gebeurd. Toen was ik 18 en een week voor de eindexamens ging ik ook knock out op de grond buiten. Toen had ik een gat in m'n kin. Bij mij hebben ze het geplakt..was te diep voor te hechten en zou d asn lelijk worden.

Nu heb ik een mooie blauwe horizontale streep op m'n bil...is eens wat anders dan die witte verticale strepen (stretchmarks)😑😂.

 

gat in je kin is ook niet o handig. Wel mooi geworden met plakken?

 

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Veerveertje oei meid dat is dan een flinke klap , en op je voor hoofd nog wel🤷‍♀️😔 sws eng om gewoon out te gaan.


Ook ik heb dit meegemaakt welliswaar in De brugklas , flauw gevallen , met wenkbrauw tegen de tafel . En nu mis halve leven een stuk wenkbrauw 😂nooit meer haar op gegroeid . Dus teken dat stukje altijd bij😁

Elke dag de confrontatie weer dus. Nou ja zo vergeet je het nooit 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ohhh heftig hè, en zie je daar nu nog wat van? Hahahaha horizontale streep 😂 arm schaap. 

Zie je gelukkig niks meer van. Mijn horizontale streep is echter wel mooi aanwezig🤣🤣 en de fantastische verticale witte strepen😑👍🏼

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Gedeelde smart is halve smart. Gezellig al die regenboogdames hier 😄 

 

Hier intussen een betere nacht gehad en het blauwe lijkt iets minder te worden. Ik heb straks een telefonisch consult. Vanmorgen na het douchen de pleisters eraf gepulkt en het valt me mee qua littekens. 

 

Hebben jullie eigenlijk ook een borstband gehad? Ik zit nu rechtop en heb hem even iets losser gedaan, want het zit zo strak anders. En dankzij de zwaartekracht zullen ze toch ook niet omhoog ploppen nu? Bij lopen enzo maak ik hem weer vast 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Bridt zei:

Haha! Gedeelde smart is halve smart. Gezellig al die regenboogdames hier 😄 

 

Hier intussen een betere nacht gehad en het blauwe lijkt iets minder te worden. Ik heb straks een telefonisch consult. Vanmorgen na het douchen de pleisters eraf gepulkt en het valt me mee qua littekens. 

 

Hebben jullie eigenlijk ook een borstband gehad? Ik zit nu rechtop en heb hem even iets losser gedaan, want het zit zo strak anders. En dankzij de zwaartekracht zullen ze toch ook niet omhoog ploppen nu? Bij lopen enzo maak ik hem weer vast 🙂

Fijn dat je beter geslapen hebt. En ook dat de littekens er goed uit zien

 

Ik heb 4 weken de borstband gedragen. En ja die moet wel strak, maar niet te strak. De borstband is er niet voor dat ze niet naar boven floepen, maar om ervoor te zorgen dat de protheses sneller indalen. Zorg dat de achterkant zo laag mogelijk zit/ dus tegen de de rand van je sportbh aan en dan onder je oksels schuin naar boven en daar ongeveer 1 cm boven je tepel het laagste stuk van de band. Ik kreeg op een gegeven moment last van het schuren onder mijn armen. Ik heb hiervoor oude sokke de tenen afgeknipt en deze om de band gedaan. Is echt zoveel zachter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

@Veerveertje oei meid dat is dan een flinke klap , en op je voor hoofd nog wel🤷‍♀️😔 sws eng om gewoon out te gaan.


Ook ik heb dit meegemaakt welliswaar in De brugklas , flauw gevallen , met wenkbrauw tegen de tafel . En nu mis halve leven een stuk wenkbrauw 😂nooit meer haar op gegroeid . Dus teken dat stukje altijd bij😁


Ja echt eng! Ben nooit zo’n flauwe, maar vond dit achteraf toch wel een naar iets. Oh no 😂 Vind dat zo’n klein stukje in een wenkbrauw eruit soms z’n charme nog wel hebben trouwens. Weet niet hoe groot het hapje is dat eruit is? 😝

1 uur terug, Ld1234 zei:

Zie je gelukkig niks meer van. Mijn horizontale streep is echter wel mooi aanwezig🤣🤣 en de fantastische verticale witte strepen😑👍🏼

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Oh nooooo hahahahaha dat ziet er pijnlijk uit! 
Dit is momenteel mijn voorhoofd 😩 Het was blijkbaar nodig nadat ik m’n boobs kreeg en mezelf mooier had gemaakt, om te compenseren met iets anders, zeg ik maar 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bridt zei:

Haha! Gedeelde smart is halve smart. Gezellig al die regenboogdames hier 😄 

 

Hier intussen een betere nacht gehad en het blauwe lijkt iets minder te worden. Ik heb straks een telefonisch consult. Vanmorgen na het douchen de pleisters eraf gepulkt en het valt me mee qua littekens. 

 

Hebben jullie eigenlijk ook een borstband gehad? Ik zit nu rechtop en heb hem even iets losser gedaan, want het zit zo strak anders. En dankzij de zwaartekracht zullen ze toch ook niet omhoog ploppen nu? Bij lopen enzo maak ik hem weer vast 🙂


Fijn dat het blauwe minder wordt! Wanneer mag je beginnen met je littekenzalf? 
Ik heb geen borstband gehad. Maar omhoog ploppen zullen ze niet hoor 😆❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ja echt eng! Ben nooit zo’n flauwe, maar vond dit achteraf toch wel een naar iets. Oh no 😂 Vind dat zo’n klein stukje in een wenkbrauw eruit soms z’n charme nog wel hebben trouwens. Weet niet hoe groot het hapje is dat eruit is? 😝

 

Oh nooooo hahahahaha dat ziet er pijnlijk uit! 
Dit is momenteel mijn voorhoofd 😩 Het was blijkbaar nodig nadat ik m’n boobs kreeg en mezelf mooier had gemaakt, om te compenseren met iets anders, zeg ik maar 😂

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh jezus ja dat is een behoorlijk litteken. Hadden ze dat ook niet beter kunnen plakken?

Ik heb 2 keer een wond gehad in gezicht van flauwvallen beide zijn geplakt en nauwelijks zichtbaar nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

Oh jezus ja dat is een behoorlijk litteken. Hadden ze dat ook niet beter kunnen plakken?

Ik heb 2 keer een wond gehad in gezicht van flauwvallen beide zijn geplakt en nauwelijks zichtbaar nu.


Hou op schei uit....... Ze heeft met zo’n dik blauw hechtingsdraad de boel vast gezet. Toen ze bezig ging zei ze gewoon “oké hoe ga ik dit het beste doen..”

Aan alles merkte ik dat ze liep te prutsen. Nou en dat is nu te zien ook 🤣 Het zit gelukkig redelijk hoog op m’n voorhoofd, maar toch joh. Ik smeer m’n littekencreme van m’n boobs er maar op, en als dit door de maanden niet minder wordt ga ik eens kijken of zo’n littekencorrectie een optie zou zijn. Want dit ziet er gewoon niet uit 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lindan zei:

@Veerveertje Omg dat is geen kleine litteken 😳 het zal met de tijd minder worden , hoop ik voor je. 
mijn wenkbrauw gaat wel over de helft dus ik mis een kwart . Kaal dus. 


Nou hè! Krijg je kleine tieten in het leven, kleine billen in het leven, maar een litteken op je voorhoofd? HUGE! Bedankt hè God 😂

Oeh een kwart kaal is ook wel wat op een wenkbrauw ja hahahaah. Gelukkig hebben we daar make-up voor. Ik ga dit gedrocht ook maar gewoon goed wegpoetsen met foundation 😝

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:


Nou hè! Krijg je kleine tieten in het leven, kleine billen in het leven, maar een litteken op je voorhoofd? HUGE! Bedankt hè God 😂

Oeh een kwart kaal is ook wel wat op een wenkbrauw ja hahahaah. Gelukkig hebben we daar make-up voor. Ik ga dit gedrocht ook maar gewoon goed wegpoetsen met foundation 😝

😂gelukkig kan je er zelf de humor Nog een beetje van inzien.

Maar dat was een lelijke val! Hoop dat het litteken met de tijd mooi heelt. En inderdaad foundation doet wonderen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Nog even wachten said:

Fijn dat je beter geslapen hebt. En ook dat de littekens er goed uit zien

 

Ik heb 4 weken de borstband gedragen. En ja die moet wel strak, maar niet te strak. De borstband is er niet voor dat ze niet naar boven floepen, maar om ervoor te zorgen dat de protheses sneller indalen. Zorg dat de achterkant zo laag mogelijk zit/ dus tegen de de rand van je sportbh aan en dan onder je oksels schuin naar boven en daar ongeveer 1 cm boven je tepel het laagste stuk van de band. Ik kreeg op een gegeven moment last van het schuren onder mijn armen. Ik heb hiervoor oude sokke de tenen afgeknipt en deze om de band gedaan. Is echt zoveel zachter. 

Oh dank je!! Dan heb ik hem dus eigenlijk steeds te hoog zitten. Idee van de sokken is een goede, ik heb toch kinderen met oude kleine sokken 😬

 

Vanmorgen had ik telefonisch consult, maar ik kreeg een beetje de indruk dat de dame het gesprek nog niet zo vaak gevoerd had. Ze wilde steeds ophangen, terwijl ik nog vragen had :-). Dus zij elke keer "nou dan wens ik..." En ik snel onderbreken met een vraag. Het was alleen verwarrend dat ze zei dat ik alweer op mijn zij mag slapen. Ze zei dat het ook in de brief stond, maar daarin staat "vanaf anderhalve week" en ik ben nu 6 dagen verder. Ook op het forum lees ik dat jullie langer dan een week op je rug moesten slapen. 

 

Ik slaap voor de zekerheid nog wel even op mijn rug, ik wil niet links- of rechtsdragenf worden 😅

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Bridt zei:

Oh dank je!! Dan heb ik hem dus eigenlijk steeds te hoog zitten. Idee van de sokken is een goede, ik heb toch kinderen met oude kleine sokken 😬

 

Vanmorgen had ik telefonisch consult, maar ik kreeg een beetje de indruk dat de dame het gesprek nog niet zo vaak gevoerd had. Ze wilde steeds ophangen, terwijl ik nog vragen had :-). Dus zij elke keer "nou dan wens ik..." En ik snel onderbreken met een vraag. Het was alleen verwarrend dat ze zei dat ik alweer op mijn zij mag slapen. Ze zei dat het ook in de brief stond, maar daarin staat "vanaf anderhalve week" en ik ben nu 6 dagen verder. Ook op het forum lees ik dat jullie langer dan een week op je rug moesten slapen. 

 

Ik slaap voor de zekerheid nog wel even op mijn rug, ik wil niet links- of rechtsdragenf worden 😅

 

 

Dat advies op je zij slapen kreeg ik ook al na ietsje meer dan een week te horen inderdaad! (Dinsdag operatie en donderdag een week erna telefonisch advies) Maar voelde voor mij ook te snel! Ik slaap nog steeds op mijn rug in mijn zwangerschapskussen terwijl ik geen rug slaper ben. Het ligt eigenlijk heerlijk 😄 ben nu 3 weken PO en heel soms draai ik nu wat op mijn zij in het kussen. 

 

Maar ik snap je gevoel over dat het zo snel voelde! Had ik dus ook! Gewoon doen waar je je prettig bij voelt :) ik had ook het idee wat als ze nu 1 kant op gaan hangen 🤣 onzin natuurlijk maar toch.. Ik slaap voorlopig mooi nog op mijn rug 😅

 

Ik heb trouwens ook het idee dat ik de band iets te hoog draag. Hij blijft anders minder goed zitten. Ik heb er ook totaal geen last van. Terwijl die ook niet super los zit.. Maar ik ervaar het dus niet als een martelband zoals ik eerder heb gelezen. Doe ik het wel goed zo?! Of moet ik hem echt wat strakker doen zodat ik er wel wat last van heb?

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.