Ga naar inhoud

Bridt: 20 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

We zijn weer een weekje verder! Dag 30 zelfs al en het eind van de sportbh en band komt langzaam aan in zicht. Vooral de band dan, de bh zelf ben ik nu wel aan gewend. 

 

Ik kan nu langzaam aan mijn borsten richting elkaar duwen om wat decolleté te maken 😁, maar echt meegeven doen ze nog niet. 

 

Ik vind ze al heel mooi vormen inmiddels, alleen staan ze nog een beetje rond naar buiten, onder mijn oksel zeg maar. Maar dat vormt denk ik ook nog wat meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2020 om 15:20, Bridt zei:

We zijn nu drie weken en een dag verder en ik begin steeds meer te wennen aan mijn nieuwe voorgevel! Afgelopen week véél last gehad van jeuk en branderige huid, maar sinds gisteren lijkt dat minder te worden. Wel voelt mijn huid nog wat ongevoelig en nog niet heel fijn om aan te zitten. Ik stond net na het douchen foto's te maken, toen de postbode aanbelde met een pakketje. Ik heb snel een trui aangedaan om de deur open te doen en dat voelt dan niet prettig zonder BH. De stof van de trui is nog te hard ofzo. 

 

Bij het rennen van de trap (ik kan niet normaal rustig lopen..) begint er iets van een 'stuitergevoel' op te treden, alsof ze wat losser worden en niet als een blok op mijn borst geplakt zitten. Ook zit er nu wat beweging in als ik probeer ze tegen elkaar te duwen. Niet dat dat al lukt, maar in het begin ging het helemaal niet. 

 

Ze glimmen me nog wel wat teveel en ik hoop dat dat snel minder wordt 🙂

 

 

May i check your titties too????

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Bridt zei:

We zijn weer een weekje verder! Dag 30 zelfs al en het eind van de sportbh en band komt langzaam aan in zicht. Vooral de band dan, de bh zelf ben ik nu wel aan gewend. 

 

Ik kan nu langzaam aan mijn borsten richting elkaar duwen om wat decolleté te maken 😁, maar echt meegeven doen ze nog niet. 

 

Ik vind ze al heel mooi vormen inmiddels, alleen staan ze nog een beetje rond naar buiten, onder mijn oksel zeg maar. Maar dat vormt denk ik ook nog wat meer?

Ja fijn he dat die band bijna klaar is!  Soepel worden duurt even. Bij het soepeler worden gaan ze ook iets minder onder je oksel staan volgens mij, of je went er meer aan dat kan ook. Als je wil kan ik je filmpje van mijj met 3,5 maand po sturen hoe soepel mijn motiva ergonomix borst is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Intussen alweer bijna een maand verder! De band draag ik gelukkig niet meer, de sportbh nog wel. Ik ben vandaag bh's gaan shoppen bij Marlies Dekkers :-). Eerst online besteld, maar die zat niet helemaal lekker. Toen ontdekte ik dat er een Outletwinkel hier op 7 km afstand zat, dus bh's ingeladen en gevraagd of ze mee konden kijken naar de maat. Ik had 75C besteld, maar de verkoopster adviseerde 70D en die viel ook veel mooier! Dus mijn eerste normale bh's zijn binnen! 

 

Ik ben alleen nog niet zo tevreden over mijn linkerborst. Ze worden steeds schever! Rechts is al mooi gaan hangen, maar links lijkt achter te liggen, kan dat? Daar heb ik ook meer en langer last van gehad en ook de wond is later dichtgegaan. Maar die kant voel ik soms nog een beetje trekken, terwijl rechts steeds natuurlijker aanvoelt. Rechts is ook al zachter.

Eerst hingen ze op dezelfde hoogte en nu lijkt er echt 1 a 2 cm verschil in te zitten :-(. 

 

Ik zal zo even een foto posten van hoe het nu is, hopelijk kunnen jullie me wat gerust stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2020 om 20:42, Bridt zei:

Wellicht is het wat aan de late kant om een topic te openen, nadat ik een borstvergroting gehad heb, maar ik lees hier zoveel! En het voelt wat onbeleefd om naar diverse decolletés te kijken, zonder zelf wat te schrijven 😁

 

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd bij kliniek Heyendael. Als ik hier de verhalen zo lees, heb ik echt het gevoel dat ik veel minder vooronderzoek gedaan heb dan een aantal anderen 😊. Maar ik zal bij het begin beginnen.

 

Ik ben nooit enorm bedeeld geweest, behalve tijdens de zwangerschap en bij de borstvoeding. Toen ging ik van cup B maar cup D / E en was helemaal blij met mijn borsten. Dat je de trap af kunt rennen en je borsten moet vasthouden, of een decolleté kunnen maken. Dat soort dingen 😅. De jongste heb ik anderhalf jaar borstvoeding gegeven en het was echt een behoorlijke tegenvaller afgelopen najaar dat ik stopte met voeden en mijn borsten binnen een week van cup D naar A gingen. Het is denk ik ook een stukje vrouwelijkheid wat ik ineens miste. 

 

Met mijn partner hadden we het al vrij snel over onderzoeken naar mogelijkheden borstvergroting 😊. In januari heb ik een intake gehad bij kliniek Mooi, maar dat voelde niet goed. Die vrouw was ongetwijfeld heel kundig, maar ze kwam op ons over alsof het een routineklus was. Een bepaalde bevlogenheid ontbrak en we hadden allebei zoiets van "ze zal best goed zijn, maar we kijken nog even verder". Daarna kon ik vrij snel terecht voor een intake bij Acura in Weert. Die arts kwam veel kundiger over en nam ook echt de tijd. Lang verhaal kort, de operatie werd ingepland voor april.

 

Maar in april werd al snel duidelijk dat vanwege corona de operatie uitgesteld zou moeten worden. De nieuwe datum werd 12 mei, maar een week daarvoor belden ze me dat er bij hun voorlopig (zeker tot augustus) geen operaties zouden plaatsvinden. Dat was wel even een tegenslag, want je kijkt er toch naar uit. Wel gaf zij de naam van een bevriende kliniek door gaf me de tip bij Heyendael te informeren. 

 

Tot mijn verbazing en vreugde had ik veel geluk en kon snel terecht, nadat ik het verhaal uitgelegd had. Er was nog een optie op 20 mei en die had ik meteen maar vastgelegd nog voor de intake 😊.

 

Tijdens de intake gesproken met dokter Straten en dat vond ik echt een bevlogen man die wist waar hij het over had. Van tevoren kreeg ik voorbeelden te zien van rond en anatomische implantaten en waar ik eerst voor rond wilde gaan, vond ik nu anatomisch veel mooier in de voorbeelden. Dr. Straten was het daar vrijwel direct mee eens toen hij me zag, dus eigenlijk waren we er snel uit dat ik voor de Mentor anatomisch 345 cc zou gaan. 

 

Achteraf ben ik ook wel blij dat Acura niet doorging, want daar was anatomisch eigenlijk niet echt besproken en zouden het ronde worden.

Maar anatomische "voelt" beter. 

 

Afgelopen woensdag was de operatie en ik bespaar jullie even het verslag, kan ik later nog aanvullen. Maar het is wel even wennen hoor! Ik ben nog niet helemaal gelukkig, maar ik lees hier overal dat dat tijd nodig heeft en geduld het toverwoord is 😊. Ze zijn nu nog zo stijf en ik kan nog geen decolleté maken 😬. En ik voel me echt een bejaarde dat ik dit zeg, maar ze mogen nog wel iets gaan hangen hoor, haha! Al denk ik dat het vanzelf wel komt. 

 

Als iemand het interessant vindt, kan ik ook een album maken met daarbij ook de foto van hoe ik eruit zag met borstvoedingsborsten? Dan kunnen jullie me hoop geven dat ik geduld moet hebben 😇😬

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Bridt zei:

Ik heb vanmorgen een foto gemaakt en toegevoegd in mijn album:

https://www.borstenforum.com/profile/26415-bridt/content/?type=gallery_image

 

Ik ben er echt een beetje droevig van, ze gingen mooi gelijk en nu is het echt scheef. Er was van tevoren wel iets verschil, maar niet zoveel 😞

Hi, heb ook even gekeken en kan het alleen maar met @Aardbeitje eens zijn, even voor je eigen gemoedstoestand contact opnemen met de kliniek. De eerste 3 maanden veranderd het het meeste, maar dit gaat idd door tot 1 jaar na zoals @special-me zegt. De ene moet echt duidelijk nog iets doorzakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Hi, heb ook even gekeken en kan het alleen maar met @Aardbeitje eens zijn, even voor je eigen gemoedstoestand contact opnemen met de kliniek. De eerste 3 maanden veranderd het het meeste, maar dit gaat idd door tot 1 jaar na zoals @special-me zegt. De ene moet echt duidelijk nog iets doorzakken. 

Maar het formaat is echt heel mooi. Staat je prachtig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. Ik moet toch deze week nog bellen voor de controle-afspraak en dan leg ik het meteen even voor. Een beetje ongelijk vind ik niet erg, maar dit is wel veel.

 

Nu las ik wel dat als je linkshandig bent, dat een bepaalde spier links vaak wat meer ontwikkeld is en het daardoor langer kan duren? (Dat las ik van rechts, maar dat zal links dan ook gelden). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bridt zei:

Ik heb vanmorgen een foto gemaakt en toegevoegd in mijn album:

https://www.borstenforum.com/profile/26415-bridt/content/?type=gallery_image

 

Ik ben er echt een beetje droevig van, ze gingen mooi gelijk en nu is het echt scheef. Er was van tevoren wel iets verschil, maar niet zoveel 😞


Neem desnoods contact op met je arts, en laat ook weten dat je enkel en alleen de arts wil zien. Uit je bezorgdheid, maar ze veranderen de komende maanden nog heel erg. 

 

Hier moet rechts nog wat meewerken (staat scheef, of ik heb de indruk) maar ik hoor het over vijf weken als ik contact heb met Nio. 
 

Ik vrees dat het veredeling woord “geduld” van toepassing is. 
Maar je borsten zijn echt wel mooi! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arts heeft ook gereageerd en gaf ook al aan dat ik geduld moest hebben "en de natuur haar werk laten doen". Ik heb op 10 september de controleafspraak gepland en dan kijkt hij ernaar.

 

Afwachten voor nu dus even. En ik probeer dan links maar wat minder te belasten, gewoon voor het idee 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

We zijn een maand verder en gelukkig lijkt de ongelijkheid weg te trekken. Ik hoef niet 100% evenwijdig te zijn, maar vorige maand was wel erg scheef. Net weer wat foto's gemaakt en links lijkt nu wat verder gezakt.

 

Op 7 september heb ik de controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.