Ga naar inhoud

Bridt: 20 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Loisa29 en @Jill ik heb jullie toegevoegd aan mijn album. 

 

@Es1234567 ik heb nu een tanktop (van Only, redelijk strak) over mijn borstband heen en daardoor ook geen last van schuurplekken onder mijn armen. Dat had ik wel met een ander topje. Dan zit het toch lekkerder allemaal.

 

Vannacht redelijk geslapen en ik heb nu alleen 's avonds een pijnstiller genomen. Ik merk nu wel dat ik meer begin te bewegen in de nacht en bepaalde bewegingen doen echt even pijn. Ook 'op mijn zij rollen' gaat niet opgemerkt, dus dat scheelt al. Maar dat gevoel van de vrachtwagen op mijn borst is echt een heel stuk minder. Het is nu meer rare bewegingen met mijn armen die ik beter niet kan maken. 

 

Ik zal straks weer eens kijken wat de schade is met blauwe plekken vandaag 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even mijn album geüpdatet. Ik kan alleen foto's vervangen en niet verwijderen, dus sommige zijn even dubbel. Maar ik dacht ik zet het even als collage bij elkaar van de eerste week en vooraf 😊, dat vind ik zelf ook overzichtelijker. 

 

Morgen was ik voor het eerst toch wel echt blij aan het worden. Natuurlijk was ik al blij met de operatie enzo, maar het is toch allemaal iets minder leuk als ze borsten voelen als opzetstukken en je je beurs voelt. 

 

Ik heb nu alleen nog voor het slapen gaan voor de zekerheid een pijnstiller, maar overdag gaat goed. Ze beginnen ook al meer eigen te voelen en iets hangeriger te worden. Op de foto is het misschien niet helemaal te zien, maar het voelt wat lekkerder allemaal. Ook met een topje aan zien ze er mooi uit.

 

Haha ik kwam vanmorgen bij het douchen wel achter een euvel, ik kreeg mijn oksels niet meer geschoren 😅. Zit ik straks met sexy borsten en een oerwoud onder mijn arm 😮. Maar dat zal vast binnenkort wel weer mogelijk zijn, mijn spieren wilden nu nog niet vrijwillig die beweging maken 😊

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar had ik ook nog niet over nagedacht 😄

 

Wel fijn dat je je al beter voelt zeg.

 

Gaat de goede kant op.

is het je meegevallen of tegen gevallen tot nu toe?

 

ik ben volgende week aan de beurt, vindt het zo spannend.

ben toch wel erg bang voor de pijn en zie daar best tegenop.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2020 om 14:08, Bridt zei:

@Loisa29 en @Jill ik heb jullie toegevoegd aan mijn album. 

 

@Es1234567 ik heb nu een tanktop (van Only, redelijk strak) over mijn borstband heen en daardoor ook geen last van schuurplekken onder mijn armen. Dat had ik wel met een ander topje. Dan zit het toch lekkerder allemaal.

 

Vannacht redelijk geslapen en ik heb nu alleen 's avonds een pijnstiller genomen. Ik merk nu wel dat ik meer begin te bewegen in de nacht en bepaalde bewegingen doen echt even pijn. Ook 'op mijn zij rollen' gaat niet opgemerkt, dus dat scheelt al. Maar dat gevoel van de vrachtwagen op mijn borst is echt een heel stuk minder. Het is nu meer rare bewegingen met mijn armen die ik beter niet kan maken. 

 

Ik zal straks weer eens kijken wat de schade is met blauwe plekken vandaag 🙂

Ik kan je album niet zien, kan dat kloppen? 

 

Fijn dat je enigszins kunt slapen.. Slaap je vooral nog 'rechtop'? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, nee dat dan hou ik mijn armen nog wel even dicht tot het wel weer kan 😅

 

@Jil oeps ik je had de verkeerde Jil toegang gegeven. Nu zou het moeten lukken! Ik slaap niet meer zo rechtop, wel de nacht grotendeels op mijn rug. Maar nu met typen lig ik even op mijn zij en dat gaat ook.

 

@Bridgett de pijn is me eerlijk gezegd meegevallen. Ik heb het meer als "last" ervaren. Net als je een blauwe plek hebt, dat is meer vervelend zeurend dan dat het echt pijnlijk is. Behalve dan als je een verkeerde beweging maakt, maar dat doet dan even zeer. Ik heb wel gewoon van alles gedaan en ook in de tuin gezeten bijvoorbeeld of iets simpels gekookt. Maar ook de kinderen lopend naar school gebracht op dag 6 po.

 

Daarbij vond ik het wel vervelend dat mijn borsten zo strak staan, maar dat is ook meer lastig dan pijnlijk. Het is alsof ze erop staan ipv dat ze bij je horen. Dat is sinds gisteren minder aan het worden en daardoor begin ik nu het resultaat meer te waarderen 😊

 

@Bridget

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn om te lezen. Zo kan het dus ook.. 

 

ik heb nog een kindje van 3 thuis en mijn man moet ook gewoon werken. De oudste kids kunnen gelukkig zelf naar school en verder lukt dat ook wel met aankleden en klaarmaken voor school.
 

als het echt niet lukt kan ik wel hulp regelen voor de jongste maar heb het nog aan niemand verteld dat ik een borstvergroting ga doen 🙈


hoop dat het allemaal meevalt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bridgett said:

Oh fijn om te lezen. Zo kan het dus ook.. 

 

ik heb nog een kindje van 3 thuis en mijn man moet ook gewoon werken. De oudste kids kunnen gelukkig zelf naar school en verder lukt dat ook wel met aankleden en klaarmaken voor school.
 

als het echt niet lukt kan ik wel hulp regelen voor de jongste maar heb het nog aan niemand verteld dat ik een borstvergroting ga doen 🙈


hoop dat het allemaal meevalt

 

Hier is de jongste 2 jaar en ik heb hem ook weleens moeten optillen. Hij is gelukkig niet zwaar en bleef braaf stil hangen 😊. Maar dat gaat dus wel, als je je armen maar laag houdt en niet reikt. 

 

De oudste van 5 vindt het helemaal leuk om me te helpen en wilde de hele dag door pilletjes geven 😬. Hij snapte ook dat hij even niet mocht knuffelen, alleen mijn benen wel (was zijn voorstel).

 

Ik vond vooral de eerste 3 dagen vervelend en ook vermoeiend. Maar het is wel te doen met kinderen erbij. Het is niet zo dat je 3 dagen plat in bed moet liggen en niks kunt ofzo. Probeer vooral de kinderen voor je te laten rennen ipv achter ze aan te moeten rennen 😇

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Bridt zei:

 

De oudste van 5 vindt het helemaal leuk om me te helpen en wilde de hele dag door pilletjes geven 😬. Hij snapte ook dat hij even niet mocht knuffelen, alleen mijn benen wel (was zijn voorstel)

 

Haha heerlijk om te lezen! Je benen wel knuffelen 😁

 

En leuk om je topic te volgen! Lees zoveel herkenbare dingen! Vrachtwagen gevoel, niet echt pijn hebben maar meer ongemak, etc etc! 

 

Fijn dat het al zo goed gaat! En ook dat ze al mooi ogen in topjes! Daar zit ik nog niet 😬 hoop dat straks een fatsoenlijke bh gaat helpen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een foto gemaakt. Is dit een beetje zoals jullie de band hebben of hadden zitten?

 

Inmiddels merk ik dat ik me nu echt wel beter voel, maar mijn zoon moet nog niet vol enthousiasme tegen me aan gaan liggen op de bank voor een knuffel ofzo. En nu wil ik het eindresultaat zien en probeer ze zacht te kijken 😅

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net weer even twee foto's toegevoegd van afgelopen week, zowel met als zonder kleren. Ik zie alleen dat de PO-dag niet helemaal klopt (scheelt 1 dag), maar dat is niet enorm belangrijk 🙂. Ik gebruik de borstband nu maar als onderdeel van mijn kleding, hij staat best leuk onder dit jurkje 🙂

 

Ik ben bijna twee weken verder. Gisteren had ik veel in de zon gelopen en daarna wel een brandend gevoel. Ik weet niet of je kan verbranden door je kleren heen, maar zo voelde het wel... dus vandaag de hele dag binnen gezeten (werken op de laptop) en dat ging beter :-). Het is nog wel af en toe een zeurderig gevoel, maar goed, het wordt langzaam aan minder. 

 

Ik vind het nog wel gek dat als je ze aanraakt, dat ze nog zo hard en weinig flexibel zijn. Ze stuiteren nog niet als je de trap op rent ofzo :-), maar geduld.. ik weet het. Ik kan nu wel weer mijn oksels scheren, dus dat is het goede nieuws 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook dat de BH een beetje lijkt te schuren? Ik heb op zich geen last van de wond, maar het voelt allemaal een beetje alsof het schuurt op de randen. Ook bijvoorbeeld bovenin en aan de zijkant. 

 

Zou een andere BH helpen of hoort dit er een beetje bij? Ik voel het de hele dag een beetje en het is een wat zeurderig gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook een beetje met de maat. Ik heb 75 C gekregen (gekocht), maar bij normale BH's vielen degene met omvang 80 altijd beter. Ik ben heel smal, maar blijkbaar heb ik een geheime bochel ofzo want 80 zit altijd lekkerder :-). Ik heb nu ook een tussenstukje erbij, anders zit het veel te strak. 

 

Welke sport-BH's hebben jullie? Ik heb nu een Triumph.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Bridt zei:

Ik zit ook een beetje met de maat. Ik heb 75 C gekregen (gekocht), maar bij normale BH's vielen degene met omvang 80 altijd beter. Ik ben heel smal, maar blijkbaar heb ik een geheime bochel ofzo want 80 zit altijd lekkerder :-). Ik heb nu ook een tussenstukje erbij, anders zit het veel te strak. 

 

Welke sport-BH's hebben jullie? Ik heb nu een Triumph.

 


Hier zei de arts een Triumph aanschaffen, maar de band onderaan gaat altijd dubbel... Noet echt comfortabel! 
Ik heb er voorlopig eentje van Hunkemöller met een rots vooraan, die zit al iets beter. 
Maandag vraag ik een vest/bh aan de arts zelf, die zit misschien nog wat beter. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-6-2020 om 21:52, Bridt zei:

Hebben jullie ook dat de BH een beetje lijkt te schuren? Ik heb op zich geen last van de wond, maar het voelt allemaal een beetje alsof het schuurt op de randen. Ook bijvoorbeeld bovenin en aan de zijkant. 

 

Zou een andere BH helpen of hoort dit er een beetje bij? Ik voel het de hele dag een beetje en het is een wat zeurderig gevoel.

 

Hey! Ik heb afgelopen dinsdag de OK gehad bij dr Straten. Ik heb maat 85C gekregen, heb normaal 80 in de BH omvang. De verpleegkundige gaf aan dat een maat groter fijner zat ivm de littekens, dus ben blij dat ik 85C heb gekocht! Ik heb dus dezelfde zwarte sport BH als jou alleen andere maat. Misschien helpt het je om de bh bandjes te kruisen? Ipv de bandjes recht te laten lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idd en dank voor de antwoorden! Ik heb nu mijn bh op vrij losse stand en ook een extra stukje op de rug om er een maat 80 van te maken. Ik heb geen afdruk of striemen, dus het zal wrs toch van binnenuit komen de jeuk.

 

Ik moest vandaag wel lachen. Ik werk thuis op de laptop en had gelezen dat bodylotion van Dove kan helpen. Die had ik toevallig liggen, dus ik vanmorgen mezelf ingesmeerd en met de gordijnen dicht topless aan het werk gegaan, zodat alles even kon ademen. Kom ik er ineens achter dat ik een Teams vergadering heb 😅. Ik heb me maar vliegensvlug aangekleed, want dat plezier gunde ik de mannelijke collega's dan weer niet 😇

 

Ik zal straks nog even een foto van deze week toevoegen. Hoop wel dat de jeuk echt minder wordt, want het is best vervelend. Ze voelen ook nog wel wat gevoelloos, al beginnen ze wel wat zachter te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt hahah stel je voor🙈

nog even terugkomend op het knellende gevoel van je beha. Ik herken het wel zit steeds te frunniken aan onderkant post operative beha omdat ik het voel trekken. Beha zit verder niet te strak of op de littekens dus denk inderdaad dat het inwendig is.

Klinkt overigens wel goed dat je topless kan zitten. Ik heb het gevoel dat ze eraf vallen als ik na het douchen mijn tenen afdroog. Dat zal wel de 525cc zijn die het verschil maakt 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Ja bij mij blijven ze fier voor zich uit staren 😅. Maar als ik er van af blijf, gaat het prima. En ik ben ook alweer iets verder in herstel, scheelt misschien ook.

 

Mijn vriend had trouwens wel grote ogen toen hij nietsvermoedend naar beneden kwam lopen (hij werkt ook thuis, maar in een andere kamer) en ik daar topless zat te mailen 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Bridt zei:

Haha! Ja bij mij blijven ze fier voor zich uit staren 😅. Maar als ik er van af blijf, gaat het prima. En ik ben ook alweer iets verder in herstel, scheelt misschien ook.

 

Mijn vriend had trouwens wel grote ogen toen hij nietsvermoedend naar beneden kwam lopen (hij werkt ook thuis, maar in een andere kamer) en ik daar topless zat te mailen 😆

Hahaha wat zei je roken ‘don’t touch’ of kan je dat inmiddels verdagen?

Die van mij kijkt maar is super voorzichtig als ik hem laat voelen. Maargoed ik ben pas 10 dagen po☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het wel verdragen, maar fijn is het niet. Het is een beetje gevoelloos aan de ene kant en overgevoelig aan de andere kant.. lastig uit te leggen 😊 

 

Ik ben voorlopig liever even museum object: kijken mag, aankomen niet 😆

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn nu drie weken en een dag verder en ik begin steeds meer te wennen aan mijn nieuwe voorgevel! Afgelopen week véél last gehad van jeuk en branderige huid, maar sinds gisteren lijkt dat minder te worden. Wel voelt mijn huid nog wat ongevoelig en nog niet heel fijn om aan te zitten. Ik stond net na het douchen foto's te maken, toen de postbode aanbelde met een pakketje. Ik heb snel een trui aangedaan om de deur open te doen en dat voelt dan niet prettig zonder BH. De stof van de trui is nog te hard ofzo. 

 

Bij het rennen van de trap (ik kan niet normaal rustig lopen..) begint er iets van een 'stuitergevoel' op te treden, alsof ze wat losser worden en niet als een blok op mijn borst geplakt zitten. Ook zit er nu wat beweging in als ik probeer ze tegen elkaar te duwen. Niet dat dat al lukt, maar in het begin ging het helemaal niet. 

 

Ze glimmen me nog wel wat teveel en ik hoop dat dat snel minder wordt 🙂

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.