Ga naar inhoud

Bridt: 20 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wellicht is het wat aan de late kant om een topic te openen, nadat ik een borstvergroting gehad heb, maar ik lees hier zoveel! En het voelt wat onbeleefd om naar diverse decolletés te kijken, zonder zelf wat te schrijven 😁

 

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd bij kliniek Heyendael. Als ik hier de verhalen zo lees, heb ik echt het gevoel dat ik veel minder vooronderzoek gedaan heb dan een aantal anderen 😊. Maar ik zal bij het begin beginnen.

 

Ik ben nooit enorm bedeeld geweest, behalve tijdens de zwangerschap en bij de borstvoeding. Toen ging ik van cup B maar cup D / E en was helemaal blij met mijn borsten. Dat je de trap af kunt rennen en je borsten moet vasthouden, of een decolleté kunnen maken. Dat soort dingen 😅. De jongste heb ik anderhalf jaar borstvoeding gegeven en het was echt een behoorlijke tegenvaller afgelopen najaar dat ik stopte met voeden en mijn borsten binnen een week van cup D naar A gingen. Het is denk ik ook een stukje vrouwelijkheid wat ik ineens miste. 

 

Met mijn partner hadden we het al vrij snel over onderzoeken naar mogelijkheden borstvergroting 😊. In januari heb ik een intake gehad bij kliniek Mooi, maar dat voelde niet goed. Die vrouw was ongetwijfeld heel kundig, maar ze kwam op ons over alsof het een routineklus was. Een bepaalde bevlogenheid ontbrak en we hadden allebei zoiets van "ze zal best goed zijn, maar we kijken nog even verder". Daarna kon ik vrij snel terecht voor een intake bij Acura in Weert. Die arts kwam veel kundiger over en nam ook echt de tijd. Lang verhaal kort, de operatie werd ingepland voor april.

 

Maar in april werd al snel duidelijk dat vanwege corona de operatie uitgesteld zou moeten worden. De nieuwe datum werd 12 mei, maar een week daarvoor belden ze me dat er bij hun voorlopig (zeker tot augustus) geen operaties zouden plaatsvinden. Dat was wel even een tegenslag, want je kijkt er toch naar uit. Wel gaf zij de naam van een bevriende kliniek door gaf me de tip bij Heyendael te informeren. 

 

Tot mijn verbazing en vreugde had ik veel geluk en kon snel terecht, nadat ik het verhaal uitgelegd had. Er was nog een optie op 20 mei en die had ik meteen maar vastgelegd nog voor de intake 😊.

 

Tijdens de intake gesproken met dokter Straten en dat vond ik echt een bevlogen man die wist waar hij het over had. Van tevoren kreeg ik voorbeelden te zien van rond en anatomische implantaten en waar ik eerst voor rond wilde gaan, vond ik nu anatomisch veel mooier in de voorbeelden. Dr. Straten was het daar vrijwel direct mee eens toen hij me zag, dus eigenlijk waren we er snel uit dat ik voor de Mentor anatomisch 345 cc zou gaan. 

 

Achteraf ben ik ook wel blij dat Acura niet doorging, want daar was anatomisch eigenlijk niet echt besproken en zouden het ronde worden.

Maar anatomische "voelt" beter. 

 

Afgelopen woensdag was de operatie en ik bespaar jullie even het verslag, kan ik later nog aanvullen. Maar het is wel even wennen hoor! Ik ben nog niet helemaal gelukkig, maar ik lees hier overal dat dat tijd nodig heeft en geduld het toverwoord is 😊. Ze zijn nu nog zo stijf en ik kan nog geen decolleté maken 😬. En ik voel me echt een bejaarde dat ik dit zeg, maar ze mogen nog wel iets gaan hangen hoor, haha! Al denk ik dat het vanzelf wel komt. 

 

Als iemand het interessant vindt, kan ik ook een album maken met daarbij ook de foto van hoe ik eruit zag met borstvoedingsborsten? Dan kunnen jullie me hoop geven dat ik geduld moet hebben 😇😬

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Spookbewoning12 said:

he hallo! wat een leuk verhaal! 345, dat is moderate plus profiel toch? ik ben benieuwd naar de foto's. heb je dual plane? 

Dual plane inderdaad. Ik heb even het kaartje erbij gepakt en het is Cohesive III, medium hight, high profile. 

 

Ik ga eens uitzoeken hoe ik een album maak 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt welkom!

Leuk om te lezen dat de lastminute swap van kliniek zo goed is bevallen! Ik vind de klik met een arts en dat hij echt luistert en enthousiast is ook erg belangrijk. 
 

Maak je niet teveel zorgen want het definitieve resultaat van de borstvergroting zie je echt pas na weken wellicht zelfs maanden.

 

Het maken van een album is handig voor advies en meningen. Ik ga dat ook nog doen ‘ga over 1 week voor prothesewissel’ 

 

Succes met herstellen! Heb je nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spookbewoning12 ik heb je toegang gegeven tot mijn album om te zien of ik het goed gegaan heb. Het is echt even zoeken hoe dit forum werkt 😊

 

@Special-Me oh dan ga ik jouw topic zo ook lezen! 

 

@Fje1981 bedankt. Qua pijn valt het mee, of althans, het is vooral zeurend en opstaan voelt alsof ik bejaard ben. Ik heb wel af en toe een stekende pijn in mijn rechter oksel als ik per ongeluk mijn arm te ver strek. Dus ik T Rex zoveel mogelijk rond 😊😮

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt welkom op het forum.
Geduld inderdaad het toverwoord.

Je zult echt zien dat ze steeds meer mooier natuurlijker  gaan hangen,

En Ook zachter aan gaan voelen . Dit proces kan een paar maanden duren. 

Ik ben benieuwd naar je hoor &na foto’s 😊

Gr. Linda

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even gekeken, maar wat ziet dat er al mooi uit!!🥰 en het gaat alleen nog maar mooier worden.

Las dat je een intake gehad bij Mooi kliniek.

Was dat bij Marleen Meesters?

Ik ben ook bij Mooi geweest, maar uitdrukkelijk gezegd dat ik haar niet wilde en alleen professor van der Hulst.

Had al meerdere van dat soort verhalen over haar gehoord.

Professor van der Hulst nam wel echt uitgebreid de tijd voor me en legde alles goed uit. Zeer tevreden over hem.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Ld1234 said:

Even gekeken, maar wat ziet dat er al mooi uit!!🥰 en het gaat alleen nog maar mooier worden.

Las dat je een intake gehad bij Mooi kliniek.

Was dat bij Marleen Meesters?

Ik ben ook bij Mooi geweest, maar uitdrukkelijk gezegd dat ik haar niet wilde en alleen professor van der Hulst.

Had al meerdere van dat soort verhalen over haar gehoord.

Professor van der Hulst nam wel echt uitgebreid de tijd voor me en legde alles goed uit. Zeer tevreden over hem.😊

Ja klopt, dat was met haar. Ik dacht toen "Oh fijn een vrouw". Kan best dat ik het met een andere chirurg wel daar gedaan heb. Al had ik ook mijn twijfels over een antwoord. Zij werken niet met Mentor, maar met een ander merk wat nog niet zo lang op de markt is als Mentor. Dat geeft op zich niet, maar toen ik aan haar vroeg "Maar als het nog niet zoveel jaar op de markt is, hoe weet je dan dat het betrouwbaar is en 25 jaar meegaat"? Daar reageerde ze toen een beetje geïrriteerd op. 

 

En dank je voor het compliment 😊. Het begint ook langzaam aan te wennen weer.

 

@Bridgett ik ga je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt bedankt voor de toegang van je album. Maar dit gaat echt heel mooi worden hoor. 
Het is echt een kwestie van geduld😉

Ze zitten inderdaad nog wat strak . 

Ik heb ook heel lang borstvoeding gegeven . En de boel werd slapper en leeg en hang ook 😂 wat verschil als je dan stopt . 
Balen dat ze dan zo veranderen he😂

maar nu heb je er wat moois😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt zei werken met Motiva protheses. Mijn chirurg gaf aan dat beide a merk protheses zijn, maar hun inderdaad nu met motiva werken.

Ik heb heb verder niet geïnformeerd naar mentor, doordat ik hier veel positieve verhalen had gelezen over motiva.😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, welkom hier! Ik kijk ook graag even mee in je album, ben benieuwd. Mocht je terug willen loeren roep je maar, dan geef ik je toegang tot de mijne. Ik heb dual plane ronde protheses, 300 cc, moderate plus, cohesive I. 

En voor jou: vooral heeeel rustig aan doen, zit je eigen herstel niet in de weg (door teveel te doen) en inderdaad; geduld, hoe klote dat ook is en hoe weinig je daar vandaag ook van koopt 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt weer! 

 

Ik ben net wakker geworden met dat benauwde gevoel, doordat het dan toch pijn doet. Ik ben naar de bank verhuisd, omdat ik hier net iets beter rechtop kan liggen. En dan kon ik meteen even lopen en een pijnstiller nemen. En nu weer verder slapen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Bridt zei:

Bedankt weer! 

 

Ik ben net wakker geworden met dat benauwde gevoel, doordat het dan toch pijn doet. Ik ben naar de bank verhuisd, omdat ik hier net iets beter rechtop kan liggen. En dan kon ik meteen even lopen en een pijnstiller nemen. En nu weer verder slapen 🙂


Ik ben ook net wakker, zo even een tramadol nemen. En nog proberen slapen.. 
Mag ik ook spieken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bridt zei:

Bedankt weer! 

 

Ik ben net wakker geworden met dat benauwde gevoel, doordat het dan toch pijn doet. Ik ben naar de bank verhuisd, omdat ik hier net iets beter rechtop kan liggen. En dan kon ik meteen even lopen en een pijnstiller nemen. En nu weer verder slapen 🙂

 

Goed aan je medicijn schema houden! En anders best boobie even vragen of ze mee kan kijken naar je schema! 

 

Ik mocht uiteindelijk geen celebrex slikken ivm licht allergische reactie en door me goed aan het schema te houden kon ik het alleen op paracetamol doen! Moet wel zeggen dat het wakker worden snachts (via de wekker) prima ging alleen dat ik dan wel voelde of er een vrachtwagen over me heen was gereden 😅 pfff ook het overeind komen (wat ik de eerste 3 of 4 nachten niet zelf kon) was wel even pittig, dan waren het net zware ballen van beton zodra ik eenmaal zat 😄

 

Ik hoop dat je verder een beetje goede nachten hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb als het goed is iedereen toegang gegeven tot mijn album. 

 

@Lindan, het is inderdaad wel een tegenvaller na de borstvoeding 😮😊. Ik denk ook wel dat het mooi gaat worden, maar ja geduld... 😬

 

@Ld1234 ah Motiva was het. Maar ze vertelde dat dat model (?) er nog maar een paar jaar was ofzo. Nou ja, het was een beetje de manier waarop. En nogmaals, ze zal best kundig zijn etc.

 

@Spookbewoning12 dat was precies mijn gedachte 😬. Het was een kleine moeite om cup C gewoon zo te laten hangen..

 

@Veerveertje ik ben ook benieuwd naar jouw album! Ik doe mijn best rustig aan te doen, maar twee jonge kinderen maken het wel een uitdaging 😊

 

@Special-Me heb je nog kunnen slapen? Hier gelukkig wel weer tot half 8 op de bank. Toen waren de kinderen wakker..

 

@Es1234567 dank je! Ik was dit keer eigenlijk per ongeluk wakker geworden en heb toen pijnstiller gepakt. Ik heb celecobix en paracetamol. Is dat een andere dan die jij hebt? Oh dat niet overeind kunnen komen herken ik. Echt, ik heb zoveel sympathie ineens voor een T rex die dat zijn hele leven moest doen 😊😬

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.