Ga naar inhoud

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Hoe gaat het met je? Heb je nog pijn? 

Hii! De pijn valt me nu heel erg mee 😁 Moet vooral opletten dat ik nog niet te veel doe, want dan merk ik het wel. Ben wel nog snel moe, maar dit kan ook komen doordat ik nu gewoon weinig doe haha 😅

 

Over het algemeen gaat het nu dus prima. Even afwachten tot de controle 4 augustus of alles in orde is, maar ik verwacht van wel ☺️ Heb wel blauwe plekken op mijn borsten, maar als ik terug kijk had ik die ook al lichtjes op eerdere foto's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, MMelody zei:

Hii! De pijn valt me nu heel erg mee 😁 Moet vooral opletten dat ik nog niet te veel doe, want dan merk ik het wel. Ben wel nog snel moe, maar dit kan ook komen doordat ik nu gewoon weinig doe haha 😅

 

Over het algemeen gaat het nu dus prima. Even afwachten tot de controle 4 augustus of alles in orde is, maar ik verwacht van wel ☺️ Heb wel blauwe plekken op mijn borsten, maar als ik terug kijk had ik die ook al lichtjes op eerdere foto's. 

Fijn dat het zo goed gaat zeg!! Inderdaad goed naar jezelf luisteren en nog niet teveel willen. En ben je al gewend aan je nieuw spiegelbeeld? 😁

 

Enig idee hoe die blauwe plekken kunnen komen? 

 

Hoe gaat het slapen? Ik ben een zij ligger en ik zie mijzelf niet in een andere positie slapen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Aardbeitje zei:

 

Luister vooral ook naar jou lichaam, niet te veel doen en zeker zo kort po neem alle rust die jij kan nemen !

Het is voor een goed doel, mooi stel tits hihi 

x

Doe m'n best haha. Dat is het lastige, ik weet dat ik het best zo weinig mogelijk kan doen maar vooral huiselijke taakjes zijn lastig om  te laten liggen. Boodschappen doen laat ik wel nog even, met van die tassen sjouwen kan echt nog niet 😅

 

15 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Fijn dat het zo goed gaat zeg!! Inderdaad goed naar jezelf luisteren en nog niet teveel willen. En ben je al gewend aan je nieuw spiegelbeeld? 😁

 

Enig idee hoe die blauwe plekken kunnen komen? 

 

Hoe gaat het slapen? Ik ben een zij ligger en ik zie mijzelf niet in een andere positie slapen 😂

Ben er zeker al aan gewend 😍 ik vind ze nu al zelfs te klein stiekem hahahaha oeps. Maar ik vind ze prima bij mijn lichaam passen, dat is het belangrijkste. Ik moet natuurlijk ook wachten tot ze verder zakken om echt het resultaat te beoordelen. 

 

Die blauwe plekken komen denk ik van het duw en trek werk tijdens de operatie 🙈 ik ga het op mijn controle 4 augustus wel even navragen. 

 

Het slapen gaat eigenlijk best oké 🤩 van Van Selms mag ik gewoon lekker op mijn zij liggen, zolang ik alles maar goed ondersteun met kussens. Het is eigenlijk best gek, want ik heb normaal wel last van slaapprobleempjes en ik slaap nu eigenlijk juist beter hahahaha 😅 dat komt denk ik ook deels omdat ik gewoon nog moe ben. Wel heb ik 's avonds meer last van pijntjes, vooral in mijn rechterborst. Maar echt veel pijn heb ik gelukkig niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Haha ja het zal wel snel wennen, maar als je ze nu al mooi vind (en dat zijn ze!!) zijn ze straks nog mooier als ze zijn ingedaald ☺ 

 

Heerlijk dat je gewoon op je zij mag liggen. Nog steeds last van moeheid? En succes met je controle afspraak morgen😁

Jaa ik kan niet wachten 😍 Moeheid gaat redelijk. Ik merk het wel als ik wat meer heb gedaan, vooral 's avonds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, denishaawh zei:

Heyy en gefeliciteerd met je nieuwe boobies!🥰 Zou ik misschien ook mogen meekijken in je album? Overweeg ook dr. van Selms als PC😄

Dankjewel 😘 Ik zal je even toevoegen! Ik kan dr van Selms zeker aanraden, hij is heel vriendelijk. Wel is hij wat meer van de natuurlijke boobs heb ik het idee 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update controle 15 dagen po:

De controle vandaag was eigenlijk heel goed. De wonden zagen er ook heel mooi uit. Ik had het zelf best erg ingeschat, maar ze waren al mooi dicht en bijna niet meer zichtbaar!

 

Van dr van Selms mag ik zelfs deze warme dagen al een bikini aan en in de zee zwemmen 😍 dit had ik nooit verwacht. Verder moet ik wel nog zoveel mogelijk (24/7) de po bh en borstband aan. Ik mag bijna alles weer, behalve zwaar tillen (logisch 🙃) en sporten etc. Handen mogen boven het hoofd zolang ik dan niet mijn borst te veel belast. Dat was eigenlijk ook waar hij heel duidelijk in was; doe wat goed voelt en belast je borstspier niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 4-8-2020 om 12:19, MMelody zei:

Kleine update controle 15 dagen po:

De controle vandaag was eigenlijk heel goed. De wonden zagen er ook heel mooi uit. Ik had het zelf best erg ingeschat, maar ze waren al mooi dicht en bijna niet meer zichtbaar!

 

Van dr van Selms mag ik zelfs deze warme dagen al een bikini aan en in de zee zwemmen 😍 dit had ik nooit verwacht. Verder moet ik wel nog zoveel mogelijk (24/7) de po bh en borstband aan. Ik mag bijna alles weer, behalve zwaar tillen (logisch 🙃) en sporten etc. Handen mogen boven het hoofd zolang ik dan niet mijn borst te veel belast. Dat was eigenlijk ook waar hij heel duidelijk in was; doe wat goed voelt en belast je borstspier niet. 

 

Wat goed zeg! En jeetje, ik had niet verwacht dat je zo snel zou mogen zwemmen. Spannend, heb je al gezwommen?😍 

 

Oh wat zul jij je happy voelen in een bikini! Ik zit atm in mijn bikini met kipfiletjes en alsnog niet tevreden, kan eigenlijk ook niet meer wachten 😂😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer terug van een tijdje afwezigheid. Alles gaat goed, maar had met die hitte en een paar dingetjes op de planning even geen energie om hier actief te zijn. De pleistertjes die dr Van Selms er 11/8 op heeft gedaan zijn er inmiddels af. Ik had helaas een allergische reactie (rode uitslag en jeuk) op de kleefstof van de pleisters, maar dit is nu bijna weg. Ik had gemaild en mag er al op smeren, dus dat doe ik nu met bepanthen. Wel lijkt het of er een klein spiertje oid zichtbaar is onder de buitenkant van mijn linkerborst:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik voel hem ook echt zitten. Het doet geen pijn, maar het is zeker wel gevoeliger als ik eraan zit. Misschien dat ik hier ook nog even over ga mailen, maar wil niet vervelend overkomen op het team van JvG dus ik wacht het nog even af 😅 

 

Verder gaat het prima. Ik zal binnenkort nog even goede foto's maken voor mijn album. En foto's in bikini 🤩

 

 

@quieroboobs @Flowerbloempje7

Ik ben een aantal keer de zee ingeweest dames, het was heerlijk 😍 ik heb ook 1 keer in een meertje gezwommen maar heel kort, omdat ik niet zeker wist of dit wel mocht. Hij zei best specifiek de zee namelijk... Ik heb niet echt heel actief gezwommen ofzo, meer even afkoelen haha. Het voelt zo vrij om je geen zorgen te maken dat de kipfilets eruit vallen 😂

 

@Valenti7 dankjewel 😘

 

@Mmmmi wat een mooi natuurlijk resultaat 😍 hoeveel cc heb jij eigenlijk gekregen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2020 om 11:10, Mmmmi zei:

@MMelody wat apart van dat spiertje, zou het zeker wel benoemen nog. Wat ziet je litteken er netjes uit! Ik heb 375cc gekregen en kwam van niks. Heb van de week een bh 75D bh gekocht maar is net aan zei de verkoopster dus een E zou ook kunnen.

Jaaa ik ben ook heel tevreden met hoe het litteken eruit ziet 😁 75D is een mooie maat hoor! Ik ben gisteren ook een beetje gaan passen en bij de hunkemöller lijk ik ook op 75D uit te komen. Bij de h&m zit die wel wat aan de krappe kant. Ik wil verder nog geen dure bhs kopen ivm veranderende vorm nog eventueel. 

 

Op 17-8-2020 om 14:24, Desert-Rose zei:

@MMelody

 

Hoi hoi,

Dit  is Mondor's Cord, het is een onschuldige kleine aderontsteking, en komt vaker voor na een bv, dit kan geen kwaad, en is meestal binnen 6 weken weg, als je er veel last van hebt, dan kun je er een warm kompres op leggen.

Je hoeft je echt geen zorgen te maken.

 

xx

 

 

Wat is dit forum toch fijn voor zulke dingetjes, heel erg bedankt voor je reactie 🤩 Kon zelf al niet echt vinden wat het was, maar na hierover wat opgezocht te hebben ben ik al veel meer gerustgesteld haha 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MMelody zei:

 

 

Wat is dit forum toch fijn voor zulke dingetjes, heel erg bedankt voor je reactie 🤩 Kon zelf al niet echt vinden wat het was, maar na hierover wat opgezocht te hebben ben ik al veel meer gerustgesteld haha 

 

 

Graag gedaan, het is altijd fijn om even die geruststelling te krijgen, als er ineens iets zit, waarvan je geen idee hebt wat het is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2020 om 08:58, MMelody zei:

Ik ben weer terug van een tijdje afwezigheid. Alles gaat goed, maar had met die hitte en een paar dingetjes op de planning even geen energie om hier actief te zijn. De pleistertjes die dr Van Selms er 11/8 op heeft gedaan zijn er inmiddels af. Ik had helaas een allergische reactie (rode uitslag en jeuk) op de kleefstof van de pleisters, maar dit is nu bijna weg. Ik had gemaild en mag er al op smeren, dus dat doe ik nu met bepanthen. Wel lijkt het of er een klein spiertje oid zichtbaar is onder de buitenkant van mijn linkerborst:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik voel hem ook echt zitten. Het doet geen pijn, maar het is zeker wel gevoeliger als ik eraan zit. Misschien dat ik hier ook nog even over ga mailen, maar wil niet vervelend overkomen op het team van JvG dus ik wacht het nog even af 😅 

 

Verder gaat het prima. Ik zal binnenkort nog even goede foto's maken voor mijn album. En foto's in bikini 🤩

 

 

@quieroboobs @Flowerbloempje7

Ik ben een aantal keer de zee ingeweest dames, het was heerlijk 😍 ik heb ook 1 keer in een meertje gezwommen maar heel kort, omdat ik niet zeker wist of dit wel mocht. Hij zei best specifiek de zee namelijk... Ik heb niet echt heel actief gezwommen ofzo, meer even afkoelen haha. Het voelt zo vrij om je geen zorgen te maken dat de kipfilets eruit vallen 😂

 

@Valenti7 dankjewel 😘

 

@Mmmmi wat een mooi natuurlijk resultaat 😍 hoeveel cc heb jij eigenlijk gekregen? 

 

Wat super dat je gewoon al hebt gezwommen! Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's binnenkort 😊 

 

Ik heb de eerste knoop doorgehakt. 2 oktober consult bij dr Selms 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2020 om 22:04, Flowerbloempje7 zei:

Wat super dat je gewoon al hebt gezwommen! Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's binnenkort 😊 

 

Ik heb de eerste knoop doorgehakt. 2 oktober consult bij dr Selms 😁

Wat leuk dat je ook bij hem op consult gaat. Fijn hè die eerste stap 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MMelody zei:

Ik heb wat nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album; po update, bh's passen en de littekens 🙃

 

De littekens zitten niet echt in mijn plooi, maar hier iets boven. 

Wat zijn ze al mooi aan het indelen, een heel mooi verschil te zien zeg!

 

Wat je erbij had gezet over je rechter borst. Ik zie wat je bedoelt, maar ik vind het heel minimum aanwezig hoor. Het was mij nooit opgevallen, totdat ik las wat je erbij had gezet en ik er naar ging zoeken 😅

 

Mooie bh's ook. Vooral die 3e, wauwie! 😍 

 

Valt de herstel periode je mee of tegen? Had je het uiteindelijk zo verwacht qua pijn en doen? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Flowerbloempje7 zei:

Wat zijn ze al mooi aan het indelen, een heel mooi verschil te zien zeg!

 

Wat je erbij had gezet over je rechter borst. Ik zie wat je bedoelt, maar ik vind het heel minimum aanwezig hoor. Het was mij nooit opgevallen, totdat ik las wat je erbij had gezet en ik er naar ging zoeken 😅

 

Mooie bh's ook. Vooral die 3e, wauwie! 😍 

 

Valt de herstel periode je mee of tegen? Had je het uiteindelijk zo verwacht qua pijn en doen? 

Indelen moest indalen zijn uiteraard. Ik heb geen idee hoe ik dat kan aanpassen haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MMelody zei:

Ik heb wat nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album; po update, bh's passen en de littekens 🙃

 

De littekens zitten niet echt in mijn plooi, maar hier iets boven. 

Ziet er al zo mooi uit. Wat heerlijk he die bh's, ik ben nu ook aan het passen en rond kijken, staat zoveel beter dan die sportbhs. Al vind ik die sportbhs wel een soort veilig gevoel geven, omdat deze het stevigst zitten ofzo. Bij mij zitten littekens ook boven de plooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Wat zijn ze al mooi aan het indelen, een heel mooi verschil te zien zeg!

 

Wat je erbij had gezet over je rechter borst. Ik zie wat je bedoelt, maar ik vind het heel minimum aanwezig hoor. Het was mij nooit opgevallen, totdat ik las wat je erbij had gezet en ik er naar ging zoeken 😅

 

Mooie bh's ook. Vooral die 3e, wauwie! 😍 

 

Valt de herstel periode je mee of tegen? Had je het uiteindelijk zo verwacht qua pijn en doen? 

Jaa vooral als ik met de oudere foto's vergelijk zie ik echt verschil 🤩 

 

Haha jaa het verschil is minimaal, het zal sowieso nog veranderen de komende tijd dus ik maak me er ook niet druk over 😅

 

De bh's zijn mooi hè 😍 Ik heb de 3e uiteindelijk niet gehaald. Het was push up en ik weet eigenlijk niet of ik dat aan mag. Verder is push up nu ook overbodig haha 😂

 

De herstelperiode is me alles meegevallen. De dag na de operatie was het ergst, ik was toen sowieso heel onrustig ook. Na 4 dagen begon de pijn al heel erg af te nemen. De pijn had ik denk ik nog erger ingeschat dan het uiteindelijk was, de tijd vliegt ook dus het is zo voorbij. Nu heb ik vrijwel nergens last van behalve dat de littekens af en toe irriteren. 

 

2 uur geleden, Es1234567 zei:

Zou ik met je mee mogen kijken? 😊

Yes ik heb je even toegevoegd 😁

 

2 uur geleden, Mmmmi zei:

Ziet er al zo mooi uit. Wat heerlijk he die bh's, ik ben nu ook aan het passen en rond kijken, staat zoveel beter dan die sportbhs. Al vind ik die sportbhs wel een soort veilig gevoel geven, omdat deze het stevigst zitten ofzo. Bij mij zitten littekens ook boven de plooi..

Dankjewel 😘 Ja ik vind de bh's alleen nog niet zo lekker zitten. Ik ga nog wel even verder zoeken naar een bh zonder beugel, dat vind ik toch fijner. Daar kreeg ik ook dat "fijne" gevoel van een sport bh van. Maar dan moet hij natuurlijk wel stevig zijn. 

 

Hmm apart dat ze niet in de plooi zitten hè 🤔 Misschien dat dit later mooier valt als we wat verder po zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.