Ga naar inhoud

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ?

 

(Ik heb dit topic eerst geplaatst in Algemene Informatie over Borstvergroting, maar ik dacht dat het hier beter zou passen aangezien dit mijn eerste item is hier.)

 

Mijn naam is Melody en ik ben 21 jaar. Vorige week ben ik op consult geweest bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen bij dr. van Selms. Hij raadde mij de motiva ergonomix 335 cc aan met projectie full. Ze zouden dan dual plane geplaatst worden. Ik ben zelf 165 cm en ongeveer 60 kg. Ik zit op het moment tussen A75 en B75 in. Ik heb geen kinderen gehad, maar doordat ik veel sport (krachttraining) en redelijk slank ben, vind ik mijn borsten niet mooi vol/rond.

 

Nu achteraf twijfel ik toch of motiva ergonomix de juiste keuze is. Omdat ik jong ben wil ik een volle, maar toch natuurlijke look. Over het algemeen voldoet de ergonomix aan deze wensen, maar op mijn eigen 3d simulatie bij het consult lijken ze vanuit een bepaald perspectief toch een beetje te hangen. Dit terwijl ik zelf duidelijk geen hangborsten heb (gaat ook moeilijk want ik heb bijna geen borsten ?). Vooral van voren vind ik het dat het op hangborsten lijken, maar misschien dat dit komt omdat de simulatie zelf het een beetje vervormt. 

 

Nu was ik opzoek naar jullie ervaringen met motiva ergonomix? Het is een rond implantaat, dat meer anatomisch vormt wanneer je staat. Zie je dit duidelijk, of neigt het toch meer naar een rond implantaat? En heb je het idee dat de borst hangt, meer dan met een ''echt'' rond implantaat? Verder vind ik de vorm van mijn eigen borst niet mooi, verbetert de ergonomix de vorm of neemt deze juist dezelfde vorm aan (dat laatste dacht ik ergens gelezen te hebben)? Ervaringen met Esthetisch Centrum Jan van Goyen of dr. van Selms zijn natuurlijk ook welkom, net als alle andere tips wat betreft mijn borstvergroting. 

 

Alvast heeel erg bedankt voor jullie reacties ?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je niet helpen met informatie over de motiva ergonomic, er zijn wel wat dames die dat hebben (type het maar eens in de zoekbalk). De voorsituatie heeft natuurlijk invloed op het resultaat, maar ze kunnen vaak wel wat dingetjes (proberen) te corrigeren. Ik heb 3 feb de Mentor Anatomisch 295 cc gekregen dual plane, dus het is nog wat vroeg mbt resultaten. Maar vooralsnog hangen ze echt niet. Mijn tepels zaten wat laag, dus bij mij is de borstplooi iets verlaagd om een mooier resultaat te krijgen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @MMelody 

Ik heb wel motiva Ergonomix. Ik wilde natuurlijk ogende borsten.  Mijn voorsituatie was beetje hang . Dus een beetje lift is goed , niet te rechtop staand , maar liefst zo natuurlijk mogelijk..
Het is natuurlijk wat je zelf het liefst wilT , maar voorsituatie heeft grote invloed op resultaat ! Je mag in mijn album kijken . 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook motiva maar dan de full round. Ik heb deze bewust gekozen, omdat ik eerst anatomische protheses had en daar dus vulling bovenin miste. Dus ik wilde geen prothese meer die een anatomische look heeft. Je kunt ook eens informeren bij je pc wat motiva round voor jou zou doen.

Resultaat hangt ook af van je eigen voorsituatie.

 

Liefs,

LD

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Nina_a zei:

Ik kan je niet helpen met informatie over de motiva ergonomic, er zijn wel wat dames die dat hebben (type het maar eens in de zoekbalk). De voorsituatie heeft natuurlijk invloed op het resultaat, maar ze kunnen vaak wel wat dingetjes (proberen) te corrigeren. Ik heb 3 feb de Mentor Anatomisch 295 cc gekregen dual plane, dus het is nog wat vroeg mbt resultaten. Maar vooralsnog hangen ze echt niet. Mijn tepels zaten wat laag, dus bij mij is de borstplooi iets verlaagd om een mooier resultaat te krijgen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

 

Ik heb inderdaad al het een en ander gevonden op de site. Maar ben toch opzoek naar wat meer resultaten, foto's en ervaringen. Bedankt voor het toevoegen aan jouw album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @MMelody 

Ik heb wel motiva Ergonomix. Ik wilde natuurlijk ogende borsten.  Mijn voorsituatie was beetje hang . Dus een beetje lift is goed , niet te rechtop staand , maar liefst zo natuurlijk mogelijk..
Het is natuurlijk wat je zelf het liefst wilT , maar voorsituatie heeft grote invloed op resultaat ! Je mag in mijn album kijken . 

Dankjewel voor de informatie! Wat is het mooi gelukt bij jou zeg. Ik heb van mezelf al weinig borst, dus ik ben onder andere bang dat er een te groot gat tussen de implantaten komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik heb zelf ook motiva maar dan de full round. Ik heb deze bewust gekozen, omdat ik eerst anatomische protheses had en daar dus vulling bovenin miste. Dus ik wilde geen prothese meer die een anatomische look heeft. Je kunt ook eens informeren bij je pc wat motiva round voor jou zou doen.

Resultaat hangt ook af van je eigen voorsituatie.

 

Liefs,

LD

Wellicht ga ik inderdaad nog op tweede consult, ik heb toch het idee dat ik nog met erg veel vragen zit. Ik vind ronde protheses er erg mooi uitzien bij veel andere mensen, maar ik zie ook mooie resultaten met de ergonomix. Ik wil vooral een mooi decolleté, niet te opvallend en toch aanwezig. Ik hoef ook geen heel erg push-up effect, maar wil ook weer niet dat ze gaan hangen. Erg dubbel allemaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

Hi @MMelody 

Ik heb wel motiva Ergonomix. Ik wilde natuurlijk ogende borsten.  Mijn voorsituatie was beetje hang . Dus een beetje lift is goed , niet te rechtop staand , maar liefst zo natuurlijk mogelijk..
Het is natuurlijk wat je zelf het liefst wilT , maar voorsituatie heeft grote invloed op resultaat ! Je mag in mijn album kijken . 

Hoi! 

 

mij raadde de chirurg ook motiva ergonomix FULL 335cc aan. Ik twijfel nog of ik niet voor de 'demi' zou gaan ipv de full? ik wil maar een klein beetje push up en vind hangende borsten ook iets natuurlijker lijken. Heb jij de full of demi? en hoeveel cc? 

zou ik ook even in jouw album mogen piepen? 

in de galerij kan je mijn voor (huidige) situatie zien. 

 

groetjes!! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Melody! 

 

ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij! ik meet 1m57 en weeg 58kg, ben wel geen sporter dus ben iets molliger :D 

mijn chirurg (dr. Verdonck - belgian breast clinic) raadde mij de motiva ergonomix FULL 335 cc aan. Ik ben echter bang dat deze de klein gaan zijn (haha). Ik heb geen 3D simulatie gekregen.. Ik heb ook veel gehad aan de instagram pagina van de chirurg wouter van der pot, moet je zeker eens een kijkje gaan nemen! 

ik twijfel dus ook nog steeds over het aantal cc en de 'full' of de 'demi' ergonomix motiva. 

mijn huidige situatie (foto)  kan je in de galerij vinden. 

mss kunnen we elkaar volgen en helpen in de keuze? 

 

groetjes 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, MMelody zei:

Dankjewel voor de informatie! Wat is het mooi gelukt bij jou zeg. Ik heb van mezelf al weinig borst, dus ik ben onder andere bang dat er een te groot gat tussen de implantaten komt. 

de demi is iets platter en dus ook breder... dit zorgt ervoor dat je geen 'landingsbaan' krijgt :D 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje ik beantwoord je vraag even hier. Demi was voor mij geen optie, dan zou ik op projectie achteruit gaan. Vandaar dat het full is geworden. Ik vind demi ook hele mooie resultaten geven!! Heb je al gekeken op de instagram van wouter van der pot? Daar zie je heel veel mooie resultaten...leuk om te kijken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

@dientje ik beantwoord je vraag even hier. Demi was voor mij geen optie, dan zou ik op projectie achteruit gaan. Vandaar dat het full is geworden. Ik vind demi ook hele mooie resultaten geven!! Heb je al gekeken op de instagram van wouter van der pot? Daar zie je heel veel mooie resultaten...leuk om te kijken?

uhuh! door zijn instagram wou ik de motiva ergonomix :D Maar wouter van der pot werkt precies alleen maar met de demi... had graag meer voorbeelden van de full gezien aangezien mijn chirurg deze aanraadde. Geeft een iets meer push up effect dus heb je minder cc nodig, in mijn geval max 335cc. Jouw borsten zijn prachtig maar voor mij toch iets te groot :D ben maar 1m57. 

Mijn huidige situatie kan je in de galerij zien. 

 

bedankt voor je reacties! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 

Bedankt voor het toevoegen! Zo vind ik ronde implantaten heeel mooi staan, maar ik denk toch dat het bij mezelf net iets te veel van het goede is. Ik ben zelf ook redelijk klein. 

 

@dientje Hoi Dientje! Lijkt me zeker leuk om elkaar te blijven volgen en elkaar zo te helpen om een keuze te maken ? Heb jij al een afspraak staan voor je operatie, of dat nog niet? 335 cc was voor mij wel het maximale wat er nog natuurlijk uit zou zien en goed zou passen werd me verteld, omdat ik van mezelf best weinig borstweefsel heb. Jij hebt dan al een stuk meer van jezelf. Wil jij, platgezegd, grote memmen of natuurlijkere grote borsten haha?

De demi is inderdaad iets breder had ik gezien, maar full geeft wel meer projectie wat ik toch ook wel echt zoek. Misschien moet ik bij mijn tweede consult alles maar even goed op laten meten, dat is namelijk nog niet gebeurt. Dr. van Selms heeft enkel gekeken en de 3d simulatie gedaan.  Ik heb het idee dat full toch net dat beetje extra vulling aan de bovenkant geeft. 

Wouter van der Pot volg ik ook jaa. Ik vind zijn resultaten heel mooi, vrijwel alle borsten staan mooi dicht bij elkaar. Hij heeft toevallig laatst nog een post geplaatst over een ergonomix full! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Robijntje02 zei:

@dientje ik heb full Motiva round 255 cc voor de spier.

Ik zal je aan mijn album toevoegen; daar zie je mijn nieuwe boobs bloot en ook 1 foto van de voorsituatie. In mijn topic staan ook veel foto's van mijn borsten in bh..

Succes met je keuze!

 

Zou ik misschien ook even mogen spieken ?  De foto's uit je topic zien er in ieder geval erg mooi uit! Ze staan dicht bij elkaar en je hebt een goede decolleté. Nu twijfel ik toch een beetje tussen motiva round of ergonomix haha ? Maar omdat ik vooral niet wil dat het te groot en onnatuurlijk wordt denk ik toch dat de ergonomix beter bij mij passen. Ik vind de 335 cc ergonomix al behoorlijk wat als ik het zelf op de simulatie zie, maar dat is ook omdat ik bij mezelf niks gewend ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja dat begrijp ik dit is wel 450cc dus natuurlijk niet vergelijkbaar met 335cc en ik ben ook 1,75 meter. Dus vrij lang en heb ook wat bredere heupen dus dat past bij mijn figuur. Gewoon vertrouwen hebben in je pc?

 

Jaa bij jou staat het inderdaad wel heel goed. Allemaal persoonlijk natuurlijk haha. Bedankt voor de foto's en informatie in ieder geval! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, MMelody zei:

 

Jaa bij jou staat het inderdaad wel heel goed. Allemaal persoonlijk natuurlijk haha. Bedankt voor de foto's en informatie in ieder geval! ?

Graag gedaan! Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen. Heb het nu al 2 keer meegemaakt.?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.