MMelody

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen

Recommended Posts

@Lindan snap dat je dik tevreden bent. Ziet er heel mooi uit!!? ik heb ook maar 1 consult gehad. Had meteen een heel fijn gevoel bij deze pc. Dat vind ik heel belangrijk.

• Like 1

Jeetje wat heb ik een spijt dat ik niet gelijk mijn operatie heb gepland begin februari 🙈 Ik ben gelukkig vandaag gebeld dat ik volgende week terecht kan voor mijn tweede consult bij Jan van Goyen. Ik ga gelijk even vragen of ze al operaties plannen. Hoop zo dat ik deze zomer terecht kan 🤞

• Upvote 1

IK HEB EEN DATUM 🥳

Wat voelt het heerlijk om dat te kunnen zeggen. 20 juli staat mijn operatie gepland bij Jan van Goyen 😍

Ik ben hier gisteren voor de tweede keer op consult geweest bij dr van Selms. Ik kreeg er gelijk weer een goed gevoel bij en hij heeft me goed gerust kunnen stellen. Mijn borstbreedte is opgemeten en hij zegt dat de 335cc motiva ergonomix full hier mooi in passen. 

Heb even je verhaal gelezen, wat fijn dat je een datum hebt!! Een dag voordat ik mag haha.

Ik ben vorig jaar ook bij hem op consult geweest ! Bij mij werd er toen ook eigenlijk niks opgemeten, maar vond het een hele fijne arts.  Maar was best een heel eind rijden en hier in de buurt ook een hele fijne arts tegengekomen waar ik erg fijn gevoel bij heb. 

Aftellen duss! 🎉🎉

Hopelijk is het te doen straks in de zomer met de warmte haha. 

• Like 1

Neee 🙈 hij meette het op en toen zei hij "nee dat gaat echt prima passen zo". En ik ben dan zo'n pussy die niet doorvraagt naar wat het dan is 🤦‍♀️ maargoed ik heb er vertrouwen in haha

Ohhh wat leuk, waar ga jij het laten doen? 😁 

Ik werd het eerste consult ook niet opgemeten hoor! Maar omdat ik hier zag dat dat wel regelmatig gedaan werd, wou ik toch terug om ook het een en ander te bespreken. Het is inderdaad een hele fijne arts, dus ik liep gelijk weer met een goed gevoel naar buiten 😇

Hopelijk voor ons valt het inderdaad een beetje mee qua warmte 😅 Ik studeer nog, waardoor ik helaas ook echt alleen maar in de zomer kan. 

@MMelody

Hoi hoi,

Ik zie een datum voorbij komen, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verplaatst naar operatieverslagen,dit topic kun je blijven gebruiken voor alle verdere updates en voor je verslag.

Veel plezier met aftellen, voor je het weet is het zover.

• Like 1

Jaaa heel rustgevend haha. Al weet ik natuurlijk dat het altijd nog kan veranderen in deze situatie, ik heb toch wat meer zekerheid zo. Goed om te horen dat jij ook mensen kent die tevreden zijn met van Selms. Ik kijk er heel erg naar uit 😊

Hey! 
proficiat met jouw datum! Spannend, iets om naar uit te kijken. 
ikzelf wordt op 8juni geopereerd en ik krijg Wss ook 335 cc ergonomix full. Ik heb 28mei nog een consult gepland voor nog

eens te passen. Ga jij voor achter of voor de spier? 

groetjes 

• Like 1

Ohhh daar zit je ook prima als ik de andere ervaringen daarzo lees. Heel veel succes met alles 😊 dat de tijd maar snel mag gaan voor ons!