Ga naar inhoud

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Heel erg bedankt lieve meiden ❤️❤️

Moet bekennen dat ik echt bloednerveus ben 😂😂 Ik ga er zelf heen en word gelukkig wel opgehaald. Maar als ik de verhalen hier lees, heb ik wel zoiets van het wordt zovaak gedaan, als zij het kunnen kan ik het ook 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Fje1981 zei:

Heel veel succes morgen @MMelody maar je bent in goede handen. Personeel van Jan van Goyen is ook superlief!

Goed om te horen ☺️ Voelde me er ook echt op m'n gemak. Ben nog nooit in het medisch centrum geweest, maar ook daar heb ik de volle vetrouwen erin dat ik in goede handen ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, pambbg zei:

Succes morgen @MMelody..

Ik heb bijna een maand geleden Motiva ergonomix gekregen.. 500 full.. Ik twijfelde heel even om de demi te nemen maar ik zou er dan in projectie op achteruit gaan.

 

Mocht je nog foto’s willen zien, let me know!

 

sterkte morgen

Als het mag zou ik wel graag foto's willen zien ja 🙈 Ben je nu achteraf blij met de full? Ik heb ook getwijfeld hoor, maakte me vooral zorgen of het goed bij mijn breedte zou passen en ik geen landingsbaan zou krijgen. Maar bij mijn 2e consult door dr Van Selms gerustgesteld dat dit goed bij mijn lichaam zou passen 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, MMelody zei:

Heel erg bedankt lieve meiden ❤️❤️

Moet bekennen dat ik echt bloednerveus ben 😂😂 Ik ga er zelf heen en word gelukkig wel opgehaald. Maar als ik de verhalen hier lees, heb ik wel zoiets van het wordt zovaak gedaan, als zij het kunnen kan ik het ook 😁 


Komt helemaal goed! ❤️

Die spiegel van medicatie opbouwen en het komt goed. 

Heel normaal dat je nerveus bent, maar je bent in goede handen. Moest je bang worden of angst hebben voor iets, bespreek dit met een verpleegkundige. Ze zullen er alles aan doen om je te kalmeren en gerust te stellen. 
 


 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, MMelody zei:

Als het mag zou ik wel graag foto's willen zien ja 🙈 Ben je nu achteraf blij met de full? Ik heb ook getwijfeld hoor, maakte me vooral zorgen of het goed bij mijn breedte zou passen en ik geen landingsbaan zou krijgen. Maar bij mijn 2e consult door dr Van Selms gerustgesteld dat dit goed bij mijn lichaam zou passen 😇

Ja hoor! Stuur je wat foto’s in privé bericht..

Ben zoooo ontzettend blij.. Heb eerst anatomisch gehad en al vrij snel teleurgesteld over de mindere bolling boven en de ruimte tussen m’n borsten.

Wel fijn dat je zo gerustgesteld bent. Komt vast goed! Dit is voor hem een routine klus 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt bedankt nog!

 

@Aardbeitje Jaa alles is prima gegaan. Maar man man man wat een ervaring hahaha. Was opzich best snel in narcose. Maar toen ik wakker werd... 

 

Ik moest dus superhard huilen 😂😂 Geen idee waarom, was ook nog te vaag om het echt door te hebben of het onder controle te houden haha. 

 

Maar goed toen het wat beter ging mocht ik even spieken en liet de verpleegster ze in de spiegel zien. Alleen was ik nog zo ver heen dat ik ze niet kon zien ofzo 🤣🤣 Ik heb zelfs nog aan de verpleegster gevraagd of het wel was gelukt en of ze er echt in zaten hahahaha.

 

Nu ben ik lekker opgehaald door mijn vriend en ben inmiddels aangekomen bij mijn huisje ☺️ Het is een studentenkamer met gedeelde keuken, dus hopelijk hebben ze er geen troep van gemaakt 😅

 

Iedereen bedankt voor de steun 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MMelody zei:

@Bridt bedankt nog!

 

@Aardbeitje Jaa alles is prima gegaan. Maar man man man wat een ervaring hahaha. Was opzich best snel in narcose. Maar toen ik wakker werd... 

 

Ik moest dus superhard huilen 😂😂 Geen idee waarom, was ook nog te vaag om het echt door te hebben of het onder controle te houden haha. 

 

Maar goed toen het wat beter ging mocht ik even spieken en liet de verpleegster ze in de spiegel zien. Alleen was ik nog zo ver heen dat ik ze niet kon zien ofzo 🤣🤣 Ik heb zelfs nog aan de verpleegster gevraagd of het wel was gelukt en of ze er echt in zaten hahahaha.

 

Nu ben ik lekker opgehaald door mijn vriend en ben inmiddels aangekomen bij mijn huisje ☺️ Het is een studentenkamer met gedeelde keuken, dus hopelijk hebben ze er geen troep van gemaakt 😅

 

Iedereen bedankt voor de steun 😘

😂das wel heel grappig na een borstvergroting vragen of ze er wel echt in zitten!

 

Doe maar rustig aan en laat je door je vriend verwennen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, MMelody zei:

@Bridt bedankt nog!

 

@Aardbeitje Jaa alles is prima gegaan. Maar man man man wat een ervaring hahaha. Was opzich best snel in narcose. Maar toen ik wakker werd... 

 

Ik moest dus superhard huilen 😂😂 Geen idee waarom, was ook nog te vaag om het echt door te hebben of het onder controle te houden haha. 

 

Maar goed toen het wat beter ging mocht ik even spieken en liet de verpleegster ze in de spiegel zien. Alleen was ik nog zo ver heen dat ik ze niet kon zien ofzo 🤣🤣 Ik heb zelfs nog aan de verpleegster gevraagd of het wel was gelukt en of ze er echt in zaten hahahaha.

 

Nu ben ik lekker opgehaald door mijn vriend en ben inmiddels aangekomen bij mijn huisje ☺️ Het is een studentenkamer met gedeelde keuken, dus hopelijk hebben ze er geen troep van gemaakt 😅

 

Iedereen bedankt voor de steun 😘


Hahaha zitten ze er wel echt in 🤣 

Fijn dat je ze eindelijk hebt meis!! Rustig aan vannacht en sterkte met je herstel ❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh ik had steeds 22 juli in gedachte en wilde je nu alvast succes wensen. Maar het was 20 juli, stom.... 🤦‍♀️🤦‍♀️ 

 

Fijn dat het zo goed is gegaan zeg!!! Super knap van je dat je het gewoon hebt gedaan. En zo'n reactie na de operatie zou ik ook hebben hoor 🙈 Met een andere operatie reageerde ik net zoals jou. Was puur de spanning die er toen uit kwam. 

 

Nu lekker herstellen meid! ❤ Hou je ons op de hoogte van je herstel? Ik ben heeel benieuwd 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom bedankt voor de lieve berichtjes allemaal ❤️ Ik heb inmiddels foto's aan mijn album toegevoegd van 1 dag po, vandaag voor het douchen. Alle tekeningen zitten er dus nog wel mooi op 🤣 Mocht iemand in mijn album willen kijken, laat het gerust weten 😇 

 

De eerste nacht is prima verlopen en heb best wat uurtjes slaap gepakt. Ik ben nu al best tevreden met het resultaat, al hoop ik wel dat de tepels nog wat normaler gaan doen (vind het nu net een papegaaiensnavel lijken 😅). Ik heb verder geen gevoel in mijn rechtertepel, maar daar maak ik me eigenlijk geen zorgen over. Volgensmij komt dit best vaak voor en herstelt dit gevoel zich meestal. 4 augustus heb ik mijn controle afspraak. De pijn is iets meer dan gisteren, ben vooral meer verrot omdat denk ik de narcose nu echt uitgewerkt is. Mijn adhd speelt hier zeker een rol in, aangezien ik hier geen medicijnen voor slik en de hele dag stilzitten niet echt bevorderlijk is voor lichamelijke en geestelijke onrust 😂😂 Maar over het algemeen vind ik het goed te doen, zou de pijn zo ongeveer een 7/10 geven. 

 

De borsten zijn wel echt kneiterhard, maar ook dit zal natuurlijk nog veranderen. Ik heb verder geen last van misselijkheid. Ik was alleen gisteren heel emotioneel, moest echt een paar keer huilen hahaha. Het begon al in de autorit naar huis, ik voelde m'n boobs en ik dacht wow daar zijn ze, ik heb eindelijk een soort van grote botsten; mini waterval nummer 1. Daarna was ik thuis en had mijn vriend dus een hunkemoller bon voor me, zo lief; mini waterval nummer 2. Heb gisteravond maar preventief geen zielige film of serie gekeken. Gelukkig lijk ik vandaag (tot nu toe 😝) wat stabieler. 

 

@Flowerbloempje7 haha ach geen probleem, kan gebeuren toch ☺️ Toch bedankt voor je berichtje! Zal jullie zeker op de hoogte houden hoe het herstel verloopt 

 

@Raven wat leuk dat je ook bij van Selms bent geweest! Ben je er inmiddels al uit waar je het wilt laten doen? Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met dr van Selms en het hele team van Jan van Goyen 😁 Moest toen ik naar boven mocht voor mijn operatie wel even wennen aan de omgeving, deed me in eerste instantie echt denken aan zo'n horror ziekenhuis waar ze je organen stelen 😂😂😂  Gelukkig was dit gevoel snel weg toen ik naar binnen mocht, door de sluis naar mijn bedje ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat je je redelijk voelt! Ik ben heeeel benieuwd naar je foto’s dus word graag toegevoegd! 
 

Ik ben echt all over the place qua gevoelens of ik voor Boerhaave of Jan van Goyen moet gaan haha. Heb zondag nog een 2e consult bij Boerhaave (waar toch wel mijn eerste keuze naar toe ging) en hoop dat ik dan iets meer duidelijkheid krijg qua gevoel. Lief dat je t vraagt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.