Ga naar inhoud

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

@quieroboobs ik heb je toegevoegd, ik zou ook graag in jouw album willen spieken inderdaad 😁

 

@Raven ook jij hebt nu toegang! Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt voor jezelf, hopelijk komt dit dan inderdaad met het 2e consult wel. Aan de andere kant wel logisch dat je nog twijfelt, er zijn ook zó veel artsen, ik zou gaan waar je je persoonlijk het best bij voelt en waar jij zelf denkt het mooiste resultaat te krijgen ☺️☺️ Maar ook daar heb je waarschijnlijk niks aan, het is zo jammer dat we niet overal even kunnen zien hoe het uiteindelijke resultaat zou worden 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@V1979 Bedankt, ik heb je toegevoegd! 😁

 

@Fje1981 Heb je toegang gegeven ☺️ Ik heb ze dual plane. Jaa ik verwacht inderdaad ook wel dat ze nog zacht worden, maar toch fijn die bevestiging haha 🙈 Ik heb dan ook een borstband gekregen om ze te laten zakken, die moet ik in ieder geval nog tot de nacontrole op 4 augustus dag en nacht omhouden. Pfff wat een ding zeg, maar het is voor een goed doel 😅

 

@Mmmmi Ik heb jou ook toegang gegeven 😇 Kijk dan is 4 dagen een vooruitzicht, vannacht toch een stuk minder geslapen. Heb ook weinig eetlust, al is dat misschien niet heel erg aangezien ik me nu echt een opgeblazen pad voel 😂😂 Hopelijk is dat snel weg en komt het door de narcose of pijnstillers hahaha. Wat grappig dat jouw vriend ook een hunkemoller bon had gekocht, wat zijn ze toch ineens attent dan hè 😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mooi al je resultaat @MMelody , mag je trots op zijn al! En word alleen nog maar mooier!

 

en thanks voor je woorden. Probleem is alleen dat mijn gevoel bij de ene chirurg iets beter was maar de resultaten van de ander mooier vind 🤣🤣🤣 helpt niet echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MMelody jaa mn eerste was vreselijk en daarna werd ik 1 keer 's nachts wakker en kon daarna weer door slapen. Pff ik had vreselijke obstipatie, 4 dagen niks. Toen via mn hulptroepen hulpmiddelen laten afleveren (werk in het ziekenhuis). Ik slik naproxen, pcm en vanaf begin oxycontin. Maak om de dag foto's, moet nog even album aanmaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven dankjewel 😘 Hahaha jaa het is ook heel lastig... Ze zeiden ooit tegen me (volgensmij op dit forum) dat bij een borstvergroting vooral je eigen borsten groter worden, en niet per se een andere vorm krijgen. Ik zie dit nu ook echt terug bij mezelf. Natuurlijk heb je wel artsen die wat bredere borsten of juist borsten met meer projectie "maken". En liften of andere toepassingen bij bv tubureuze borsten zijn dan ook weer een uitzondering. Wellicht dat je zondag na je 2e consult wel wat zekerder bent van wat je wilt. Hou me maar op de hoogte! 

 

@Veerveertje Ik heb je toegevoegd! Zou ik misschien ook met jou mee mogen kijken? 🙈

 

@Mmmmi Oeh dat klinkt niet fijn ☹️ Gelukkig gaat het nu beter. Mocht je een album aanmaken, kijk ik graag mee 😁 Obstipatie is bij mij ook wel een dingetje ja, zondag voor het laatst geweest 💩💩

 

@Flowerbloempje7 jaa lief hè, kan niet wachten om te shoppen 👙 Ik heb je opnieuw toegevoegd, zag dat ik de naam niet goed had gedaan haha oeps 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2020 om 19:11, MMelody zei:

Wederom bedankt voor de lieve berichtjes allemaal ❤️ Ik heb inmiddels foto's aan mijn album toegevoegd van 1 dag po, vandaag voor het douchen. Alle tekeningen zitten er dus nog wel mooi op 🤣 Mocht iemand in mijn album willen kijken, laat het gerust weten 😇 

 

De eerste nacht is prima verlopen en heb best wat uurtjes slaap gepakt. Ik ben nu al best tevreden met het resultaat, al hoop ik wel dat de tepels nog wat normaler gaan doen (vind het nu net een papegaaiensnavel lijken 😅). Ik heb verder geen gevoel in mijn rechtertepel, maar daar maak ik me eigenlijk geen zorgen over. Volgensmij komt dit best vaak voor en herstelt dit gevoel zich meestal. 4 augustus heb ik mijn controle afspraak. De pijn is iets meer dan gisteren, ben vooral meer verrot omdat denk ik de narcose nu echt uitgewerkt is. Mijn adhd speelt hier zeker een rol in, aangezien ik hier geen medicijnen voor slik en de hele dag stilzitten niet echt bevorderlijk is voor lichamelijke en geestelijke onrust 😂😂 Maar over het algemeen vind ik het goed te doen, zou de pijn zo ongeveer een 7/10 geven. 

 

De borsten zijn wel echt kneiterhard, maar ook dit zal natuurlijk nog veranderen. Ik heb verder geen last van misselijkheid. Ik was alleen gisteren heel emotioneel, moest echt een paar keer huilen hahaha. Het begon al in de autorit naar huis, ik voelde m'n boobs en ik dacht wow daar zijn ze, ik heb eindelijk een soort van grote botsten; mini waterval nummer 1. Daarna was ik thuis en had mijn vriend dus een hunkemoller bon voor me, zo lief; mini waterval nummer 2. Heb gisteravond maar preventief geen zielige film of serie gekeken. Gelukkig lijk ik vandaag (tot nu toe 😝) wat stabieler. 

 

@Flowerbloempje7 haha ach geen probleem, kan gebeuren toch ☺️ Toch bedankt voor je berichtje! Zal jullie zeker op de hoogte houden hoe het herstel verloopt 

 

@Raven wat leuk dat je ook bij van Selms bent geweest! Ben je er inmiddels al uit waar je het wilt laten doen? Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met dr van Selms en het hele team van Jan van Goyen 😁 Moest toen ik naar boven mocht voor mijn operatie wel even wennen aan de omgeving, deed me in eerste instantie echt denken aan zo'n horror ziekenhuis waar ze je organen stelen 😂😂😂  Gelukkig was dit gevoel snel weg toen ik naar binnen mocht, door de sluis naar mijn bedje ☺️

Hoi @MMelody veel succes en proficiat met je nieuwe boobs! Ook een goed herstel gewenst 😘 zou ik mogen mee piepen in je album? Ik ben gisteren geopereerd door Dr Verdonck en kreeg de Motiva demi 285 cc. Mijn verslagje is gepost en foto's volgen spoedig! 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2020 om 13:23, MMelody zei:

@Raven dankjewel 😘 Hahaha jaa het is ook heel lastig... Ze zeiden ooit tegen me (volgensmij op dit forum) dat bij een borstvergroting vooral je eigen borsten groter worden, en niet per se een andere vorm krijgen. Ik zie dit nu ook echt terug bij mezelf. Natuurlijk heb je wel artsen die wat bredere borsten of juist borsten met meer projectie "maken". En liften of andere toepassingen bij bv tubureuze borsten zijn dan ook weer een uitzondering. Wellicht dat je zondag na je 2e consult wel wat zekerder bent van wat je wilt. Hou me maar op de hoogte! 

 

@Veerveertje Ik heb je toegevoegd! Zou ik misschien ook met jou mee mogen kijken? 🙈

 

@Mmmmi Oeh dat klinkt niet fijn ☹️ Gelukkig gaat het nu beter. Mocht je een album aanmaken, kijk ik graag mee 😁 Obstipatie is bij mij ook wel een dingetje ja, zondag voor het laatst geweest 💩💩

 

@Flowerbloempje7 jaa lief hè, kan niet wachten om te shoppen 👙 Ik heb je opnieuw toegevoegd, zag dat ik de naam niet goed had gedaan haha oeps 😅


Tuurlijk! Je staat erin hoor! 
Jouw borsten 3 dagen po doen me een beetje denken aan hoe ik het ook had. Zitten nog erg hoog, maar kan nu al zien dat dit straks heel mooi gaat worden! Mooi formaat ook bij jouw figuur 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2020 om 13:30, Valenti7 zei:

Hoi @MMelody veel succes en proficiat met je nieuwe boobs! Ook een goed herstel gewenst 😘 zou ik mogen mee piepen in je album? Ik ben gisteren geopereerd door Dr Verdonck en kreeg de Motiva demi 285 cc. Mijn verslagje is gepost en foto's volgen spoedig! 😅

Dankjewel ❤️ Ik zal je even toevoegen! 

En gaat het herstel goed, of valt het tegen? Ik vond de dag na de operatie wel het ergst 🙈 Nu doet vooral mijn rechter boob nog pijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2020 om 10:21, Veerveertje zei:


Tuurlijk! Je staat erin hoor! 
Jouw borsten 3 dagen po doen me een beetje denken aan hoe ik het ook had. Zitten nog erg hoog, maar kan nu al zien dat dit straks heel mooi gaat worden! Mooi formaat ook bij jouw figuur 😍

Thanks! 😘

Dat is goed om te horen haha, want vind die van jou ook erg mooi! Ze zijn nu al steeds meer aan het zakken, ik word er elke dag blijer mee haha 🤩🤩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, MMelody zei:

Dankjewel ❤️ Ik zal je even toevoegen! 

En gaat het herstel goed, of valt het tegen? Ik vond de dag na de operatie wel het ergst 🙈 Nu doet vooral mijn rechter boob nog pijn 

 

Hoi @MMelody het schommelt enorm, overdag en namiddag gaat het meestal goed. Slapen en stil liggen blijft een hel 🙈 als vaste buikslaper heb ik een zwangerschapskussen gekocht wat er wel voor zorgt dat ik op mijn rug blijf liggen. Maar ik heb enorm rugpijn. Ik ben al iets mobieler dan dag 1 maar heb toch nog pijn. Vooral een branderig gevoel aan de linkerboob ☺️

 Ik weet ook niet hoeveel dagen dat de pijnstillers genomen mogen worden. Vandaag ben ik 4 dagen PO. Heel veel beterschap nog! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Valenti7 zei:

 

Hoi @MMelody het schommelt enorm, overdag en namiddag gaat het meestal goed. Slapen en stil liggen blijft een hel 🙈 als vaste buikslaper heb ik een zwangerschapskussen gekocht wat er wel voor zorgt dat ik op mijn rug blijf liggen. Maar ik heb enorm rugpijn. Ik ben al iets mobieler dan dag 1 maar heb toch nog pijn. Vooral een branderig gevoel aan de linkerboob ☺️

 Ik weet ook niet hoeveel dagen dat de pijnstillers genomen mogen worden. Vandaag ben ik 4 dagen PO. Heel veel beterschap nog! 😘

Jaa zo een zwangerschapskussen is heel fijn 😍 Vervelend dat je niet goed slaapt zeg pfff, hopelijk gaat het vanaf vandaag wat beter! Rugpijn heb ik inderdaad ook last van, ik heb scoliose en dus altijd last eigenlijk. Om het nu wat comfortabeler te maken leg ik een klein kussentje bij mijn onderrug en evt onder m'n knieën. Ik mocht een beetje op mijn zij slapen als dit goed voelde, dus dit doe ik ook zeker 🙈

 

Dat branderige gevoel ken ik, ik heb het vooral rondom de littekens of op drukpunten van de bh /borstband. De medicijnen ben ik zelf al min of meer mee gestopt. Ik zou in ieder geval de ontstekingsremmers blijven slikken (voor mij was dat arthrotec, die slik ik nu s'nachts totdat mijn voorraad op is). Ik kreeg van de arthrotec buikpijn en misselijkheid, vandaar dat ik hem alleen nog voor het slapen neem. Overdag neem ik soms nog een paracetamol. Tramadol ben ik zelf niet aan begonnen, ik nam dus alleen een ontstekingsremmer en paracetamol. 

 

Jij ook beterschap 😘 dat het maar snel beter mag gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, MMelody zei:

Jaa zo een zwangerschapskussen is heel fijn 😍 Vervelend dat je niet goed slaapt zeg pfff, hopelijk gaat het vanaf vandaag wat beter! Rugpijn heb ik inderdaad ook last van, ik heb scoliose en dus altijd last eigenlijk. Om het nu wat comfortabeler te maken leg ik een klein kussentje bij mijn onderrug en evt onder m'n knieën. Ik mocht een beetje op mijn zij slapen als dit goed voelde, dus dit doe ik ook zeker 🙈

 

Dat branderige gevoel ken ik, ik heb het vooral rondom de littekens of op drukpunten van de bh /borstband. De medicijnen ben ik zelf al min of meer mee gestopt. Ik zou in ieder geval de ontstekingsremmers blijven slikken (voor mij was dat arthrotec, die slik ik nu s'nachts totdat mijn voorraad op is). Ik kreeg van de arthrotec buikpijn en misselijkheid, vandaar dat ik hem alleen nog voor het slapen neem. Overdag neem ik soms nog een paracetamol. Tramadol ben ik zelf niet aan begonnen, ik nam dus alleen een ontstekingsremmer en paracetamol. 

 

Jij ook beterschap 😘 dat het maar snel beter mag gaan! 

 

@MMelody verzorg je maar goed! Bedankt voor de tips van het kussen aan de onderrug dat ga ik vannacht zeker proberen 😃

Ondertussen aftellen naar 6/8 en heel benieuwd naar het resultaat. Behalve de paracetamol en ibuprofen (af en toe) neem ik niets. De Zaldiar lijkt me iets te heftig 😬 denk dat het vergelijkbaar is met Tramadol. 

Ik ga zo blij zijn als ik mijn haar terug kan wassen en meer keuze qua kledij ga hebben. Met de tape en borstband is dat redelijk beperkt nu 😅

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Valenti7 zei:

 

@MMelody verzorg je maar goed! Bedankt voor de tips van het kussen aan de onderrug dat ga ik vannacht zeker proberen 😃

Ondertussen aftellen naar 6/8 en heel benieuwd naar het resultaat. Behalve de paracetamol en ibuprofen (af en toe) neem ik niets. De Zaldiar lijkt me iets te heftig 😬 denk dat het vergelijkbaar is met Tramadol. 

Ik ga zo blij zijn als ik mijn haar terug kan wassen en meer keuze qua kledij ga hebben. Met de tape en borstband is dat redelijk beperkt nu 😅

Jaa wel grappig eigenlijk, eerst zijn de consulten iets om naar uit te kijken, dan de operatie, en dan de controles haha. Zo heb je altijd wat om naar uit te kijken. Over een paar weken kunnen wij ook mooie bh's shoppen 😍 

Je medicijnen tot nu toe klinken prima. Je bent nog niet ver po, dus als je last hebt zou ik lekker volgend je pijnschema de pijnstillers blijven nemen. Bij mij begon na 4 dagen po de pijn wel echt af te nemen. 

 

Met haar wassen heb ik geluk 🙈 Mag geen shampoo gebruiken ivm de pleisters, maar mijn moeder heeft een kapsalon waar ik 2 keer pw eventjes gewassen wordt 🤩

Kleding kiezen is nog niet echt een succes inderdaad 😂 Wijde shirtjes en hemdjes leef ik nu in haha. Borstband is niet heel flatterend. Ik doe nu ook van die sport bh padding in als ik echt wat heb om de tepels te bedekken, morgen viert m'n vriend zijn verjaardag bijvoorbeeld. Dat zijn toch de situaties waarin het nog niet echt sexy voelt 😅😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, MMelody zei:

Jaa wel grappig eigenlijk, eerst zijn de consulten iets om naar uit te kijken, dan de operatie, en dan de controles haha. Zo heb je altijd wat om naar uit te kijken. Over een paar weken kunnen wij ook mooie bh's shoppen 😍 

Je medicijnen tot nu toe klinken prima. Je bent nog niet ver po, dus als je last hebt zou ik lekker volgend je pijnschema de pijnstillers blijven nemen. Bij mij begon na 4 dagen po de pijn wel echt af te nemen. 

 

Met haar wassen heb ik geluk 🙈 Mag geen shampoo gebruiken ivm de pleisters, maar mijn moeder heeft een kapsalon waar ik 2 keer pw eventjes gewassen wordt 🤩

Kleding kiezen is nog niet echt een succes inderdaad 😂 Wijde shirtjes en hemdjes leef ik nu in haha. Borstband is niet heel flatterend. Ik doe nu ook van die sport bh padding in als ik echt wat heb om de tepels te bedekken, morgen viert m'n vriend zijn verjaardag bijvoorbeeld. Dat zijn toch de situaties waarin het nog niet echt sexy voelt 😅😅

@MMelody ja klopt! Losse dingen die hoog genoeg zitten 🙈 niet het meest evidente of sexy. Aftellen maar en uitkijken naar de komende weken 🤞🏼leuk dat je je haar kan laten wassen 👻

Hier tegenover is een kapsalon en ik denk dat ik mijn haar daar eens ga laten wassen over enkele dagen. Met de nieuwe verstrengde maatregelen ivm Corona en kleinere bubbel zie ik gelukkig niet veel mensen 😅 en kan ik redelijk in eigen cocon afzien en herstellen.

Hopelijk begint bij mij morgen ook de pijn en het beperkt zijn in bewegen af te nemen. 

Maak er een leuke dag van morgen! 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Valenti7 zei:

@MMelody ja klopt! Losse dingen die hoog genoeg zitten 🙈 niet het meest evidente of sexy. Aftellen maar en uitkijken naar de komende weken 🤞🏼leuk dat je je haar kan laten wassen 👻

Hier tegenover is een kapsalon en ik denk dat ik mijn haar daar eens ga laten wassen over enkele dagen. Met de nieuwe verstrengde maatregelen ivm Corona en kleinere bubbel zie ik gelukkig niet veel mensen 😅 en kan ik redelijk in eigen cocon afzien en herstellen.

Hopelijk begint bij mij morgen ook de pijn en het beperkt zijn in bewegen af te nemen. 

Maak er een leuke dag van morgen! 😘

Ja eigenlijk komt die corona tijd nog nieteens zo slecht uit nu (niet verkeerd bedoeld natuurlijk). Het gaat goed genoeg om de operaties en de zorg door te laten gaan, maar er zijn nog geen festivals om te missen of iets dergelijks haha. 

 

Bedankt en ik ga er zeker een leuke dag van maken ❤️ Ik hoop inderdaad voor je dat de pijn en alles af gaat nemen, hou me maar op de hoogte!

 

1 uur terug, Nymeria1 zei:

Mag ik ook eens meekijken in je album 😍

Ik heb je toegevoegd 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.