Ga naar inhoud

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, MMelody zei:

@Ld1234 

Bedankt voor het toevoegen! Zo vind ik ronde implantaten heeel mooi staan, maar ik denk toch dat het bij mezelf net iets te veel van het goede is. Ik ben zelf ook redelijk klein. 

 

@dientje Hoi Dientje! Lijkt me zeker leuk om elkaar te blijven volgen en elkaar zo te helpen om een keuze te maken ? Heb jij al een afspraak staan voor je operatie, of dat nog niet? 335 cc was voor mij wel het maximale wat er nog natuurlijk uit zou zien en goed zou passen werd me verteld, omdat ik van mezelf best weinig borstweefsel heb. Jij hebt dan al een stuk meer van jezelf. Wil jij, platgezegd, grote memmen of natuurlijkere grote borsten haha?

De demi is inderdaad iets breder had ik gezien, maar full geeft wel meer projectie wat ik toch ook wel echt zoek. Misschien moet ik bij mijn tweede consult alles maar even goed op laten meten, dat is namelijk nog niet gebeurt. Dr. van Selms heeft enkel gekeken en de 3d simulatie gedaan.  Ik heb het idee dat full toch net dat beetje extra vulling aan de bovenkant geeft. 

Wouter van der Pot volg ik ook jaa. Ik vind zijn resultaten heel mooi, vrijwel alle borsten staan mooi dicht bij elkaar. Hij heeft toevallig laatst nog een post geplaatst over een ergonomix full! 

Mijn operatie staat gepland op 31/03... ? en ik wil idd grote natuurlijke borsten die iets ronder zijn! zoals jou dus. daarom ook dat ik nog twijfel tussen de ergonomix demi of full want demi lijkt mij natuurlijker en full geeft toch meer dat rond effect. 

de motiva round spreken mij niet meteen aan omdat ik denk dat deze te rond gaan zijn en dus een te fake look geeft. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag MMelody,

Afgelopen maandag ben ik in JvG geopereerd door dokter van Selms, een lift zonder prothese. Ik kan je geen advies gegeven over implantaten maar ik kan je wel vertellen dat ik tot nu toe erg blij ben met deze dokter en het JvG team. 
Succes!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Bedankt! Bij jou zijn ze ook heel goed gelukt zeg. Fijn om ook zulke mooie resultaten te zien met wat minder cc. Kan niet wachten tot ik aan de beurt ben haha.

 

@Nog even wachten Ik had inderdaad al het een en ander gevonden. Ik vind alleen dat dr van der Pot vooral borstvergrotingen doet met redelijk veel cc. Maar gelukkig zitten er ook een aantal ander voorbeelden tussen.Vooral de mymotiva instagram pagina is heel behulpzaam voor mij. Succes met jouw operatie op 2 maart! ?

 

@dientje Ohhhh spannend! Jaa ik snap precies wat je bedoelt. Vind het alleen zo lastig om te bepalen omdat het voor iedereen weer anders is en iedereen een ander resultaat krijgt. Maar we zullen zien. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden bij jou. Hou me maar op de hoogte! Voor mij lijken de motiva ergonomix tot nu toe nog de beste keuze. Alleen nog even op m'n tweede consult de landingsbaan en de hangborsten bespreken, of eventueel telefonisch. Ik geloof dat er voor de operatie sowieso nog het een en ander besproken wordt. 

 

@-OO- Ohh wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt & succes met jouw herstel?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MMelody Sowieso zou ik een tweede consult aanvragen of evt. bij een andere arts langs gaan.

Misschien een idee om foto's te zoeken van wat je graag wilt? Ik heb er ook heel veel verzameld en kon deze uit eindelijk mijn pc laten zien en dat vond hij erg fijn (en denk zo ook wel meerdere artsen).

Want elke voorsituatie is vaak net even wat anders. En het is echt niet zo dat ronde implantaten meteen een hele neppe look geven. Ligt echt aan je borst zelf en hoeveel er in gaat en kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Parle zei:

@MMelody Sowieso zou ik een tweede consult aanvragen of evt. bij een andere arts langs gaan.

Misschien een idee om foto's te zoeken van wat je graag wilt? Ik heb er ook heel veel verzameld en kon deze uit eindelijk mijn pc laten zien en dat vond hij erg fijn (en denk zo ook wel meerdere artsen).

Want elke voorsituatie is vaak net even wat anders. En het is echt niet zo dat ronde implantaten meteen een hele neppe look geven. Ligt echt aan je borst zelf en hoeveel er in gaat en kan.

Idd ziet genoeg voorbeelden waar ronde implantaten een natuurlijker resultaat geven dan anatomische. Foto's meenemen van wat je mooi vind is een goed idee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Bedankt voor het doorsturen! Ik sla deze op en laat hem zien bij een evt tweede consult. Dit is namelijk precies wat ik zou willen ? Heb ook het idee dat ik ongeveer dezelfde soort borst heb (aan het begin dan ?), misschien dat die van mij net wat kleiner zijn. Hopelijk kan er met dit voorbeeld wat moois van gemaakt worden, op mijn simulatie vind ik ze namelijk toch echt een stuk verder uit elkaar staan. 

 

@Parle  @Ld1234 Jaa ik had inderdaad tijdens mijn eerste consult eigenlijk foto's willen laten zien, maar helaas ging op de heenweg mijn telefoon kapot ? Hierdoor was voor mij het consult best chaotisch, omdat ik ook geen foto's kon maken van de simulatie en ik ondertussen dus bezig was met mijn telefoon naar fabrieksinstellingen zetten in de hoop dat hij het toch weer ging doen haha. Gelukkig heeft de fotografe toen de simulatie door kunnen sturen. Ronde implantaten gaat ook zeker mijn voorkeur naar uit, maar doordat de ergonomix full ook de bovenpool mooi zou moeten vullen zal dit vast goed komen.

 

Heeft iemand misschien tips voor een tweede consult? Als het goed is wordt voor de operatie toch ook nog alles opgemeten etc (is bij mij tijdens het consult in ieder geval niet gebeurt)? Is er dan nog genoeg tijd om evt wat te bepreken, of raden jullie aan om toch een tweede consult te plannen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2020 om 23:24, Parle zei:

@MMelody dus je bent niet opgemeten bij je consult? Vind ik een beetje apart. Normaal wordt je volgens min altijd opgemeten om de juiste maat en projectie te bepalen voor je. 

Nee ik vond het ook al gek. Gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben.

 

Als het goed is wordt voor de operatie natuurlijk sowieso heel de boel opgemeten. Toch zou ik graag van te voren weten hoe of wat, zodat niet ineens het aantal cc, de projectie oid last minute nog veranderd zal worden. Ik weet liever van te voren waar ik aan toe ben.

 

Ik ben momenteel bezig met een afspraak plannen voor een tweede consult. Ik zal jullie op de hoogte houden! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 ik heb ook nooit gepast. Ze had alleen de borst breedte gemeten . Foto’s genomen van de voorsituatie . En de prothese lagen op de tafel, met een tabel.? en beetje voelen en dat was het!

En met de foto die ik bij me had adviseerde zij mij de maat. Ze vroeg niet om een pas afspraak . Ik dacht dat het zo hoorde . ?‍♀️

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 wel inderdaad De breedte opgemeten, geen passessie. 1 afspraak gehad en ter plaatste direct de operatie datum gelijk gepland. 

Ze adviseerde mij de maat op basis van de foto die ik had meegenomen. Dus ik dacht , als het ongeveer zo uit ziet dan zal het wel goed zijn? zo naïef Eigenlijk. 
Ik weet bijv niet wat Max bij mij in kan. Toen ik op het forum kwam zag ik dat iedereen een passessie kreeg .Misschien was dat wel de rede dat ik onzeker was van de maat. Maar al met al is het goed gekomen . Dik tevreden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Jeetje wat heb ik een spijt dat ik niet gelijk mijn operatie heb gepland begin februari 🙈 Ik ben gelukkig vandaag gebeld dat ik volgende week terecht kan voor mijn tweede consult bij Jan van Goyen. Ik ga gelijk even vragen of ze al operaties plannen. Hoop zo dat ik deze zomer terecht kan 🤞

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB EEN DATUM 🥳

 

Wat voelt het heerlijk om dat te kunnen zeggen. 20 juli staat mijn operatie gepland bij Jan van Goyen 😍

 

Ik ben hier gisteren voor de tweede keer op consult geweest bij dr van Selms. Ik kreeg er gelijk weer een goed gevoel bij en hij heeft me goed gerust kunnen stellen. Mijn borstbreedte is opgemeten en hij zegt dat de 335cc motiva ergonomix full hier mooi in passen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je verhaal gelezen, wat fijn dat je een datum hebt!! Een dag voordat ik mag haha.

Ik ben vorig jaar ook bij hem op consult geweest ! Bij mij werd er toen ook eigenlijk niks opgemeten, maar vond het een hele fijne arts.  Maar was best een heel eind rijden en hier in de buurt ook een hele fijne arts tegengekomen waar ik erg fijn gevoel bij heb. 

 

Aftellen duss! 🎉🎉

Hopelijk is het te doen straks in de zomer met de warmte haha. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

Jeeeee een datum!! 
weet je je borstbreedte nog?

Neee 🙈 hij meette het op en toen zei hij "nee dat gaat echt prima passen zo". En ik ben dan zo'n pussy die niet doorvraagt naar wat het dan is 🤦‍♀️ maargoed ik heb er vertrouwen in haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, quieroboobs zei:

Heb even je verhaal gelezen, wat fijn dat je een datum hebt!! Een dag voordat ik mag haha.

Ik ben vorig jaar ook bij hem op consult geweest ! Bij mij werd er toen ook eigenlijk niks opgemeten, maar vond het een hele fijne arts.  Maar was best een heel eind rijden en hier in de buurt ook een hele fijne arts tegengekomen waar ik erg fijn gevoel bij heb. 

 

Aftellen duss! 🎉🎉

Hopelijk is het te doen straks in de zomer met de warmte haha. 

 

 

Ohhh wat leuk, waar ga jij het laten doen? 😁 

 

Ik werd het eerste consult ook niet opgemeten hoor! Maar omdat ik hier zag dat dat wel regelmatig gedaan werd, wou ik toch terug om ook het een en ander te bespreken. Het is inderdaad een hele fijne arts, dus ik liep gelijk weer met een goed gevoel naar buiten 😇

 

Hopelijk voor ons valt het inderdaad een beetje mee qua warmte 😅 Ik studeer nog, waardoor ik helaas ook echt alleen maar in de zomer kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.