Ga naar inhoud

MMelody : 20 juli 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

@MMelody ik heb net bij hunkemoller deze gehaald

https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde-bh-zonder-beugel-rose-paars-168686.html?gclid=Cj0KCQjwhIP6BRCMARIsALu9Lfk6iYp-ZhdKvclUzFGxzixGjnA12csPFaMF9Z4CoxWzPPFtrcxs5a4aAphFEALw_wcB

 

Zit echt heerlijk en staat leuk ook 😍 bij livera hebben ze ook fijne bhs zonder beugels en bij hunkemöller ook nog wel meer!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MMelody heb even je verslag en reacties gelezen wat fijn dat het goed is gegaan en gefeliciteerd met je nieuwe boobs en wat is je litteken mooi zeg!

 

Het huilen uit de narcose of d day zou ik wss ook hebben haha ik huilde op de terug weg al na het consult 😊 eindelijk krijg ik boobies en een droom die toch uit gaat komen en toen huilde ik al een aantal keer dus ben benieuwd over 12 dagen 

 

Heb er veel zin in maar moet eerlijk bekennen nu ook wel schrik te krijgen hoor 😅

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Mmmmi zei:

@MMelody ik heb net bij hunkemoller deze gehaald

https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde-bh-zonder-beugel-rose-paars-168686.html?gclid=Cj0KCQjwhIP6BRCMARIsALu9Lfk6iYp-ZhdKvclUzFGxzixGjnA12csPFaMF9Z4CoxWzPPFtrcxs5a4aAphFEALw_wcB

 

Zit echt heerlijk en staat leuk ook 😍 bij livera hebben ze ook fijne bhs zonder beugels en bij hunkemöller ook nog wel meer!

Ohh die is ook leuk 🤩 Misschien toch ook maar eventjes 1 daarzo halen dan. 

 

2 uur geleden, Petra84 zei:

@MMelody heb even je verslag en reacties gelezen wat fijn dat het goed is gegaan en gefeliciteerd met je nieuwe boobs en wat is je litteken mooi zeg!

 

Het huilen uit de narcose of d day zou ik wss ook hebben haha ik huilde op de terug weg al na het consult 😊 eindelijk krijg ik boobies en een droom die toch uit gaat komen en toen huilde ik al een aantal keer dus ben benieuwd over 12 dagen 

 

Heb er veel zin in maar moet eerlijk bekennen nu ook wel schrik te krijgen hoor 😅

 

Dankjewel 😘 

 

Haha jaa ik was even erg emotioneel die dag. Maar wel op een positieve manier, ik was gewoon gelukkig en een beetje moe 😂 Ik heb ook nog een tijdje een opgeblazen buik gehad van de narcose, dat is ook op mijn foto's te zien haha. Het duurde best even voor dat weg was. 

 

Snap wel dat het spannend is voor je. Dat heeft iedereen hier op het forum denk ik wel 🙈 Maar de tijd gaat zooo snel, dus zo ook het herstel. Voor je het weet is het allemaal weer voorbij! Ik zou het ook zeker voor de operatie aangeven als je het heel spannend vind, dit heb ik ook gedaan en ze houden er echt rekening mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MMelody zei:

Ohh die is ook leuk 🤩 Misschien toch ook maar eventjes 1 daarzo halen dan. 

 

Dankjewel 😘 

 

Haha jaa ik was even erg emotioneel die dag. Maar wel op een positieve manier, ik was gewoon gelukkig en een beetje moe 😂 Ik heb ook nog een tijdje een opgeblazen buik gehad van de narcose, dat is ook op mijn foto's te zien haha. Het duurde best even voor dat weg was. 

 

Snap wel dat het spannend is voor je. Dat heeft iedereen hier op het forum denk ik wel 🙈 Maar de tijd gaat zooo snel, dus zo ook het herstel. Voor je het weet is het allemaal weer voorbij! Ik zou het ook zeker voor de operatie aangeven als je het heel spannend vind, dit heb ik ook gedaan en ze houden er echt rekening mee. 

ja indd van geluk dat had ik ook hoor eindelijk dacht ik en hoppa watervallen 🤣 ja ga het zeker aangeven hoor maar dat is bij mij goed merkbaar 😅 ik ben dan echt een totaal ander persoon 🤪

 

Tijd vliegt enorm dat klopt en ik kan ook niet wachten maar ben blij als klaar is toch ook weer 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 19-2-2020 om 18:36, Ld1234 zei:

@dientje ik beantwoord je vraag even hier. Demi was voor mij geen optie, dan zou ik op projectie achteruit gaan. Vandaar dat het full is geworden. Ik vind demi ook hele mooie resultaten geven!! Heb je al gekeken op de instagram van wouter van der pot? Daar zie je heel veel mooie resultaten...leuk om te kijken?

Zou ik ook mogen kijken in je album naar het resultaat? Twijfel ook over demi of full 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2020 om 09:50, MMelody zei:

Ik heb wat nieuwe foto's toegevoegd aan mijn album; po update, bh's passen en de littekens 🙃

 

De littekens zitten niet echt in mijn plooi, maar hier iets boven. 

Zou ik ook toegang mogen tot je foto’s?

denk zelf namelijk ook aan Ergonomix! Twijfel nog tussen demi of full 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.