Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

Hi dames ? 

 

Ik ben een redelijk “jong” lid, 24 zomers jong op dit moment en woon samen met mijn vriend en onze 2 honden. In het dagelijks leven zit ik 5 dagen op kantoor en studeer ik nog voor mijn master. 
 

In maart van 2019 heb ik een GBP gehad via de wellness kliniek en ben sinds oktober wel op mijn streefgewicht. Qua gewicht ben ik ook stabiel. Dus op naar stap 2: mijn borsten. 
Door het jojo’en van vroeger en afvallen nu zijn mijn borsten gaan hangen en slap geworden, de bovenkant is leeg... dit wil ik dmv een prothese en lift weer mooi maken. Mijn borsten waren altijd een 80E maar zijn nu denk een lege 75D. Ze ogen overigens niet zo groot.  
 

Ik ben me nog aan het oriënteren waar ik graag terecht wil. Afgelopen week ben ik bij Diana Gabriels geweest en daar raadde ze me sowieso de motiva aan, omdat de mentor eventueel plooien kan geven bij mensen die afgevallen zijn ivm dunne huid. Nu heb ik goede verhalen over dr. Nio gehoord, dus daar heb ik in maart een afspraak staan. En een vriendin van me is bij dr. Bodde geweest van Klaver klinieken, daar ga ik in januari heen. Zijn er mensen met ervaringen van deze artsen ook? Ik wil graag een zo min mogelijk zichtbaar litteken en een natuurlijke borst, vandaar dat mijn voorkeur de mentor prothese was. ? of mensen die foto’s willen delen? 

 

liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even boven in de zoekbalk beide artsen intypen. Dr. Nio komt vaak terug op het forum en eigenlijk altijd positief. Daar ben je vast in goede handen. Ga vooral op je gevoel af en kijk bij welke arts jij je het meest prettig voelt. 

 

Ikzelf heb de motiva Progressive Plus variant (lichte push up) en bij mij ogen ze al heel natuurlijk (ben 7 weken PO). Moet ook zeggen dat mijn littekens ontzettend klein zijn en netjes in de plooi zitten. Dat is volgens mij wel een voordeel van de motiva, relatief kleine littekens!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dank voor je reactie @Imker, ben een beetje  laat met reageren door alle feestdrukte... Inmiddels wel een stuk wijzer en is mijn openingspost niet meer zo van toepassing. 

 

Zal even uitleggen wat nu het idee is.. :-) 

Ik ben gisteren op intake geweest bij Klaverklinieken bij dr. Bodde, dit was zo'n fijn gesprek! Heel anders dan bij DG, wereld van verschil. Daarnaast raadde ze mij niet perse een lift aan zoals DG, omdat dit ook niet mijn originele vraag was. Mijn 1e vraag was voor een vergroting om weer een mooie gevulde borst te krijgen bovenin. Gezien mijn litteken van mijn GBP erg actief is geweest en daardoor goed zichtbaar is raadde ze me geen lift aan in eerste instantie, omdat de kans dat die littekens ook zichtbaar worden dan groter is. Dit is natuurlijk het laatste wat ik zou willen. Hierdoor ben ik een beetje van het idee van een borstlift afgestapt. 

 

Daarnaast was haar advies om de prothese voor de spier te plaatsen. Ik heb genoeg vel en voor een dual plane plaatsing zou wel een lift nodig zijn, omdat er anders wel kans was op die double bubble. Voor de spier dus.. heb een prothese gepast van 375cc en was gelijk heel mooi, dit was ook het minimale wat erin zou moeten. 

 

Zijn er mensen hier die ook een prothese voor de spier hebben gehad? Evt foto's? Op internet vind ik niet hele goede foto's van voor de spier of ze zijn totaal niet vergelijkbaar met mijn eigen borsten (omdat de mensen op de foto's dan van weinig naar boobies gaan, terwijl ik al wel boobies heb.) 

 

Afijn, maandag nog een afspraak bij Nio staan, die wilde ik eerst afzeggen omdat ik er zeker van was bij dr. Bodde te willen. Nu ga ik weer twijfelen. Wat een gedoe haha ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
28 minuten geleden, Lindan zei:

@ProjectX ik was benieuwd of jij al een keuze heb gemaakt? Ik lees dat jij Ook een lichte hang heb gekregen door afvallen. Ik had ongeveer hetzelfde , beetje hang plat aan bovenkant , maar dan door zwangerschappen. Ik ben benieuwd of jij voor de motiva gaat en bij welke arts?

liefs

 

Ik heb 2 maart nog een consult staan bij dr Bodde weer omdat ik nog paar vragen heb en twijfel over de maat. Waarschijnlijk ga ik voor plaatsing voor de spier en dan de mentor, ze raadde mij de motiva ook af. Twijfel nog om evt lift te doen en dan dual plane, dat kon ook. Operatiedatum staat gepland op 31 maart. 

 

Heb even in je album gekeken en denk dat mijn tepels wel iets lager hangen van de jouwe.. zal eens kijken of ik ook een (prive)album aan kan maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Ik had een 70D, ook leeg aan de bovenkant. Ik ben geopereerd door Dr Nio. Itt tot (de meeste) andere pc's die mij dual plane + lift met bv aanraadden, raadde hij mij voor de spier aan, zonder lift. Hij werkt met verschillende merken implantaten en adviseerde bij mij juist de Motiva en niet Mentor omdat Motiva het zachtst zijn en de minste kans op rimpelvorming hebben.

Ik ben heel blij met mn bv en ben blij dat ik mijn borsten niet heb laten liften. Want waarom laten liften als t niet nodig is?

Ben je nog bij Nio  op consult geweest?

En waarom raadt dr. Bodde Motiva af, als ik vragen mag? 

Of werkt zij alleen met Mentor? 

Pc's die maar met 1 bepaald merk werken raden vaak de andere merken af... 

Als je een album hebt aangemaakt, zou ik dan ook toegang mogen krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Ja ik had PMC nog wel gebeld maar Nio heeft pas plek in juli/augustus en dat is voor mij geen optie. Was ook erg tevreden over dr. Bodde dus ga gewoon op mijn gevoel af. Zij gaf ook aan dat voor de spier zonder lift mogelijk was, mede gelet op mijn litteken van mijn gbp dat erg actief is geweest. 

 

Bij Nio ben ik uiteindelijk niet meer geweest nee, was zo tevreden over dr. Bodde dat ik niet meer wilde switchen en twijfelen, je blijft bezig dan he pff.. Zoveel keuze/smaken. De reden dat ze Motiva afraadde was volgens mij omdat je daar de randen meer van zou gaan zien, ze werkt liever ook met Mentor. Een vriendin van mij is door haar geopereerd en heeft wel Motiva.. Maar goed ik ga dat dus nog eens navragen 2 maart. Vond de Mentor wel fijner aanvoelen. 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Je ziet ook een stukje litteken van mijn gbp, dan snap je wel dat ik dat niet wil op mijn borsten. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX 

als je geen lift nodig zou hebben zou ik het zeker niet doen . 
Ik heb het jaren geleden gedaan ( was nodig hoor) maar vond  het herstel heftig maar de littekens ook. ( littekens vervagen hoor na jaren ) maar toch ik was erg jong.
vergroting is enkel een litteken onder. 
En allerbelangrijkste , ik heb heel veel moeite gedaan om borstvoeding te geven. 
het is me wel gelukt maar niet zoals het hoort! 

 

Maar wat je ook gaat kiezen het gaat zeker mooier worden! Belangrijkste is dat je ook een goed gevoel bij heb bij de arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Lindan zei:

@ProjectX 

als je geen lift nodig zou hebben zou ik het zeker niet doen . 
Ik heb het jaren geleden gedaan ( was nodig hoor) maar vond  het herstel heftig maar de littekens ook. ( littekens vervagen hoor na jaren ) maar toch ik was erg jong.
vergroting is enkel een litteken onder. 
En allerbelangrijkste , ik heb heel veel moeite gedaan om borstvoeding te geven. 
het is me wel gelukt maar niet zoals het hoort! 

 

Maar wat je ook gaat kiezen het gaat zeker mooier worden! Belangrijkste is dat je ook een goed gevoel bij heb bij de arts. 

 

Ja dat is mijn gevoel ook over liften idd.. ik voeg je even toe aan mijn album, dan kan je zien hoe het nu is en of het vergelijkbaar was met jou. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja grappig; Nio zei juist dat je bij Motiva minder de randen gaat zien...

Ja, en dat is ook het vervelende; dr A zegt "X is beter dan Y"  en dr B zegt weer "Y is beter dan X"....

De een zegt wel liften, de ander weer niet.. De een dual plane, de ander voor de spier... 

Gek word je van die verschillende adviezen..

Ik denk dat t op voorhand heel moeilijk te bepalen is wat "Het Beste" is; en misschien is advies A wel anders maar net zo goed als advies B.

Het belangrijkste is dat JIJ er een goed gevoel bij hebt, en een goed gevoel bij de pc, en dan gewoon maar de knoop doorhakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX

heel eerlijk ...mijn Foto van mijn  voorsituatie is NA verkleining/ lift en na 2 zwangerschappen , vergeleken met jouw foto, lijkt het of ik meer hang heb dan jij?Alleen mijn tepelshof waren groter ofzo let op Mijn tepels zijn verplaats.
Na mijn idee hadden ze de tepel ook mogen verkleinen?   
Ik ben geen arts maar als er een manier is om te vergroten zonder lift , zou ik dat doen.  Ik had op mijn 20ste spijt vanwege de littekens . En toen ik heeeeeeeeeel veel moeite heb gedaan voor borstvoeding , had ik nog meer spijt . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er twee dingen door elkaar gehaald worden. Bij Motiva kan het idd zijn dat de randen ietsje zichtbaar worden. Het is een ander soort gel dan bij mentor, iets steviger maar wel soepel. Dus meer kans op randen. 
Mentor daarentegen kan meer kans op rimpelvorming geven omdat die gel juist iets losser/zachter is.....

Dus er is een verschil tussen het zien van de randen en het zien van rimpels....

 

Nu is het wel zo dat Nio altijd ietsje lager plaatst waardoor randen bij hem minder kans hebben om zichtbaar te worden, dus dan is Motiva geen probleem. 
 

Zo heb ik het tenminste door de jaren heen gelezen 


Ik ga even je titel aanpassen @ProjectX 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, best_boobie zei:

Ik denk dat er twee dingen door elkaar gehaald worden. Bij Motiva kan het idd zijn dat de randen ietsje zichtbaar worden. Het is een ander soort gel dan bij mentor, iets steviger maar wel soepel. Dus meer kans op randen. 
Mentor daarentegen kan meer kans op rimpelvorming geven omdat die gel juist iets losser/zachter is.....

Dus er is een verschil tussen het zien van de randen en het zien van rimpels....

 

Nu is het wel zo dat Nio altijd ietsje lager plaatst waardoor randen bij hem minder kans hebben om zichtbaar te worden, dus dan is Motiva geen probleem. 
 

Zo heb ik het tenminste door de jaren heen gelezen 


Ik ga even je titel aanpassen @ProjectX 

 

xx BB

 

Als je het zo uitlegt weet ik niet zo goed wat beter is.. Zie hier veel dames die de Motiva hebben en ziet er heel mooi uit.

Ga ik zeker meenemen op mijn 2e consult 2 maart, dankje BB! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid ben ook benieuwd naar je voorsituatie. Wat ik je persoonlijk wel zou willen aanraden is ook mee te nemen of je wanneer je uiteraard de wens hebt en het je gegund is, borstvoeding zou willen geven. Ik heb wel gezien dat dat mijn eerste bv niet ten goede heeft gedaan. Weet niet of mijn borsten mooier waren gebleven als ik gelijk al dual plane had gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik zal trouwens vanavond ook nog een zijfoto proberen te maken voor een beter beeld. 

 

Ik heb wel een kinderwens en het zou mooi zijn als ik dan wel borstvoeding zou kunnen geven. Wat ik zelf dacht dan kan ik ze daarna altijd laten liften en/of wisselen voor dual plane. Wil ook niet nu wachten met een bv omdat ik over 5 jaar wellicht kids wil.. voor hetzelfde geld lukt het niet en dan ben ik al die tijd ontevreden over mijn borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, ProjectX said:

@bent001 ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik zal trouwens vanavond ook nog een zijfoto proberen te maken voor een beter beeld. 

 

Ik heb wel een kinderwens en het zou mooi zijn als ik dan wel borstvoeding zou kunnen geven. Wat ik zelf dacht dan kan ik ze daarna altijd laten liften en/of wisselen voor dual plane. Wil ook niet nu wachten met een bv omdat ik over 5 jaar wellicht kids wil.. voor hetzelfde geld lukt het niet en dan ben ik al die tijd ontevreden over mijn borsten. 

Bij mij was het zo van: ik neem nu borsten of we krijgen een tweede. Mijn vriend was over de tweede optie niet te spreken, dus werd het maar een tweeling. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ProjectX zei:

@bent001 ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik zal trouwens vanavond ook nog een zijfoto proberen te maken voor een beter beeld. 

 

Ik heb wel een kinderwens en het zou mooi zijn als ik dan wel borstvoeding zou kunnen geven. Wat ik zelf dacht dan kan ik ze daarna altijd laten liften en/of wisselen voor dual plane. Wil ook niet nu wachten met een bv omdat ik over 5 jaar wellicht kids wil.. voor hetzelfde geld lukt het niet en dan ben ik al die tijd ontevreden over mijn borsten. 


heb gekeken hoor volgens mij is ook beide echt mogelijk ?

Snap je hoor zelf alleen het idee dat ze met dual plane wat minder gaan “hangen” maar dat is ook gewoon mijn ervaring hoor?

 

Maar ik heb toen ook doorgezet hoor, kliniek gaf toen aan wel aan dat ik beter kon wachten tot ik kinderen had gehad. Maar had toen geen goeie relatie en je bent maar een keer jong dus waarom wachten. Gewoon doen je weet niet wat het leven je nog gaat brengen 

1 uur terug, polemommy zei:

Bij mij was het zo van: ik neem nu borsten of we krijgen een tweede. Mijn vriend was over de tweede optie niet te spreken, dus werd het maar een tweeling. ?

Omg??? doe maar nieuwe tieten dan, die slapen tenminste door?????

Moet wel zeggen dat ik mijn definitieve keuze voor een wissel gelijk gemaakt heb met dat 2 kids prima is.. hier komt er geen derde meer dan dus nieuwe boobies gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, polemommy zei:

@bent001

Alhoewel er door die tweeling ook wat meiden wakker liggen. 

 

Jegens mijn verwachtingen in, gaat me het op de rug slapen toch wel redelijk goed af. Ik kan alsnog niet wachten tot ik eindelijk weer op mijn zij mag liggen. ?


hahaha @Nog even wachten kost zeker een stuk minder ? krengen zijn extreem duur... kinderen heb ik het over he?

 

Hahha gelukkig slaap ik wel maar ben het onwijs zat op mijn rug, begin nu naar 4 weken echt wakker te worden met rugpijn. Hopelijk mag ik na mijn volgende controle over 3 weken op mijn zij. Maar wel een voordeel, heb geen plooien meer in mijn gezicht als ik wakker werd en word? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.