Ga naar inhoud

mooc123 : 11 november 2019 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Lees al even mee op dit forum en wordt aanstaande maandag geopereerd! Al heel veel jaren een borstvergroting gewild en nu eindelijk gaat het gebeuren! 

Maar nu komt de twijfel over maat, soort prothese en plaatsing... Iemand hier die me misschien advies kan geven of weet hoe het ongeveer gaat uitvallen??

 

Ik heb momenteel een B80 cup die slap is geworden na 2 zwangerschappen, ben 1.59 en weeg 56 kilo dus normaal postuur.

 

Bij Bergman plaatsen ze mentor 275cc, medium profil onder de spier. Dit worden dan toch niet van die hele hoge borsten die heel ver uit elkaar komen te staan? 

Ben ineens zo onzeker na hier heel veel foto's te]hebben bekeken..... help!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet altijd kijken hoe jouw voorsituatie is. Meestal kun je er vanuitgaan dat je voorsituatie wordt uitvergroot. Dus jouw borsten blijven hetzelfde alleen groter en meer volume. 

 

Ik snap je twijfels hoor! Het is een hele stap natuurlijk.

 

vergeet ook niet dat veel foto’s van het begin stadium zijn en niet van na een jaar, die je hier ziet. Dan is het normaal dat ze hoog zitten, maar met medium profile zal dat wel meevallen. En je kan het anders nog altijd eens bespreken op consult met je chirurg. Die weet hier meer over te zeggen!

 

ik ben geen expert, dus kan je niet heel erg helpen, maar iedereen heeft gezonde twifels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, mooc123 zei:

Lees al even mee op dit forum en wordt aanstaande maandag geopereerd! Al heel veel jaren een borstvergroting gewild en nu eindelijk gaat het gebeuren! 

Maar nu komt de twijfel over maat, soort prothese en plaatsing... Iemand hier die me misschien advies kan geven of weet hoe het ongeveer gaat uitvallen??

 

Ik heb momenteel een B80 cup die slap is geworden na 2 zwangerschappen, ben 1.59 en weeg 56 kilo dus normaal postuur.

 

Bij Bergman plaatsen ze mentor 275cc, medium profil onder de spier. Dit worden dan toch niet van die hele hoge borsten die heel ver uit elkaar komen te staan? 

Ben ineens zo onzeker na hier heel veel foto's te]hebben bekeken..... help!

 


Normaal postuur, lege b en een wissel van voor de spier naar dual plane en een medium profile rond van 310 cc hier.

Mijn ervaring is dat de implantaten als ze eenmaal op hun plek ingedaald zijn geen “neppe” hoge look hebben. Het ziet er erg natuurlijk uit.

Schrik niet na de ingreep want in het begin zit het echt allemaal nog vrij hoog en het heeft zeker 3 maanden tot een half jaar nodig voordat alles een beetje op zijn plek zit en de natuurlijke look er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2019 om 10:55, mooc123 zei:

Lees al even mee op dit forum en wordt aanstaande maandag geopereerd! Al heel veel jaren een borstvergroting gewild en nu eindelijk gaat het gebeuren! 

Maar nu komt de twijfel over maat, soort prothese en plaatsing... Iemand hier die me misschien advies kan geven of weet hoe het ongeveer gaat uitvallen??

 

Ik heb momenteel een B80 cup die slap is geworden na 2 zwangerschappen, ben 1.59 en weeg 56 kilo dus normaal postuur.

 

Bij Bergman plaatsen ze mentor 275cc, medium profil onder de spier. Dit worden dan toch niet van die hele hoge borsten die heel ver uit elkaar komen te staan? 

Ben ineens zo onzeker na hier heel veel foto's te]hebben bekeken..... help!

 

Succes morgen.Ik snap je twijfel.

ik word woensdag geopereerd ook bij Bergman in Hilversum en twijfel ook tussen 250 of 275 high profile.Ik denk dat ik de pc maar laat bepalen wat het mooiste is.Ik wil het wel natuurlijk houden.Heb nu kleine 70b

ik droom er zelfs van.Heb er verschrikkelijk zin in operatie scheelt me niks maar ben zo zenuwachtig voor het resultaat.

waar word jij geopereerd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Nu een week na mijn operatie toch maar een klein verslag van mijn operatie maken. 

 

Wil al een jaar of 4 een borstvergroting omdat na 2 zwangerschappen het volume wel eruit is en een slappe 80B cup is overgebleven. Durfde alleen nooit daadwerkelijk de stap te zetten door alle horror verhalen die je in de media hoort.  Nadat een vriendin de stap had gezet heb ik uiteindelijk ook de stap gewaagd!

 

Op 11 november ben ik geopereerd om 09.00 uur in de ochtend, 275cc Medium profile achter de spier.

Operatie is prima gegaan, voelde me alleen wat slap en misselijk van de narcose, om 13.00 uur was ik weer thuis na een uurtje autorijden;) 

Ik heb alleen de eerste 3 dagen pijnstillers genomen en nu verder niets meer. Voel me verder prima zolang ik me rustig hou!

 

Wel vind ik het mentaal een grote verandering zeg, jeetje wat vind ik ze groot haha! Heb nu van BH een 85D aan en dat is heel erg wennen, ook al vind ik mijn borsten nu wel mooier worden. De eerste keer dat ik het zag moest ik wel slikken toen ik in de spiegel kek, wat groot! Zal proberen wat foto's in mijn album te zetten zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mooc123Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

In het begin is het altijd even vreemd om ineens grotere boobs te zien, maar het went enorm snel, over een tijdje weet je niet beter.

En er veranderd nog veel, er zit nu nog veel vocht , protheses zijn ook nog niet ingedaald,dus er valt nu nog heel weinig over te zeggen, maak iedere week foto's zo kun je zelf ook goed het verschil gaan zien.

 

Ik heb ook even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, alle verdere updates mag je nu ook hier in dit topic plaatsen.

 

Doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2019 om 18:13, Desert-Rose zei:

@mooc123Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

In het begin is het altijd even vreemd om ineens grotere boobs te zien, maar het went enorm snel, over een tijdje weet je niet beter.

En er veranderd nog veel, er zit nu nog veel vocht , protheses zijn ook nog niet ingedaald,dus er valt nu nog heel weinig over te zeggen, maak iedere week foto's zo kun je zelf ook goed het verschil gaan zien.

 

Ik heb ook even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, alle verdere updates mag je nu ook hier in dit topic plaatsen.

 

Doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel.

Dankjewel!

Ben inmiddels redelijk aan de grote borsten gewend haha:)

Nu heb ik sinds gisteren een klein beetje bloed uit een wondje bij de hechting, hechtpleisters zitten er nog op.... Ben nu 10 dagen PO dus lijkt me dat het nu wel dicht had moeten zitten toch? Hechtingen trekken ook een beetje, voelen niet lekker.....  Iemand die dit herkend? 

Zie heel veel foto's voorbij komen zonder hechtpleisters? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Koraal28 zei:

Trekkende hechtingen zijn herkenbaar ja maar is volgens mij normaal bij een genezende wond. En omdat je borsten veranderen van vorm. Hier nu 7 po. 

 

Goed om te lezen dat jij ook weinig pijn hebt gehad. Hier idem. Na alle verhalen was ik op het ergste voorbereid.

Verder valt het idd mee ja gelukkig. De arts heeft ook een moedervlek weggehaald die precies in de borstplooi zat en dat bloed nu een klein beetje... Wordt straks door Bergman terug gebeld gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een horror nacht achter de rug.... Wakker van de pijn in mijn rechterborst, voornamelijk aan de zijkant. Je denkt dat je na bijna 2 weken alleen maar minder pijn krijgt en nu ik kan niet eens mijn arm normaal bewegen... 

 

Heb vannacht de kliniek gebeld en die zagen niets verontrustend maar jeetje ik kan nu wel huilen zeg..... Je begint je allemaal ellende in je hoofd te halen nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Marlies84 zei:

Hmm wat ontzettend vervelend. Hoe is het nu? 

Gaat nog niet lekker, de pijn loopt door naar mijn arm en rug dus vermoed dat ik door een ondoordachte beweging gisteren iets getriggerd hebt...  zolang  de borst niet rood en opgezet is probeer ik me geen zorgen te maken! 

 

Veel in mijn bed dan is de pijn te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Marlies84 zei:

Oef. Nou hopen dat dat het is. Veel beterschap gewenst! Anders morgen weer bellen hoor. Van Bergman Hilversum weet ik dat ze zelfs in het weekend iemand sturen mocht er twijfel zijn.. 

Net gebeld en onderweg naar Utrecht nu gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2019 om 09:15, mooc123 zei:

Wat een horror nacht achter de rug.... Wakker van de pijn in mijn rechterborst, voornamelijk aan de zijkant. Je denkt dat je na bijna 2 weken alleen maar minder pijn krijgt en nu ik kan niet eens mijn arm normaal bewegen... 

 

Heb vannacht de kliniek gebeld en die zagen niets verontrustend maar jeetje ik kan nu wel huilen zeg..... Je begint je allemaal ellende in je hoofd te halen nu! 

Denk dat ik dezelfde pijn heb igehad in me linkerborst.Echt verschrikkelijk.Ik heb twee dagen me arm niet kunnen bewegenbij elke verkeerde beweging ging ik door de grond. nu gaat het steeds beter.Heb er nog weinig last van.lijkt wel zenuwpijn.Bij mij worden ze ook steeds mooier al vind ik ze nog steeds groot.gewoon proberen die kant te ontzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een hele lieve arts geweest net  in Utrecht. Het  ziet er niet verontrustend uit maar wel bloed geprikt en een antibiotica kuur mee. Hij vermoed een hematoom, ook wel blauwe plek... !  Gelukkig niet onder het  mes!  Deze week terug  voor een extra controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Redannie zei:

Denk dat ik dezelfde pijn heb igehad in me linkerborst.Echt verschrikkelijk.Ik heb twee dagen me arm niet kunnen bewegenbij elke verkeerde beweging ging ik door de grond. nu gaat het steeds beter.Heb er nog weinig last van.lijkt wel zenuwpijn.Bij mij worden ze ook steeds mooier al vind ik ze nog steeds groot.gewoon proberen die kant te ontzien.

Dat is wel iets dat je iets vergelijkbaars hebt gehad! Heb je je album nog aangevuld? Ik ben wel heel blij hoe ze er nu uit zien haha, alleen die pijn nu is bijna niet te doen;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, mooc123 zei:

Bij een hele lieve arts geweest net  in Utrecht. Het  ziet er niet verontrustend uit maar wel bloed geprikt en een antibiotica kuur mee. Hij vermoed een hematoom, ook wel blauwe plek... !  Gelukkig niet onder het  mes!  Deze week terug  voor een extra controle!

Ay nou doorbijten dus en afwachten of het geen ontsteking is. Ik duim voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.