Ga naar inhoud

mooc123 : 11 november 2019 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, mooc123 zei:

Dat is wel iets dat je iets vergelijkbaars hebt gehad! Heb je je album nog aangevuld? Ik ben wel heel blij hoe ze er nu uit zien haha, alleen die pijn nu is bijna niet te doen;) 

Rustig aan maar dan.Gelukkig dat het niet wat ernstigs was.Ik ben vanmiddag op stap geweest voor nieuwe bank en voel nu weer die pijn in me borst alleen niet zo erg als van de week.Ik denk echt dat het gewoon zenuwen/spieren zijn die moeten herstellen.Schiet ook door me tepel heen. Woensdag moet ik op controle en zal het dan eens benoemen wat dit nou is.

ik heb net weer fotos geüpload.

zag dat jij er ook eentje bij hebt gezet.Ziet er echt mooi uit.volgens mij hebben we ook beetje zelfde postuur.Ik heb alleen high profile dus iets mee bolling bovenop.

nou hoop dat de pijn echt minder word.Gewoon niks met recht proberen te doen en lekker rustig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Ik doe rustig aan! Arts belde vanmiddag nog terug dat er een lichte verhoging van ontstekingswaarden was maar gelukkig  minimaal. Dus antibiotica zijn we sowieso mee begonnen!  Aan 1 kant zijn de pleisters en hechtingen eruit gehaald en dat ziet er echt mooi uit;)

 

Morgen controle afspraak bij Bergman en dan worden de rest vd hechtingen verwijderd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie controle was goed, de chirurg die er was heeft ook mee gekeken maar zag alleen de zwelling aan de zijkant (bloeduitstorting, vocht). Litteken zag er ook ok uit gelukkig. Maar de pijn is niet minder en de antibiotica maakt me heel misselijk en moe dus dat helpt ook niet.... Morgen wordt ik weer gebeld om te vragen of de pijn minder is, zoniet dan woensdag of donderdag nog een keer kijken!   Fingers  crossed maar!

 

Hoe is het met jou? Al helemaal gewend en met de pijn??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2019 om 19:32, mooc123 zei:

@Redannie controle was goed, de chirurg die er was heeft ook mee gekeken maar zag alleen de zwelling aan de zijkant (bloeduitstorting, vocht). Litteken zag er ook ok uit gelukkig. Maar de pijn is niet minder en de antibiotica maakt me heel misselijk en moe dus dat helpt ook niet.... Morgen wordt ik weer gebeld om te vragen of de pijn minder is, zoniet dan woensdag of donderdag nog een keer kijken!   Fingers  crossed maar!

 

Hoe is het met jou? Al helemaal gewend en met de pijn??? 

Hier gaat alles zijn gangetje.Net op controle geweest en het zag er goed uit.Links was nog wat meer gezwollen en zat ook nog wat hoger,maar daar heb ik ook het meeste last van.Die pijn komt echt van de spieren en zenuwen zei de verpleegkundige.Ik mag zo langzamerhand mij dagelijkse dingen gaan uitbreiden en me lichaam geeft wel aan wat wel en niet kan.Vrijdag weer werken en ze zei dan zul je het savonds wel voelen,maar dat hoort er allemaal bij omdat je meer gaat doen.

 

hoe is het nu bij jou?is de pijn minder en de misselijkheid?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Redannie zei:

Hier gaat alles zijn gangetje.Net op controle geweest en het zag er goed uit.Links was nog wat meer gezwollen en zat ook nog wat hoger,maar daar heb ik ook het meeste last van.Die pijn komt echt van de spieren en zenuwen zei de verpleegkundige.Ik mag zo langzamerhand mij dagelijkse dingen gaan uitbreiden en me lichaam geeft wel aan wat wel en niet kan.Vrijdag weer werken en ze zei dan zul je het savonds wel voelen,maar dat hoort er allemaal bij omdat je meer gaat doen.

 

hoe is het nu bij jou?is de pijn minder en de misselijkheid?

xx

@Redannie helaas is het niet goed gelopen... Gisteren op het verpleegkundig spreekuur geweest en die vond het nog wel meevallen en het er netjes uitzien op wat zwelling na. Dr. Koopmans heeft ook meegekeken en die vond het niet verontrustend. 

 

S'avonds zag de borst nog steeds een beetje rood en verloor er wondvocht uit wat in een straaltje eruit liep. Na wat  bellen mocht ik me vandaag melden in Hilversum en moet helaas zo onder het  mes. Dr. Van Engeland gaat me zo operen,  ze hoopt dat ze kan spoelen en de prothese weer terug kan plaatsen !  Fingers crossed dat dit gaat lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, mooc123 zei:

@Redannie helaas is het niet goed gelopen... Gisteren op het verpleegkundig spreekuur geweest en die vond het nog wel meevallen en het er netjes uitzien op wat zwelling na. Dr. Koopmans heeft ook meegekeken en die vond het niet verontrustend. 

 

S'avonds zag de borst nog steeds een beetje rood en verloor er wondvocht uit wat in een straaltje eruit liep. Na wat  bellen mocht ik me vandaag melden in Hilversum en moet helaas zo onder het  mes. Dr. Van Engeland gaat me zo operen,  ze hoopt dat ze kan spoelen en de prothese weer terug kan plaatsen !  Fingers crossed dat dit gaat lukken!

Nreeeeee dat meen je niet!!!oh wat ontzettend rot voor je.Heel veel sterkte en ik hoop zo voor je dat het goedgaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Redannie zei:

Hier gaat alles zijn gangetje.Net op controle geweest en het zag er goed uit.Links was nog wat meer gezwollen en zat ook nog wat hoger,maar daar heb ik ook het meeste last van.Die pijn komt echt van de spieren en zenuwen zei de verpleegkundige.Ik mag zo langzamerhand mij dagelijkse dingen gaan uitbreiden en me lichaam geeft wel aan wat wel en niet kan.Vrijdag weer werken en ze zei dan zul je het savonds wel voelen,maar dat hoort er allemaal bij omdat je meer gaat doen.

 

hoe is het nu bij jou?is de pijn minder en de misselijkheid?

xx

@Redannie helaas is het niet goed gelopen... Gisteren op het verpleegkundig spreekuur geweest en die vond het nog wel meevallen en het er netjes uitzien op wat zwelling na. Dr. Koopmans heeft ook meegekeken en die vond het niet verontrustend. 

 

S'avonds zag de borst nog steeds een beetje rood en verloor er wondvocht uit wat in een straaltje eruit liep. Na wat  bellen mocht ik me vandaag melden in Hilversum en moet helaas zo onder het  mes. Dr. Van Engeland gaat me zo operen,  ze hoopt dat ze kan spoelen en de prothese weer terug kan plaatsen !  Fingers crossed dat dit gaat lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie is achter de rug, gisteren om 17.00 uur onder het mes het bleek heel erg nodig! Alles is gespoeld en schoongemaakt dus nu is het afwachten hoe het loopt. Mocht uiteindelijk ook een nachtje blijven. Heb een sterke antibiotica mee naar huis voor komende week.

 

Borst doet wel pijn maar dat is niet raar nadat ze hele boel overhoop hebben  gehaald.  Nu rustig aan en weer herstellen vanaf het begin;)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah toch wel fijn dat het ook nodig bleek, hoe bizar dat ook klinkt. De prothese is dus gebleven, maak ik hieruit op? Ook goed nieuws. Ben je links- of rechtshandig? Want je mag natuurlijk op een gegeven moment meer met je eerste borst en arm..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marlies84 zei:

Ah toch wel fijn dat het ook nodig bleek, hoe bizar dat ook klinkt. De prothese is dus gebleven, maak ik hieruit op? Ook goed nieuws. Ben je links- of rechtshandig? Want je mag natuurlijk op een gegeven moment meer met je eerste borst en arm..

De prothese is gelukkig gebleven, hopen dat het nu zo blijft! Ik ben rechtshandig dus voorlopig blijf ik hulpbehoevend haha;) dank voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zoals het is, @mooc123 Je hebt niks verkeerds gedaan. Voor één keertje voor jezelf gekozen en dan deze prijs betalen. Niet wat je verdient maar ook absoluut niet jouw schuld. Wat zijn een paar weken in een mensenleven. Het is nu rot maar ook hier geldt: het is een fase het is een fase etc. Dikke knuffel voor u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-11-2019 om 10:12, mooc123 zei:

Dat hoop ik ook maar ben zo bang dat het weer mis gaat... De pijn zit er nog maar moet proberen positief te blijven denken. Ik voel me ook zo schuldig tegenover man en kids nu ik weer weken niets kan, ik kan wel huilen....

Hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Redannie zei:

Hoe is het nu met je?

Durf het bijna niet te zeggen maar: goed! Ruim 2 weken verder en gaat iedere dag beter! Borsten zien er mooi uit en op 1 klein korstje na is alles al mooi genezen! Ik ben dr. Van Engeland zo dankbaar,)  Hoe is met jou ? Laatste foto zag er mooi uit!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Op 13-12-2019 om 13:35, mooc123 zei:

Durf het bijna niet te zeggen maar: goed! Ruim 2 weken verder en gaat iedere dag beter! Borsten zien er mooi uit en op 1 klein korstje na is alles al mooi genezen! Ik ben dr. Van Engeland zo dankbaar,)  Hoe is met jou ? Laatste foto zag er mooi uit!! 

Hoi hoi , 

 

Ik heb net te horen gekregen dat mijn prothese er uit moet Door een infectie . 
Ik wordt deze week geopereerd alleen wil mijn arts niet spoelen ze zegt dat de kans te groot is dat het mis gaat. 
Ik kwam op jou topic terecht en was benieuwd hoe het nu met jou gaat na het spoelen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Minci zei:

Hoi hoi , 

 

Ik heb net te horen gekregen dat mijn prothese er uit moet Door een infectie . 
Ik wordt deze week geopereerd alleen wil mijn arts niet spoelen ze zegt dat de kans te groot is dat het mis gaat. 
Ik kwam op jou topic terecht en was benieuwd hoe het nu met jou gaat na het spoelen ? 

Hi!!

 

Ik ben zo blij dat dr. Van Engeland heeft gespoeld en de prothese weer terug heeft geplaatst.  Ik ben nu 11 weken verder en het ziet er helemaal goed uit. Deze kant is wel gevoeliger maar geneest heel goed. De arts zei tegen mij dat er een kans is van 90 % dat het goed blijft gaan als er gespoeld wordt!! Bij mij hebben ze wel binnen 24 uur geopereerd gelukkig! 

 

Heel veel sterkte in ieder geval want ik weet hoe klote dit is, zeker als de prothese eruit moet!!  Bij welke kliniek wordt je geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 10-2-2020 om 15:29, mooc123 zei:

Hi!!

 

Ik ben zo blij dat dr. Van Engeland heeft gespoeld en de prothese weer terug heeft geplaatst.  Ik ben nu 11 weken verder en het ziet er helemaal goed uit. Deze kant is wel gevoeliger maar geneest heel goed. De arts zei tegen mij dat er een kans is van 90 % dat het goed blijft gaan als er gespoeld wordt!! Bij mij hebben ze wel binnen 24 uur geopereerd gelukkig! 

 

Heel veel sterkte in ieder geval want ik weet hoe klote dit is, zeker als de prothese eruit moet!!  Bij welke kliniek wordt je geopereerd? 


Wat ben ik blij dat ik dit topic zag! 
Alleen spoelen kan dus ook perfect, fingers crossed... 
Morgen mag (lees: moet) ik ook weer onder het mes en gaan ze rechts al zeker spoelen, sinds vandaag is links ook open gegaan en aan het druppelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.