Ga naar inhoud

Bemeltje : 30 september 2019 : Dr. Ortiz : Belgian breast clinic


Aanbevolen berichten

Op 23-10-2019 om 07:28, Maria87 zei:

@Bemeltje ik vind het er ook al erg mooi uitzien, moet je nagaan hoe mooi ze gaan worden! Hoe gaat verder je herstel? Al weer aan het werk? 

 

Groetjes 

Jaa i know, daar ga ik wel van uit. Ben al heel tevreden hoor.! Ik begrijp nu trouwens wel wat het kleine-borstensyndroom is ? ik mag ook echt niet klagen maar soms denk ik wel dat ze wel groter hadden mogen zijn haha..een troost is wel dat dit het grootste is wat er nu in kon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Imker zei:

@Bemeltje ziet er goed uit zeg!

Hoe gaat het nu met je?

 

Haha en ja, ik denk ook wel dat alles goed gaat komen, nu gewoon gezonde spanning en zenuwen. Zal ook wel vrij weinig slapen zondagnacht haha.

Gaat erg goed. Ben weer op mijn oude energieniveau en aan het werk. De huid rondom is nog erg gevoelig, de tepels en littekens schuren ook een beetje langs mijn kleding en aan het eind van de dag wordt ik er helemaal gek van. 

 

Haha ja achja, in de weken na de operatie kun je genoeg slapen! Ben benieuwd! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2019 om 18:00, Bemeltje zei:

Gaat erg goed. Ben weer op mijn oude energieniveau en aan het werk. De huid rondom is nog erg gevoelig, de tepels en littekens schuren ook een beetje langs mijn kleding en aan het eind van de dag wordt ik er helemaal gek van. 

 

Haha ja achja, in de weken na de operatie kun je genoeg slapen! Ben benieuwd! 

 

Wat goed om te horen dat je weer zo goed op je energieniveau bent! Hoor zoveel verschillende verhalen, maar nu meestal dat ze juist ontzettend moe zijn en niets kunnen :P.

 

En ik snap dat dat na een dag werk vervelend kan zijn, maar komt vast helemaal goed.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2019 om 16:35, Imker zei:

Wat goed om te horen dat je weer zo goed op je energieniveau bent! Hoor zoveel verschillende verhalen, maar nu meestal dat ze juist ontzettend moe zijn en niets kunnen :P.

 

En ik snap dat dat na een dag werk vervelend kan zijn, maar komt vast helemaal goed.

 

 

Jaa, na 2 weken ging het steeds beter! 

Morgen is het zover he?!!! Spannend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Bemeltje zei:

Jaa, na 2 weken ging het steeds beter! 

Morgen is het zover he?!!! Spannend ?

Gelukkig! mooi om te horen. Ook omdat ik na twee weken gewoon weer moet werken.

 

Yes! Ben toch wel een beetje zenuwachtig, maar ik hoop dat ik goed slaap!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Bemeltje zei:

Haha grappig dat je dat zegt.. ik voel me al lang po. Dus ik word me door jou weer even bewust  dat het helemaal niet lang is! Dankje ?


haha het is dubbel he? Ik ben 10 dagen eerder geopereerd en op sommige vlakken voel ik me al zo “ver”, maar op sommige denken ben je eigenlijk nog zo kort na je operatie..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen ben ik alweer 7 weken po! Eigenlijk kan ik alles weer, het voelt alleen soms raar bij mijn linker borstspier. Bijvoorbeeld als ik voorover hang met mijn armen naar beneden (ik doe yoga). Rechts voelt helemaal eigen, is ook al een stuk zachter. Ik heb toch het idee dat er bij de linkerborst te weinig vet is ingespoten aan de binnenkant, had graag wat meer ronding gezien. Maaaaar ik ben zeer zeer zeer tevreden en echt super blij ermee! Ben ook nog eens zo blij dát ik er blij mee ben. Totaal geen spijt van ofzo. Heb wel nog een mini korstje rechts bij een litteken, hopelijk valt dat snel eraf. Ik wil zo graag zwemmen en naar de sauna. 

 

Oja, bij de Hunkemöller heb ik 75E gemeten en soms 80D. Heftig hoor! Hahhaha maar o zo leuk om bh's te passen :D

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.