Ga naar inhoud

Bemeltje : 30 september 2019 : Dr. Ortiz : Belgian breast clinic


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Zooo, ladies.. het heeft even geduurd maar eindelijk heb ik de energie gevonden om mijn verslag te schrijven. 
Ik moest maandag om 7:45 in de kliniek zijn, om 8:00 werd ik opgehaald door een lieve verpleegster. Ik was super nerveus en had al zitten janken in de wachtkamer. Ze nam me mee naar een kamertje waar ik me mocht uitkleden, onderbroek en sokken mochten nog even aan blijven voor de foto. Er werden foto's gemaakt van mijn borsten en benen omdat ze voor de lipofilling vet weg gingen halen uit de binnenkant van mijn bovenbenen. De anesthesist kwam ook binnen en vroeg of ik gezond was. Ik vertelde van wel maar dat ik door mijn rug was gegaan en dat het daarom allemaal niet zo soepel uit zag. Hij zei dat dat wel eens oncomfortabel zou kunnen zijn op de harde operatietafel. Ik zei dat ik daar toch in slaap zou zijn (lekker bijdehand), aangezien dat het enige was dat ze konden uitbrengen toen ik zei dat het ik zo bang was haha. Het infuus werd geprikt, wat me overigens echt mee viel. Dr. Ortiz kwam binnen om alles af te tekenen en vroeg of ik nog vragen had. Ze was heel rustig en lachte lief maar leek niet te begrijpen waarom ik zo bang was. Ze vertrok naar de operatiekamer. Ik moest mijn onderbroek uit doen en in de zak van mijn badjas doen en de verpleegster nam me mee naar de operatiekamer. Huilend en met een arm om me heen van de verpleegster liepen we de OK in waar Dr. Ortiz, nog een vrouw en de anesthesist me stonden op te wachten, allemaal heel lief lachend. De badjas ging uit en naakt, huilend kroop ik de tafel op. Wat een gezicht moet dat zijn geweest! Ik kan me echt voorstellen hoe ze gelachen moeten hebben toen ik onder zeil was hahaha. Wat een dramaqueen was ik. Ik ging liggen en mijn armen werden vast gebonden en kreeg een warm dekentje over me heen. De verpleegster vroeg waar ik werkte. Ik gaf antwoord. Toen vroeg ze of ik ook in die plaats woonde. Ik zei Nee, ik woon in Heerlen. Toen voelde ik de vloeistof binnen komen en mijn nek, rug en benen werden helemaal warm. Ik riep: Ooh ik voel het al!!! Toen zei ze: Jaa, slaap lekker hoor! En toen hoorde ik haar nog zeggen: Nou, in Heerlen is helemaal niks te beleven hoor! Hahahaha. En opeens werd ik wakker gemaakt. Ik mocht opstaan van de operatietafel en gaan zitten in de rolstoel maar ik moest echt meteen plassen. Ze reden me naar de wc en ik plaste. Toen brachten ze me naar de uitslaapkamer (ik weet niet meer hoe ik er gekomen ben) en ik vroeg of alles goed gegaab was. Ook vroeg ik hoeveel cc erin gegaan was: 295cc. Ze lieten me alleen op de uitslaapkamer en dat vond ik echt helemaal niet leuk. Ik lag helemaal te trillen, echt super heftig. Ze zeiden dat het van de medicijnen was en dat het normaal was. Ik wilde het weg ademen maar dat lukte niet door het drukpak dat ik al aan had. Na ongeveer 30 min. werd het wel langzaam minder. Er kwam steeds wel iemand langs om te vragen of alles goed was en dan gingen ze weer verder. Ik vond het raar dat mijn moeder en mijn vriend niet kwamen. Ik hoorde op de radio dat het al 11:35 was en schrok. De verpleegster kwam op een gegeven moment 2 druivensuikertjes en een bekertje water geven en vertellen dat ik een half uur later naar huis mocht. Een kwartier later kwam ze al met mijn kleren aan en kleedde me aan. Toen bracht ze me naar beneden, moest ik weer plassen en leverde ze me af bij mijn moeder en vriend. Ze verbaasden zich over hoe fit ik erbij liep. De autorit ging prima, ik had ook weer commentaar op het rijgedrag van mijn vriend. Nu al 5 dagen thuis. De eerste 3 dagen waren het ergste qua pijn. Gisteren werd ik wakker met een pijnlijk been. Meteen de kliniek gebeld en van Dr. Verdonck moest ik meteen de huisarts bellen. Ik mocht meteen komen om bloed te laten prikken. Later op de middag belden ze en zeiden dat mijn bloedwaarden niet goed waren, ik moest terug komen voor een trombosespuit. Het zweet brak me uit. Ook kreeg ik een doorverwijzing voor de internist. Vanmorgen om half 10 lag ik dan op de dagverpleging van het ziekenhuis, tussen 3 oude mannen. Alweer bloedprikken en een uur later werd ik opgehaald om een echo van mijn benen te maken. De mevrouw die die echo ging naken moest me eerst uit mijn drukpak halen en erna weer erin hijsen. Gelukkig kon ze geen trombose ontdekken. Ik mocht weer terug naar mijn kamer. Een tijdje later kwam de dokter met me praten. Hij stelde wat vragen en onderzocht mijn been. De uitslagen van nieren, witte bloedcellen en ijzer waren goed, alleen toch nog een hogere ontstekingswaarde. Na een operatie kan dat wel voorkomen dus mocht ik naar huis. Nu ben ik weer thuis en wat meer gerustgesteld. Met mijn borsten gaat alles goed volgens mij. Ik heb stiekem al gespiekt. Wat zijn ze groot en rond!! Ze zitten ook nog hoog. Ik denk dat ik erg blij ga zijn als ze helemaal op hun plek zitten, nog even geduld. Kan niet wachten!! Het drukpak zit van onder mijn bh tot onder de knieën en is echt ellende. Het zit zo straks. Ik vraag me af of en wanneer ik eindelijk mag douchen want het begint langzaam te jeuken allemaal. Weet iemand hoe het zit met de wondjes van de liposuctie? Mogen die na 5 dagen nog steeds niet nat worden? 

Voor zover mijn update! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je het gehad hebt! Wat een spanning allemaal en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Spannend hoe het allemaal gaat worden! Ik weet niets over liposuctie, maar misschien gewoon even de kliniek vragen? 

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maria87 zei:

Wat fijn dat je het gehad hebt! Wat een spanning allemaal en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Spannend hoe het allemaal gaat worden! Ik weet niets over liposuctie, maar misschien gewoon even de kliniek vragen? 

Fijn herstel gewenst!

Dankjewel Maria! Heb de kliniek gemaild inderdaad. Tot die tijd hou ik me maar even met babydoekjes aan de gang.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb jou vanaf het begin gevolgd, maar moest jouw topic weer even vanaf het begin doorlezen. 

Wat een bizar ‘proces’ was het en zo fijn dat het allemaal achter de rug is! Je hebt het gedaan? en je hebt borsten??.

 

Ik herken zo enorm de angsten voor de operatie. Ik voel het nog helemaal als ik jouw verhaal lees. Echter ik had op de dag zelf mezelf in een rustige modus gezet. Als ik er aan denk vind ik het weer zo bizar.

 

Neem de tijd om te herstellen! Proberen te ontspannen en veel film kijken, lezen etc.

Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Nog even wachten zei:

Wat heftig Bemeltje allemaal. En ook dat je zo angstig bent geweest voot de operatie en je zo alleen hebt gevoelt na de vakantie. Wel fijn dat ontstekingswaarden niet abnormaal zijn en je weer gerustgesteld naar huis kon gaan. Hopelijk vanaf nu alleen maar postief nieuws en een goed herstel. 

Buh ja, sommige dingen waren niet leuk. Maargoed, ik kan nu langzaam gaan focussen op de nieuwe beebies hihi ? dankjewel voor je lieve bericht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, nkm zei:

Hoi,

Ik heb jou vanaf het begin gevolgd, maar moest jouw topic weer even vanaf het begin doorlezen. 

Wat een bizar ‘proces’ was het en zo fijn dat het allemaal achter de rug is! Je hebt het gedaan? en je hebt borsten??.

 

Ik herken zo enorm de angsten voor de operatie. Ik voel het nog helemaal als ik jouw verhaal lees. Echter ik had op de dag zelf mezelf in een rustige modus gezet. Als ik er aan denk vind ik het weer zo bizar.

 

Neem de tijd om te herstellen! Proberen te ontspannen en veel film kijken, lezen etc.

Liefs 

 

Ooh super lief ☺️ dankjewel. Het was inderdaad iets anders dan ik me voorstelde haha. Zo chill als het lukt om in die zen modus te komen! Was bij mij dus mislukt ? En ik heb borstennnnn... Nu nog geduld ? ik ga morgen jouw verhaal nog eens lezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, vithoufiore zei:

Hoe voel je je vandaag @Bemeltje?

Vandaag voelde ik me redelijk. De pijn viel mee, al pak ik nog steeds smorgens en voor het slapen gaan Tramadol en tussendoor ibuprofen. Ik kan echt nog niet zonder. Misschien dat ik binnenkort de ochtend Tramadol eens weg laat. Ben er een beetje bang voor. Vind het namelijk best heftig hoe moe en suf ik ervan wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bemeltje zei:

Vandaag voelde ik me redelijk. De pijn viel mee, al pak ik nog steeds smorgens en voor het slapen gaan Tramadol en tussendoor ibuprofen. Ik kan echt nog niet zonder. Misschien dat ik binnenkort de ochtend Tramadol eens weg laat. Ben er een beetje bang voor. Vind het namelijk best heftig hoe moe en suf ik ervan wordt. 

 

Ja heftig spul is het he? Ik heb het alleen de eerste dag sochtends genomen en voor de rest de eerste drie nachten, werd er inderdaad ook meeega suf van. Fijn dat de pijn nog oke is, kun je een beetje slapen e.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, vithoufiore zei:

 

Ja heftig spul is het he? Ik heb het alleen de eerste dag sochtends genomen en voor de rest de eerste drie nachten, werd er inderdaad ook meeega suf van. Fijn dat de pijn nog oke is, kun je een beetje slapen e.d.?

Ja, slapen lukt best goed. Meestal wordt ik wakker tussen 3 en 4 en dan pak ik nog een ibuprofen. Gelukkig! Maar waarschijnlijk komt dat ook door de Tramadol ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik echt nog even wil.melden is de service ben de Belgian Beauty Clinic. Ik vind ze erg attent en ze zijn dag en nacht bereikbaar. Gisteren kreeg ik zelfs een berichtje van Dr. Verdonck (die mij niet eens geopereerd heeft, maar hem had ik aan de telefoon toen ik iets wilde vragen) hoe het met me ging. 

Heel attent. Mag wel gezegd worden vind ik!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2019 om 21:46, Havermout zei:

He Bemeltje! Hoe heb je het proces met lipofilling ervaren? ben je er nog blij mee? Ik ben super benieuwd naar hoe je qua oude maat en nieuwe maat uit bent gepakt, aangezien ik even zwaar en lang ben en naar ong dezelfde cc zit te kijken Lekker bijkomen voorlopig!

Hee! Ja ik weet eigenlijk niet beter. Natuurlijk is het veel chiller zonder de lipo want ik ben zo onbeweeglijk als de pest. Ik heb lipo gehad aan de binnenkant van de bovenbenen en heb dus een drukpak aan van onder de bh tot onder de knieën. Ellende is het. Maar qua borsten denk ik dat het mooi gaat worden. Nu bijna 3 weken po maar ze moeten echt nog zakken. Ik toch nog wel de oude vorm van mijn borsten, alleen dan groter. Maar ze heeft echt wel op de benodigde plekken iets bijgespoten. Ik zal je even toevoegen aan mijn album! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2019 om 10:18, vithoufiore zei:

Keek net even weer in je album, en wat ziet het er mooi uit man! Hoe ziet het er nu op je bovenbenen uit? Kun je daar veel zien?

Super lief, dankje! Bovenbenen zien er goed uit. Voelen alleen nog een beetje hard. Denk dat dat littekenweefsel van binnen is. Blauwe plekken zijn bijna allemaal weg. Of bedoel je het resultaat?

 

5 uur geleden, Imker zei:

Zou ik ook toegang mogen tot je album bemeltje? 

Ik ben volgende week bij Dr Verdonck aan de beurt! Pff begin het nu toch wel echt rete spannend te vinden. 

Ik heb je toegevoegd. Het is ook superrrr spannend maar komt allemaal goed. Als je vragen hebt, let me know! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2019 om 13:11, Maria87 zei:

Hé Bemeltje ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat, mag ik in je album meekijken? Groetjes

Yesz heb je toegevoegd.

 

23 uur geleden, nkm zei:

Wauw, ik vind ze echt prachtig?! Echt een mooie vorm, nu al! 

Toch wel heftig die lipofilling, maar met zo’n resultaat, daar doe je het voor.

groetjes

 

Ohh dankje. Misschien wel een vertekend beeld, als je ze van de zijkant ziet denk je wtfffff hahha echt nog hoog en bol en strak hoor... #geengeduld maar super lief van je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.