Ga naar inhoud

Cato2 : 24 april 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allen!

 

Lang verhaal! Scroll naar beneden als je het korte verhaal wilt!

 

Hier is dan ook mijn eerste post. Ik ben 24 jaar en heb nooit veel gehad, in een enkele bh een B cuppie, maar de meeste een A. Ben 170cm en weeg momenteel 60kg.

 

Ben altijd heel dun geweest, tot ergernis toe. Want ik kon gewoon niet aankomen(vrat echt alles), maar kreeg wel opmerkingen naar mijn hoofd dat ik zo dun was en of ik ziek was. 

Op 12jarige leeftijd was er een klein beetje borstgroei en toen stopte het al snel en er is nooit meer iets bijgekomen. Dus dat hielp mn slanke figuur ook niet. Nu ben ik voor het eerst in mn leven echt goed aangekomen! Maar helaas zitten mijn 12jarige boobies er nog steeds. Vorig jaar in de zomer werd ik helemaal down als ik een bikini aanmoest en iedereen om mij heen wél een mooie voorgevel had.

 

Ik wist altijd wel dat ik een bv wilde, maar dacht dat kan ik nu toch nog niet doen. Nu heb ik sinds een paar maanden me er helemaal in verdiept en ik ben er klaar voor!

 

Korte verhaal

 

Ik had een consult ingepland bij kliniek Veldhoven op 12 april, omdat er online zoveel goede reviews over staan. Daarna ben ik op dit forum gekomen en lees ik heeel weinig over Veldhoven! En datgene wat ik gelezen heb is: ze doen bijna altijd voor de spier(waardoor je niet zo groot kan) en ik wil heel graag dual plane!

Nu ging ik toch weer twijfelen en heb ik gekeken naar klinieken die het meest op dit forum stonden. Mijn oog viel direct op kliniek Heyendael. 

 

Vooral omdat ik een paar voor een na foto's opgeslagen had om mee te nemen en die waren allemaal van dr Straten! Dus Heyendael!

 

Dus nu heb ik ook contact met hen opgenomen om een consult in te plannen.

 

Ik ga gewoon naar beiden, dan kan ik altijd nog bepalen wat in wil!

 

Vraagjes

Nu hoopte ik voor de zomervakantie geopereerd te worden, maar helaas zit ik vast aan schoolvakanties, dus ik baal wel dat ik het niet veel eerder ingepland had. Wat is jullie ervaring met in de zomer geopereerd worden?

 

Ook vraag ik me af, als je zo'n borstband krijgt, hoe lang die om moet blijven? Ik wilde namelijk het liefst anatomisch gevormde implantaten. 

 

Bedankt voor het lezen en ik hou jullie op de hoogte!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je traject. :71:

Over een BV kan ik niet veel zeggen want ik had een BVK, maar ivm herstellen tijdens de zomer heb ik wel al dingen gelezen dat de warmte een uitdaging kan zijn voor de wondheling.

En bij een BV, als je een borstband om moet dat je die in de herfst/winter beter kan verbergen onder je winteroutfit. Herfst/winter nodigt ook meer uit om gezellig op de bank te hangen tijdens je herstel. Waar je in de zomer graag wil flaneren met je nieuwe boobies.

Maar ik begrijp je ongeduld wel :1bouncingboobs: ... maar pas want het codewoord van dit forum is GEDULD. Daar kom je nog wel achter. :44:

Veel leesplezier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Succes met je traject. :71:

Over een BV kan ik niet veel zeggen want ik had een BVK, maar ivm herstellen tijdens de zomer heb ik wel al dingen gelezen dat de warmte een uitdaging kan zijn voor de wondheling.

En bij een BV, als je een borstband om moet dat je die in de herfst/winter beter kan verbergen onder je winteroutfit. Herfst/winter nodigt ook meer uit om gezellig op de bank te hangen tijdens je herstel. Waar je in de zomer graag wil flaneren met je nieuwe boobies.

Maar ik begrijp je ongeduld wel :1bouncingboobs: ... maar pas want het codewoord van dit forum is GEDULD. Daar kom je nog wel achter. :44:

Veel leesplezier.

 

Heb je ook gelijk in! Ik wacht mijn gesprek af en dan gaan we het zien! :)

 

Als ik iets in mijn leven niet heb.. dan is het wel geduld... en tieten!

 

Maar ik ga mijn best doen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Cato2 zei:

Heb je ook gelijk in! Ik wacht mijn gesprek af en dan gaan we het zien! :)

 

Als ik iets in mijn leven niet heb.. dan is het wel geduld... en tieten!

 

Maar ik ga mijn best doen! 

:45: ... en tieten!

Bij mij net andersom. Ik HAD tieten maar ik had er ook last van.

En ik ben nu blijer met mijn tietjes. :1boobs:

 

Doe jij je best maar voor wat jij graag wil. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oh! Mevrouw ongeduld heeft weer eens ontzettend geluk! Een dag later en ik ben op consult geweest en heb een operatiedatum.. vóór de zomer! ?

 

24 april ben ik al aan de beurt! 345 of 390cc anatomische high profile implantaten, dual plane geplaatst, door dr. Straten!

 

En nu 23 dagen wel echt geduld hebben! Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cato2

 

Hoi hoi, dat is idd lekker snel.

Ik heb gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2019 om 16:58, Cato2 zei:

Oh oh! Mevrouw ongeduld heeft weer eens ontzettend geluk! Een dag later en ik ben op consult geweest en heb een operatiedatum.. vóór de zomer! ?

 

24 april ben ik al aan de beurt! 345 of 390cc anatomische high profile implantaten, dual plane geplaatst, door dr. Straten!

 

En nu 23 dagen wel echt geduld hebben! Spannend!

Wat leuk!! Ik ben precies een week geleden door hem geopereerd met dezelfde maat, ook high profile dual plane alleen dan rond. Om welke reden bij jou anatomisch? Omdat ik vrijwel niks had en wel graag boezem wilde zei hij tegen mij dat rond achter de spier dan mooier resultaat gaf. Ben erg benieuwd hoe bij jou het advies tot stamd kwam. Veel succes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Keltim zei:

Wat leuk!! Ik ben precies een week geleden door hem geopereerd met dezelfde maat, ook high profile dual plane alleen dan rond. Om welke reden bij jou anatomisch? Omdat ik vrijwel niks had en wel graag boezem wilde zei hij tegen mij dat rond achter de spier dan mooier resultaat gaf. Ben erg benieuwd hoe bij jou het advies tot stamd kwam. Veel succes ?

Leuk! Hoe gaat het met je herstel?

Ik had eigenlijk al voor dat ik er kwam voorkeur voor anatomisch, omdat ik veel foto's vergeleken heb en dat mij mooier leek(bij mijn lichaam).

 

Ik heb zelf bovenin niks en onderin een klein beetje, dus anatomisch is een beetje "mijn vorm", maar dan groter.. denk ik? Dus ik dacht dit past bij mijn lichaam, omdat er dan qua vorm niet veel verandert, alleen qua grootte.

 

Maar de foto's die ik gezien heb van dr. Straten zijn eigenlijk allemaal heel mooi, onafhankelijk van de vorm!

 

Ben wel benieuwd hoe bij jou de operatie is gegaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Cato2 zei:

Leuk! Hoe gaat het met je herstel?

Ik had eigenlijk al voor dat ik er kwam voorkeur voor anatomisch, omdat ik veel foto's vergeleken heb en dat mij mooier leek(bij mijn lichaam).

 

Ik heb zelf bovenin niks en onderin een klein beetje, dus anatomisch is een beetje "mijn vorm", maar dan groter.. denk ik? Dus ik dacht dit past bij mijn lichaam, omdat er dan qua vorm niet veel verandert, alleen qua grootte.

 

Maar de foto's die ik gezien heb van dr. Straten zijn eigenlijk allemaal heel mooi, onafhankelijk van de vorm!

 

Ben wel benieuwd hoe bij jou de operatie is gegaan! 

Gaat goed! Net terug van de eerste controle en alles zag er goed uit zeiden ze.

 

Operatie is heel fijn gegaan, fijn team en verliep snel allemaal. De dagen erna vond ik wel erg heftig. Veel pijn en misselijk vooral. Maar nu al stukken beter, minder pijn. Ben wel nog steeds afhankelijk met douche en opstaan ed, maar red mezelf wel al stukke beter! 

 

Resultaten van dr straten zijn indd prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Keltim zei:

Gaat goed! Net terug van de eerste controle en alles zag er goed uit zeiden ze.

 

Operatie is heel fijn gegaan, fijn team en verliep snel allemaal. De dagen erna vond ik wel erg heftig. Veel pijn en misselijk vooral. Maar nu al stukken beter, minder pijn. Ben wel nog steeds afhankelijk met douche en opstaan ed, maar red mezelf wel al stukke beter! 

 

Resultaten van dr straten zijn indd prachtig!

Fijn dat alles er goed uit ziet! 

 

Ik ben ook aardig bang voor de narcose en bet herstel. Ben nog nooit onder narcose geweest, lees van veel mensen dat ze er flink misselijk van zijn geweest!

 

En het herstel.. mijn vriend is de eerste 4 dagen vrij, maar ik heb het idee dat ik het flink onderschat. Lees van sommigen dat ze al hulp nodig hadden met wc bezoekjes. Dus ben benieuwd of ik met 4 dagen al zelf overeind kan komen. 

 

Ook een vraag of jij de beha bij de kliniek gekocht hebt. Ik lees dat die behoorlijk vervelend zit, maar zou zelf niet weten wat ik moet kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cato2,

 

Ik heb gewoon de bh van de kliniek genomen (Ik ben ook bij Heyendael geweest) en die zit best prima. Ik heb na de operatie een Carefix ava besteld. Het was fijn om af te wisselen want dan heb je verschillende drukpunten.

 

Die band moet je trouwens zes weken. 

 

Wat fijn dat je al zo snel kon! Succes met aftellen, een goed herstel en prachtige borsten gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2019 om 22:09, Adnil zei:

Hoi @Cato2,

 

Ik heb gewoon de bh van de kliniek genomen (Ik ben ook bij Heyendael geweest) en die zit best prima. Ik heb na de operatie een Carefix ava besteld. Het was fijn om af te wisselen want dan heb je verschillende drukpunten.

 

Die band moet je trouwens zes weken. 

 

Wat fijn dat je al zo snel kon! Succes met aftellen, een goed herstel en prachtige borsten gewenst.

Ik keek ook naar de carefix ava, maar ik zou niet weten wat voor maat ik zou moeten nemen! Dus ik koop er denk ik gewoon 1 bij Heyendael en dan kan ik er nog 1 bestellen.

 

Verder zit ik ook een beetje te inventariseren.. 

Tot nu toe is mijn lijst:

- paracetamol

- nekkussen

- littekencreme

- icepacks

- arnica(weet niet of dat mag)?

- kleding die van voren sluit

- makkelijke broek

- extra vitaminen?

 

Ik lees van een hoop mensen dat ze bepaalde vitaminen innemen om het herstel te bevorderen, maar ik weet niet zo goed wat ik specifiek zou moeten nemen. 

 

Ook lees ik(vooral op een Amerikaans forum) van vrouwen die vantevoren al hun borsten elke dag even insmeren om striae te voorkomen. Geen idee wat te smeren en of dit ook nut heeft.

 

Heeft iemand verder nog tips van wat ik in huis moet halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Littekencreme mag je  pas gaan smeren als de korstjes weg zijn dus dat heeft geen haast. Ik kan icepacks idd aanraden. Fijn tegen de zwelling.  Brandnetel thee helpt bij vochtafdrijving. Dikke kans dat je de eerste paar weken flink vocht vasthoudt.  

 

Verder slikte ik vitamine C (3wk van te voren gestart en op gebouwd tot 4 p er r dag) en Magnesium met zink op natuurlijke basis (zonder synthetische hulpstoffen)

 

Arnica kan je in druppelvorm nemen.  Schijnt tegen blauwe plekken een bocht te helpen. 

 

Ik heb die carfeix ava idd ook pas na de operatie besteld ivm de maat. 

 

Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2019 om 18:35, Adnil zei:

Littekencreme mag je  pas gaan smeren als de korstjes weg zijn dus dat heeft geen haast. Ik kan icepacks idd aanraden. Fijn tegen de zwelling.  Brandnetel thee helpt bij vochtafdrijving. Dikke kans dat je de eerste paar weken flink vocht vasthoudt.  

 

Verder slikte ik vitamine C (3wk van te voren gestart en op gebouwd tot 4 p er r dag) en Magnesium met zink op natuurlijke basis (zonder synthetische hulpstoffen)

 

Arnica kan je in druppelvorm nemen.  Schijnt tegen blauwe plekken een bocht te helpen. 

 

Ik heb die carfeix ava idd ook pas na de operatie besteld ivm de maat. 

 

Succes!

Dankje voor je reactie! Even een boel vitaminen inslaan dus! Nog 15 dagen.. aaah!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje met mezelf aan t praten inmiddels, maar dan ben ik t maar kwijt!

 

Ben inmiddels geopereerd en ik zie niet hoe ik 6 weken lang dit marteltuig om moet.. wat een hel! Lijkt alsof de meeste pijn van die borstband komt momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een week verder en kan dus zeggen dat het beter wordt! Die eerste dagen zijn echt niet leuk. Vocht wat overal zijn weg zoekt en de druk door de band en kleding... je moet echt even doorbijten. Over een week voel je je stukken beter. Ik heb ook zo’n strakke band om mijn buik ivm lipo.. en die duwde in mijn wondje bij mijn borsten. Ik wist niet hoe ik liggen moest. 

Ik ben er nog steeds niet na een week, maar ik heb net (voor de 3e keer pas ?) gedoucht.. de aantekeningen van de groene permanent marker zijn nog steeds te zien!

echt, verstand op nul en overgeven. Ik denk nu: al een week om! Maar ook: nog vijf te gaan.. heel dubbel.

 

wie mooi wil zijn.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Cato2 zei:

Beetje met mezelf aan t praten inmiddels, maar dan ben ik t maar kwijt!

 

Ben inmiddels geopereerd en ik zie niet hoe ik 6 weken lang dit marteltuig om moet.. wat een hel! Lijkt alsof de meeste pijn van die borstband komt momenteel.

Erg vervelend dat je veel pijn hebt en dat je het gevoel hebt dat het door de borstband komt. Ben zelf nog niet geopereerd, maar de meeste zeggen dat het na een paar dagen al wel beter wordt. Hopelijk kun je daar een beetje je moed uit halen. Wil je heel veel succes wensen met het herstel ?

 

Heb je al wel kunnen kijken? En hoe is de operatie verder verlopen?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Goudlokje82 zei:

Ik ben een week verder en kan dus zeggen dat het beter wordt! Die eerste dagen zijn echt niet leuk. Vocht wat overal zijn weg zoekt en de druk door de band en kleding... je moet echt even doorbijten. Over een week voel je je stukken beter. Ik heb ook zo’n strakke band om mijn buik ivm lipo.. en die duwde in mijn wondje bij mijn borsten. Ik wist niet hoe ik liggen moest. 

Ik ben er nog steeds niet na een week, maar ik heb net (voor de 3e keer pas ?) gedoucht.. de aantekeningen van de groene permanent marker zijn nog steeds te zien!

echt, verstand op nul en overgeven. Ik denk nu: al een week om! Maar ook: nog vijf te gaan.. heel dubbel.

 

wie mooi wil zijn.... 

Au ook lekker pijnlijk zo'n band! Het zal ook wel idd.. nu zijn de pijnlijkste dagen voor mij. Heb al met een hete kruik tussen mn schouderbladen gezeten, want ik ben helemaal stijf ?. Ik probeer zo erg mn armen te relaxen maar het wil maar niet! 

Maar ja ik onthou maar waar ik het voor doe! En het is goed om te horen dat het inderdaad beter wordt! Jij ook nog veel sterkte! Hoe lang moet jij je band omhouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, daphnedaphne zei:

Erg vervelend dat je veel pijn hebt en dat je het gevoel hebt dat het door de borstband komt. Ben zelf nog niet geopereerd, maar de meeste zeggen dat het na een paar dagen al wel beter wordt. Hopelijk kun je daar een beetje je moed uit halen. Wil je heel veel succes wensen met het herstel ?

 

Heb je al wel kunnen kijken? En hoe is de operatie verder verlopen?

 

Liefs

Daar hoop ik inderdaad op, zit nu natuurlijk op de rotste dagen! Dankjewel ?.

Ik mocht na de operatie kijken, maar ik was zo duf van de narcose dat ik compleet vergeten ben hoe het eruit zag. 

Dus gisteren mezelf even uitgepakt(wat een opluchting) en tja ik kan niet anders zeggen dan.. hopelijk zakken ze snel ?.

 

Ze zijn super gezwollen, heb een soort uniboob. Ze zijn ernstig vierkant.. maarja dit wist ik allemaal vantevoren, dat is echt een kwestie van geduld. Heb ook echt torpedo nipples ? alsof ik het constant mega koud heb, ze steken overal doorheen. Dus afwachten hoe ze gaan zakken! Ik ben in ieder geval blij dat ik het gedaan heb!

Gister vroeg ik wat water aan mn vent, die  houdt een flesje voor en stoot zo tegen mn tiet aan! "Wow oh ja er zit nu wat" ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Cato2 zei:

Au ook lekker pijnlijk zo'n band! Het zal ook wel idd.. nu zijn de pijnlijkste dagen voor mij. Heb al met een hete kruik tussen mn schouderbladen gezeten, want ik ben helemaal stijf ?. Ik probeer zo erg mn armen te relaxen maar het wil maar niet! 

Maar ja ik onthou maar waar ik het voor doe! En het is goed om te horen dat het inderdaad beter wordt! Jij ook nog veel sterkte! Hoe lang moet jij je band omhouden?

 

Oh ja, die stijfheid.. Dat heb ik als ik wakker wordt nog steeds. Dan beweeg ik arm voor arm, til ik mijn hoofd op en beweeg het. Ik lig 's nachts nog steeds op een stapel kussens. Ik had/heb vooral erg last aan mijn linker schouderblad met uitstralingen naar mijn linker arm. De eerste dagen kon ik daar echt niet van slapen zo vervelend. Pijnstillers hielpen daar niet bij. Gelukkig is het bijna weg nu. Ik slaap nu wel weer door, of 1x even wakker. Als ik dan wakker wordt kan ik het beste eerst rechtop gaan zitten en alles even laten zakken..
Ik geloof dat ik alle banden 6 weken om moet. Ik zal dat morgen nog eens vragen bij de eerste check. Mijn huid moet natuurlijk weer aan het onderliggende weefsel gaan hechten. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Cato2 zei:

Beetje met mezelf aan t praten inmiddels, maar dan ben ik t maar kwijt!

 

Ben inmiddels geopereerd en ik zie niet hoe ik 6 weken lang dit marteltuig om moet.. wat een hel! Lijkt alsof de meeste pijn van die borstband komt momenteel.

Het word echt beter de eerste dagen is het zoiezo even zoeken en wennen.

Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat het fijner is dat je de martelband nu al krijgt,ik kreeg hem pas na 10 dagen toen begon voor mij de pijn weer opnieuw.

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2019 om 11:32, Goudlokje82 zei:

 

Oh ja, die stijfheid.. Dat heb ik als ik wakker wordt nog steeds. Dan beweeg ik arm voor arm, til ik mijn hoofd op en beweeg het. Ik lig 's nachts nog steeds op een stapel kussens. Ik had/heb vooral erg last aan mijn linker schouderblad met uitstralingen naar mijn linker arm. De eerste dagen kon ik daar echt niet van slapen zo vervelend. Pijnstillers hielpen daar niet bij. Gelukkig is het bijna weg nu. Ik slaap nu wel weer door, of 1x even wakker. Als ik dan wakker wordt kan ik het beste eerst rechtop gaan zitten en alles even laten zakken..
Ik geloof dat ik alle banden 6 weken om moet. Ik zal dat morgen nog eens vragen bij de eerste check. Mijn huid moet natuurlijk weer aan het onderliggende weefsel gaan hechten. 
 

Ik heb dat met mijn rechterarm, wat een hel! En sinds vannacht ook stekende pijnen in mn rechter borst.. ik denk elke keer: pijn is normaal, maar hoeveel pijn is teveel? Ik werd rond 4 uur wakker en ik denk dat de pijnstillers aardig uitgewerkt waren, de tranen schoten in mn ogen.. hopelijk gaat het snel minder worden. 

 

Ze zeiden ook dat ik vandaag de celebrex kon gaan afbouwen, maar ik durf niet zonder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Sylver zei:

Hi @Cato2!

 

Je was gister aan de beurt! En en? Alles goed gegaan? Blij? ?

Hey! Ja blij en niet blij ?. Er zitten zowaar boobies nu! Maar de pijn mag heel snel minder gaan worden! 

 

Ik heb elke dag de beha even uit gedaan om wat pijn te verlichten en om te kijken en elke keer als ik dat doe krijg ik een vlaag van misselijkheid! Dat mag ook wel ophouden, want ik wil van mn boobies kunnen gaan genieten! 

Ik ga binnenkort eens even mn verslagje uitschrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.