Ga naar inhoud

Cato2 : 24 april 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

22 uur geleden, Gigi21 zei:

Het word echt beter de eerste dagen is het zoiezo even zoeken en wennen.

Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat het fijner is dat je de martelband nu al krijgt,ik kreeg hem pas na 10 dagen toen begon voor mij de pijn weer opnieuw.

Succes met je herstel

Dat lijkt me ook heel rot zeg! Kon je er snel aan wennen? En hoe zit het onder outfits? Ik moet binnenkort toch echt weer een keer het huis uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Cato2 zei:

Dat lijkt me ook heel rot zeg! Kon je er snel aan wennen? En hoe zit het onder outfits? Ik moet binnenkort toch echt weer een keer het huis uit 

Ik was er wel redelijk snel aangewend,maar het blijft een ongemakkelijk ding.Onder kleding zag je hem bij mij nooit zitten, ik ben toen wel in Februari geopereerd, dus kon er evt nog dik vest over doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2019 om 16:58, Cato2 zei:

Oh oh! Mevrouw ongeduld heeft weer eens ontzettend geluk! Een dag later en ik ben op consult geweest en heb een operatiedatum.. vóór de zomer! ?

 

24 april ben ik al aan de beurt! 345 of 390cc anatomische high profile implantaten, dual plane geplaatst, door dr. Straten!

 

En nu 23 dagen wel echt geduld hebben! Spannend!

En ?? Inmiddels achter de rug ?? 

Heel benieuwd..  Ik ben 15 mei bij hem aan de beurt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eindelijk mijn verslag!

24 april was het zo ver. Ik was gebeld of ik eerder kon komen. 8.45 ipv 12.15, daar was ik heel blij mee, want ik zag er tegenop zo lang niet te kunnen eten. 

 

5u 's ochtends mn bedje uit. Laatste goede douche gepakt, spulletjes gepakt, katjes goed geknuffeld en om 6.45 gaan rijden. Om 8.15 kwamen we aan en ben ik in de wachtruimte gaan zitten. Toen aardig lang gewacht en ik werd zo nerveus dat het op mn darmen ging werken ? lekker. Toen rond 10uur mocht ik naar binnen. Kleren uit, piercings uit. Alleen mn eigen onderbroek nog aan. Operatiepakje aan en een laatste kus aan mn vent gegeven. 

 

Toen moest ik alleen verder. Ik mocht gaan liggen, kreeg wat uitleg van René, hele aardige man. Ik voelde me erg op mijn gemak en had er zowaar zin in! Infuus in mn hand gekregen, nog een paar testjes gehad en ik was zo gezond als een vis. Toen kwam de anesthesist even langs, maar ik wist eigenlijk alles al wat ik moest weten. Dr straten kwam binnen met de vraag: 345 of 390cc? Ik riep blij 390, deze keuze had ik allang gemaakt. Hij ging tekenen en ik mocht weer liggen. 

 

Ik werd doorgereden naar de operatie kamer. Mocht doorschuiven naar de verwarmde operatietafel. Ik voelde me nog steeds goed! De anesthesist liet de narcosespuit zien. Hij zei: net een pina colada! En hij ging in het infuus. Dr Straten vroeg aan mij nog eens mijn naam geboortedatum. Daarna vroeg hij en waarvoor kom je? Ik riep blij: boobies.. en dat was mijn laatste woord ?

 

5minuten later (2-3 uur in realiteit) werd ik wakker. Ik voelde niks en dacht dat het nog moest gebeuren en begon plots te huilen. Toen kreeg ik een spiegel voor.. oja er was zeker wel wat gedaan. Kreeg een lekker ijsje en voelde me enorm suf. Toen werd ik doorgereden naar de uitslaapkamer. Er was al iemand voor mij die lekker wakker was. Ik kreeg de beha aan en mijn kleren en ik was allang weer vergeten wat ik nou in de spiegel had gezien.

 

Mijn vriend mocht heel snel erbij komen. Ik at een broodje kaas en mocht een rondje lopen en naar de wc. Dr straten kwam langs en ik mocht alweer weg. Ik ging overeind zitten en toen werd ik opeens super duizelig. Meteen weer gaan liggen. Kreeg van de medewerkster een dextro en een glas cola. De dextro deed me zeer goed. Ik kreeg er nog 1 en een broodje jam erbij. Rustig aan ging ik weer overeind. En toen voelde ik me goed genoeg om naar huis te gaan. 

 

We gingen volgens mij rond 2uur weg. De rit is ongeveer 1.5 uur, maar er was uiteraard een ongeluk gebeurd en de hele baan was afgesloten. Toen moesten we tussendoor rijden door een boerendorp. Door de drukte moesten we telkens uitwijken van de weg het grind in. Dat voel je wel aan je boobs. Ik werd weer flauw en nam snel een dextro in en at wat koekjes. Daarna een half uurtje half out in de auto gelegen en daarna voelde ik me goed! Ik moest om 4uur medicijnen innemen, maar die moesten we nog ophalen.

We kwamen precies om 4 uur aan bij mijn eigen apotheek. Met een uur wachtrij voor ons! Kon de dag nog meer tegen zitten? Dus wij door naar een andere apotheek en daar de celebrex gehaald. Thuis even een mini rondje gelopen, de poezen geaaid en gaan rusten.

 

De volgende dag heel voorzichtig de beha uitgedaan en de boobs bekeken. Zoals te verwachten waren ze vierkant en hoog en ik werd meteen misselijk toen ik ze zag. Weer een dextro ingenomen.. weer ingepakt en het erbij gelaten. 

 

De afgelopen dagen heb ik veel gerust en alleen maar series gekeken. De 3e nacht werd ik zwetend wakker.. steken door mijn rechterborst. Help! Riep ik ? ik moest plassen! Ik met alle pijn van dien uit bed getakeld wezen plassen.. de rest van de nacht half slapend en flink zwetend met nog 3 wc bezoeken doorgebracht. De hele dag had ik zodra ik iets met mijn rechterarm deed enorme steken in mijn borst. Alsof mijn tepel eraf gescheurd werd, zo voelde het. De nacht erna weer slecht geslapen en op koningsdag uit angst dr Straten gebeld, omdat ik dacht dat het fout ging. Hij verzekerde mij dat het erbij hoorde en alleen als ik koorts of een grootteverschil had er iets aan de hand was. Temperatuur was (ondanks al het zweten) super netjes, dus ik was gelijk gerustgesteld. Ook zei hij dat een ontsteking nooit zo vroeg voorkomt. Daarna wat meer rust gehad, maar wel pijn blijven houden aan die rechter borst. Toen durfde ik eindelijk pas te douchen. Ik voelde me smerig. Die band zat al dagen in mn zwetende oksels.. heel voorzichtig gedoucht, maar ik durfde mijn haar nog niet te wassen. Toen eindelijk de eerste nacht goed geslapen! Maar 1x wakker geworden om te plassen en paracetamol in te nemen.

 

Ik zit nog steeds aan de max pijnstillers, de steken zijn nog steeds even heftig. De borstband is een rotding en de beha zit ook niet super. Hopelijk ga ik me na het weekend een stuk beter voelen, want dit gevoel ben ik wel zat. Ook ben ik bang om terug aan de slag te gaan. Ik kan niet eens normaal douchen.. 

 

Ik hou geduld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2019 om 12:23, Cato2 zei:

Hey! Ja blij en niet blij ?. Er zitten zowaar boobies nu! Maar de pijn mag heel snel minder gaan worden! 

 

Ik heb elke dag de beha even uit gedaan om wat pijn te verlichten en om te kijken en elke keer als ik dat doe krijg ik een vlaag van misselijkheid! Dat mag ook wel ophouden, want ik wil van mn boobies kunnen gaan genieten! 

Ik ga binnenkort eens even mn verslagje uitschrijven!

Niet fijn! Maar de eerste week is toch het zwaarst? Hopelijk gaat het nu beter en kan je steeds meer genieten van je borsten. Goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2019 om 10:46, Sylver zei:

Niet fijn! Maar de eerste week is toch het zwaarst? Hopelijk gaat het nu beter en kan je steeds meer genieten van je borsten. Goed herstel!

Ja de eerste week was zeker het zwaarst!

Als ik lees van sommigen die na een week al werken enzo snap ik het niet. Heb ik dan zo veel meer pijn of stel ik me aan? 

Ik heb gisteren en eergisteren een rondje gelopen en op een gegeven moment moet ik stoppen, dan krijg ik een beetje steken onder mijn borsten. Dan ga ik sneller ademhalen en dat lukt niet zo goed met die druk erop.. waardoor ik in paniek schiet en nog sneller ga ademhalen ?

Ik voel me wel veel beter dan bijvoorbeeld dag 3. Maar nog totaal niet ready voor het dagelijks leven.. en daar moet ik maandag toch echt weer aan gaan geloven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Cato2,

 

oh ik herken dit zo!!

ben morgen 2 weken PO en kan best weer wat dingen doen maar ben ook nog wel snel moe en met name door die druk op de borst.

moet wel zeggen dat het iedere dag beter wordt maar heb nog veel vocht bij mij en jij wellicht ook.

Iedereen herstelt op zijn eigen manier en heeft ook zijn eigen pijngrens, maar goed ook dat er allemaal niet hetzelfde zijn ?

hoe gaat het herstel verder? Wat heb jij geplaatst gekregen.

ikzelf een bv met 375cc voor de spier. Moet zeggen dat ze groter uitgevallen zijn (pas 2 weken dus kan nog veranderen) dan ik had verwacht ??

 

liefs Suzanne12

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Suzanne12 zei:

Beste Cato2,

 

oh ik herken dit zo!!

ben morgen 2 weken PO en kan best weer wat dingen doen maar ben ook nog wel snel moe en met name door die druk op de borst.

moet wel zeggen dat het iedere dag beter wordt maar heb nog veel vocht bij mij en jij wellicht ook.

Iedereen herstelt op zijn eigen manier en heeft ook zijn eigen pijngrens, maar goed ook dat er allemaal niet hetzelfde zijn ?

hoe gaat het herstel verder? Wat heb jij geplaatst gekregen.

ikzelf een bv met 375cc voor de spier. Moet zeggen dat ze groter uitgevallen zijn (pas 2 weken dus kan nog veranderen) dan ik had verwacht ??

 

liefs Suzanne12

Daar heb je ook gelijk in! Ik moet mezelf ook niet met anderen vergelijken! Het is alleen soms vervelend te lezend dat anderen na dag 3 pijnvrij zijn en ik zit er nog steeds mee.

Vandaag heb ik weer een nieuwe pijn gekregen aan de zijkant van mijn borst, zo stekend, dus nu toch maar weer paracetamol ingenomen. Morgen heb ik controle, dus ben benieuwd wat ze zeggen! Ik voel me zo'n zeikerd met al mn kwaaltjes!

Ik heb 390cc dual plane geplaatst. In mijn ogen zijn ze ook aardig groot, maar dat komt ook omdat ik niks gewend was denk ik ?

Hoe gaat het herstel bij jou voor de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zijn de pleisters eraf gegaan. Wondjes zagen er goed uit, zei ze! Wel was ik nog flink opgezwollen!

De band werd strakker getrokken en poe.. ik had het weer zwaar. 

Ik ben toch weer even terug aan de paracetamol.. daarmee is het te doen. 

Hopelijk gaat het nu snel liggen en kan ik weer een beetje normaal leven.

 

Ik heb een privé album gemaakt met een paar foto's, mocht iemand interesse hebben :).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi @Cato2

Waarom heb jij een borstband nodig?

Mijn pc doet daar niet aan. Ook weer zo gek dat de ene PC het wel gebruikt en de ander niet.

 

Mag ik meekijken in je album? Xx


Ik heb ook een borstband. Zelfde chirurg als @Cato2, operatie precies 1 week eerder. Die band is om de implantaat op de juiste plek te houden en te laten zakken op de juiste plek. Ik heb dual- plane geplaatste implantaten en moet die band dus 6 weken 24/7 om.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Cato2 zei:

Gisteren zijn de pleisters eraf gegaan. Wondjes zagen er goed uit, zei ze! Wel was ik nog flink opgezwollen!

De band werd strakker getrokken en poe.. ik had het weer zwaar. 

Ik ben toch weer even terug aan de paracetamol.. daarmee is het te doen. 

Hopelijk gaat het nu snel liggen en kan ik weer een beetje normaal leven.

 

Ik heb een privé album gemaakt met een paar foto's, mocht iemand interesse hebben :).

 

 

Fijn dat de wondjes er goed uitzagen! De zwelling kan nog wel een tijdje aanhouden, bij mij werd dat na 4 week PO iets minder, met 8 week PO was de zwelling zo goed als helemaal verdwenen. De borstband (martelband) heb ik zelf maar 2,5 week hoeven dragen (vrij strak) en was dolgelukkig toen ik die niet meer hoefde te dragen. Vooral veel drinken en proberen in beweging te blijven, zoals elke dag een wandelingetje maken kan al veel voor de zwelling doen. Hoop dat de zwelling en de pijn gauw zullen afnemen en dat jij je dan weer wat meer "mens" mag voelen.  

 

En natuurlijk zou ik graag een kijkje nemen in jouw album. Als je het leuk vind kan ik jou ook aan mijn album toevoegen, ben nu 9,3 week PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi @Cato2

Waarom heb jij een borstband nodig?

Mijn pc doet daar niet aan. Ook weer zo gek dat de ene PC het wel gebruikt en de ander niet.

 

Mag ik meekijken in je album? Xx

 

5 uur geleden, Goudlokje82 zei:


Ik heb ook een borstband. Zelfde chirurg als @Cato2, operatie precies 1 week eerder. Die band is om de implantaat op de juiste plek te houden en te laten zakken op de juiste plek. Ik heb dual- plane geplaatste implantaten en moet die band dus 6 weken 24/7 om.. 

Wat @Goudlokje82 inderdaad zegt. 

Wat ik voel bij die band is dat ze wat meer samengeperst worden en naar beneden geduwd. Ook heb ik anatomische implantaten en is het volgens mij de bedoeling dat ze goed op zijn plek blijven zitten, zodat ze niet gaan draaien. Maar bij Straten moet je met ronde ook na een week zo'n band om.

En ik heb je toegevoegd @Mrs Doubt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Mrs Doubt zei:

Hoi @Cato2

Waarom heb jij een borstband nodig?

Mijn pc doet daar niet aan. Ook weer zo gek dat de ene PC het wel gebruikt en de ander niet.

 

Mag ik meekijken in je album? Xx

Hier een foto van wat ik bedoel.

Doordat de band zo strak zit en op mijn rug lager zit duwt hij de implantaten naar beneden.

Doordat de band zo strak is aangetrokken voelt het ook alsof de borsten tegen elkaar geduwd worden. In de foto zie je ook een beetje cleavage die ik zonder die band niet heb.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mtvo zei:

 

Fijn dat de wondjes er goed uitzagen! De zwelling kan nog wel een tijdje aanhouden, bij mij werd dat na 4 week PO iets minder, met 8 week PO was de zwelling zo goed als helemaal verdwenen. De borstband (martelband) heb ik zelf maar 2,5 week hoeven dragen (vrij strak) en was dolgelukkig toen ik die niet meer hoefde te dragen. Vooral veel drinken en proberen in beweging te blijven, zoals elke dag een wandelingetje maken kan al veel voor de zwelling doen. Hoop dat de zwelling en de pijn gauw zullen afnemen en dat jij je dan weer wat meer "mens" mag voelen.  

 

En natuurlijk zou ik graag een kijkje nemen in jouw album. Als je het leuk vind kan ik jou ook aan mijn album toevoegen, ben nu 9,3 week PO.

Ik drink inderdaad veel en probeer steeds te lopen en elke dag even buiten een klein stukje, maar het gaat aardig moeizaam, hopelijk is het snel weg!

En ik ben erg jaloers! Ik wil die band zo graag af! Ik snap het nut wel maar hij zit zo strak en snijdt ondanks alle gaasjes enorm in mn oksel/arm! Rot ding ?

 

Ik heb je toegevoegd! Zou ook graag bij jou willen kijken :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Cato2 zei:

Ik drink inderdaad veel en probeer steeds te lopen en elke dag even buiten een klein stukje, maar het gaat aardig moeizaam, hopelijk is het snel weg!

En ik ben erg jaloers! Ik wil die band zo graag af! Ik snap het nut wel maar hij zit zo strak en snijdt ondanks alle gaasjes enorm in mn oksel/arm! Rot ding ?

 

Ik heb je toegevoegd! Zou ook graag bij jou willen kijken

Liefs

 

Ik begrijp dat je het een rotding vind, vond ik ook, heb hem v.a. de operatiedag tot 2,5 wk daarna moeten dragen en daarna niet meer, was ik zoooooo blij om, dus ik snap je helemaal, maar hij heeft wel gedaan wat ie moest doen ;). Wat miss wel helpt is om een shirtje onder de band te dragen, dan "snijdt" het minder, heb ik iig ook gedaan.

 

Elke dag zal het steeds een beetje beter gaan, rustig je tijd nemen en niets forceren, hetzelfde geldt voor werken e.d. 

Ik ga je toevoegen (heb 2 albums) voor nu rustig aan en een goede nacht gewenst!

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2019 om 21:55, Mtvo zei:

 

Ik begrijp dat je het een rotding vind, vond ik ook, heb hem v.a. de operatiedag tot 2,5 wk daarna moeten dragen en daarna niet meer, was ik zoooooo blij om, dus ik snap je helemaal, maar hij heeft wel gedaan wat ie moest doen . Wat miss wel helpt is om een shirtje onder de band te dragen, dan "snijdt" het minder, heb ik iig ook gedaan.

 

Elke dag zal het steeds een beetje beter gaan, rustig je tijd nemen en niets forceren, hetzelfde geldt voor werken e.d. 

Ik ga je toevoegen (heb 2 albums) voor nu rustig aan en een goede nacht gewenst!

 

Liefs

Dat is wel goed om te horen, dat die zijn werk verricht! Ik heb na veel moeite een shirtje gevonden waar de band bijna niet zichtbaar is. Het is nog een lastige taak; kleding die makkelijk aan gaat en de band verbergt.

 

Ik ga zo eens kijken! Dankjewel :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2019 om 18:37, Ringaroundtherosie zei:

Hee cato,

 

Ik ben ook bij straten op consult geweest en hij adviseerde me hetzelfde als wat jij nu hebt! 

 

Zou ik ook in je album mogen kijken?

Hoi hoi, ik ga je toevoegen! 

Krijg je ook anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Cato2 zei:

Dat is wel goed om te horen, dat die zijn werk verricht! Ik heb na veel moeite een shirtje gevonden waar de band bijna niet zichtbaar is. Het is nog een lastige taak; kleding die makkelijk aan gaat en de band verbergt.

 

Ik ga zo eens kijken! Dankjewel

 

Heel herkenbaar, dat vond ik toen ook erg lastig! Een sjaaltje kan de band ook een beetje camoufleren, dat deed het iig bij mij :) 

 

En graag gedaan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo @ringaroundtherosie 

Ik sport ook veel, wat is jouw uiteindelijke keuze geworden? Bij mij moet het dual-plane geplaatst worden omdat ik weinig weefsel heb. Ik ben wel bang dat dit super zeer gaat doen omdat ik getraind ben en mijn borstspier misschien strak is en er hierdoor meer druk op komt. Heb jij enig idee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-5-2019 om 11:33, Cato2 zei:

Ja de eerste week was zeker het zwaarst!

Als ik lees van sommigen die na een week al werken enzo snap ik het niet. Heb ik dan zo veel meer pijn of stel ik me aan? 

Ik heb gisteren en eergisteren een rondje gelopen en op een gegeven moment moet ik stoppen, dan krijg ik een beetje steken onder mijn borsten. Dan ga ik sneller ademhalen en dat lukt niet zo goed met die druk erop.. waardoor ik in paniek schiet en nog sneller ga ademhalen ?

Ik voel me wel veel beter dan bijvoorbeeld dag 3. Maar nog totaal niet ready voor het dagelijks leven.. en daar moet ik maandag toch echt weer aan gaan geloven. 

Hey Cato,

 

Ik las je verhaal en dacht: héél herkenbaar. Hoe gaat het nu met jou?

 

Ik ben nu 11 dagen PO en ik heb ook nog aardig wat pijntjes. Kan opzich veel zelf doen, maar als ik een stukje loop gaat het steken. Ook zitten ze enorm hoog en zijn ze nog gezwollen, waardoor ik dus ook een borstband heb. Wat een vervelend ding zeg! 

Ook heb ik last van verhoging al vanaf voor de operatie, waardoor ik nu een ab kuurtje heb.(alles ziet er verder wel oké uit) maar voor de zekerheid.

 

Ik voel me dus nog steeds niet helemaal fit en ben benieuwd wanneer dit wat beter wordt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Rowie zei:

Hey Cato,

 

Ik las je verhaal en dacht: héél herkenbaar. Hoe gaat het nu met jou?

 

Ik ben nu 11 dagen PO en ik heb ook nog aardig wat pijntjes. Kan opzich veel zelf doen, maar als ik een stukje loop gaat het steken. Ook zitten ze enorm hoog en zijn ze nog gezwollen, waardoor ik dus ook een borstband heb. Wat een vervelend ding zeg! 

Ook heb ik last van verhoging al vanaf voor de operatie, waardoor ik nu een ab kuurtje heb.(alles ziet er verder wel oké uit) maar voor de zekerheid.

 

Ik voel me dus nog steeds niet helemaal fit en ben benieuwd wanneer dit wat beter wordt ?

Hey ik moest op de 13e dag weer aan de slag en ik had meteen een dag van 9 tot half 9.. dat ging verschrikkelijk.. 

 

Toen was ik weer een dag thuis gebleven, had ik weekend en daarna opeens een soort miraculous recovery. Toen had ik(behalve stijfheid en trekkerig gevoel) bijna nergens last meer van! Dus probeer op je eigen tempo te blijven en niet als 1e werkdag meteen heel gek doen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cato,

 

Hoe is het nu met jou?

Ik ben nu 6 dagen PO en ben aan de zijkanten blauw/paars. 

In het middengedeelte tussen mijn borsten is het helemaal geel. 

Voel mij verder goed hoor. 

Slik alleen nog paracetemol en probeer mijn energie weer op te bouwen.

Merk wel dat dit nog wel een ding is.

Snel moe, logisch ook, want mijn lijf neemt de energie om te herstellen. 

Voor de rest is het mij helemaal mee gevallen. 

Morgen 1e controle...

Ben benieuwd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.