Ga naar inhoud

Kimmmmmm : 13 mei 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi! 

 

Ik ben begin maart op consult geweest bij A kliniek.

Dit was mijn 2e kliniek die ik bezocht en had echt super goede informatie gekregen en ook een goed gevoel.

Ze gingen mijn borsten meten en er zou overlegd worden met de plastisch chirurg welke maat bij mij past..

 

Plastisch chirurg was niet bij het consult en er werd gevraagd of ik voor een 2e consult kon komen om samen met de pc de passende cc te vinden.

 

Zelf ben ik 1.66 weeg ik 56 kg en heb nu 70A. Ik wil graag een Volle C kleine D.

De plastisch chirurg adviseert mij 280 cc omdat ik best slank ben.

Ik krijg anatomische Polytech Mircothane protheses. 

 

Nu google ik veel naar resultaten en ben bang dat het resultaat straks aan de kleine kant is. En dat de cup maat op een B komt. 

Ik weet dat elk lichaam anders is. ?

Mijn borstvergroting staat op 13 mei gepland :) 

 

Wat zijn jullie ervaringen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Kimmmmmm, ik ben 1.70 en weeg rond de 53kg. Van mezelf heb ik ook rond de 70A (schat ik, want ik heb mijn natuurlijke borsten al heel lang niet meer gezien). Mijn allereerste protheses (ongeveer 14 jaar terug) waren 265cc anatomisch. Ik kwam hiermee op een kleine/ medium C-cup uit. Voor het zicht was het een volle B. Nu heb ik 340cc rond en dit is een volle C-cup. Ik vind zelfs dat het eerder als een D oogt.

 

Toen ik 265cc had mochten ze van mij best iets groter. Als ik nu terug kijk, vind ik mijn borsten toen mooier dan nu. Het was natuurlijker en paste beter bij mijn lichaam. Bij vergrote borsten vind ik het vaak zo dat hoe meer cc je neemt hoe onnatuurlijker het eruit gaat zien. Dat zie ik nu ook bij mezelf. Het gaat dan toch wat strakker staan. Zeker als je van nature weinig bedekking hebt.

 

Dat is misschien goed om in je afweging mee te nemen: hoe belangrijk vind je de grootte? En hoe belangrijk is het voor je dat ze er natuurlijk uitzien? 

 

Succes met je keuze!!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@oussie23 Bedankt voor je reactie! :) 

Ja daar heb je ook gelijk in! Het mooist is natuurlijk wat past bij je lichaam zodat het er natuurlijk uitziet en niet nep.

 

@Rosanna123 Bedankt voor je reactie! ?

Daar heb je wel gelijk in! 

Ik ben alleen bang dat ze uiteindelijk niet als verwachting worden. ( Ik wil graag een volle C)

Maar vindt het ook weer belangrijk dat het bij het lichaam past ?

Heel erg bedankt! Ik blijf denk ik toch bij de PC zijn advies.

Hij weet immers wat hij doet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmmmmm ik ben 165 weeg 55 kilo en heb 255 dual plane motiva. Op het begin was ik bang dat het te klein zou zijn. Het went wel super snel dus ik ben al helemaal gewend. Het hoort nu echt bij mijn lichaam ik vind het echt niet "nep" eruit zien. Je kan altijd nog kiezen om een keer een push up aan te doen als je het een keer wat groter wil laten lijken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik ben Kim!

21 jaar 1.66 en 56 kg.

 

Misschien een beetje vroeg maar ik krijg eindelijk 13 mei mijn BV!

Na jaren nadenken neem ik toch de stap om een BV te laten doen.

Ik kan niet wachten ben al aan het aftellen. :43:

 

Ik krijg 280cc anatomische polytech microthane opticon en dan dual plane.

Dit was echter ook de max wat erin kon.

Heb nu 70A en zou daar twee cupmaten op vooruit gaan volgens van Onselen.

Had zelf 315cc gewild omdat ik deze ook heb gepast.

Maar de consulente zei dat het hetzelfde zou worden als wat ik heb gepast. 

Door dat ze met de anatomische protheses wat kunnen doen aan de lengte of breedte.

Ik hoop het maar! :35:

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten! :lol:

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kimmmmmm

 

Ik ben ook geholpen bij de a-klinieken door dr Van Onselen. Ik heb ook polytech anathomisch implantaten maar dan 350cc hp, dual plane.

Ik ben wel wat ouder dan jou en ben ook wat langer en zwaarder. Ben van 80 AA/A naar 80D gegaan ?

 

Mijn album staat openbaar dus je kan ff kijken...

 

Ik hoop voor je dat de tijd heeeeel snel om gaat ?

 

lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @e.e.f.

 

Ik heb je foto's bekeken wat ziet het er mooi en natuurlijk uit!

Ik hoop dat die van mij er ook zo natuurlijk er uit gaan zien ?

En je bent er goed op voor uit gegaan! Ik hoop stiekem ook in de D te komen :43:

 

Ik had alleen een vraagje

Duurde het herstel bij jou echt 3 weken?

Ze zeggen dat het door die coating komt! Ik heb twee weken vrij, ik hoop dat dat voldoende is :35:

 

Groetjes,

 

Kimm

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Kimmmmmm zei:

Hi @e.e.f.

 

Ik heb je foto's bekeken wat ziet het er mooi en natuurlijk uit!

Ik hoop dat die van mij er ook zo natuurlijk er uit gaan zien ?

En je bent er goed op voor uit gegaan! Ik hoop stiekem ook in de D te komen :43:

 

Ik had alleen een vraagje

Duurde het herstel bij jou echt 3 weken?

Ze zeggen dat het door die coating komt! Ik heb twee weken vrij, ik hoop dat dat voldoende is :35:

 

Groetjes,

 

Kimm

 

 

 

 

Hoi @Kimmmmmm

 

Dank je wel ☺️...

Ja ik ben er echt op vooruit gegaan. In het begin kon ik het niet geloven dat ik BORSTEN had.

Het went zo snel en had achteraf wat meer projectie naar voren willen hebben. De breedte vind ik prima zo. Aangezien ik deze forum pas na mijn operatie heb ontdekt, heb ik het aantal cc wat ze me adviseerde gewoon aangenomen. Ik ben toen als leek in het traject gestapt zeg maar. Maja is niet anders. Verder ben ik heel tevreden hoor :)

 

Het herstel is idd 3 weken van deze protheses.  De eerste 3 dagen zijn niet fijn maar na een week moest ik er om denken dat ik niet mijn armen te hoog deed en niet te zwaar ging tillen. Ik heb alleen een borstband moeten dragen voor 3 weken dus geen bh. 

Als je niet te zwaar werk hebt denk ik dat je dat na 2 weken wel kan oppakken. Maja het herstel is per persoon verschillend he!!!

 

Als je wil weten waar je ongeveer op uit komt dan kan @best_boobie je misschien wel helpen. Ze weet er ontzettend veel van af. Heb haar nu getagt dus misschien reageert ze wel...

 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust hoor ;)

 

Lieve gr Eef...

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Hoi @Kimmmmmm

 

Dank je wel ☺️...

Ja ik ben er echt op vooruit gegaan. In het begin kon ik het niet geloven dat ik BORSTEN had.

Het went zo snel en had achteraf wat meer projectie naar voren willen hebben. De breedte vind ik prima zo. Aangezien ik deze forum pas na mijn operatie heb ontdekt, heb ik het aantal cc wat ze me adviseerde gewoon aangenomen. Ik ben toen als leek in het traject gestapt zeg maar. Maja is niet anders. Verder ben ik heel tevreden hoor :)

 

Het herstel is idd 3 weken van deze protheses.  De eerste 3 dagen zijn niet fijn maar na een week moest ik er om denken dat ik niet mijn armen te hoog deed en niet te zwaar ging tillen. Ik heb alleen een borstband moeten dragen voor 3 weken dus geen bh. 

Als je niet te zwaar werk hebt denk ik dat je dat na 2 weken wel kan oppakken. Maja het herstel is per persoon verschillend he!!!

 

Als je wil weten waar je ongeveer op uit komt dan kan @best_boobie je misschien wel helpen. Ze weet er ontzettend veel van af. Heb haar nu getagt dus misschien reageert ze wel...

 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust hoor ;)

 

Lieve gr Eef...

 

Thanks voor de tag. Heb haar al in pb idd, maar lief dat je het doorgeeft aan meiden!! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @e.e.f.

 

Ja! Dat snap ik ga je van een A naar een D cup! En dan staat kleding en bikini's gelijk een stuk leuker :) 

Oh dat is wel jammer! Maar nu kan je wel andere helpen dat is ook heel fijn :35:

Jaa dat is waar! Op zich verschilt mijn werk in zwaarte ?

 

Was het aantal cc de max bij jou? 

Persoonlijk vind ik ook dat dr van Onselen goed kijkt wat bij je lichaam past.

Hij kon het bij mij niet goed op de foto's beoordelen en wilde mij daarom in het echt zien zodat hij zelf kon gaan meten om te kijken wat het beste bij mij past qua wens :35:

 

Jaa! Ik heb al heel goed en fijn advies gehad van @best_boobie ! :3:

Maar nog bedankt voor het taggen van haar!

 

Groetjes,

 

Kimm

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2019 om 11:30, Kimmmmmm zei:

Hi @e.e.f.

 

Ja! Dat snap ik ga je van een A naar een D cup! En dan staat kleding en bikini's gelijk een stuk leuker :) 

Oh dat is wel jammer! Maar nu kan je wel andere helpen dat is ook heel fijn :35:

Jaa dat is waar! Op zich verschilt mijn werk in zwaarte ?

 

Was het aantal cc de max bij jou? 

Persoonlijk vind ik ook dat dr van Onselen goed kijkt wat bij je lichaam past.

Hij kon het bij mij niet goed op de foto's beoordelen en wilde mij daarom in het echt zien zodat hij zelf kon gaan meten om te kijken wat het beste bij mij past qua wens :35:

 

Jaa! Ik heb al heel goed en fijn advies gehad van @best_boobie ! :3:

Maar nog bedankt voor het taggen van haar!

 

Groetjes,

 

Kimm

 

 

 

 

Hoi @Kimmmmmm

 

Tis nu gewoon leuk om bh's en bikini's te kopen ?  Ik liep ze voorheen gewoon voorbij omdat ze toch niet pasten. Ja alleen die met die dikke kussens erin...

Ik was altijd zo jaloers op dames die die hele mooie bh's en bikini's wel mooi gevuld hadden. Nu ben ik er zelf ook 1 van :3: en jij ook straks ook!!!

 

Ik vind het idd heel fijn om dames te kunnen helpen waar ik kan dan he...

 

Ik weet dus nu niet of dit de max was wat er nu inzit. Ik heb aangenomen wat mij geadviseerd is. Als ik toen wist wat ik nu allemaal weet dan had ik gevraagd wat de max zou zijn. 

 

Wat fijn dat Dr Van Onselen je zelf heeft gezien!!! Heb je mooi ff een beeld van diegeen die je gaat opereren. 

Ik heb hem voor de operatiedag aan niet gezien. Wel een beetje jammer. 

Hij is idd heel kundig vind ik. Hij maakt grapjes en stelt je op je gemak. Hij geeft je niet het gevoel een nummer te zijn. Vind ik heel belangrijk...

 

Je hebt nog genoeg tijd om je voor te bereiden en nogmaals hoop ik voor je dat de tijd snel omgaat meid!!!

 

Mocht je nog vragen hebben of iets willen weten, trek dat gerust aan de  ?

 

Lieve br Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @e.e.f. !

 

oh jaa ik herken het! Ben nu al enthousiast om bh’s te gaan shoppen ?

 

lijkt me een fijn gevoel!! Eindleijk toch borsten en niet meer van die super push ups! Tijdens het zwemmen zijn deze heel vervelend ?

 

ah oke! Ik denk wel dat ze de max hebben gedaan. Ik neem aan dat ze bij jou ook hebben gemeten?

 

wel vervelend.. ik vond het wel fijn om de PC te zien en wie mij gaat opereren. Ik zie op het internet wel verschillende verhalen over hem. Sommige zijn tevreden en sommige weer niet.. ?

 

jaa! Bij bergamn clinics voelde ik mijzelf echt een nummer en dat had ik niet bij A klinieken!

 

Ja ik kan echt niet wachten maar de tijd gaat sloom voor mijn gevoel. Kijk er echt naar uit ?

 

heel erg bedankt dat ik mijn vragen aan je kan stellen! Vindt dat erg fijn!  ?

 

Groetjes,

 

Kimm

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben dezelfde operatie datum!!! Ik voelde mij bij Bergmans ook echt een nummer, geen fijne ervaring. Jij bent ook nog aan het twijfelen over de maat lees ik, hoort denk ik bij het proces als ik de blogs hier zo zie ?.

 

Ik twijfel tussen anatomisch 255 cc of 295 cc. Ik heb nu 70a en wil naar een volle C. Ben vooral bang dat het te groot bij me wordt (ben 1.69 en 55 kg). Ik weet dat het verschil minimaal is, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Linda_PDD

 

wat toevallig! Dan kunnen we samen aftellen tot de grote dag ?

 

Jaa snap ik! Je wilt natuurlijk dat het perfect is! En de juiste cc voor je wens cup is belangrijk. Ik twijfel nu niet meer. Ik heb advies gehad van best boobie! Zij is getagd in dit forum je kan altijd voor advies een pb sturen naar haar! Ze gaf mij ook fijn advies en goede informatie.  Elke protheses zijn weer anders in maten.. Ze vertelde welke projectie ik krijg en op welke cup ik ongeveer zou uitkomen. ?

 

Waar wordt jij geopereerd? En welke protheses krijg je?  Is 295 jou max? Ik kreeg maar een aantal cc te horen. 280 cc was echt de max en dat aantal cc kwam uit het meten.

 

Ik snap je twijfel ook wel. Ik twijfelde omdat ik vooral las dat andere vrouwen 350 of 400cc kregen en dan klonk 280cc aan de kleine kant. Maar ik las ook weer dat andere vrouwen met een 230/240cc al aan een C/D kwamen. Elk lichaam is weer anders ?

 

Groetjes,

 

Kimm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2019 om 17:38, Kimmmmmm zei:

Hi ik ben Kim!

21 jaar 1.66 en 56 kg.

 

Misschien een beetje vroeg maar ik krijg eindelijk 13 mei mijn BV!

Na jaren nadenken neem ik toch de stap om een BV te laten doen.

Ik kan niet wachten ben al aan het aftellen. :43:

 

Ik krijg 280cc anatomische polytech microthane opticon en dan dual plane.

Dit was echter ook de max wat erin kon.

Heb nu 70A en zou daar twee cupmaten op vooruit gaan volgens van Onselen.

Had zelf 315cc gewild omdat ik deze ook heb gepast.

Maar de consulente zei dat het hetzelfde zou worden als wat ik heb gepast. 

Door dat ze met de anatomische protheses wat kunnen doen aan de lengte of breedte.

Ik hoop het maar! :35:

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten! :lol:

 

 

 

 

Hi kim! 

Ik zat zo even mee te lezen en wat spannend! Ik ben zelf 160 en weeg 55 kg. Ik heb maandag 295 opticon dp polytech gehad bij dr v Onselen en ben tot nu toe erg blij! Ook al veranderen ze nog wel veel. Ik zal binnenkort wat fotos plaatsen als je dat leuk vind, want jij krijgt bijna dezelfde borsten als ik haha. 

En als je vragen hebt stel ze gerust

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missriekjuh

 

hey!

 

hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn? Jaa graag ben benieuwd naar jou resultaat!

 

hoe ging jou operatie dag? Ik kijk er zelf erg naar uit. Het duurt nog zo lang ?

 

blijf googlen en lees over dr van onselen verschillende dingen maar vooral positieve verhalen gelukkig ?

 

was dat jou max wat er in kon? 295 cc

 

groetjes,

 

Kimm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2019 om 17:54, Kimmmmmm zei:

@Missriekjuh

 

hey!

 

hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn? Jaa graag ben benieuwd naar jou resultaat!

 

hoe ging jou operatie dag? Ik kijk er zelf erg naar uit. Het duurt nog zo lang ?

 

blijf googlen en lees over dr van onselen verschillende dingen maar vooral positieve verhalen gelukkig ?

 

was dat jou max wat er in kon? 295 cc

 

groetjes,

 

Kimm

Hi! 

Het gaat goed met mij hoor! Ben nu 8 dagen PO en kan gewoon alle dagelijkse dingetjes als aankleden douchen enzo weer wat makkelijker. Boodschappen online besteld, wat een uitkomst is dat! 

Aangezien dat tillen nog niet goed is! 

 

Mijn max was geloof ik 325 ofzo, maar dan wel met een andere prothese, 

Ik weet het eerlijk gezegd niet precies meer zo! 

Ik heb nu 295 maar opticon heeft best wat projectie dus mn boobs staan best trots vooruit zegmaar! Haha. 

Als ik eerlijk ben vind ik ze nunog aan de grote kant, maar ik heb gelezen dat het snel went dus dan komt dat denk ik wel goed! 

En de pijn vond ik overigens reuze meevallen, alleen de eerste dag na de operatie pijnstillers daarna zonder en dat ging oke. Wat ik het lastigste vond was dat ik zo weinig kon doen zelf. Heb de eerste dagen ook gewoon in mn ochtendjas gelopen omdat dat het enige was wat ik aankreeg, daaronder lekker niks! ?

 

En van onselen heb ik eigenlijk kort gezien op de operatiedag. Hij tekende wat op mn borsten en toen mocht ik mee, vrij snel daarna narcose en toen ik bij kwam is hij even snel komen kijken en toen zei hij dat ik mocht gaan. 

Het was kort maar krachtig zegmaar. Ik had wel het idee dat het een beetje lopende band werk was want er stonden die dag 9 dames gepland! 

Maar hij heeft zeker mooi werk geleverd! Dus ik ben wel positief over onselen. 

 

Succes met wachten, als je eenmaal een datum hebt duurt het plots zo lang! 

 

Xx

Riek

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.