Ga naar inhoud

Kimmmmmm : 13 mei 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hey @Missriekjuh,

 

Bedankt voor het delen van jou ervaring!

Nu heb ik een beeld hoe de operatie dag eruit gaat zien. :3:

 

Ik krijg ook opticon! Opticon heeft best een flinke projectie hihi.

Oh jaa... Wel lekker zo'n een badjas! Die moet ik ook maar even aanschaffen. 

Jaa je mag drie weken niet gaan tillen toch?

Het is natuurlijk wel even vervelend dat je niet veel zelf kan doen in het begin. Maar wel een reden om in de watten te worden gelegd haha :35:

 

Ik had nog een vraagje betreft het douchen ?

Hoe zit het met douchen? Mag dat wel al of pas na een aantal dagen? 

Ze vertelde bij het consult dat haren wassen niet alleen meer gaat ivm dat je je armen niet hoger dan je borsten mag bewegen. ?

 

Oh dat is wel jammer dat je hem kort hebt gezien!

 

Nu nog een maandje! Kijk er echt zo naar uit :43:

 

Hoeveel dagen ben je nu PO?

Kijk je al uit naar het BH shoppen ☺️

 

xxx 

 

Kimm

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kim! 

 

Ja klopt best wat projectie, als je kijkt bij fotos bv dan heb im daar 2 fotos geplaatst die kun je bekijken. 

Ja klopt 3 weken niet tillen, maar ik ben nu 2 weken po en merk dat ik bijna alle dagelijkse dingetjes wel kan doen, alleen je moet wel gied naar je lichaam luisteren.

 

Ik mocht 48 uur niet douchen, dus ff een washandje overal langs en mn haar gewoon laten zitten. Ik lag vooral op bed dus had er niet zo een moeite mee! En haren wassen is inderdaad wel lastig. Ik ben zelf zo een muts die het elke dag gewassen wil hebben. Ik deed shampoo op een afwasborstel en dan met mn hoofd voorover kon ik dan heel voorzichtig het uitsmeren op mn haar en uitspoelen haha, dat moet er niet uitgezien hebben. Maar het voelde erna wel schoon! Er zitten pleisters of je hechtingen die kunnen even nat worden maar niet te lang. 

 

Haha ik heb stiekem al heel wat bh's besteld in verschillende maten, die komen hopelijk morgen binnen dan kan ik een beetne kijken al. Maar woensdag gaan de hechtingen eruit dus echt aandoen gaat nog niet denk ik. 

 

Heb jij al wel iemand die voor je kan zorgen de eerste dagen? En, ik weet niet of je thuis woont of op jezelf, maar ik had lekker voor de hele week allle boodschappen enzo dus kon lekker thuis blijven! 

 

Spannend hoor! Als jij geopereerd ben ben ik alweer 6 weken verder en mag ik alles al, dus we kunnen beide maar die datum uitkijken! 

Spannend he! ?

 

Oh, en ik vond t niet erg dat ik m weinig gesproken had, het was gewoon zakelijk en ik was ook niet zenuwachtig dus ik vond t prima! Overigens zijn alle mensen Superaardig en word je op de uitslaapkamer goed in de watten gelegd hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Missriekjuh zei:

Hi kim! 

 

Ja klopt best wat projectie, als je kijkt bij fotos bv dan heb im daar 2 fotos geplaatst die kun je bekijken. 

Ja klopt 3 weken niet tillen, maar ik ben nu 2 weken po en merk dat ik bijna alle dagelijkse dingetjes wel kan doen, alleen je moet wel gied naar je lichaam luisteren.

 

Ik mocht 48 uur niet douchen, dus ff een washandje overal langs en mn haar gewoon laten zitten. Ik lag vooral op bed dus had er niet zo een moeite mee! En haren wassen is inderdaad wel lastig. Ik ben zelf zo een muts die het elke dag gewassen wil hebben. Ik deed shampoo op een afwasborstel en dan met mn hoofd voorover kon ik dan heel voorzichtig het uitsmeren op mn haar en uitspoelen haha, dat moet er niet uitgezien hebben. Maar het voelde erna wel schoon! Er zitten pleisters of je hechtingen die kunnen even nat worden maar niet te lang. 

 

Haha ik heb stiekem al heel wat bh's besteld in verschillende maten, die komen hopelijk morgen binnen dan kan ik een beetne kijken al. Maar woensdag gaan de hechtingen eruit dus echt aandoen gaat nog niet denk ik. 

 

Heb jij al wel iemand die voor je kan zorgen de eerste dagen? En, ik weet niet of je thuis woont of op jezelf, maar ik had lekker voor de hele week allle boodschappen enzo dus kon lekker thuis blijven! 

 

Spannend hoor! Als jij geopereerd ben ben ik alweer 6 weken verder en mag ik alles al, dus we kunnen beide maar die datum uitkijken! 

Spannend he! ?

 

Oh, en ik vond t niet erg dat ik m weinig gesproken had, het was gewoon zakelijk en ik was ook niet zenuwachtig dus ik vond t prima! Overigens zijn alle mensen Superaardig en word je op de uitslaapkamer goed in de watten gelegd hoor! 

 

 

Hey @Missriekjuh,

 

ik heb je foto’s bekeken! Wat ziet het er mooi en natuurlijk uit! 

 

Fijn dat je al over de helft bent van de hersteltijd en dat je steeds meer dingen kunt gaan doen. 

 

Ah oke! Dan een washandje voor de eerste 48 uur ?

wel echt super slim idee haha. Je moet toch iets verzinnen om je haren te wassen. 

 

Ik snap dat je daar naar uit kijkt! ?

kijken welke maat je nu hebt en hoeveel cup maten je erop vooruit bent gegaan. Kwam je ook van een A cup? Dan kende je vast de struggle met superpush up bhs en bikinis. Lijkt me heerlijk om geen super push ups te dragen! Zeker met. Een bikini. De enorme vulling worden altijd zo opgezogen soor het water. Vreselijk is dat.

 

Ik heb mijn vriend die voor mij gaat zorgen. Ben daar wel blij mee. Hij gaat gelukkig ook mee naar de operatie dag. Vindt dat wel heel spannend. Hij heeft helaas geen vakantie dus zou ook moeten improviseren met bepaalde dingen om het toch te kunnen ?. En jij? Had jij iemand of konden je ouders je helpen waar nodig ?

 

Zeker spannend en zeker iets om naar uit te kijken! 

 

Gelukkig maar! Ik heb van Onselen wel al gezien. Hij kwam goed over en vakkundig. Ik hoop op een mooi en natuurlijk resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kwam ook van een a-cup. Ik heb geen idee wat het nu is, ik denk c of d? Ik heb niet zoveel ervaring ermee omdat ik nooit verder ben gekomen dan maat A ?Maar eigenlijk vind ik de cupmaat niet zo belangrijk, maar het feit dat er nu borsten zitten is geweldig! En die bikinis blijven dan de rest van de dag nat omdat er zo een dikke laag in zit ? 

En als je savonds je maximizer uitdoet eindelijk het idee te hebben dat je weer kunt ademen, haha, nooit meer ?

 

Mijn vriend was ook mee met de operatie en verder moest hij overdag werken. Hij zorgde dan wel voordat hij ging werken dat ik uit bed kwam, want de eerste dag lukte dat zelf niet omdat je lijf dan heel beurs en stijf is. 

Dan ging ik op de bank zitten netflixen d hele dag en af en toe een beetje lopen om een beetje minder stijf te worden. Ik ervaarde de eerste dagen vooral als saai omdat je niks kan doen. Maar ben nu erg blij! En nog 48 uur voor de hechtingen, ben ook beniewd hoe dat is! @Kimmmmmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2019 om 11:12, Missriekjuh zei:

Ja ik kwam ook van een a-cup. Ik heb geen idee wat het nu is, ik denk c of d? Ik heb niet zoveel ervaring ermee omdat ik nooit verder ben gekomen dan maat A ?Maar eigenlijk vind ik de cupmaat niet zo belangrijk, maar het feit dat er nu borsten zitten is geweldig! En die bikinis blijven dan de rest van de dag nat omdat er zo een dikke laag in zit ? 

En als je savonds je maximizer uitdoet eindelijk het idee te hebben dat je weer kunt ademen, haha, nooit meer ?

 

Mijn vriend was ook mee met de operatie en verder moest hij overdag werken. Hij zorgde dan wel voordat hij ging werken dat ik uit bed kwam, want de eerste dag lukte dat zelf niet omdat je lijf dan heel beurs en stijf is. 

Dan ging ik op de bank zitten netflixen d hele dag en af en toe een beetje lopen om een beetje minder stijf te worden. Ik ervaarde de eerste dagen vooral als saai omdat je niks kan doen. Maar ben nu erg blij! En nog 48 uur voor de hechtingen, ben ook beniewd hoe dat is! @Kimmmmmm

 

 

Hey @Missriekjuh,

 

Haha snap ik! Als het maar groter is dan een A! Jaa echt he! Ik vond ze ook niet altijd super fijn zitten. Maar ben blij dat ik er binnenkort vanaf ben! :3:

 

Oh serieus.. Dus dat was wel vroeg op staan haha. Ik ben benieuwd hoe ik het zal ervaren. Ondertussen zijn je hechtingen er al uit. Hoe zien je littekens er uit?

 

Ik had trouwens een vraagje over het slapen... Was het moeilijk? Ik ben namelijk een zij slaper.. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat worden haha. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2019 om 17:30, Kimmmmmm zei:

 

 

Hey @Missriekjuh,

 

Haha snap ik! Als het maar groter is dan een A! Jaa echt he! Ik vond ze ook niet altijd super fijn zitten. Maar ben blij dat ik er binnenkort vanaf ben! 

 

Oh serieus.. Dus dat was wel vroeg op staan haha. Ik ben benieuwd hoe ik het zal ervaren. Ondertussen zijn je hechtingen er al uit. Hoe zien je littekens er uit?

 

Ik had trouwens een vraagje over het slapen... Was het moeilijk? Ik ben namelijk een zij slaper.. Dus ben heel benieuwd hoe dat gaat worden haha. ?

Ja het was zeker vroeg opstaan! Maar mn vriend werkt 10 min rijden hier vandaan dus als er echt wat was kon ik bellen, wat nooit gebeurd is, maar wel een geruststellend idee. 

Hechtingen zijn eruit en het ziet er al best mooi uit, ik ga van de week wel een foto plaatsen. 

En 3weken po  watbetekend dat die stinkband af mag, zeker nu het zo warm is ? ik mag nu officieel alles doen maar merk dat ik voorzichtig moet zijn met zware dingen en sporten stel ik ook nog even uit (volleybal), want daarmee moet ik toch wel veel klappen opvangen met mn borstspier. En als ik een buikschuiver moet maken zullen voortaan mn tieten in de weg zitten?

 

 

En een zijslaper ben ik ook, ik leg veel kussens neer en dan kan ik op die kussens liggen en dan mn benen op de zijkanr en mn lijf een klein beetje schuin op een kussen, dus ik lig bijna op mijn zij! (ik weet niet of je nu begrijpt hoe ik lig?

allleen helemaal op mn zij voelt niet zo lekker nog. 

Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Kimmmmmm zei:

Hi!

 

Even een vraag die ik stel in dit forum.

Ik vroeg mij af hoe jullie ervaring is/was om op je rug te slapen.

Hebben jullie een speciaal kussen aangeschaft of hoe deden jullie dat?

Zelf ben ik namelijk een zij slaper. 

Wil je een eerlijk antwoord? Het is verschrikkelijk! :154: Was er zo klaar mee! Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed, dus had het hoofdeind wat omhoog staan en dus geen extra kussens ofzo nodig. Voor uit bed komen was dat ook ideaal, druk op het knopje waardoor ik makkelijk alleen uit bed kon zonder hulp. Na 2/3 weken heb ik een voedingskussen besteld, volgens mij mag je na 2 weken proberen op je zij te slapen >> https://voedingskussenwinkel.nl/product/bamboom-soft-stone-blauw-voedingskussen/?gclid=EAIaIQobChMIp_ryk7Pm4QIVBojVCh11PARuEAkYASABEgJL8vD_BwE

Ik slaap hier nog steeds mee als ik op m'n zij lig (ben nu bijna 8 weken po). Ligt gewoon lekker zo'n kussen tegen je borst aan en met 1 been er over heen. Dan heb ik toch het gevoel dat je een beetje op je buik/zij slaapt. Was namelijk een buikslaper, dus het was in het begin wel even afzien. Kreeg ook best last van mijn rug, omdat je zo lang in 1 houding ligt. Maar... het is het allemaal waard :7:

 

Mocht je willen kijken voor zo'n voedingskussen, kijk dan wel even naar de reviews. Ik heb uiteindelijk toch een duurdere gekocht omdat dit kussen niet zweet, de vulling niet inzakt, er zit een hoes bij die je kunt uitwassen en ook de kussen kan gewassen worden in de wasmachine. Vond het in eerste instantie zonde geld, maar je slaapt er wel fijner mee elke nacht. Dus dan is hij het wel waard :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Missriekjuh zei:

Ja het was zeker vroeg opstaan! Maar mn vriend werkt 10 min rijden hier vandaan dus als er echt wat was kon ik bellen, wat nooit gebeurd is, maar wel een geruststellend idee. 

Hechtingen zijn eruit en het ziet er al best mooi uit, ik ga van de week wel een foto plaatsen. 

En 3weken po  watbetekend dat die stinkband af mag, zeker nu het zo warm is ? ik mag nu officieel alles doen maar merk dat ik voorzichtig moet zijn met zware dingen en sporten stel ik ook nog even uit (volleybal), want daarmee moet ik toch wel veel klappen opvangen met mn borstspier. En als ik een buikschuiver moet maken zullen voortaan mn tieten in de weg zitten?

 

 

En een zijslaper ben ik ook, ik leg veel kussens neer en dan kan ik op die kussens liggen en dan mn benen op de zijkanr en mn lijf een klein beetje schuin op een kussen, dus ik lig bijna op mijn zij! (ik weet niet of je nu begrijpt hoe ik lig?

allleen helemaal op mn zij voelt niet zo lekker nog. 

Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren! 

 

Oh gelukkig @Missriekjuh dat je vriend dichtbij werkt en wat fijn dat hij dan mocht het nodig zijn geweest zo bij je was!

Ja? Ben benieuwd naar jou resultaat!

Ja dat is zeker fijn! En dan is het tijd om BH's te shoppen!

Oh ja haha! Zal wel wennen zijn haha! Wanneer je een buikschuiver maakt en je eigenlijk wordt gestopt door je borsten. ?

 

Ik begrijp het voor een deel. Opnieuw een goede oplossing. :35:

Jaa! Ik ook. Ik heb dus een kussen en verder twee Large Cuddleez kussens van Disney :3:

Ze liggen best lekker als kussen. Maar om ze nou te gebruiken voor in mijn zij... :84:

 

>>> http://www.shopalldisney.com/disney-stitch-cuddleez-plush-large-wholesale

 

Ik denk dat ik een voedingskussen ga aanschaffen.. 

Ligt wat beter en ik kan het later ook nog gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, NatasBrabant zei:

Wil je een eerlijk antwoord? Het is verschrikkelijk! :154: Was er zo klaar mee! Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed, dus had het hoofdeind wat omhoog staan en dus geen extra kussens ofzo nodig. Voor uit bed komen was dat ook ideaal, druk op het knopje waardoor ik makkelijk alleen uit bed kon zonder hulp. Na 2/3 weken heb ik een voedingskussen besteld, volgens mij mag je na 2 weken proberen op je zij te slapen >> https://voedingskussenwinkel.nl/product/bamboom-soft-stone-blauw-voedingskussen/?gclid=EAIaIQobChMIp_ryk7Pm4QIVBojVCh11PARuEAkYASABEgJL8vD_BwE

Ik slaap hier nog steeds mee als ik op m'n zij lig (ben nu bijna 8 weken po). Ligt gewoon lekker zo'n kussen tegen je borst aan en met 1 been er over heen. Dan heb ik toch het gevoel dat je een beetje op je buik/zij slaapt. Was namelijk een buikslaper, dus het was in het begin wel even afzien. Kreeg ook best last van mijn rug, omdat je zo lang in 1 houding ligt. Maar... het is het allemaal waard

 

Mocht je willen kijken voor zo'n voedingskussen, kijk dan wel even naar de reviews. Ik heb uiteindelijk toch een duurdere gekocht omdat dit kussen niet zweet, de vulling niet inzakt, er zit een hoes bij die je kunt uitwassen en ook de kussen kan gewassen worden in de wasmachine. Vond het in eerste instantie zonde geld, maar je slaapt er wel fijner mee elke nacht. Dus dan is hij het wel waard

 

Hey @NatasBrabant !

 

Bedankt voor je tip! Fijn dat je er elke nacht fijn mee slaapt :3:

 

Wel lekker een elektrisch bed! :35:

 

Ik zat er al aan te denken om een voedingskussen te gaan halen... 

Ik ga nog op zoek. Heb nog genoeg tijd.:43:

 

Hoe is jou resultaat na bijna 2 maanden?

En hoe was jou ervaring de afgelopen weken/maanden. :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2019 om 20:52, Kimmmmmm zei:

 

Hey @NatasBrabant !

 

Bedankt voor je tip! Fijn dat je er elke nacht fijn mee slaapt 

 

Wel lekker een elektrisch bed! 

 

Ik zat er al aan te denken om een voedingskussen te gaan halen... 

Ik ga nog op zoek. Heb nog genoeg tijd.:43:

 

Hoe is jou resultaat na bijna 2 maanden?

En hoe was jou ervaring de afgelopen weken/maanden. 

 

 

Precies, je hebt nog even om te oriënteren ? 

 

Mijn resultaat is echt super mooi vind ik zelf haha. Ben er zo ontzettend blij mee. Mijn foto’s zijn openbaar dus je kunt ze bekijken in de galerij. 

 

De eerste paar dagen heb je het meest last. Na 2 weken deed ik echt bijna alles weer, maar wel rustig aan en nog niet sporten, zwaar tillen enzo. De weken vliegen voorbij en ik ben er al helemaal aangewend om eindelijk boobies te hebben. Bh’s shoppen/dragen valt me alleen nog tegen. Heb er 3 gekocht en een beugel zit nog echt niet lekker. Draag daarom nog steeds Mn sportbh af en toe en nog altijd s nachts. Zit gewoon fijn. Al met al is het mij reuze meegevallen, geen pijntjes, geen blauwe plekken etc. Eerste dagen zijn t zwaarst en dan is het prima te doen! Hoop dat het jou ook zo vergaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, NatasBrabant zei:

 

Precies, je hebt nog even om te oriënteren ? 

 

Mijn resultaat is echt super mooi vind ik zelf haha. Ben er zo ontzettend blij mee. Mijn foto’s zijn openbaar dus je kunt ze bekijken in de galerij. 

 

De eerste paar dagen heb je het meest last. Na 2 weken deed ik echt bijna alles weer, maar wel rustig aan en nog niet sporten, zwaar tillen enzo. De weken vliegen voorbij en ik ben er al helemaal aangewend om eindelijk boobies te hebben. Bh’s shoppen/dragen valt me alleen nog tegen. Heb er 3 gekocht en een beugel zit nog echt niet lekker. Draag daarom nog steeds Mn sportbh af en toe en nog altijd s nachts. Zit gewoon fijn. Al met al is het mij reuze meegevallen, geen pijntjes, geen blauwe plekken etc. Eerste dagen zijn t zwaarst en dan is het prima te doen! Hoop dat het jou ook zo vergaat! 

Ik heb het voedingskussen besteld! Diegene die jij aanraadde! Kwam verder niet echt een goed kussen tegen. Of kussens die uiteindelijk later in zakte. Het is prijzig maar hoop dat ik er beter door kan slapen.

 

Ik heb je foto's bekeken. Ziet er mooi uit zeg! 

 

Fijn dat je na twee weken de meeste dingen weer kon doen! Lijkt mij zo'n een happy gevoel om eindelijk borsten te hebben ipv kleine theezakjes. Oh dat is wel jammer! Hoop dat bh's binnenkort beter voor je zitten! 

Ik hoop het ook. Ben echt heel benieuwd  @NatasBrabant ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2019 om 20:13, Kimmmmmm zei:

Ik heb het voedingskussen besteld! Diegene die jij aanraadde! Kwam verder niet echt een goed kussen tegen. Of kussens die uiteindelijk later in zakte. Het is prijzig maar hoop dat ik er beter door kan slapen.

 

Ik heb je foto's bekeken. Ziet er mooi uit zeg! 

 

Fijn dat je na twee weken de meeste dingen weer kon doen! Lijkt mij zo'n een happy gevoel om eindelijk borsten te hebben ipv kleine theezakjes. Oh dat is wel jammer! Hoop dat bh's binnenkort beter voor je zitten! 

Ik hoop het ook. Ben echt heel benieuwd  @NatasBrabant ?

Goede keus qua Voedingskussen en deze ziet er ook nog best leuk uit voor op bed :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, NatasBrabant zei:

Goede keus qua Voedingskussen en deze ziet er ook nog best leuk uit voor op bed 

Ik ben echt heel benieuwd! Hij komt morgen binnen :5:

Nogmaals bedankt voor het aanraden van dit kussen! 

Ik kwam verder niet echt een goed kussen tegen... Of een kussen dat met balletjes is gevuld en dan moet die weer opnieuw worden gevuld... :108:

En ben bang dat zo'n kussen met balletjes geluid maakt in de nacht.. Daar zal mijn vriend niet zo blij mee zijn haha :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-4-2019 om 20:42, Kimmmmmm zei:

Ik ben echt heel benieuwd! Hij komt morgen binnen 

Nogmaals bedankt voor het aanraden van dit kussen! 

Ik kwam verder niet echt een goed kussen tegen... Of een kussen dat met balletjes is gevuld en dan moet die weer opnieuw worden gevuld... 

En ben bang dat zo'n kussen met balletjes geluid maakt in de nacht.. Daar zal mijn vriend niet zo blij mee zijn haha 

Haha nee inderdaad, dat lijkt me ook niet handig. Van die bolletjes hoor je wel volgens mij, niet fijn ?

 

En heb je het kussen al binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, NatasBrabant zei:

Haha nee inderdaad, dat lijkt me ook niet handig. Van die bolletjes hoor je wel volgens mij, niet fijn ?

 

En heb je het kussen al binnen?

 

Jaa ik heb hem sinds gister binnen! 

Lijkt me heerlijk liggen wanneer ik geopereerd ben ?

 

hoe gaat het nu met jou? En je boobies? Je bent nu iets langer dan 2 maanden PO. Liep jij nog ergens tegen aan in de afgelopen maanden? ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmmmmm 

Hi! 

Even geleden! Maar het gaat nu steeds beter en ze worden met de dsg zachter, ook de littekens zijn steeds minder zichtbaar! 

Voor jou nog iets meer dan eem week! Spannend zeg! 

Ik kan inmiddels weer heerlijk op mijn zij slapen, op mn buik liggen voelt nog net niet lekker. In mn album staat trouwens nog een foto van mn litteken bij 3 weken! 

Ennn..... Bh's gepast! Haha ik ga elke keer passen en ik koop nog niks omdat het nog niet lekker aanvoelt zo een beugel bh! Maar het is wel eem volle D ? kan niet wachten om er eentje te kopen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Missriekjuh zei:

@Kimmmmmm 

Hi! 

Even geleden! Maar het gaat nu steeds beter en ze worden met de dsg zachter, ook de littekens zijn steeds minder zichtbaar! 

Voor jou nog iets meer dan eem week! Spannend zeg! 

Ik kan inmiddels weer heerlijk op mijn zij slapen, op mn buik liggen voelt nog net niet lekker. In mn album staat trouwens nog een foto van mn litteken bij 3 weken! 

Ennn..... Bh's gepast! Haha ik ga elke keer passen en ik koop nog niks omdat het nog niet lekker aanvoelt zo een beugel bh! Maar het is wel eem volle D ? kan niet wachten om er eentje te kopen! 

 

 

 

Wow! Ik zag het op je foto! Litteken zie je haast niet meer. Wat fijn!

 

Fijn dat je weer op je zij kan gaan slapen! Slaap je nog met de band om? Of gewoon met niks?

 Ben zo benieuwd hoe ik het ga ervaren. Om in het begin alleen maar op mijn rug te liggen. 

 

Ja haha! Ik zit mijn werkdagen ook al af te tellen. Kijk er zo naar uit!

Jaa zal vast wel even wennen zijn met je grotere boobies! Zo een D cup! En dat met 295 cc!

Op het forum las ik namelijk dat andere vrouwen met bijv 450 cc aan een D cup komen. Maar elk prothese en lichaam is natuurlijk weer anders. :35:

Je hebt nu geen push ups/superpush ups meer nodig! Dus veel meer keuzes uit Bh's en bikini's! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! Nog 1 weekje! Nu vliegt het zo voorbij, neem nog maar goed afscheid van ze ?

Maar ligt echt aan de breedte van je borst ook, en met een smalle omvang, zeker als je 70/75 omvang heb kom je 'makkelijk' aan een D. 

Ikvond 1 bh leuk, die was zelfs te klein in 75D. Ik vroeg om een grotere maar die bh-lijn ging maar tot D. Haha, zoiets had ik nkg nooit meegemaakt dat mn boobies te groot waren! 

Weet je al hoelaat je geopereerd word? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Missriekjuh zei:

Yes! Nog 1 weekje! Nu vliegt het zo voorbij, neem nog maar goed afscheid van ze ?

Maar ligt echt aan de breedte van je borst ook, en met een smalle omvang, zeker als je 70/75 omvang heb kom je 'makkelijk' aan een D. 

Ikvond 1 bh leuk, die was zelfs te klein in 75D. Ik vroeg om een grotere maar die bh-lijn ging maar tot D. Haha, zoiets had ik nkg nooit meegemaakt dat mn boobies te groot waren! 

Weet je al hoelaat je geopereerd word? 

Jaaaaa! Ga ik doen haha ?

 

Oh echt? Ga het hopelijk mee maken!

Dat is wel jammer... Dat je dan net een leuke vindt maar je maat er niet is.. Ook al gekeken voor bikini's?

Nee nog niet.. Had vorige week gebeld omdat ik het graag wil weten. Maar ze konden het me nog niet vertellen. Ze vertelde als ik dinsdag (morgen) bel dat de tijd dan bekend is.

Ik hoop in de ochtend! Mijn OK datum is al sinds begin maart bekend. Dus hoop dat ik als een van de eerste mag ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.