Ga naar inhoud

Kimmmmmm : 13 mei 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Missriekjuh zei:

Yes! Lekker vroeg. Want echt slapen zal je misschien toch niet doen! Je kan het dan maar beter 'gehad' hebben! 

Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren en wat jouw resultaat word! 

Liefs

Jaaa! Neee ik weet het nu al dat ik die nacht ervoor slecht ga slapen :75:

Jaa ik ook! Kan niet wachten :43:

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dan eindelijk mijn brief binnen gekregen. Nog een dienst werken morgen en dan heb ik vakantie! ?

 

Ik mag tot 01:45 nog eten en om 05:45 nog de PCM in nemen. Dat wordt een wekker zetten ?

 

Nog 4 dagen aftellen. Ik kijk er zo naar uit maar aan de andere kant word ik al zenuwachtig als ik aan de operatie denk ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Missriekjuh zei:

Jaa! Nig minder dan 24 uur.... Wat spannend! 

Ij wens je veel sterkte maar ook veel plezier, want het is stiekem toch ook wel leuk! 

 

Stuur je snel een berichtje hoe het met je gaat? ?

Jaaa dankje wel!

Doe ik! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kimmmmmm zei:

Dankje well !

 

Hoe gaat het met jou nu? 

Hier gaat het goed, voel me goed alleen heftige spierpijn. Mega blij met het resultaat. Heb een verslagje geschreven mocht in mijn voorsteltopic en heb een album aangemaakt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Miracle79 zei:

Hier gaat het goed, voel me goed alleen heftige spierpijn. Mega blij met het resultaat. Heb een verslagje geschreven mocht in mijn voorsteltopic en heb een album aangemaakt  

Mooi dat het goed gaat! Oei! Heb je medicatie meegekregen?

Ik heb je album gezien. Ziet er mooi uit zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

Mooi dat het goed gaat! Oei! Heb je medicatie meegekregen?

Ik heb je album gezien. Ziet er mooi uit zeg!

Heb recepten meegekregen voor naproxen, maagbeschermer en een morfinepil. Die laatste heb ik niet opgehaald. Gister paracetamol ingenomen met de naproxen, vandaag alleen naproxen. Ben verbaasd over hoe goed ik me voel. Hoop dat je beetje slaapt vannacht. De verpleegkundige adviseerde om echt vlak voor dat het niet meer mag wat te eten en te drinken. Ben blij dat ik de wekker had gezet anders had ik me gister denk ik echt rot gevoeld. Succes, ben heel benieuwd hoe het gaat morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Miracle79 zei:

Heb recepten meegekregen voor naproxen, maagbeschermer en een morfinepil. Die laatste heb ik niet opgehaald. Gister paracetamol ingenomen met de naproxen, vandaag alleen naproxen. Ben verbaasd over hoe goed ik me voel. Hoop dat je beetje slaapt vannacht. De verpleegkundige adviseerde om echt vlak voor dat het niet meer mag wat te eten en te drinken. Ben blij dat ik de wekker had gezet anders had ik me gister denk ik echt rot gevoeld. Succes, ben heel benieuwd hoe het gaat morgen!

Fijn dat je je goed voelt! 

Ik sliep afgelopen nacht al niet goed ?

Ben echt zenuwachtig ...

ik mag tot 01:45 eten.. en tot 05:45 nog wat drinken.

ben benieuwd hoe de dag gaat verlopen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

Fijn dat je je goed voelt! 

Ik sliep afgelopen nacht al niet goed ?

Ben echt zenuwachtig ...

ik mag tot 01:45 eten.. en tot 05:45 nog wat drinken.

ben benieuwd hoe de dag gaat verlopen ?

Je bent gelukkig lekker vroeg aan de beurt. 

Voor je het weet ben je wakker met 2 prachtige borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Miracle79 zei:

Je bent gelukkig lekker vroeg aan de beurt. 

Voor je het weet ben je wakker met 2 prachtige borsten

 

6 minuten geleden, Miracle79 zei:

Je bent gelukkig lekker vroeg aan de beurt. 

Voor je het weet ben je wakker met 2 prachtige borsten

Jaa ! Kan niet wachten ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Linda_PDD zei:

Succes morgen!! Helaas voor mij morgen geen operatie, ik moet nog wat langer geduld hebben maar komt goed. 

 

Liefs Linda

Dankje wel!

wat moet het een moeilijke keuze zijn geweest!!

hoe gaat het nu met je?

 

liefs 

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslag van de dag.

 

Vannochtend stond ik al om 05:30 op. Om een PCM en een glas water te drinken.

Om 07:00 vertrokken en om 08:00 mocht ik mee naar binnen.

Ik was echt nerveus! Ik wist een beetje wat ik kon verwachten door alle ervaringen die ik heb gelezen op het forum.

 

Ik kreeg eerst een gesprek met  anesthesioloog en daarna kwam Dr. van Onselen om een tekening te maken voor mijn nieuwe borsten. Dr van Onselen vroeg of ik zenuwachtig was en hierop antwoorde ik ja. Hij stelde mij gerust. Even later mocht ik naar binnen. En werd ik klaar gemaakt voor de operatie. Toen kwam de narcose en ik was eigenlijk zo weg. Wat een gek gevoel is dat zeg! Toen werd ik eenmaal wakker op de uitslaapkamer. Keek ik gelijk naar beneden. Ik heb borsten! Ze staan wel wat uit elkaar. Ik hoop dat het wat bij trekt. Ik mocht eigenlijk al gauw weer naar huis. Ik heb de medicijnen opgehaald en ben nog wat gaan eten. En ben daarna in slaap gevallen. 

 

Heb nu nog steeds last van pijn. Ik heb de medicijnen ingenomen maar voor nu helpt het nog niet helemaal. Ik hoop dat de pijn morgen wat minder is. Aangezien ik nu nog bezig ben met een spiegel bouwen.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missriekjuh @e.e.f.

 

Hey even een vraag je over de positie over de band!  Hoe zat de band bij jullie? Bij mij moet hij boven in. Toen ik wakker werd zat hij namelijk over mijn borsten heen en toen kwam dr van onselen en die deed hem omhoog. Ik had hem weer naar beneden gedaan dacht dat het zo moest aangezien ik zo wakker werd. :44:

Toen even later kwam hij opnieuw en zei dat het echt er boven moest blijven... Dit was daarvoor niet uitgelegd en het voelt zo bloot :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

@Missriekjuh @e.e.f.

 

Hey even een vraag je over de positie over de band!  Hoe zat de band bij jullie? Bij mij moet hij boven in. Toen ik wakker werd zat hij namelijk over mijn borsten heen en toen kwam dr van onselen en die deed hem omhoog. Ik had hem weer naar beneden gedaan dacht dat het zo moest aangezien ik zo wakker werd. :44:

Toen even later kwam hij opnieuw en zei dat het echt er boven moest blijven... Dit was daarvoor niet uitgelegd en het voelt zo bloot :75:

Kijk even naar dit topic, daar staat het in beschreven aan de hand van foto's.
Moet je ook een bh aan, of alleen de band?

Van harte gefeliciteerd met je boobs trouwens!
Wat voor implantaten heb je nou uiteindelijk gekregen? Weet even niet meer of jij nou wel of niet de microthane zou krijgen en of je die ook gekregen hebt?

Een goed herstel gewenst!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, best_boobie zei:

Kijk even naar dit topic, daar staat het in beschreven aan de hand van foto's.
Moet je ook een bh aan, of alleen de band?

Van harte gefeliciteerd met je boobs trouwens!
Wat voor implantaten heb je nou uiteindelijk gekregen? Weet even niet meer of jij nou wel of niet de microthane zou krijgen en of je die ook gekregen hebt?

Een goed herstel gewenst!

xxx

Dankje wel! Ik ga kijken. ☺️

 

Jaa dankje! Ik heb polytech microthane opticon protheses gekregen. En dan dual plane. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.