Ga naar inhoud

Kimmmmmm : 13 mei 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, Miracle79 zei:

Ik belde zaterdag om iets te vragen en kreeg (toevallig?) nadat ik ophing een mailtje met de tijd.

exact een week van tevoren.

Voor mij is het nu een week tot mijn operatie. Ik heb gebeld maar het was nog niet duidelijk. Ik wil het namelijk graag weten voor vervoer. Ze zeiden dat ze mij zouden bellen wanneer de tijd bekend is.. En dat er nog een brief komt..

 

Hoe laat wordt jij geopereerd? Fijn dat je de tijd al weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Kimmmmmm

 

Bij het consult heb ik dat te horen gekregen. Ik kon een week na het consult al geholpen worden...

Heb je wel aangegeven dat je vervoer moet regelen, dat de tijd dus heel belangrijk voor je is?

Hoop voor je dat je zo snel mogelijk de tijd weet en ik wens je alvast heel veel succes ?

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Miracle79 zei:

Ja is wel fijn om te weten hoe laat je er moet zijn inderdaad, hoop dat je vandaag wat hoort. Ik ben om 13.00 aan de beurt dus moet om 12.15 aanwezig zijn. 

Ik ben bang van niet... Ik wacht nog even af en bel woensdag wel opnieuw als ik niks weet. 

 

Ah oke! In de middag ben je aan de beurt. Lijkt mij wel pittig want je moet natuurlijk nuchter zijn. ?

Zelf heb ik in de ochtend echt al trek en moet ik wat eten... Gaat een uitdaging zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, e.e.f. zei:

Hoi @Kimmmmmm

 

Bij het consult heb ik dat te horen gekregen. Ik kon een week na het consult al geholpen worden...

Heb je wel aangegeven dat je vervoer moet regelen, dat de tijd dus heel belangrijk voor je is?

Hoop voor je dat je zo snel mogelijk de tijd weet en ik wens je alvast heel veel succes ?

 

Lieve gr Eef...

 

Hey!

 

Oh wat snel al! Dat is wel fijn...

Ik heb het aangegeven toen ik vorige week belde. En naast dat ik wil het gewoon graag weten ☺️

Net te horen gekregen dat mijn vriend vrij heeft gekregen. Dus maak mij nu niet meer zo druk om het vervoer. :lol:

Dankje wel! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

Ik ben bang van niet... Ik wacht nog even af en bel woensdag wel opnieuw als ik niks weet. 

 

Ah oke! In de middag ben je aan de beurt. Lijkt mij wel pittig want je moet natuurlijk nuchter zijn. ?

Zelf heb ik in de ochtend echt al trek en moet ik wat eten... Gaat een uitdaging zijn.

Ja ik moet echt koffie hebben en wat te eten. Dus heb bedacht dat ik de wekker zet zodat ik iets voor 05.00 wat kan eten en drinken anders heb ik de hele dag koppijn. Hoop dat je een beetje vroeg aan de beurt bent /)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Miracle79 zei:

Ik belde zaterdag om iets te vragen en kreeg (toevallig?) nadat ik ophing een mailtje met de tijd

exact een week van tevoren.

Ik kreeg dinsdag geloof ik de brief met de tijd en moest er kwart over 11 zijn dacht ik. Ik was er alleen om half 10 al omdat ik zo zenuwachtig was en dacht ik kan er maar zijn.... 

Moet je dan nog lang naar huis rijden? 

Ik moest gelukkig maar 20 minuutjes, dus was rond 2 uur weer thuis! 

 

En geniet van je laatste 'tietloze' maandag ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Missriekjuh zei:

Ik kreeg dinsdag geloof ik de brief met de tijd en moest er kwart over 11 zijn dacht ik. Ik was er alleen om half 10 al omdat ik zo zenuwachtig was en dacht ik kan er maar zijn.... 

Moet je dan nog lang naar huis rijden? 

Ik moest gelukkig maar 20 minuutjes, dus was rond 2 uur weer thuis! 

 

En geniet van je laatste 'tietloze' maandag ?

Whahaha ja dat ‘genieten’

doe ik zeker! We wonen in Rdam

en moeten naar Vlaardingen dus denk dat het 15 minuten rijden is ongeveer. Heb nog niet gekeken hoe ver het precies is. Ik ben ook wel het type wat er veeeel te vroeg is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Miracle79 zei:

Ja ik moet echt koffie hebben en wat te eten. Dus heb bedacht dat ik de wekker zet zodat ik iets voor 05.00 wat kan eten en drinken anders heb ik de hele dag koppijn. Hoop dat je een beetje vroeg aan de beurt bent /)

Mag dat dan nog? Ik dacht dat je vanaf 00:00 nuchter moet zijn en 3 uur van te voren nog water mag hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Missriekjuh zei:

Ik kreeg dinsdag geloof ik de brief met de tijd en moest er kwart over 11 zijn dacht ik. Ik was er alleen om half 10 al omdat ik zo zenuwachtig was en dacht ik kan er maar zijn.... 

Moet je dan nog lang naar huis rijden? 

Ik moest gelukkig maar 20 minuutjes, dus was rond 2 uur weer thuis! 

 

En geniet van je laatste 'tietloze' maandag ?

hahaha kan nnu nog zonder BH rond lopen ?

 

Oh echt? Ik vraag het mij dan echt af. Ik hoop dat de brief morgen dan binnen komt...

Zo vroeg! Maar wel lekker op tijd. 

Voor mij is het 30 minuten rijden! 

Wel lekker 20 minuten ben je zo weer thuis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

Mag dat dan nog? Ik dacht dat je vanaf 00:00 nuchter moet zijn en 3 uur van te voren nog water mag hebben.

Er stond in de brief dat je tot 08.00 voor de operatie mag eten en ze adviseren om nog een broodmaaltijd te nemen vlak voor die 8 uur. En dat ik 2 uur vooraf zetpillen paracetamol moet nemen omdat ik de gewone paracetamol dan weer niet met water in mag nemen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Miracle79 zei:

Er stond in de brief dat je tot 08.00 voor de operatie mag eten en ze adviseren om nog een broodmaaltijd te nemen vlak voor die 8 uur. En dat ik 2 uur vooraf zetpillen paracetamol moet nemen omdat ik de gewone paracetamol dan weer niet met water in mag nemen ?

Oh echt? Bij mij stond dat weer niet zo beschreven.. wel slim die zetpillen! Maar dan vraag ik me af ze kunnen ook pcm Iv geven je hebt toch een naaldje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kimmmmmm zei:

Hey!

 

Oh wat snel al! Dat is wel fijn...

Ik heb het aangegeven toen ik vorige week belde. En naast dat ik wil het gewoon graag weten ☺️

Net te horen gekregen dat mijn vriend vrij heeft gekregen. Dus maak mij nu niet meer zo druk om het vervoer. 

Dankje wel! 

 

Ja dat was heel snel en vond het helemaal niet erg. Ik ben in Duitsland (Bochtelt) geopereerd. Was wel ff rijden maja woon vlakbij groningen, of het nou ergens in Nederland was of in Duitsland, een eind rijden moesten we toch :1: 

 

Fijn dat je vriend vrij is. Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken en geen dank hoor. We zijn op dit forum  om elkaar te helpen en steunen toch??? ;)

Mocht je nog iets willen vragen dan vraag je maar gerust hoor...

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Ja dat was heel snel en vond het helemaal niet erg. Ik ben in Duitsland (Bochtelt) geopereerd. Was wel ff rijden maja woon vlakbij groningen, of het nou ergens in Nederland was of in Duitsland, een eind rijden moesten we toch :1: 

 

Fijn dat je vriend vrij is. Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken en geen dank hoor. We zijn op dit forum  om elkaar te helpen en steunen toch??? ;)

Mocht je nog iets willen vragen dan vraag je maar gerust hoor...

 

Lieve gr Eef...

Dat is wel een eind rijden jaa.. Maar uiteindelijk is het allemaal waard.

 

jaa dat is waar! In ieder geval bedankt voor het delen van jou ervaring ?

 

liefs 

 

Kimm

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Kimmmmmm zei:

Dat is wel een eind rijden jaa.. Maar uiteindelijk is het allemaal waard.

 

jaa dat is waar! In ieder geval bedankt voor het delen van jou ervaring ?

 

liefs 

 

Kimm

 

 

Graag gedaan meid ?

Ik zal je volgen ben heel benieuwd hoe je het beleefd en naar het resultaat.. 

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Mooie tijd zeg!!! Helemaal top 

Alvast heel veel succes meid en niet te veel stressen. Gaat helemaal goed komen...

 

Lieve gr Eef... ?

 

Jaa Heel erg bedankt! Stress nu nog niet maar ik denk op de dag wel :75:

Vindt het echt spannend!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.