Ga naar inhoud

Boobstories : 20 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast

Aanbevolen berichten

 

Hay


20 februari word ik geopereerd door frans straten van kliniek heyendael en hij gaat Mentor Moderate Plus Profile 300 & 275 cc plaatsen.
Ik heb nu een volle B/kleine C cup en door veel afvallen is er weinig volume meer over aan de bovenkant.
Daarnaast is een borst een beetje anders qua vorm/volume, vandaar 25cc meer aan een kant.

Ik ben heel benieuwd naar fotos en ervaringen van dames met dezelfde voorsituatie en/of dezelfde implantaten of arts.

 

Ik ben al een tijd actief op het forum en ik wist al een paar maanden dat ik eind februari geopereerd zou worden.
De Arnica-tabletten, Magnesium/zink, vitamine C, voedingskussen en carefix Ava zijn dus al in huis! ?
Ik heb twee weken verlof, hopelijk is dat genoeg.


Nog 14 dagen:43::43::43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk!! Nog eventjes geduld maar dan is het eindelijk zover:1boobs:

Heb andere protheses en aantal cc’s dan jij dus kan je daarmee niet helpen? maar alvast heel veel succes met aftellen en als het zover is met het herstel?

Als je nog andere vragen hebt laat het maar weten. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je de beslissing heb genomen! Ben je vandaag geweest? Of was je eerder geweest en telefonisch de knoop doorgehakt? Ik zie je vaak in de chat dus waarschijnlijk weet je wel dat ik ook bij Frans geweest ben.  Daar houdt de vergelijking ook op. Ik had een AA en heb 325 en 350 gekregen. Ik ben erg te spreken over de kliniek en de operatiedag. Over het resultaat kan ik nog niet zoveel zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, kan je niet helpen. Ik krijg 300cc of 325 CV gladde mentor high profile. Maar we kunnen wel samen aftellen? Eindelijk weet je een datum. Spannend joh! Voor we het weten kunnen ook wij onze ervaring delen i.p.v. alles meelezen?. Denk dat je het wel weet, omdat je al langer meeleest en op de Chat zit, maar ik word 12 feb geholpen. Dus maar een weekje voor jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @boobstories, ik las je twijfel op de chat of 300 cc wel groot genoeg is...

 

Kijk maar eens in mijn album....ik heb ook cupmaat 75B, die soms aan kleine kant is en ik een C nodig heb... 

 

Ik heb ook moderate plus rond van Mentor, 12cm diameter, 3,7 projectie!

 

Misschien kun je iets met mijn fotos…. op foto lijken ze wel wat meer hang te hebben...in echt zijn het best wel ronde borsten met bolling aan bovenkant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2019 om 17:53, Rachelle1989 zei:

Wat leuk!! Nog eventjes geduld maar dan is het eindelijk zover:1boobs:

Heb andere protheses en aantal cc’s dan jij dus kan je daarmee niet helpen? maar alvast heel veel succes met aftellen en als het zover is met het herstel?

Als je nog andere vragen hebt laat het maar weten. 

 

xx

Ja! Ik heb er zoveel zin in. Dankjewel!! Jouw borsten zijn trouwens prachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2019 om 17:56, Adnil zei:

Fijn dat je de beslissing heb genomen! Ben je vandaag geweest? Of was je eerder geweest en telefonisch de knoop doorgehakt? Ik zie je vaak in de chat dus waarschijnlijk weet je wel dat ik ook bij Frans geweest ben.  Daar houdt de vergelijking ook op. Ik had een AA en heb 325 en 350 gekregen. Ik ben erg te spreken over de kliniek en de operatiedag. Over het resultaat kan ik nog niet zoveel zeggen. 

Ik was langs geweest, mijn eerste echte consult bij Straten. Ik had telefonisch de operatiedatum al gepland omdat ik alleen in die periode kon en zoooo graag bij Straten wilde door dit forum.
Dat klopt, ik volg je al een tijdje en ik hoop dat jouw borsten snel gaan zakken zodat je lekker kan gaan genieten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, M&M&m zei:

Helaas, kan je niet helpen. Ik krijg 300cc of 325 CV gladde mentor high profile. Maar we kunnen wel samen aftellen? Eindelijk weet je een datum. Spannend joh! Voor we het weten kunnen ook wij onze ervaring delen i.p.v. alles meelezen?. Denk dat je het wel weet, omdat je al langer meeleest en op de Chat zit, maar ik word 12 feb geholpen. Dus maar een weekje voor jou??

Jaah voor jou is het echt bijna zo ver. Wat spannend!
Daar kan ik niet op wachten ?? 
Ik blijf je volgen en we slepen elkaar er door heen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Boobmom zei:

Hey @boobstories, ik las je twijfel op de chat of 300 cc wel groot genoeg is...

 

Kijk maar eens in mijn album....ik heb ook cupmaat 75B, die soms aan kleine kant is en ik een C nodig heb... 

 

Ik heb ook moderate plus rond van Mentor, 12cm diameter, 3,7 projectie!

 

Misschien kun je iets met mijn fotos…. op foto lijken ze wel wat meer hang te hebben...in echt zijn het best wel ronde borsten met bolling aan bovenkant!

Dank voor je berichtje! Ik vind jou borsten ook echt heel mooi hopelijk krijg ik ook zulke mooie :35:
Ik heb net een album gemaakt met mijn voorsituatie ik zal je toevoegen. Ben benieuwd wat jij denkt.
Ik zou iets groter dan jou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, boobstories zei:

Dank voor je berichtje! Ik vind jou borsten ook echt heel mooi hopelijk krijg ik ook zulke mooie :35:
Ik heb net een album gemaakt met mijn voorsituatie ik zal je toevoegen. Ben benieuwd wat jij denkt.
Ik zou iets groter dan jou willen.

Ik heb even in je album gekeken. En jouw voorsituatie is al net wat groter dan die van mij. Dus ik verwacht dat je met 300cc ook groter gaat krijgen. 

 

En als je blijft twijfelen. Zou ik gewoon nog keer bellen met je kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, boobstories zei:

Dank voor je berichtje! Ik vind jou borsten ook echt heel mooi hopelijk krijg ik ook zulke mooie :35:
Ik heb net een album gemaakt met mijn voorsituatie ik zal je toevoegen. Ben benieuwd wat jij denkt.
Ik zou iets groter dan jou willen.

Dat heb ik ook, als mijn borsten worden als die van @Boobmom wordt ik ook zo blij, hihi.

Mag ik ook meekijken bij jou boobstories? Ik heb alleen zelf geen album, dus je kan niet bij mij kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lief jullie reacties op mijn borsten @M&M&m en @boobstories. Ik ben er ook heel blij mee hoor...maar soms ook extra kritisch nog! In het midden loopt mijn plooi recht omhoog en vind het mooi als die in een c weer omhoog naar je borst toeloopt...maar dan kijk ik mijn voorsituatie...en dan denk ik, miss is mijn anatomie gewoon niet zo. Of mijn borstspier moet nog meer gaan ontspannen, want mijn PC gaf wel aan dat ik hele sterke borstspieren heb, dus misschien duurt het daardoor ook langer voordat ze gaan ontspannen zeg maar.

En begrijp me niet verkeerd hoor...ook ik vind ze heel mooi...en mijn vriend is er al zo verliefd op, hahahha...

Vandaag komt mijn nieuwe bh binnen, hoop zo dat hij goed past...ik de maat goed gegokt heb, mag vanaf ma al af en toe op bv feestje de klinieken uit! Dus dan ligt er al eentje klaar voor die momenten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Boobmom zei:

Oh wat lief jullie reacties op mijn borsten @M&M&m en @boobstories. Ik ben er ook heel blij mee hoor...maar soms ook extra kritisch nog! In het midden loopt mijn plooi recht omhoog en vind het mooi als die in een c weer omhoog naar je borst toeloopt...maar dan kijk ik mijn voorsituatie...en dan denk ik, miss is mijn anatomie gewoon niet zo. Of mijn borstspier moet nog meer gaan ontspannen, want mijn PC gaf wel aan dat ik hele sterke borstspieren heb, dus misschien duurt het daardoor ook langer voordat ze gaan ontspannen zeg maar.

En begrijp me niet verkeerd hoor...ook ik vind ze heel mooi...en mijn vriend is er al zo verliefd op, hahahha...

Vandaag komt mijn nieuwe bh binnen, hoop zo dat hij goed past...ik de maat goed gegokt heb, mag vanaf ma al af en toe op bv feestje de klinieken uit! Dus dan ligt er al eentje klaar voor die momenten...

Weet je boobmom, we kijken zelf altijd veel te kritisch naar onszelf. En als je tuurt in de spiegel zie je alles! Vooral wat je minder mooi vindt. Je relativeert gelukkig genoeg om ze alsnog prachtig te vinden. En je bent pas 3,5 week po. Je heb nog 5 maanden om meer resultaat te gaan zien. Komt die weer het woordje Geduld? Zoals jij het beschrijft denk ik dat het aan de bovenkant idd nog wat moet gaan zakken. 

Ga gewoon lekker voor die spiegel staan en tuur naar het mooiste van je borsten. Hoewel ik denk datje vriend dat al voor je doet? Maar ik snap je wel hoor. Je wilt het allermooist wat je in gedachten heb, maar gelukkig zeggen de klinieken ook dat dat niet altijd te behalen is. Zoals in het programma die ene pc zei.... "Ik moet koken met de ingrediënten die jij mij geeft."

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, M&M&m zei:

Weet je boobmom, we kijken zelf altijd veel te kritisch naar onszelf. En als je tuurt in de spiegel zie je alles! Vooral wat je minder mooi vindt. Je relativeert gelukkig genoeg om ze alsnog prachtig te vinden. En je bent pas 3,5 week po. Je heb nog 5 maanden om meer resultaat te gaan zien. Komt die weer het woordje Geduld? Zoals jij het beschrijft denk ik dat het aan de bovenkant idd nog wat moet gaan zakken. 

Ga gewoon lekker voor die spiegel staan en tuur naar het mooiste van je borsten. Hoewel ik denk datje vriend dat al voor je doet? Maar ik snap je wel hoor. Je wilt het allermooist wat je in gedachten heb, maar gelukkig zeggen de klinieken ook dat dat niet altijd te behalen is. Zoals in het programma die ene pc zei.... "Ik moet koken met de ingrediënten die jij mij geeft."

 

 

Ja dat klopt, die laatste zin is heel belangrijk. En ik denk dat ik straks met bh aan dat effect wat ik wil zien ook wel echt ga zien. En ze zijn ook gewoon heel mooi van vorm en eigenlijk ook juist heel erg natuurlijk. Ze zijn mooi rond, dat wilde ik graag. Echt volume aan bovenkant ook, zie je niet zo goed als je de foto van voren neemt, maar ht zit er echt. En GEDULD inderdaad....blijft lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo! Ik ben weer wakker en wat een fijne ervaring was het vandaag......

Het personeel was stuk voor stuk fantastisch!

 

Straten ging aftekenen en besloot toen toch aan allebei de kanten 300cc te doen in plaats van 275 & 300.

Het prikken en de narcose ging prima, wederom fantastisch leuk en vriendelijk personeel. 

Toen werd ik wakker en kon ik kijken... Wat vind ik ze al waanzinnig mooi!!! Ik zie wel nog verschil in de borsten maar ik realiseer mij dat geduld essentieel is ? Straten werkt vaak met assymetrische borsten dus ik vertrouw hem hier zeker mee.

 

Ik hoop alleen dat de bolling niet veel meer zakt en juist meer wordt.... Kan dat uberhaupt? ? Nog tips?

 

Mijn tepels zijn gelukkig ook niet veel groter geworden waar ik bang voor was en me borsten lijken helemaal gelift. Wat ben ik blij ??

 

De pijn vind ik vies tegenvallen, zelfs bij normaal ademhalen doen mijn borstspieren pijn.

Ze zijn ook keihard!

 

Ik heb foto’s toegevoegd aan mijn album ben benieuwd wat jullie vinden 

Hoeveel nam de bolling bij jullie af? 

Vanwege mijn job heb ik de achtergrond weggetekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, boobstories zei:

Zo! Ik ben weer wakker en wat een fijne ervaring was het vandaag......

Het personeel was stuk voor stuk fantastisch!

 

Straten ging aftekenen en besloot toen toch aan allebei de kanten 300cc te doen in plaats van 275 & 300.

Het prikken en de narcose ging prima, wederom fantastisch leuk en vriendelijk personeel. 

Toen werd ik wakker en kon ik kijken... Wat vind ik ze al waanzinnig mooi!!! Ik zie wel nog verschil in de borsten maar ik realiseer mij dat geduld essentieel is ? Straten werkt vaak met assymetrische borsten dus ik vertrouw hem hier zeker mee.

 

Ik hoop alleen dat de bolling niet veel meer zakt en juist meer wordt.... Kan dat uberhaupt? ? Nog tips?

 

Mijn tepels zijn gelukkig ook niet veel groter geworden waar ik bang voor was en me borsten lijken helemaal gelift. Wat ben ik blij ??

 

De pijn vind ik vies tegenvallen, zelfs bij normaal ademhalen doen mijn borstspieren pijn.

Ze zijn ook keihard!

 

Ik heb foto’s toegevoegd aan mijn album ben benieuwd wat jullie vinden 

Hoeveel nam de bolling bij jullie af? 

Vanwege mijn job heb ik de achtergrond weggetekend.

Hi! Fijn zeg dat het goed is gegaan en je klinkt zo lekker opgelucht, ondanks de pijn! Mag ik meekijken in jouw album? Ik ben as dinsdag 26e aan de beurt voor een wissel, spannend! Ik wens je een goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Icequeen zei:

@boobstories Gefeliciteerd!!

Wat een positief verslag op de pijn na natuurlijk. Zou ik ook in je album mogen spieken? Nu herstellen, doe maar lekker rustig aan! Xx 

Ik had je al toegevoegd toen ik het album net aanmaakte. Kun je er niet in of nog niet geprobeerd?

Dank ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, boobstories zei:

Zo! Ik ben weer wakker en wat een fijne ervaring was het vandaag......

Het personeel was stuk voor stuk fantastisch!

 

Straten ging aftekenen en besloot toen toch aan allebei de kanten 300cc te doen in plaats van 275 & 300.

Het prikken en de narcose ging prima, wederom fantastisch leuk en vriendelijk personeel. 

Toen werd ik wakker en kon ik kijken... Wat vind ik ze al waanzinnig mooi!!! Ik zie wel nog verschil in de borsten maar ik realiseer mij dat geduld essentieel is ? Straten werkt vaak met assymetrische borsten dus ik vertrouw hem hier zeker mee.

 

Ik hoop alleen dat de bolling niet veel meer zakt en juist meer wordt.... Kan dat uberhaupt? ? Nog tips?

 

Mijn tepels zijn gelukkig ook niet veel groter geworden waar ik bang voor was en me borsten lijken helemaal gelift. Wat ben ik blij ??

 

De pijn vind ik vies tegenvallen, zelfs bij normaal ademhalen doen mijn borstspieren pijn.

Ze zijn ook keihard!

 

Ik heb foto’s toegevoegd aan mijn album ben benieuwd wat jullie vinden 

Hoeveel nam de bolling bij jullie af? 

Vanwege mijn job heb ik de achtergrond weggetekend.

Wat fijn om dit te lezen zeg! Je hebt dezelfde protheses als ik geplaats..... en wat ik je kan zeggen, is dat bij mij de bolling aan bovenkant niet afneemt...had daar ook geen zwelling en jij zo te zien ook niet! Althans niet veel zwelling. Ik heb zelf t idee, nu mijn borstspier wat meer ontspant, ook de bolling fractie meer is al. Dus wie weet wat het bij jou ook gaat doen.

 

Pijn moet je even doorheen....gewoon goed je medicatie op tijd innemen, dat heeft even nog paar uur nodig om die max hoogte van medicatie-spiegel te krijgen! Of hoe leg ik dat uit. Ik had de eerste avond ook echt last....ging met schrik de nacht in, maar die verliep heel goed en de dag erna werd de pijn al minder. Moet er wel bij zeggen dat ik veel yoga doe, dus mijn borstspieren waren al flink opgerekt! 

 

Ga lekker herstellen nu, neem je rust en die eerste 6 weken vliegen ook voorbij kan ik je zeggen...ik ben as ma 6 wk PO alweer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.