Ga naar inhoud

Boobstories : 20 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast

Aanbevolen berichten

@boobstories gefeliciteerd meid! Ook jij bent nu de gelukkige, hihi. Die pijn met ademhalen had ik ook. Ik kon niet eens normaal praten. Was constant buiten adem dan. Dat wordt bij dag twee al een heel stuk minder! Neem goed je medicatie in en zet in de nacht je wekker. Even vervelend, maar je heb er wel baat bij om je medicijnspiegel op peil te houden. 

Wens je een goed herstel! Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobstories gefeliciteerd! Fijn dat advies goed gegaan is.  Die pijn is gewoon heel vervelend.  Ik vind het ook erg pittig.  Je kan het je nu waarschijnlijk niet voorstellen maar het gaat snel beter.  Koude compressen kunnen erg lekker zijn en probeer regelmatig een rondje (door de kamer) te lopen.  Juist als je pijn hebt kan dat gek genoeg een opluchting zijn. Heel veel sterkte de komende dagen en dat het snel beter zal voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobstories Welkom bij team straten boobies ?‍♀️

Ben blij dat je zo een fijne ervaring hebt gehad vandaag scheelt veel als je op zo’n moment fijne mensen om je heen hebt. 

Dat met de bolling wat je zegt is denk ik bij iedereen verschillen. Zou zeggen kijk in mijn album naar mijn Fransjes maar is totaal niet te vergelijken, jij had al veeeel meer borst om mee te beginnen dan dat ik had. 

Maar bij mij zijn ze naarmate het zakken alleen maar voller geworden. 

Was vorige week voor mij precies een halfjaar geleden alweer dat ben geopereerd en ik kan je zeggen dat ze nog steeds veranderen hoor, wel minimaal maar iedere keer denk ik hej zijn ze nu toch nog veranderd. 

Vind ze er nu al heel mooi uitzien en ze worden alleen nog maar mooier! 

Hoop dat de pijn beter word voor je en dat je vanavond goed kunt uitrusten en slapen. 

Laat je maar lekker verwennen en goed uitrusten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed is gegaan en dat jij nu al zo blij bent met je bv :). Hoop dat de pijn gauw minder mag worden. Ik wens jou een goede nachtrust (zal voor je duimen) en op naar een goed herstel! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2019 om 19:34, Boobmom zei:

Wat fijn om dit te lezen zeg! Je hebt dezelfde protheses als ik geplaats..... en wat ik je kan zeggen, is dat bij mij de bolling aan bovenkant niet afneemt...had daar ook geen zwelling en jij zo te zien ook niet! Althans niet veel zwelling. Ik heb zelf t idee, nu mijn borstspier wat meer ontspant, ook de bolling fractie meer is al. Dus wie weet wat het bij jou ook gaat doen.

 

Pijn moet je even doorheen....gewoon goed je medicatie op tijd innemen, dat heeft even nog paar uur nodig om die max hoogte van medicatie-spiegel te krijgen! Of hoe leg ik dat uit. Ik had de eerste avond ook echt last....ging met schrik de nacht in, maar die verliep heel goed en de dag erna werd de pijn al minder. Moet er wel bij zeggen dat ik veel yoga doe, dus mijn borstspieren waren al flink opgerekt! 

 

Ga lekker herstellen nu, neem je rust en die eerste 6 weken vliegen ook voorbij kan ik je zeggen...ik ben as ma 6 wk PO alweer!

Gelukkig, de bolling vind ik mooi ?

Ik hou nu ook een schema aan hopeijk gaat het snel beter. Ik teken voor jou herstel!!

ik meende ergens gelezen te hebben welke cup maat je in je nieuwe (prachtige!!) bhs had, maar kan het niet Terugvinden? 

Vind het je allemaal zo mooi staan! Kan ook niet wachten om bhs en lingeriesetjes te gaan scoren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, boobstories zei:

Gelukkig, de bolling vind ik mooi ?

Ik hou nu ook een schema aan hopeijk gaat het snel beter. Ik teken voor jou herstel!!

ik meende ergens gelezen te hebben welke cup maat je in je nieuwe (prachtige!!) bhs had, maar kan het niet Terugvinden? 

Vind het je allemaal zo mooi staan! Kan ook niet wachten om bhs en lingeriesetjes te gaan scoren ?

Ik had voorheen een 75B, en nu met mijn moderate plus rond 300cc, zit ik aan een 75D. Ik wilde zelf ook niet groter...ben er echt mega blij mee...en ze worden nog steeds met de dag mooier, soepeler. Nu is het allemaal nog een beetje hard en stijf als je bv geen bh aan doet en een los hempje aan, dan voelt het nog als twee ballen. Maar mijn vriend stelt me steeds gerust daarin dat dat allemaal steeds natuurlijker gaat worden en aanvoelen. Zijn ex-vrouw had ze ook al paar jaar, voor hij ging scheiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb erg veel last van mijn linker litteken en borst. Hoe vinden jullie het er uit zien? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het middenstuk van mijn borst wordt ook dik en blauw ineens. Ik leek er zo mooi uit te komen 2dagen PO ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO vandaag.
Mijn rechterborst gaat met de dag meer en meer hangen. 
Deze doet ook nog steeds veel meer pijn en is ook nog erg gespannen. Als deze straks ontspant en nog meer gaat hangen... Links lijkt erg relaxed en heb ik ook geen last meer van. 

Zelfs met heel veel fantasie kan ik momenteel niet bedenken dat dit nog gaat worden zoals ik het wilde.. Rond, vol van boven en gelijk. 
Misschien hadden ze toch beter high profile en meer cc moeten plaatsen om het minder te laten hangen en rechter op te laten staan. Wat denken jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hai meiden! Ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest op een enkele keer op de chat na. Druk druk druk en een beetje verdrietig over hoe mijn borsten eruit zagen.
Ik ben vandaag 4 weken PO en het gaat prima met me.
De eerste twee weken waren erg pittig, maar nu kan ik praktisch alles weer, helemaal pijnloos. Toen ik 1 week PO was, was mijn borstomvang 89 en bij 4 weken PO is deze 92/93. 
Het verbaasd me hoe 'zacht' ze al zijn voor 4 weken PO.

Jullie weten hoe verdrietig ik was met het resultaat, rechts hing heel erg en het verschil in tepelhoogte was ook verschrikkelijk.
Ik ben wat gaan spelen met de manier hoe ik mijn borstband draag en het is een wereld van verschil nu ? De assistente zei tijdens de controle dat links (de mooie) nog moest gaan zakken.. Ik dacht alleen maar als links zakt dan wijst de tepel NOG meer naar boven, het verschil kan dus alleen maar erger worden.. Maar volgens mij moest rechts juist zakken ? Ik heb een nieuwe foto toegevoegd aan mijn album.
Ik krijg weer hoop ?

Hoop dat alles goed met jullie gaat:1bouncingboobs: 


 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goeiemorgen Boobstories, volgens mij hebben wij het zelfde. Mijn rechterborst hangt ook, en mijn linker staat mooi recht. Ik hoop ook, dat het bij trekt. Maandag ben ik 5 wk po. Ik weet wel dat er nog zowiezo vanalles gaat veranderen aan de borsten. Daar houd ik me aan vast. Maar ik begrijp jou heel goed. Groeten Bietje23 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BIETJE23 zei:

Goeiemorgen Boobstories, volgens mij hebben wij het zelfde. Mijn rechterborst hangt ook, en mijn linker staat mooi recht. Ik hoop ook, dat het bij trekt. Maandag ben ik 5 wk po. Ik weet wel dat er nog zowiezo vanalles gaat veranderen aan de borsten. Daar houd ik me aan vast. Maar ik begrijp jou heel goed. Groeten Bietje23 

Hoi!

zou je mij willen toevoegen aan je album? Het is frustrerend af en toe maar we moeten ons er inderdaad aan vast houden dat er nog veel verandert!! Ik zal voor je duimen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, boobstories zei:

Hoi!

zou je mij willen toevoegen aan je album? Het is frustrerend af en toe maar we moeten ons er inderdaad aan vast houden dat er nog veel verandert!! Ik zal voor je duimen

Ik heb jou toegevoegd. De laatste foto is van afgelopen woensdag. Bedankt, ja klopt is erg frustrerend. Maar ga er van uit dat het helemaal goed komt, 

Groeten bianca 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Zou je me kunnen toevoegen aan je album?

Ik ben zelf ook door straten geopereerd, littekens helen niet goed & ook nog niet tevreden. Ik zie veel van jou voorbij komen, ben erg benieuwd of mijn borsten vergelijkbaar zijn...

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoihoi!

 

Inmiddels ben ik alweer (bijna) 2 maanden PO. Mijn littekens zijn inmiddels dicht na een antibiotica kuur en veel betadine. Het verschil in mijn borsten is nog steeds erg groot en komt denk ik ook niet meer goed.. Foto aan mijn album toegevoegd. Toch ook spijt dat het moderate plus is geworden, het geeft mij precies de look zoals ik verwacht had. (te natuurlijk) De protheses lijken goed ingedaald te zijn en ik sport alweer 4 keer in de week intensief, zonder pijn.

Zoals enkelen weten zou ik op controle komen bij Straten voor mijn wondje en de borsten, maar de wond was toen alweer helemaal dicht en omdat ik nog geen 3 maanden po was, was het niet erg zinvol om te komen.

 

Wat denken jullie? Komt dit nog goed? En bij een herstel operatie? Wat voor hersteloperatie denken jullie?

 

Ik ben zo verdrietig ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, boobstories zei:

Hoihoi!

 

Inmiddels ben ik alweer (bijna) 2 maanden PO. Mijn littekens zijn inmiddels dicht na een antibiotica kuur en veel betadine. Het verschil in mijn borsten is nog steeds erg groot en komt denk ik ook niet meer goed.. Foto aan mijn album toegevoegd. Toch ook spijt dat het moderate plus is geworden, het geeft mij precies de look zoals ik verwacht had. (te natuurlijk) De protheses lijken goed ingedaald te zijn en ik sport alweer 4 keer in de week intensief, zonder pijn.

Zoals enkelen weten zou ik op controle komen bij Straten voor mijn wondje en de borsten, maar de wond was toen alweer helemaal dicht en omdat ik nog geen 3 maanden po was, was het niet erg zinvol om te komen.

 

Wat denken jullie? Komt dit nog goed? En bij een herstel operatie? Wat voor hersteloperatie denken jullie?

 

Ik ben zo verdrietig ?

 

Hoi2,

 

Wat vervelend om te lezen ?

Ik heb jou bericht niet helemaal gevolgd vanaf het begin. Ben zelf 18 april geopereerd. 

 

Ik las dat je 4x in de week intensief sport. Heb jij ze toevallig ook dual plane? Vind dat wel een fijn vooruitzicht om pijnloos te kunnen bewegen. Heb nu zo danig pijn bij elke beweging dat ik denk: "pfff zal ik wel ooit weer normaal kunnen trainen??"

 

Vind het heel vervelend voor je dat je nu een hersteloperatie inplannen moet voor jezelf ?

Hoorde wel dat borsten tot 1 jaar p.o echt aanzienlijk veranderen nog.

Daar zit je nog niet toch? In elkgeval heel veel sterkte ermee!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, boobstories said:

Hoihoi!

 

Inmiddels ben ik alweer (bijna) 2 maanden PO. Mijn littekens zijn inmiddels dicht na een antibiotica kuur en veel betadine. Het verschil in mijn borsten is nog steeds erg groot en komt denk ik ook niet meer goed.. Foto aan mijn album toegevoegd. Toch ook spijt dat het moderate plus is geworden, het geeft mij precies de look zoals ik verwacht had. (te natuurlijk) De protheses lijken goed ingedaald te zijn en ik sport alweer 4 keer in de week intensief, zonder pijn.

Zoals enkelen weten zou ik op controle komen bij Straten voor mijn wondje en de borsten, maar de wond was toen alweer helemaal dicht en omdat ik nog geen 3 maanden po was, was het niet erg zinvol om te komen.

 

Wat denken jullie? Komt dit nog goed? En bij een herstel operatie? Wat voor hersteloperatie denken jullie?

 

Ik ben zo verdrietig ?

 

Hoi boobstories, wat jammer om te lezen! Is de kliniek wel goed bereikbaar voor je klachten?

 

Ik ben dr straten sterk in overweging aan het nemen voor een bv. Zou ik in je album mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.