Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

hi Femmy,

ja, toen ik de rekeningen aan Nio had overgemaakt voelde ik ook zoiets van: En nu gaat het gebeuren!

Alles is in kannen en kruiken.

Voor de zekerheid zelfs de rekeningen mee genomen op de dag van mijn operatie.

Zodat ik het bewijs bij me had, haha. I don't leave without the boobs!

Je consult met Nio klinkt inderdaad erg goed (na de check bij je naveltje) hij wil ook zo realistisch mogelijk beeld geven en je echt zelf laten kiezen.

Van harte gefeliciteerd met je datum en ik hoop dat je straks helemaal tevreden bent met je boobies.

liefs, Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was ik 6 maanden po

Littekens zien er super uit!! Worden steeds witter en witter :D

Helaas vind ik ze nog steeds niet helemaal bij elkaar passen, al ziet het er zeker beter uit als ik vergelijk met 1 maand po.

Mijn maten nu

Onder: 74cm

Boven: 92-93cm (ligt een beetje aan de tijd van meten)

BH maat 75D/E

Hele volle D ;)

Foto's staan in de galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxxx lieve Sannne, ja zo van voren is het redelijk maar net te storend voor mij (voor andere waarschijnlijk inderdaad minder) en tja die plooi in de linker borst wordt meer en meer zichtbaar :( Ga me er niet meer druk om maken, zeker op naar de wissel, whoeiiiiii :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Femmy,

Jij ook gefeliciteerd!!! :64: Ja je littekentjes zien er al super uit hé, topchirurg hoor die dr. Nio! Zo zie je ze maar zelden! Nog effe en je krijgt ook je droomboobs!!! :43:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je lieve Eefje, wat zijn die maanden (achteraf) voorbij gevlogen zeg pfffff ongelofelijk!

Top werk die littekens, staat Nio ook een beetje om bekend, ben daar echt onwijs tevreden over :136:

Ja bijnaaaaaa, heb er zin in en vind het doodeng tegelijk :11: Na mijn vakantie duurt het niet lang meer! :101:

Hahahaha zeker Glammieeee :D:123::wub::101::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.