Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

ooh lieverd, daar is het forum toch ook voor!

Lucht heerlijk op als je je frustatie even kunt wegtikken!

:147:

Ik ben na 7.5 weken teruggeweest naar de chirurg, omdat ik echt dacht dat links te hoog zat!

Er zat echt een bobbel aan de bovenkant, hier had ik last van als ik op mijn rug lag!

Is na 9 weken ongeveer helemaal weggetrokken!!

Linkerborst is nu nog wel een beetje harder dan de rechterborst, maar dat zal wel zo blijven omdat er links minder ruimte was.

Je kunt het vergelijken met een kussensloop.

Als je een grotere sloop hebt, is het kussen ook wat zachter <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Fem.,

Wat lees ik nu?!?

Was je even in een dipje?

En dat terwijl je boobs er zo goed uit zien :136:

Ik zie wel iets verschil, maar dat moet je inderdaad nog 'eventjes' afwachten :35:

Ik hoop dat het je weekend niet al te veel heeft beïnvloed en dat je lekker van het weer hebt genoten :13:

Heel veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Dank je voor jullie lieve berichten, doet me echt goed!!

Op zich ging het heel goed tot vanmiddag, toen kwamen de gedachten weer de kop opsteken. Vanavond naar mijn ouders gegaan en ze laten zien/voelen. Eerst men moeder, die voelde en eerste wat ze zei: goh links voelt gewoon als een echte borst :101: Vond ik dus een super leuke reactie. Daarna ging ze het verschil voelen en rechts is duidelijk harder en strakker vond ze. Toen zei ze tegen men vader: voel jij eens even wat jij voelt. De arme man keek echt van wat doen jullie me aan, daar heb ik echt geen zin in hahaha Uiteindelijk hij ook gevoeld en zei ook al an rechts is strakker/harder. Voor nu weer even gerust gesteld, want denk dat het gewoon dan nog vocht is in de borst.

Al met al gaat het gevoel dus met ups en downs. Ene moment heb ik het volste vertrouwen dat het met geduld goed komt, het andere moment denk ik echt van pfff dit komt nooit goed. Ik vind ze ook niet lelijk (als ik ze los van elkaar bekijk), vind ze prachtig en mooi kwa grootte alleen stoor ik me dus verschrikkelijk aan dat 1 hangt en de ander niet. Verder heeft Nio gewoon top zijn werk gedaan :D

Gelukkig 18 april controle, misschien dat Dr. Nio me nog wat meer gerust kan stellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Heb je nieuwste foto's bekeken en ik vind ze prachtig hoor!

Dat beetje verschil komt wel goed, volgens mijn pc duurt het sowieso 3 mnd. Dus voor de zomer is het helemaal goed bij jou :13:

Maar ik begrijp dat je onrustig wordt omdat je niet 100% zeker bent dat ze gelijk worden. Ik heb sinds vorige week in 1x een tepel die groter is :74: . (waarschijnlijk iets met oplossen hechting of zenuw??)

Ze zeggen ook tegen mij, dat het dan natuurlijker is dat je borsten niet helemaal gelijk zijn. Maarja ik hou nu eenmaal van GELIJK en RECHT en EVEN .....

Niet te lang dubben, gewoon lekker nog meer bikini's kopen :4:

Liefs Xan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Xanaa,

Tnx lieverd, lief van je!!

Klopt zegt iedereen dat het nog wel even kan duren en dat het wel goed komt. Net wat je zegt je wordt er gewoon onrustig van, zeker als het om je eigen lijf gaat. Dan ervaar je het “geduld” moeten hebben toch anders.

Nou het is dat je het zegt van je tepel, want had het in eerste instantie dus niet opgemerkt. Denk dat het bij het helingsproces hoort. 2 verschillende wonden, denk dat de één meer genezen is als de ander? Nou vind het niet erg als ze niet helemaal gelijk zijn, maaaaar als ze maar gelijk hangen hahaha In dat geval denk ik net als jij, gelijk… punt! Whahaha

Nou heb al 2 bikini’s gekocht, ben nog aan het twijfelen over een derde want zie zoveel leuks en als ik er echt niet uit kom koop ik ze allemaal. Puh! Whahahahaha

Knuff Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oh, begrijp het zo goed allemaal.

Mijn tepels zijn dan ook verschillend waardoor de vorm ook niet hetzelfde is, en dat benauwd mij ook wel.

Logisch hoor meid.

Maar inderdaad die drie maanden niet vergeten, die heb je gewoon nodig.

Ik ben vandaag bij Nio geweest, en ik moet de band nog tot 6 weken dragen.

Ik dacht: oh nee, dan gaan ze straks weer hangen hahaha.

Maar hij wilt de onderkant goed bol hebben en dat de tepels recht vooruit staan en niet dat de siliconen omhoog komen incl. tepel.

ok dan.....mag wel met uitgaan een bh aan, dus dat word heel snel een mooie bh kopen, voor een verjaardag, dat is tenslotte ook feest

Geweldig verhaal van je pa, ik zie mijn pa al staan :152:

komt goed!! B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Gaaf die foto-collage :35:

Dat wil ik ook maken :)

Dan zie je pas echt goed het verschil in de loop van die 6 weken.

En ik zou ook nog meer bikini's willen kopen, maar het geld is op :83:

You go girl :101:

Verder zien je littekens er trouwens ook mooi uit!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eliza: Zodra het om je eigen lijf gaat benauwd het zeker he, is gewoon zeer frustrerend. Heb jij al nieuwe pica’s??? Is ook zo moet de 3 maanden in acht houden, maar oh zo lastig als je geduld op is.

Ohh pff jij ook gezellig die band, het went wel snel hoor. Alleen de eerste week is doorbijten. Ja hier om dezelfde reden de band, voor mooie onderkant en dat alles goed op zijn plek inkapseld. Met feestjes ed. mocht ik ook een bh aan, moet ook kunnen is immers niet dagelijks. Komt goed meid, je bent zo aan dat onding gewend.

Hahahaha men pa keek zo beflikkerd en zielig, maar vertrouw heb blind dus moest even. Had die maar geen dochters moeten maken hahahahaa

@ Kiki: Kwam gister op het idee, dacht dan kan ik het overzichtelijker zien hihihi Moet je zeker maken, is toch leuk om te zien zo! Hahaha hier is het geld nu ook op, moet wachten tot eind mei nu bah!!! Zo flauw hihihi

Dr. Nio kan wel mooi hechten ja, ze worden steeds mooier. Daar hebben we maar mooi geluk mee he meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 weken po

Weer een weekje voorbij!

De afgelopen week, zonder band, is allemaal heel goed gegaan. Eerste nacht zonder band slapen was een beetje eng, maar uiteindelijk goed bevallen. Overdag draag ik nog gewoon een sport bh, zit gewoon nog erg lekker. Verder gaat het top, geen pijntjes enzo.

Mijn maten:

Boven: 95cm

Onder: 73cm.

75F!!! :D

Maandag gelukkig controle want rechts staat me echt niet aan… zal straks weer foto’s online zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje een F, wauw.

Ik ben op consult geweest bij Nio.

Ik moet de band ook tot 6 weken dragen.

Ook mag ik als ik uit ga wel een bh dragen. Dit mag een gewone bh zijn van Nio.

Ook mag dit er 1 zijn met een beugel.

Volgens mij las ik bij jou een keertje dat dit pas mag van af drie maanden.

Misschien is het wel per persoon verschillend, kwee nie???

Ook mag ik op de home trainer gaan zitten, als ik maar geen gekke bewegingen maak met mijn armen.

Ik ben nu twee weken po, maar kan geen maat houden in mijn dagelijkse dingen. Het gaat heel erg goed, maar daardoor doe ik gewoon erg veel, ik hoop dat het geen gevolgen heb voor mijn borsten.

Hoe gaat het verders met je borsten, daalt je 'ene borst al wat meer in?

Wat heerlijk dat je inmiddels al 7 weken po bent, heerlijk.

Bij mij beginnen ze nu langzaamaan wel een beetje eigen te worden, dat heeft ook tijd nodig,.

Zijn ze al helemaal van jou??

Groetjes Eliza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ik maak me de afgelopen weken al druk over mijn rechter borst, wat sommige van jullie al goed weten.

Hij wil niet mooi zakken zoals de linkerborst en blijft maar op 1 punt voor mijn gevoel...

Werd hier al niet blij van, maar na de foto's die ik vandaag heb gemaakt al helemaal niet..

Ben gewoon erg onrustig en voel me er niet lekker bij. Maandag wel een afspraak met mijn pc.

Weet dat "geduld" hier het toverwoord is maar mijn geduld en hoop is een beetje op.

Maak ik me dan echt druk om niks of is er wel wat aan de hand zoals men gevoel zegt??

Alle reacties zijn welkom, alvast bedankt!

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Gaaf die nieuwe bikini! Staat je goed! :136:

Ik zag het weer aan je profielfotootje :101:

Mooi figuurtje heb je ook (me jalous :59: )

En nu heb je dus een 75F?!?

Very nice :35:

Als ik volgende keer weer een bh ga kopen ga ik die ook zeker even passen, want volgens die mevrouw van de Hunkemöller is E mij te klein (toen ik die met rood en zwarte stippen als laatste kocht) en die bh zit mij wel het lekkerste van allemaal... Bij de sommige van m'n E-bh's piepen m'n tepels er ook uit...

Fijn weekend verder!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.