Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Wauw, wat een mooie foto's in je bh!!

Als ik dit allemaal zo zie kan ik bijna niet wachten!!!

Maar ja, nog even geduld!

Fijna dat alles lekker gaat, en hopen dat je rechterborst snel goed in gaat dalen.

Maar dat komt vast goed! eigenlijk is het ook nog heel kort geleden natuurlijk, al voelt dat misschien anders??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sanne,

Dank je voor je compliment meid! Geloof het meteen dat je niet kan wachten, is niet leuk iets uit te moeten stellen wat je graag wilt. Het woord geduld tja, dat geld bijna voor alles hier. Staat september nog steeds bij jou in de planning meid??

Ben ook blij dat alles zo lekker gaat, mag niet klagen. Stom genoeg voelt het niet kort geleden. Dat is heel apart, want het is natuurlijk wel pas kort geleden… Ik heb nog wel hoop voor rechts, kan bij dual plane lang duren. Alleen ik ben zo’n lekker ongeduldig miepje, dat ik soms denk van: nou dat trekt vast niet meer bij hahaha. Goed foto’s van andere hier bewijzen het tegendeel, dus die in mijn achterhoofd houden.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ben bang dat ik al verslaafd ben, heb al van alles opgeslagen online :11:

Zeker erg leuk, maar inderdaad zit er wel een kostenplaatje aan. Gelukkig komt het vakantiegeld er bijna aan :153:

Zit nog met de band, nog 2 weekjes. Niet echt last van, zorgt meer voor ongemak met kleding dragen omdat je snel die band erboven uit ziet steken. Mag dus niet klagen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 weken po

Weer een weekje verder!!!

Mijn maten deze week, zijn hetzelfde als vorige week ;) Nog steeds een 75E.

Foto’s gemaakt vandaag in bikini en zonder bikini. Vorige week leek de bikini niet meer te passen en vandaag weer wel :D Heel apart, maar erg blij want wil hem natuurlijk mee hebben op vakantie (+ nog 4 die ik heb gezien). Rechts lijkt nu toch een stuk anders als vorige week! Hoe ik het precies omschrijven moet weet ik niet, voor mijn gevoel ziet hij er soepeler uit. Wordt er in ieder geval blij van :D

Nog 1 weekje band te gaan, al denk ik dat ik hem nog wat langer blijf dragen :11:

Volgende week lekker shoppen, pfff zin in!!! Alleen pas in mei echt los met shoppen, weg vakantie geld hahaha

Vanaf morgen sport oppakken, afgelopen week weinig gedaan want was een beetje grieperig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Gefeliciteerd met je 5 weken PO :14:

Nog een weekje en dan mag jij je slag slaan in de bh-shops :43:

En zoals ik dat hier lees gaat dat ook wel lukken :35:

Je foto's zien er prachtig uit meid :136:

En nu is het inderdaad afwachten tot je rechterborst is ingedaald...

Verder mag je nu lekker rustig aan beginnen met sporten; succes daarmee :35:

Doe vooral rustig aan, zeker als je grieperig bent geweest.

Gun je lichaam veel rust dan komt het allemaal goed :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther: Ga je zelf nog op vakantie dit jaar?? Jou vakantiegeld is dus ook aan de beurt dan, hele goede timing! Kan ook niet wachten tot het er is hoor :D Geduld is zeker het toverwoord hier en dat klopt ook wel. Ben nog geen 3 mnd po, dus zal nog wat meer geduld moeten hebben. Gelukkig zit er al wat meer beweging in de rechte boob :D Jij bent ook al bijna aan de beurt meid! Blijf je zeker volgen!

@ Kiki: Nog een weekje en alle bh-shops zijn onveilig als ik er langs loop. Dat gaat zeker lukken, heb zoveeeeel leuks gezien :D

Tnx voor je compliment!! Het is inderdaad nog wachten op rechts, maar dat komt wel goed denk ik. Hij lijkt soepeler. Wanneer plaats jij weer foto’s??

Ga zeker rustig aan doen, wil niks forceren natuurlijk. Goed luisteren naar men lijf. Begin sowieso met wandelen en dat opbouwen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Thanks voor je berichtje in m'n album! :D

Bij zou zien ze er ook nog steeds heel goed uit, die rechtse is aan het bijbenen hé! En die bikini ziet er top uit hihi!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Feminine,

Ik heb je nieuwste foto's ook ff bekeken. Ziet er super goed uit! :126:

Volgens mij zijn ze wel ingedaald of niet?

Nog even met band! Ik heb zelf een band gemaakt :1: Ik gebruik de band van een andere sportbh, die maak ik vast aan de bovenkant van mijn borsten. Zodra ik die draag komen mijn tepels ook hoger te staan.

Volgens mijn gevoel is dit voor mij ook beter.

Heb je nog tips voor mooie bikini's???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Xanaa,

Tnxxx meid!! Ja links is volgens mij helemaal ingedaald, die voelt ook lekker zacht. Rechts laat een beetje op zich wachten, maar begin nu ook beweging in te komen :D

Hahaha zelf een band gemaakt, dat is wel slim zeg :P Was ik zelf niet op gekomen! Als het goed voelt, gewoon doen en ze zakken dan ook sneller.

Uhhh ja tips genoeg hoor hihihi, zie hieronder:

Bikini Purchaseing

Bikini's Online

Victoria's Secret

La SENZA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Feminine!

Ik zit zelf nog in de oriënterende fase, maar heb wel vanaf het begin al een lichte voorkeur voor het SLAZ en heb daarom je topic vandaag zitten lezen! Ben nu toch wel erg benieuwd geworden naar je foto's! Haha! Zou je mij je ww willen toesturen? :blush:

Gr. Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals bedankt!!

Ze zien er echt prachtig uit! Je bent er vast dolgelukkig mee! :101: littekens zien er ook keurig uit!

vind trouwens ook dat er niet heel veel tijd zat tussen jouw eerste consult en de operatie... weet je of dit zo'n beetje de gemiddelde wachttijd is daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Feminine,

Bedankt voor je 'omrekentabel'!! Nou ik heb ze ook meteen even gemeten hihi..... Ik kom uit om 34D :4:

Tijdens het meten was ik toch echt verbaasd :5: Ze zijn gegroeid!!

Ik ben van ow 77/bw 94 gegaan naar ow 77/bw 95,5 whaaaah....

Ik geloofde eigenlijk niet dat dat zou gebeuren, maar het is waar hihi....

Nu moet mijn onderwijdte nog een beetje slinken :6:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Paultje: Dr. Nio was in die periode zelfs nog 1 week met vakantie ;) Met 6 weken zit je dus wel goed en het scheelt een hoop geld. Win-win! Ben zelf ook zeer tevreden, het indalen heeft wel tijd nodig maar al met al zeer happy!

@ Xanaa: Hihihihi wat super :P Dat komt vaker voor dat groeien inderdaad, maar het is afwachten of dat bij jezelf gebeurd. Blijft spannend! Nu ken je lekker shoppen in het buitenland :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, 6 weken is netjes dan, toch? hoewel ik me kan voorstellen, dat het je niet snel genoeg kan gaan wanneer je dat eerste consult eenmaal gehad hebt! :126:

ik moet sowieso eerst nog die dikke 3000 Euro bij elkaar sparen, want ik wil me er absoluut niet voor in de schulden steken! met een wachttijd van 6 maanden had ik dus ook totaal geen problemen gehad!! :4:

ja, die 900 Euro verschil is voor mij zeker ook belangrijk! die kan achteraf HEEL GOED gebruikt worden bij het lingerie/bikini shoppen, niet? :101: dat het zoveel scheelt tussen ziekenhuis en kliniek, terwijl je gewoon door dezelfde arts geopereerd wordt... bizar eigenlijk, hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Paultje: Ik vond het zeker netjes, had zelf een langere wachttijd verwacht in het ziekenhuis. Het is wel waar als je je consult hebt gehad dat het niet snel genoeg kan gaan :P

Nou net wat je zegt voor die 900 euro kan je een hoop setjes en bikini’s kopen hoor!! Je krijgt precies hetzelfde alleen groot prijs verschil en dat is zeker bizar. Ik had echt zoiets van dan wacht ik toch wat langer ;) Bij nader inzien viel dat wachten dus reuze mee! Een hoop geld he hihihi is niet niks!

@ sannetje: Leuk he al die bikini’s, heb er ook al een paar op het oog :D Ik weet al welke jij bedoeld :P Die is inderdaad erg mooi!!! Zou hem gewoon kopen, heb je nog een mooie voor vakantie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.