laura60

Wat deden jullie weer allemaal na 6 weken rust :)

Recommended Posts

Ik ben inmiddels 7 en nog wat  weken po :) en ben alles weer lekker aan het opbouwen.

Ben zo eens benieuwd naar wat jullie weer deden na 6 weken en hoe jullie het ervaarden.

Niet uit onzekerheid , over wat wel of niet mag, maar meer uit lekkere nieuwsgierigheid :152:

Zo ben ik weer lkkr naar de zonnebank gegaan en de eerste keer weer de kat op getild ( niet lachen ajb, maar deze is gewoon echt 9 kilo :P ) 

Verder heeft er weer een baby'tje op mijn borstkast en dus deels borsten geslapen.

Wandel elke dag een uur, maar dat deed ik ook in de eerste weken vanwege het vocht en in beweging te moeten blijven.

Ik heb mijn eerste bh gekocht , haha.. klinkt zo lekker volwassen ook.

Nou eigenlijk heb ik het verder nog vrij rustig aan gedaan , haha.

Merk dat het met dual plane idd flink opbouwen is, kracht is er wel een beetje uit. 

Ik ben reuze nieuwsgierig naar de antwoorden die je gaat krijgen. Ben nu zelf 8 Dgn PO en zelfs het wandelen heb ik nog niet opgepakt. De kou buiten laat mijn boobies zo straks staan dat het echt heel vervelend voelt... :65::163:

Guest acer

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Ik ben zelf 10 dagen po en merk dat ik al weer aardig wat doe: vaatwasser in en uitruimen, eten klaar maken en koken (niet de pan met water vullen af afgieten als het klaar is, dat weegt nog te zwaar), wassen draaien enz. Misschien komt het omdat ik 2 kids rond heb hobbelen (5 en 1 jaar), maar op zich gaat het goed. Ik let er wel op dat ik niet meer dan 2 kg til en dat mijn ellebogen niet boven mijn schouders uitkomen. Verder kan je als je geen pijn hebt toch gewoon je ding doen?

Ook ik lees mee!! Ben nu 10 dagen PO dus nog even te gaan^_^

Hee meis! Wat doe jij al veel:) Ik denk persoonlijk dat je lijf wel aangeeft wanneer het teveel wordt. Ik wil dat moment nog ruim voor zijn omdat ik 10 dagen PO nog zo kort vind, ondanks dat ik geen pijn meer heb. Maar dat is voor ieder anders natuurlijk! Ik laat mijn man nog veel doen hihi. En ik heb nog veel hulp met de kindjes. Liefs!

Guest acer

Hey!

Ja, ik ben niet echt het type dat stil kan zitten :blush:. Ik voel me verder goed, pak daarom automatisch toch steeds meer dingen op. Ik kan mijn zoontje van 1 helaas nog niet tillen en heb voor de eerste 6 weken een huishoudster geregeld om het zware werk elke week te doen. Ik vertrouw er op dat mijn lichaam wel aan geeft als iets te zwaar of te veel is. Doe tussendoor wel nog ff rusten hoor. Maar idd verder lekker weer je ding doen.

XX

Goede vraag en ook ik ben hier heel nieuwsgierig naar! Ik ben nu 6 weken (en 2 dagen) po. Ik werk als sinds 2 weken weer. Ik heb vandaag auto gereden. Schakelen was echt lastig! Ik heb vandaag bijna de hele dag een beugelbh aangehad, maar de beugels staan in mijn borsten, dus maar weer uit...Ik doe alles in huis weer behalve stofzuigen en dweilen enzo. Ik fiets weer, maar nog wel voorzichtig. En ik heb vannacht voor het eerst weer op mijn zij geslapen. Ook ik heb vandaag de kat weer opgetild, in mijn geval 6,5 kilo zwaar. Hmm wat nog meer...ik wandelde al vanaf dag 5 ofzo. Ik rek me weer lekker uit, krap op mijn rug en pak kopjes etc van de bovenste plank. Wat me echt nog niet lukt is om deksels open te draaien. Pffff echt veel krachtverlies zeg! En een eng gevoel als ik de spieren aanspan. Wat een leuk topic!! 

Hi,

In ieder geval geen vette kat optillen :45:  pff effe terugdenken want was na die 6 weken voor mijn gevoel nog steeds herstellende.  Mag het er mooi uitzien aan de buitenkant ( en had ook geen pijn) maar kon mooi de binnenkant niet zien dus ..ik was super voorzichtig nog. Ging wel rustig autorijden maar voelde nog niet okay, werken opgepakt maar merkte ook nog dat dit niet helemaal lekker ging. Je hebt natuurlijk een spier superlui gemaakt en die gaat van zich horen en van binnen gaat het herstel nog door. Ik kreeg nog steken, vochtborst in de avond. Overdag was ik er niet van bewust in de drukte maar in de avond gingen die toeters leven :19: Zonnebank pas na 3 maanden gedaan..geloof ik! Wilde echt dat ze potdicht zaten en dat breiwerkje bij mijn litteken weg was gestreken. Daarna littekens goed afgeplakt en goed ingesmeerd voor dat UV licht.. Er mocht geen straaltje doorheen komen want was bang voor lelijke littekens aangezien dat proces nog effe duurt.

Persoonlijk heb ik mij niet vastgehouden aan die 6 weken. Dit waren voor mij de basisweken en daarna luisterde ik naar ze en trok ik nog tot heeeel lang de sportbh aan (niet sexy mja) Smeer ze nu nog steeds en dat bijna 3 jaar haha. Pas nadat ik de pijntjes, steekjes en dat ongemakkelijk gevoel weg was, voelde ik mij vrij om echt alles te doen. Heb ook heel lang ermee geslapen omdat dit voor mij heel comfortabel lag. En opeens kwam er een dag.... dat ik vergat dat ze erin zaten ;)  (toen was ik wel 1,5 jaar hoor)

Gooduck en veel plezier met je boobs!

xx

Ik ben nu 7 weken po en doe sinds 2 weken alles weer zelf, heb alles in het huishouden weer opgepakt. Ben weer aan het werk, weer begonnen met hardlopen en pilates en zelfs al door de wildwaterbaan gegaan :ph34r: al ging dat wel erg heftig haha! Luister vooral naar je lichaam! 

Ik ben nu bijna 10 weken po en doe ook weer alles daar ben ik na 6 weken langzaam mee begonnen ook zuigen en dweilen enz. Sporten ben ik ook weer mee begonnen na 6 weken langzaam opbouwen crosstrainer, been en buik oefeningen en sins een week ook weer de armen met weinig gewicht, tennis ben ik vorige week weer mee begonnen dat ging beter dan verwacht ik had wel een shock absorber gekocht en die zit goed strak mijn borsten kunnen geen kant op! Ik moet wel zeggen dat ik weinig klachten heb gehad na mijn bv ook weinig pijn, dus luister naar je lichaam en dan komt het vast goed.

Dit is voor mij dag 11 PO en ik doe al weer heel veel zelf, geen zware dingen, maar dingen zoals de vaatwasser in en uitpakken en koken lukken al! Ook wandel ik korte stukjes. Fietsen of autorijden durf ik nog niet. Ik ben nog wel snel vermoeid en slaap niet zo goed als voorheen. Ik heb ook alweer op mijn zij gelegen, met mijn andere arm op een kussen lag dat best oke. De eerste 6 dagen kon ik werkelijk NIETS. Maar daarna maakte ik ineens best een omslag!

Dat had ik in het begin ook hoor. Dat de kou echt heel naar aanvoelde. Liet de borsten flink aanspannen. 

Nu trekken de tepels alleen nog heerlijk gevoelig met de kou. Maar dat was voor de bv natuurlijk ook al , alleen nu ietsjes meer ;)

@ Iedereen, leuk de reacties :D

Beetje vergelijken met elkaar is toch weer fijn en handig 

• Upvote 1

Ik heb ook weer voor het eerst op mijn zij gelegen , nu 8 weken po. 

Merk dat dat opzich lukt, alleen s'ochtends zijn de borsten behoorlijk gespannen. Heb jij dat ook ? 

@BrownieG 

Thanx voor je antwoord. 

Die operatie bh zit bij mij ook nog lkkr vastgeroest aan het lichaam. :rolleyes:

Lekker vertrouwd.. 

Merk je nu na 1,5 jaar nog wel eens pijntjes en hardere borsten na bijv te veel inspanning ? 

• Like 1

Ja maar ze zwellen sowieso iedere keer op als ik maar iets te veel heb gedaan. Vooral de linkerkant. Als ik op mijn rug slaap zijn ze morgens idd veel zachter. Doe jij verder alles weer? Ik ben toch wel moe hoor aan het eind van de dag. Alsof alles ineens weer helemaal over is na 6 weken. Zo is het wat mij betreft echt niet hoor.