Ga naar inhoud

Wat deden jullie weer allemaal na 6 weken rust :)


laura60

Aanbevolen berichten

@best_boobie je hebt vast helemaal gelijk. Je krijgt zelf hey idee omdat je nergens last van hebt dat het dus wel goed is. Maar blijkbaar werkt het dus niet helemaal zo. Nu is wel zo dat mijn pc zei dat ik wel na 2 weken mocht tillen. Misschien omdat ik ze voor de spier heb of omdat hydrogel is het iets anders werkt betreft kapselvorming. En als ik meer hulp had zou ik misschien alsnog wat rustiger aan doen

 

Maar goed ik merkte wel dat ik dus nog wel wat meer dan alleen tillen deed. Zal toch nog even rustig aan doen met alle overige dingen die eigenlijk in algemeen nog niet mogen. Bedankt voor de reminder en het remmen van ons gekken híer :rolleyes: die teveel willen doen

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Krissieke:

@best_boobie je hebt vast helemaal gelijk. Je krijgt zelf hey idee omdat je nergens last van hebt dat het dus wel goed is. Maar blijkbaar werkt het dus niet helemaal zo. Nu is wel zo dat mijn pc zei dat ik wel na 2 weken mocht tillen. Misschien omdat ik ze voor de spier heb of omdat hydrogel is het iets anders werkt betreft kapselvorming. En als ik meer hulp had zou ik misschien alsnog wat rustiger aan doen

 

Maar goed ik merkte wel dat ik dus nog wel wat meer dan alleen tillen deed. Zal toch nog even rustig aan doen met alle overige dingen die eigenlijk in algemeen nog niet mogen. Bedankt voor de reminder en het remmen van ons gekken híer :rolleyes: die teveel willen doen

 

 

 

 

hahaha, gekken ;) 

Zoals ik dus ook al zei: je pc bepaalt de verdere regels, en zeker bij voor de spier, zie ik vaker voorbij komen, dat tillen wel mag. Maar dus alleen in dát geval, dat de eigen pc dit aangeeft. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er zó naar uit om weer te kunnen autorijden, ik voel me zo aan huis gekluisterd nu! En om weer zelf booschappen te kunnen doen en te stofzuigen. En om de eerste échte bh's te kopen en de maat dan te laten opmeten in de lingeriezaak. En ik kijk er naar uit om mijn eerste bikini ooit te kopen en voor de eerste keer ooit naar een sauna te gaan (vanaf wanneer mag dat eigenlijk?). En om een dagje erop uit te gaan, ergens te lunchen en te winkelen, een mooi jurkje kopen misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Hoera:

Ik kijk er zó naar uit om weer te kunnen autorijden, ik voel me zo aan huis gekluisterd nu! En om weer zelf booschappen te kunnen doen en te stofzuigen. En om de eerste échte bh's te kopen en de maat dan te laten opmeten in de lingeriezaak. En ik kijk er naar uit om mijn eerste bikini ooit te kopen en voor de eerste keer ooit naar een sauna te gaan (vanaf wanneer mag dat eigenlijk?). En om een dagje erop uit te gaan, ergens te lunchen en te winkelen, een mooi jurkje kopen misschien.

Dat is nogal verschillend.. Bij de ene pc mag dat na 6 weken, bij de andere na 3 maanden.. Zou ik dus even vragen aan eigen pc :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2018 om 11:25 zei laura60:

 

Ik heb ook weer voor het eerst op mijn zij gelegen , nu 8 weken po. 

Merk dat dat opzich lukt, alleen s'ochtends zijn de borsten behoorlijk gespannen. Heb jij dat ook ? 

 

 

Jazeker ken ik gespannen borsten.  En vandaag heb ik extra veel last. Nu weer in andere spieren dan hiervoor. Wat duurt dit toch lang allemaal he? En op mijn zij slapen gaat soms wel en soms niet, voelt in ieder geval nog niet gemakkelijk. Gelukkig gaat autorijden, werken, huishouden en feestjes weer prima. Ik slaap alleen niet goed. Nou ja, ik wil niet klagen hoor! Ik ben echt wel blij en ze zijn mooi enzo. Maar dit is mijn 2e bv (ik moest deze keer ivm kapselvorming) en de vreugde van eindelijk borsten hebben, voel ik nu niet. De vorige keer was ik zo blij dat ik alle ongemakken er met liefde bij nam. Nu is het gewoon alleen maar vervelend...Vandaar denk ik dat ik wat meer zeur. Sorry! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎2‎-‎2018 om 11:31 zei laura60:

@BrownieG 

 

Thanx voor je antwoord. 

Die operatie bh zit bij mij ook nog lkkr vastgeroest aan het lichaam. :rolleyes:

Lekker vertrouwd.. 

 

Merk je nu na 1,5 jaar nog wel eens pijntjes en hardere borsten na bijv te veel inspanning ? 

 

heel zelden een zeurtje of een steekje uit het niets. Dit gebeurt eigenlijk alleen als ik een verkeerde bh heb aangehad waar de beugels toch niet lekker zitten ondanks de goede cup. Draag dan tijdelijk een sportbh. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.