Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei best_boobie:

Hey @Doe ik het of niet?
Je had me gelukkig al een pb gestuurd over je wond/pleister, dus daar heb je niet eeuwig op hoeven wachten :P 
Kom nu pas toe aan je topic.. 

Klinkt wel allemaal goed he, wat je pc zei? Maar ik had niet anders verwacht. Vind je wond er echt heel goed uitzien, ook al is het wel een gat natuurlijk.
Wat je pc zegt over dat die flaminal zorgt dat het gele eruit komt, dat is dat snot waar ik het wel eens uitgebreid over heb he :45: Dat snot waar jij dan zo een gezicht bij trekt ;) 
Sorry, dat kon ik niet laten :45: 

Maar meid, ik ben blij voor je!!

Sja.. wond uitdouchen mag.. maar het is niet noodzakelijk op dit moment.. Zou het genezingsproces gaan stagneren (wat ik op dit moment niet verwacht) dan is uitdouchen altijd nog een optie.. Maar voor nu, ga je gewoon zo door als je gedaan hebt tot nu toe. 

En 3 winterjassen!!! :152:
Geweldig! 

Trouwens.. dat lopen zonder bh.. Nou ook niet te vaak met zonder bh gaan lopen he.. ;) Je mooie borsten moeten nu niet te veel gaan hangen hihi

Het is natuurlijk heerlijk nu en dat snap ik ook, vooral 's avonds op de bank, maar ik bedoel dat je niet hele dagen zonder bh moet gaan lopen straks.. dat is niet zo goed, met de zwaartekracht, die toch een rol blijft spelen.. Zelfs kleine borstjes kunnen gaan hangen ;) 

 

xxx

Dankjewel Best-Boobie voor je advies en het feit dat je me doet schaterlachen. Heerlijk zo in mijn eentje. Overdag ga ik zeker een bh blijven dragen - maar vanavond moest ik de tweeling vrij laten - die hadden de PeeCee ook gehoord, he. :153: Voor vannacht trek ik ook zo'n zalig zachte sportBH aan van de Hema.

Ja, ik doe gewoon verder zoals ik bezig was. Maar dat uitdouchen zie ik niet zitten en ga ik voorlopig niet doen. Als ik voel hoeveel pijn de verzorging nog geeft ... Als ik de Isobetadine met een gaasje tegen de wond hou dan leun ik wat voorover. Op die manier ga ik wat in de wonde zonder dat ik dat zelf doe. Snap je? :154:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

Fijn dat de pijn nu over is. En verstandig dat je even op de aanwijzingen van BB wacht. 

Ja, valt me echt reuze mee, die beugelbh dag en nacht dragen. Ik heb er gisteren wel ff 6 bij besteld via internet in de uitverkoop. Gewoon bij de c&a, daar vind ik de bh's altijd heel fijn van en er was nu flinke opruiming. En als ze niet passen kun je ze gratis retourneren. Eigenlijk had ik vandaag ff naar Nijmegen willen rijden om ze gewoon te kopen in de winkel, zodat ik kon passen, maar mij teveel storm hoor. 

 

XX

Dan waren mijn 3 winterjassen vandaag nog zo gek niet, he. :D 6 BH's.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel Best-Boobie voor je advies en het feit dat je me doet schaterlachen. Heerlijk zo in mijn eentje. Overdag ga ik zeker een bh blijven dragen - maar vanavond moest ik de tweeling vrij laten - die hadden de PeeCee ook gehoord, he. :153: Voor vannacht trek ik ook zo'n zalig zachte sportBH aan van de Hema.

Ja, ik doe gewoon verder zoals ik bezig was. Maar dat uitdouchen zie ik niet zitten en ga ik voorlopig niet doen. Als ik voel hoeveel pijn de verzorging nog geeft ... Als ik de Isobetadine met een gaasje tegen de wond hou dan leun ik wat voorover. Op die manier ga ik wat in de wonde zonder dat ik dat zelf doe. Snap je? :154:

ja ik geloof je meteen dat jij tieten met oren hebt :152: 
Dat is weer eens wat anders he :45: 

hahaha ja ik snap je meteen!! Goede methode.. Eigenlijk heb je dus nu borsten met oren en met een mondje! Ja.. toch? Een mondje dat isobethadine lekker vindt, en oortjes die goed naar je pc luisteren. 
:153: 

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

ja ik geloof je meteen dat jij tieten met oren hebt :152: 
Dat is weer eens wat anders he :45: 

hahaha ja ik snap je meteen!! Goede methode.. Eigenlijk heb je dus nu borsten met oren en met een mondje! Ja.. toch? Een mondje dat isobethadine lekker vindt, en oortjes die goed naar je pc luisteren. 
:153: 

 

xxx

Oh BB hoe kan ik nu gaan slapen met dat beeld in mijn hoofd - het gezicht komt weer opzetten - morgen durf ik er niet meer aan te komen. Bang dat ik gebeten word. :154:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

hahaha ja ik snap je meteen!! Goede methode.. Eigenlijk heb je dus nu borsten met oren en met een mondje! Ja.. toch? Een mondje dat isobethadine lekker vindt, en oortjes die goed naar je pc luisteren. 
:153: 

Lig in een deuk hier..... ben alweer aan het visualiseren :154:

En idd @Doe ik het of niet?, doe maar lief tegen je boob, want straks slurpt ze zo je vinger naar binnen :153:.

 

Het is pillentijd geloof ik :viannen_76:..... en tijd om de honden uit te laten..... het giet.....blèèèh .

Slaap lekker ladies. :lazy2:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Oh BB hoe kan ik nu gaan slapen met dat beeld in mijn hoofd - het gezicht komt weer opzetten - morgen durf ik er niet meer aan te komen. Bang dat ik gebeten word. :154:

whahahaha.. ja pas maar op dat er geen tanden gaan doorkomen ;) 

 

 

2 minuten geleden zei Jaydee:

Lig in een deuk hier..... ben alweer aan het visualiseren :154:

En idd @Doe ik het of niet?, doe maar lief tegen je boob, want straks slurpt ze zo je vinger naar binnen :153:.

 

Het is pillentijd geloof ik :viannen_76:..... en tijd om de honden uit te laten..... het giet.....blèèèh .

Slaap lekker ladies. :lazy2:

jij maakt het gewoon nóg een paar graadjes erger :152: 

Frappant dat jij nu ook aan de pillen zit :45: 

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

whahahaha.. ja pas maar op dat er geen tanden gaan doorkomen ;) 

 

 

jij maakt het gewoon nóg een paar graadjes erger :152: 

Frappant dat jij nu ook aan de pillen zit :45: 

 

xxx

Idd @Jaydee doe er nog maar een schepje boven op. Slurpen ... nu komt die film Alien ook weer op de voorgrond.  NU doe ik helemaal geen oog meer dicht. :104: En bedankt @best_boobie om er ook nog tanden aan toe te voegen. :37:

Maar euh .... ik zit me af te vragen als er nu dames informatief MIJN topic komen lezen en al deze dingen zien staan dan bestaat de kans toch dat ze er het hunne van denken, he. Ik verontschuldig me dus nu bij alle lezers voor de klinkklare onzin die je hier in de late uurtjes ziet verschijnen. Het forum kan ook heel informatief zijn. Echt. :36:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Idd @Jaydee doe er nog maar een schepje boven op. Slurpen ... nu komt die film Alien ook weer op de voorgrond.  NU doe ik helemaal geen oog meer dicht. :104: En bedankt @best_boobie om er ook nog tanden aan toe te voegen. :37:

Maar euh .... ik zit me af te vragen als er nu dames informatief MIJN topic komen lezen en al deze dingen zien staan dan bestaat de kans toch dat ze er het hunne van denken, he. Ik verontschuldig me dus nu bij alle lezers voor de klinkklare onzin die je hier in de late uurtjes ziet verschijnen. Het forum kan ook heel informatief zijn. Echt. :36:

Grapjes moeten kunnen tussendoor he ;) Dat houdt het luchtig :P 

Slaap lekker Doe ik het wel ;) 

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei best_boobie:

Grapjes moeten kunnen tussendoor he ;) Dat houdt het luchtig :P 

Slaap lekker Doe ik het wel ;) 

 

xxx

Absoluut. Helemaal met je eens. Slaap lekker BB. Leuke nieuwe naam trouwens daar ga ik wat op voort breien. "Ik deed het toch maar", "Gewoon gedaan", "Wie niet waagt, niet wint", "Ik zou het zo weer doen", ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Absoluut. Helemaal met je eens. Slaap lekker BB. Leuke nieuwe naam trouwens daar ga ik wat op voort breien. "Ik deed het toch maar", "Gewoon gedaan", "Wie niet waagt, niet wint", "Ik zou het zo weer doen", ...

'Joepieikhebkleineboobies' 

'Debestebeslissingooit'

'Eindelijkboobiesdieluisteren'

Pas trouwens maar op met dat mondje van die boob hè!  Laat hem niet aan je chocolade!!!

En ja, die oren, daar zou ik ook mee oppassen... als die zich te veel gaan spitsen krijg je misschien nog de ziekte van 'rupke':

De oren te ver van het 'kupke'

 

Ik ga het hier maar bij laten, t is waarschijnlijk wel duidelijk dat ik me zit te vervelen (in de wasserette) :45:

 

Xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Ik heb de boobies gisteren de hele avond vrij gelaten en heb voor het slapen een zachte sportBH van de Hema aangetrokken. Die zit heel lekker ... zolang ik niet beweeg. Als ik beweeg dan rolt de onderste elastische band omhoog en dat geeft extra druk op de wond. Niet goed dus. Ik heb er nog een andere; die zal ik vannacht eens proberen hoewel ik BH-loos zou mogen slapen van de PeeCee.

Vandaag terug een branderig gevoel in mijn boobies - dat was eigenlijk zo goed als weg. Vraag me af of dat met de bh-loze avond te maken had of met de Hema BH die ik deze nacht aan had. Die duwt de boobies wel heel plat. Overdag draag ik de sportBH. 

Zo meteen de wonde weer verzorgen en dan gaan quizen met mijn collega's. Tot de volgende.

Ik maal ondertussen voor mezelf nog boobie-foto's maar ga ze nu nog maar één keer in de week posten. Tenzij er zich een noodgeval voordoet natuurlijk. :154:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

'Joepieikhebkleineboobies' 

'Debestebeslissingooit'

'Eindelijkboobiesdieluisteren'

Pas trouwens maar op met dat mondje van die boob hè!  Laat hem niet aan je chocolade!!!

En ja, die oren, daar zou ik ook mee oppassen... als die zich te veel gaan spitsen krijg je misschien nog de ziekte van 'rupke'

 

:45: Goede suggesties trouwens. :53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, hier ben ik weer.

Vandaag nog eens op controle bij de Peecee vanwege het wondje onderaan mijn rechterborst. Ik had eerst een kleine wondje en daar kwam een groter bij. het kleine was ondertussen dicht maar er kwam een ander kleintje bij boven de grotere wond.

Ik werd ontvangen in een soort OP-kwartiertje. een verpleegster en de PeeCee liepen allebei in operatiekledij.

Wat zei de PeeCee allemaal;

Dat het niet goed is dat de wonde groter wordt. 

Dat het wel goed is dat ik hem van elke verandering op de hoogte breng zodat we het kunnen opvolgen. Mijn MUTSgevoel kon ik dus opbergen. Hij liet ook vallen dat als de wond niet verder geneest er eventueel een nieuwe operatie moet plaatsvinden. :39::39: Maar daar was het nog te vroeg voor. 

Hij zag een antone/anatole/anatome (?), droge wonde.

Toen heeft hij het bruggetje doorgeknipt tussen de 2 wonden :107: en gecheckt hoeveel beslag er in de wond zat.

De verpleegster deed er dan een ienimienie pleistertje op (ook weer over het verticale litteken), zetuvit erop en sportBH terug aan. Dat pleistertje zit nu weer in de wonde en er komt wat wondvocht door. Maar ik weet wat te doen; vochtig maken, even laten weken en dan er af halen. Dat moet vanavond nog zodat ik de isobetadine nog kan aanbrengen.

ik ben wel een beetje bang om te gaan kijken nu dat bruggetje weg is (:98:) en dat de iso veel meer pijn gaat doen. Mijn boob prikt al de hele dag. :( Ik heb vanmiddag nog een pijnstiller genomen. :viannen_76:

 

Ze hebben dan samen naar de bh gekeken (omdat de onderste elastische band ervan gisteren altijd omplooide en meer druk gaf op de wond) en er hier en daar wat aan getrokken. Ze vonden hem van omtrek goed en hij sloot goed aan en hij zat laag genoeg. Maar hij kon niet zeggen waarom de BH omplooit. Nu moet ik zeggen dat dat vandaag NIET gebeurd is. :35:

 

Ik heb hem gezegd dat ik gestopt was met de Flaminal.

Hij zei dat hij die toch aanraadde. De isobetadine zorgt voor een anti-bacteriële omgeving maar heeft geen invloed op de wondgenezing. De Flaminal wel. Te veel Flaminal gebruiken op de randen van de wond kan wel voor verweking zorgen. (Misschien was mijn 2 cm Flaminal te veel?).

 

Ik mag nog steeds zonder BH slapen, volgens hem heeft dat geen invloed op de wond. 

 

Dan sloot hij nog af met te zeggen dat,  door mij regelmatig te zien, hij kon opvolgen hoe mooi mijn boobies werden. (Hij gebruikte die term wel niet :152:). Ik zei dat ik ze al van in het begin mooi vond. Hij vond me een positief iemand. Helemaal omdat ik nog maar 6 (bijna 7) weken post OP ben.

 

Toen informeerde ik nog even naar de "kwabjes" onder mijn oksels. Of die nog zouden weggaan of niet. En toen kwam zijn recht toe, recht aan stijl weer boven ... de BVk heeft aan de voorkant plaatsgevonden. De kwabjes horen bij de, wat zij (de PC's) noemen, ... rugrol. Au dat deed pijn.! :wacko: Die kon wel weggezogen worden als de huid stevig genoeg is en anders moest die weggesneden worden. Ik heb dan maar gezegd dat we dat niet gingen doen. 

Ik heb ook gezegd dat als ik mijn linkerarm omhoog doe, dit trekt aan het onderste litteken. Dat zou nog verbeteren volgens hem.

Dat was het zo'n beetje.

Ik ga verder met de verzorging en hoop dat de wond vanzelf sluit. 

Bedankt voor het navragen en duimen en doe daar nog maar even mee verder. X

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?

 

Zie je.....toch fijn dat je even langs gegaan bent. Jij blij, pc blij. 

Deed het geen pijn toen dat tussenstuk (brug) werd verwijderd? 

Die pc van jou heeft wel mensenkennis hoor; want daar was ik ook al lang achter dat je zo heerlijk positief bent ingesteld. Je bent een vrouw naar mijn hart. En natuurlijk gaan we nog ff door met duimen..... we gaan door totdat jouw wond helemaal dicht is. :71::71::71:

 

Veel liefs, Jaydee :53:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?

 

Zie je.....toch fijn dat je even langs gegaan bent. Jij blij, pc blij. 

Deed het geen pijn toen dat tussenstuk (brug) werd verwijderd? 

Die pc van jou heeft wel mensenkennis hoor; want daar was ik ook al lang achter dat je zo heerlijk positief bent ingesteld. Je bent een vrouw naar mijn hart. En natuurlijk gaan we nog ff door met duimen..... we gaan door totdat jouw wond helemaal dicht is. :71::71::71:

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Qua pijn viel het mee. Het was gewoon een enge gedachte. Ik was zo trots dat ik mijn bruggetje had kunnen behouden. :45: Terwijl hij zei; dat ga ik doorknippen, had hij zijn schaar al vast dus ik kon geen kant meer uit. Mijn boob heeft heel de dag geprikt en het wordt erger nu heb ik de indruk. Ik ga even BB's mening er op nalezen en dan verzorgen, denk ik.

En dankjewel voor het compliment. Ik vind jou ook een schat van een mens. :53:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

En dankjewel voor het compliment. Ik vind jou ook een schat van een mens. :53:

We zijn goed aan elkaar gewaagd :D.

:53:

En fijn dat dat doorknippen niet echt pijn deed. Het klinkt me maar eng in de oren hoor. Brrrrr.

Hopelijk heb je niet zo'n pijn na de wondverzorging. Succes ermee. :71::71::71:

:53:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een verhaaltje voor het slapengaan. Het moet niet altijd over boobies gaan. Ik wil graag vertellen over het feit dat ik na elk bezoek aan de PeeCee mijn kluts een beetje kwijt lijk. Maar wat ik vandaag gepresteerd heb ... :44:

 

Ik had mijn auto buiten de stad geparkeerd en was dan met 2 trams naar de PeeCee gereden. Op de terugweg ging de eerste tram vlot maar de 2de miste ik. Toen besloot ik ipv de tram een bus te nemen die volgens mij en de tabel aan de halte in dezelfde richting ging. Jammer maar helaas het was de foute bus. Ik had het meteen in de gaten maar kon er pas na 2 haltes af (want ik vond het belletje niet op de bus). Een vriendelijke jongeman legde me uit hoe ik terug aan de tram zou geraken. Klein wandelingetje en alles terug onder controle. Het was wel erg koud en mijn boobies vinden dat niet leuk (om toch nog even binnen het thema van dit forum te blijven). :)

 

Ik zat dus op de 2de juiste tram. Naast mij zat een allerschattigst stel - mensen op leeftijd. We kwamen aan de eindhalte van de tram en ik hoorde de vrouw zeggen; oh nu is net onze bus weg. Ze hadden dus hun aansluiting gemist. Ik vroeg; moeten jullie naar X (het stadje waar ik woon) en ze zeiden allebei; ja.

Ik weer: als  jullie willen kunnen jullie met mij meerijden. Daar moesten ze niet lang over nadenken.

Ik dus met die mensen onderweg naar X. Ondertussen gezellig gebabbeld. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt. Ik zei dat ik vaak, wanneer ik een bushalte voorbij kom, wil stoppen en vragen of iemand een stukje wil meerijden. Dat zou ik zelf ook prettig vinden. Vooral als het zo koud is. En vandaag was die droom dus in vervulling gegaan. Ik vond het ook heerlijk dat we mekaar konden en durfden vertrouwen. 

Toen we X binnen reden keek ik op de klok. 13.15 u.  ...

En toen begon er bij mij iets te dagen ... er was toch iets om 14 u. Wat was dat ook weer? Oh chips! ik moest helemaal niet naar huis rijden maar naar mijn werk! Ik had maar een half dagje verlof genomen en moest ten laatste om 14 u op mijn werk zijn.

Van die eindhalte van de tram was het dus nog 2 km naar mijn werk en nu was ik er 6 extra gereden richting huis.

De lieve dame vroeg nog eens: nu ben je toch niet te ver moeten omrijden? Ik zei dan maar: nee, nee helemaal niet. Ik voelde me blozen.

Ik zette de mensen af aan de winkelstraat en zou dan normaal gezien blokje om gereden zijn en dan door de winkelstraat om dan naar mijn werk te rijden. Maar ik dacht; oh nee dat gaat niet. Dan zien die mensen mij ook weer terugrijden en zullen die denken; allée wat doet die nu?

Dus ben ik dan maar via een andere omweg naar mijn werk gereden. :101::46::115::152::45:

Dan voeg ik nog even toe dat ik onderweg zag dat mijn benzinetank bijna leeg was en dat de broodjeszaak, waar ik nog iets wou halen voor mijn lunch, vandaag uitzonderlijk gesloten was. Maar ik ga toch slapen met het fijne gevoel dat ik vandaag een goede daad heb gedaan. Slaapwel iedereen.

  • Like 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Nog even een verhaaltje voor het slapengaan. Het moet niet altijd over boobies gaan. Ik wil graag vertellen over het feit dat ik na elk bezoek aan de PeeCee mijn kluts een beetje kwijt lijk. Maar wat ik vandaag gepresteerd heb ... :44:

 

Ik had mijn auto buiten de stad geparkeerd en was dan met 2 trams naar de PeeCee gereden. Op de terugweg ging de eerste tram vlot maar de 2de miste ik. Toen besloot ik ipv de tram een bus te nemen die volgens mij en de tabel aan de halte in dezelfde richting ging. Jammer maar helaas het was de foute bus. Ik had het meteen in de gaten maar kon er pas na 2 haltes af (want ik vond het belletje niet op de bus). Een vriendelijke jongeman legde me uit hoe ik terug aan de tram zou geraken. Klein wandelingetje en alles terug onder controle. Het was wel erg koud en mijn boobies vinden dat niet leuk (om toch nog even binnen het thema van dit forum te blijven). :)

 

Ik zat dus op de 2de juiste tram. Naast mij zat een allerschattigst stel - mensen op leeftijd. We kwamen aan de eindhalte van de tram en ik hoorde de vrouw zeggen; oh nu is net onze bus weg. Ze hadden dus hun aansluiting gemist. Ik vroeg; moeten jullie naar X (het stadje waar ik woon) en ze zeiden allebei; ja.

Ik weer: als  jullie willen kunnen jullie met mij meerijden. Daar moesten ze niet lang over nadenken.

Ik dus met die mensen onderweg naar X. Ondertussen gezellig gebabbeld. Dit hadden ze nog nooit meegemaakt. Ik zei dat ik vaak, wanneer ik een bushalte voorbij kom, wil stoppen en vragen of iemand een stukje wil meerijden. Dat zou ik zelf ook prettig vinden. Vooral als het zo koud is. En vandaag was die droom dus in vervulling gegaan. Ik vond het ook heerlijk dat we mekaar konden en durfden vertrouwen. 

Toen we X binnen reden keek ik op de klok. 13.15 u.  ...

En toen begon er bij mij iets te dagen ... er was toch iets om 14 u. Wat was dat ook weer? Oh chips! ik moest helemaal niet naar huis rijden maar naar mijn werk! Ik had maar een half dagje verlof genomen en moest ten laatste om 14 u op mijn werk zijn.

Van die eindhalte van de tram was het dus nog 2 km naar mijn werk en nu was ik er 6 extra gereden richting huis.

De lieve dame vroeg nog eens: nu ben je toch niet te ver moeten omrijden? Ik zei dan maar: nee, nee helemaal niet. Ik voelde me blozen.

Ik zette de mensen af aan de winkelstraat en zou dan normaal gezien blokje om gereden zijn en dan door de winkelstraat om dan naar mijn werk te rijden. Maar ik dacht; oh nee dat gaat niet. Dan zien die mensen mij ook weer terugrijden en zullen die denken; allée wat doet die nu?

Dus ben ik dan maar via een andere omweg naar mijn werk gereden. :101::46::115::152::45:

Dan voeg ik nog even toe dat ik onderweg zag dat mijn benzinetank bijna leeg was en dat de broodjeszaak, waar ik nog iets wou halen voor mijn lunch, vandaag uitzonderlijk gesloten was. Maar ik ga toch slapen met het fijne gevoel dat ik vandaag een goede daad heb gedaan. Slaapwel iedereen.

:45::154::152::154::154::152::45: 
Oh man man man, ik ga ook met een goed gevoel naar bed. Waarschijnlijk ga ik een paar keer schaterlachend wakker worden vannacht :45: 
Bedankt voor dit verhaal!!! Heerlijk!!!!

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

:45::154::152::154::154::152::45: 
Oh man man man, ik ga ook met een goed gevoel naar bed. Waarschijnlijk ga ik een paar keer schaterlachend wakker worden vannacht :45: 
Bedankt voor dit verhaal!!! Heerlijk!!!!

xxx

Graag gedaan! Af en toe moet je gewoon met de billen bloot als je zo iets doet. En als anderen er dan ook van kunnen genieten, da's dan lekker meegenomen. Ik begin nog spontaan te blozen en schiet ook nog iedere keer in de lach. :152:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, oh meis...... wat een verhaal weer :45:. Je vertelt dat zulke dingen altijd gebeuren als je naar je pc bent geweest ..... je hebt toch zeker geen amoureuze gevoelens voor hem, dat je steeds zo hoteldebotel bent als je bij hem weg gaat? :38:

Maar uit dit verhaal blijkt wel dat je hart op de juiste plaats zit en dat dat een hart van goud is. Je bent een superlief mens! Met jou wil ik wel eens een bakkie doen hoor in Nijmegen :38:.

:53:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo hier ben ik weer. Was weer even geleden.

Vandaag had ik mijn 8 weken controle in het ziekenhuis.

 

Ik werd ontvangen door de verpleegster.

Trots op mezelf omdat ik gelijk heb gezegd dat als ze er straks een pleister over doet dat er dan Flaminal Forte op moet omdat anders de pleister in de wonde plakt. En anders de Melolin erop.

Dat ging ze doen. Ze heeft het wondje eerst schoongemaakt. Dan keek ze naar het wondje en zei: dat ga ik er wel afhalen. Krab, krab, pulk, pulk en au! :104: Gelig korstje eraf. Voor de rest zag het er goed uit volgens haar. Ze heeft ook even gevoeld en ik heb haar gezegd dat er wel nog zo harde stukjes (lijken ronde knobbeltjes) in mijn borsten zitten. Dat was normaal.

En toen kwam de PeeCee. Even kijken, even voelen. Links ziet er picco bello uit! Toen keek hij rechts en zei: Ik zie nog een hechting! Ik zei: Echt? :20: Hij pakte zijn pincet, ik zette me schrap en toen zei hij; Oh nee, toch niet. Vertekend beeld.  Oef!

Rechts gaat ongewoon trager – hij had gedacht dat het al verder genezen zou geweest zijn. Dit gaat dus iets langer duren. Waar anderen al aan het dansen en springen zijn :1bouncingboobs:, zal ik nog even moeten wachten. Het litteken zal daar dus ook iets meer uitgesproken zijn. Maar komt goed volgens hem.

Hij zag geen reden om het wondbeleid te veranderen. Slik! :67: :44:  Isobetadine en Flaminal Forte dus. Dan heb ik maar snel opgebiecht dat ik, sinds onze laatste ontmoeting, de zalf niet meer gebruikt heb. Hij zei: De Flaminal zorgt voor een goed milieu voor de wondheling, dat doet de Isobetadine niet.  Als de zalf de omliggende huid irriteert dan kon hij wel een spray voorschrijven (Cairlon?). Dan heb ik meteen nog steriele gaasjes en plakband gevraagd. Maar ik heb niet uitgelegd waarom ik de Flaminal niet meer gebruikt heb.

Dan zei hij dat ik mijn BH minder moest gaan dragen. Ik zei dat ik ’s avonds en ’s nachts al zonder BH zit/slaap. Hij: Ja, maar ook overdag. Ik dacht: Huh? :01: Kan ik gaan werken zonder? En vooral; Freedom en echt Dolle Mina dus. Ik vergat helemaal te vragen waarom dat zo was.

Voorlopig mag ik nog steeds niets smeren aan de littekens. :140:

En over 4 weken moet/mag ik nog eens op controle.

Toen ik mijn sportbeha terug aan deed, keek ik even in de spiegel om te kijken of mijn sportbeha wel goed over het verbandje zat. Toen ik dat stuk van mijn lijf (met ingetrokken buik, uiteraard) zag, dacht ik: Damn! Dat ziet er goed uit. :35: Onderweg naar huis kreeg ik de glimlach niet van mijn gezicht en voor het eerst in mijn leven was ik me er bewust van hoe gelukkig ik me op dit moment met deze boobies voel! De mentale impact van mijn BVK is niet te geloven en bijna niet te beschrijven.

To be continued.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.