Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Haha: goedemorgen @Jaydee en @best_boobie. ik zag jullie reacties gisteravond ook nog en dacht ook niet reageren want dan zien ze dat ik nog niet in bed lig. (Big sisters are watching you :45:).

Maar ondertussen heb ik toch bijna 9 uur lekker geslapen.

:45::152::154:....... pffffff, blij te horen dat ik niet de enige "verslaafde" ben :38:.

Andere verslaafde mensen gaan naar AA bijeenkomsten...... wij gaan naar de BB bijeenkomsten voor hulp :help:.

 

Xx

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik kon niet achterblijven nadat ik al die mooie BH's op het forum zag langskomen.

Ben dan ook maar gaan shoppen vandaag.

De koopverslaving van de BF-verslaafden gaat al over op mij. :4:

Het is dus een 85 B ondertussen. Nog steeds helemaal blij met mijn tweeling  - zeker als ze zo mooi verpakt zijn.

Jammer dat je dat eigenlijk alleen maar aan doet om het uiteindelijk uit te doen. :125: :13:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

Wauw @Doe ik het of niet?, wat heb je een goede smaak qua bh's. Mooi hoor..... heel chiq en stijlvol :wub:. Nu nog een leuke kanjer, die je helpt om de bh's weer uit te doen :38:.

 

Xxx Jaydee 

Dankjewel @Jaydee. Idd. Ken je toevallig nog iemand?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel @Jaydee. Idd. Ken je toevallig nog iemand?

Mijn buurman is weduwnaar :38:. Dan kun je gezellig mijn buurvrouw worden. :D

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een hele periode periode op een roze wolk te hebben gezeten over mijn nieuwe boobies ben ik gisteren even van die wolk gedonderd. :103: Dat moet ik even van me afschrijven. :help:

 

Ik raakte verwikkeld in een discussie met een collega over het werk (uitweiden over de inhoud van de discussie doet er hier niet toe).

Deze collega is bij ons sinds september en had ik niet ingelicht over mijn BVK.

Alleen mijn baas was op de hoogte. En de collega's waar ik al een 4-tal jaar mee samenwerk heb ik pas na afloop van de OP ingelicht. Ongeveer een week voor ik terug zou beginnen werken. Dan konden ze er alvast aan wennen. :42:

Toen ik terug aan het werk was heb ik de andere collega's (dat waren er een 3-tal) die kwamen vragen hoe het met me ging omdat ze wisten dat ik "ziek" was geweest; gewoon verteld wat er aan de hand was. 

(Zit ik mij hier nu GVD te verantwoorden? :104:)

In ieder geval in het heetst van de strijd gooide ze er uit dat ze het niet ok vond dat ik HAAR niet had ingelicht en dat ik haar gewoon had MOETEN vertrouwen.

Ik legde haar uit dat het iets intiem was en dat het mij zowel psychisch als fysisch al vele jaren belastte en dat ik dat niet aan iedereen wou vertellen.

Ik legde uit dat onze baas alles wist en de andere collega's ook maar achteraf omdat het een heel moeilijk thema en proces was voor mij.

Haar antwoord hierop was: Dat is toch NIET zo erg?

Ik heb het nog eens proberen uitleggen en weer zei ze: Dat is toch NIET ERG. Je had me gewoon MOETEN  vertrouwen.

En toen ging het verder alleen nog over haar. Ik voel me buitengesloten, bla bla bla ...

Ik heb dan door het hele gebouw geroepen dat ik niet wou dat iedereen wist dat ik aan mijn tieten was geopereerd! En dat iedereen het nu wel zou weten. (Niet mijn slimste zet :109:).

Ze wou er nog verder op ingaan maar ik ben weggegaan.

Ik voelde me gekwetst -  ze had echt op mijn hart getrapt! En ik was boos/teleurgesteld in mezelf dat ik me uit mijn tent heb laten lokken en het haar heb verteld. :102:

Vandaag heb ik een aangenaam gesprek gehad met de baas en volgende week mag de collega haar verhaal doen en dan gaan we nog eens met zijn 3-en samen zitten. (Daar heb ik NU nog geen zin in :115:).

 

@best_boobie heeft gisteren de EHBO toegepast waarvoor mijn dank :53:, ik wou het van me afschrijven en het valt onder het onderdeeltje '-"Het is niet altijd rozengeur en maneschijn". :84:

 

Maar ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe schattige boobies. 

Morgen weer op controle - 12 weken en 3 dagen dan.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren mijn 12-weken controle. PC was blij dat mijn wonde dicht was (ik schrijf maar niet"gaatje" want dan gaat @best_boobie waarschijnlijk weer visualiseren :45:) en mijn littekens vond hij fel, rood en actief (?). Ik heb nu een siliconenzalf gekregen om 2 keer per dag aan te brengen. Maar het kan nog 3 maanden duren alvorens ze gaan vervagen. In juni de volgende controle.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎3‎-‎2018 om 13:39 zei Doe ik het of niet?:

Ik had gisteren mijn 12-weken controle. PC was blij dat mijn wonde dicht was (ik schrijf maar niet"gaatje" want dan gaat @best_boobie waarschijnlijk weer visualiseren :45:) en mijn littekens vond hij fel, rood en actief (?). Ik heb nu een siliconenzalf gekregen om 2 keer per dag aan te brengen. Maar het kan nog 3 maanden duren alvorens ze gaan vervagen. In juni de volgende controle.

:36:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, hè meis toch.... ik heb net ff je verhaal gelezen over je aanvaring met die collega. Wat een stom mens! Het is jouw lichaam en jij mag weten wat je ermee doet en aan wie je dat vervolgens vertelt. Daar heeft zij helemaal niks over te zeggen. Als jij je er niet goed bij voelde om het haar te laten weten, dan is dat JOUW keuze en daar heeft zij helemaal NIKS mee te maken of over te zeggen!!!! Zo is het en niet anders. Waar bemoeit ze zich helemaal mee? Zeg maar dat je er liever over praat met mensen die jou wel begrijpen en het beste met je voor hebben. En dat is zij dus duidelijk niet :81:....... en wij van het forum dus duidelijk wel :38:.

Sorry dat ik er vorige week niet voor je was, juist toen je een luisterend oor nodig had. :blush:

Het wordt echt tijd dat je een smartphone aanschaft. Kun je me ten alle tijden appen :35:.

 

:53:, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Oei! Al zo lang geleden dat ik hier nog wat geplaatst heb.

Vandaag dus 17 weken post OP. En nog steeds blij.

Ik kan nu een hele dag een mooie beugel-BH dragen zonder pijn aan mijn ribben, schouders en nek van het gewicht.

De collectie breidt zich steeds verder uit.

 

Helaas overschaduwd door het plotse overlijden van mijn schoonbroer gisteren. Ik ben de hele dag bij mijn zus gebleven en merk nu dat mijn lichaam een tik heeft gekregen. Hoofdpijn, spierpijn en terug steken in beide borsten. Ik voel me een zombie.

 

Aan alle forumleden 1 raad: Pluk de dag!

 

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Weeral even geleden dat ik hier nog was. Nu bijna 6 maanden post-OP.

Momenteel terug wat steken in mijn borsten. Volgens mij omdat ik wat stress heb (op het werk vooral). :wacko:

Zaterdag weer een controle bij de PC. Dus de kriebels komen er weer aan. Wat doe ik aan? Of wat niet? :45:

Ik maak er een leuk dagje in Antwerpen van, samen met 2 vriendinnen. :beach:

Ondertussen lees ik op het forum heel wat verhalen van dames die niet tevreden zijn over hun BV of BVK. En ik moet zeggen dat dat mij ook beïnvloedt. Ik bekijk mijn boobs nu ook met een vergrootglas (figuurlijk gesproken dan :42:). Ik heb gisteren nog eens een foto gemaakt en ik moet zeggen dat ik een verschil begin te zien. Mijn linkerborst lijkt groter dan de rechtse. Dat was voor mijn BVK ook al (er zat een verschil van 200 gr op). Maar dat was er tot nu toe niet ... of ik heb het tot nu toe niet gezien. :( Maar het zit een beetje in mijn achterhoofd en er iets van zeggen tegen de PC heeft weinig zin denk ik. Hij kan er moeilijk terug wat bijsteken, he.

Voor de spiegel zie ik het niet, maar door de foto te nemen wel. 

Eens kijken wat de PC zegt zaterdag.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag had ik mijn 6 maanden controle.

Vanochtend, net toen ik klaar stond om te vertrekken, kreeg ik te horen dat de PC was weggeroepen voor een noodgeval. Gelukkig kon ik vandaag nog wel terecht; gewoon een paar uurtjes later. :rolleyes:

De PC zag een duidelijke vooruitgang tegen de vorige keer dat ik er was. De harde stukjes in mijn borsten zouden nog verdwijnen. Het kan een bloeduitstorting zijn die mijn lichaam nog aan het wegwerken is en er zit natuurlijk ook littekenweefsel. 

Hij merkte op dat er aan de littekens aan de zijkanten van mijn borsten, op het einde, puntjes naar buiten steken. Daarover zei hij: daar gaan we u niet mee laten rondlopen - daar kunnen we wat aan doen. Dan zei hij nog iets van "wegzuigen" omdat daar ook een beetje vet zit. :103:En toen hoorde ik niet meer wat hij zei. :45: Ik was heel blij dat hij er zelf over begon. Ik had dat zelf ook al gezien. het lijkt alsof daar het knoopje van de hechting wat te strak is aangetrokken. En het trekt de aandacht op mijn side-boobjes. Als die "tsjoepkes" er niet zouden zitten, zouden mijn sideboobs (die ik eigenlijk niet lelijk vind) niet zo opvallen. Maar omdat ze nu opvallen vind ik ze niet mooi. :kez_11:Kunnen jullie nog volgen? :154:

Maar ik dacht dat dat er gewoon bij hoorde. Niet dus en het kan verholpen worden (dus jeuj :tatice_04:) maar eerst nog afwachten en dan evalueren want het kan ook nog vanzelf wegtrekken.

Ik heb dan ook nog even aangekaart dat ik mijn boobs in de spiegel mooi vind maar dat ik op een foto precies al terug een verschil zie. Namelijk dat links wat groter is dan rechts (wat voor de OP ook al was - 200 gr verschil). Daarover zei hij dat er ook nog zwelling kan zitten links en dat als die weggetrokken is de rechtse misschien de grotere gaat zijn - dus ook hier nog wat geduld opbrengen. Moraal van het verhaal: definitieve evaluatie is pas mogelijk over anderhalf à 2 jaar na de OP.

Hij heeft terug foto's gemaakt.

Ik moet de siliconengel verder gebruiken - ik kreeg nog een uitgebreide folder mee over littekenverzorging en ik mag over 6 maanden nog eens terugkomen. 

Daarvoor heb ik mijn operatiedatum gekozen - dan ben ik precies 1 jaar post OP. Aftellen naar sinterklaas dus. En dan tijd voor het volgende feestje. :43:

De onthaal dame was heel vriendelijk en informeerde hoe het nu ging en hoe het geweest was. Ze informeerde ook of in het ziekenhuis iedereen vriendelijk was geweest. Daar heb ik dan eerlijk op geantwoord. :125:

Zo, tot de volgende voor een update.

Ik wens alle forumdames nog veel succes.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja en dan kreeg ik een mail van mijn hospitalisatieverzekering dat er geweigerde kosten waren en dat ik die moet terugbetalen. :24:

In de bijlage vind u het overzicht... Dan moet je eerst nog een beetje doorklikken en dan zie je dat je nog 1€ moet terugbetalen voor een fles water in het ziekenhuis.

Oef! Maar wel een beetje raar dat ze dan voor 1€ een factuur sturen en die kost, terwijl je er een dag en nacht moest blijven, weigeren. Maar goed, ik besef dat ik geluk heb met mijn hospitalisatieverzekering en dat bijna alles vergoed werd. Veel forumdames moeten de kosten zelf ophoesten (waarvoor mijn respect, dames).

Voor de KeloCote (silliconengel) bijvoorbeeld is er geen tussenkomst van het ziekenfonds (34€ voor een tube van 15gr). Maar ik heb het er voor over. Ik klaag zeker niet.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vannacht een rare droom gehad. Ik droomde dat ik in mijn rechterborst een prothese kon voelen. Ik kon ze echt zo in mijn hand nemen en de rand voelen. Wat was dat? :wacko:

Komt het door alle verhalen die ik lees op het forum of begin ik stiekem van een BV te dromen? :1big_boobs:

Zou ik ze in mijn onderbewuste dan toch te klein vinden?

Het doet wat met je zo een BVK.

 

Maar terug groter zou ik ze niet willen (denk ik ;)) - vooral met dit warme weer vind ik het zalig om zonder BH te lopen. :45:

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Vannacht een rare droom gehad. Ik droomde dat ik in mijn rechterborst een prothese kon voelen. Ik kon ze echt zo in mijn hand nemen en de rand voelen. Wat was dat? :wacko:

Komt het door alle verhalen die ik lees op het forum of begin ik stiekem van een BV te dromen? :1big_boobs:

Zou ik ze in mijn onderbewuste dan toch te klein vinden?

Het doet wat met je zo een BVK.

 

Maar terug groter zou ik ze niet willen (denk ik ;)) - vooral met dit warme weer vind ik het zalig om zonder BH te lopen. :45:

 

jij en je dromen :45: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei noov:

Haha...vet grappig @Doe ik het of niet? ! Of bespeur ik toch een lichte twijfel?

Het is heerlijk weer vandaag; lekker rondhuppelen met je lichte dames :43:! XN

@noov nee twijfelen niet echt. Het is echt veel beter dan hoe het was. :43: Ik zou niet terug willen naar mijn voorsituatie - maar als ik de resultaten van de BV-dames zie langs komen dan :123:.

Haha :45:.

En vandaag huppel ik lekker verder met mijn blote dames. Maar ik heb uiteraard wel kleren aan, he.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2018 om 08:55 zei Doe ik het of niet?:

En vandaag huppel ik lekker verder met mijn blote dames. Maar ik heb uiteraard wel kleren aan, he.

Geniet ervan. Want dat kan ik nu dus juist niet meer. Anders hangen ze door het gewicht over een half jaar op mijn navel :45:.

 

Xxx 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Geniet ervan. Want dat kan ik nu dus juist niet meer. Anders hangen ze door het gewicht over een half jaar op mijn navel :45:.

 

Xxx 

:152: Dat deden die van mij al voor mijn BVK. Jij was het trouwens die me "staande" boobies toewenste en die heb ik nu. Bedankt Jaydee. :53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Jij was het trouwens die me "staande" boobies toewenste en die heb ik nu.

Dan lijkt me dat de missie geslaagd is! :38::35:

 

XXX

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 7-1-2018 om 20:48 zei Vanneh:

Hoi, 

Ik wou even vragen of ik toegang mocht tot je album. Ik heb zelf een borstlift ondergaan en alles was na 2 weken netjes dicht. Tot een paar dagen later ik plots een gaatje zag onderaan de borst waar de 3 snedes samenkomen. Ondertussen ben ik 6 weken PO en is het gaatje er nog steeds. Volgens de thuisverpleegster deze morgen zou het nu toch een stukje beter geworden zijn. Het is echt balen en je zorgen maken hé. Ik wil gerust wel even meekijken als dit kan voor je.

veel succes!

gr

 

Hallo,

dit had ik bij het verwijderen van de knooojes / draadjes. De pc zei ook op dit dagelijks te spoelen met water, ontsmetten en haasje. Omdat ik wondvocht kreeg ben ik ook bij de huisarts langsgeweest ter controle. Daar adviseerde ze om ook niet dagelijks te ontsmetten omdat dit de wondheling vertraagd. Ik heb beide gedaan. Per 1,5 dag gespoeld+ ontsmet en niet meer met een gaasje gewerkt maar een waterafstotende plakker die minder in de wond kleefde. Dit gaf voor mij het snelste resultaat. Nu na 2,5 weken zit er al een mooi genezen korst op.

Nu heb ik een ander ‘probleempje’. Mijn andere tepel was al vrij mooi genezen en was mijn snelst genezende borst. Ik gebruik siliconenplakkers voor een mooiere genezing. Plots heb ik nu een mini gaatje op mijn tepelhof waar er wit - gelig vocht uitkomt. Geen massa maar nu toch al 2 dagen. Heeft iemand hier ervaring mee?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.