Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Jasmijn_:

Wat vervelend van je wondje. Hopelijk gaat het snel dicht! Stelt het je een beetje gerust dat het ziekenhuis zich er niet zo ongerust over maakt?

Dankje @Jasmijn_. Ja een beetje wel. En nee een beetje ook niet. Ik vind het nogal een verschil tegen vanochtend; maar mogelijk panikeer ik gewoon een beetje. Ik heb vorige week foto's gezien van heel erge wonden en dat wil ik absoluut niet. Maar ik heb nu weer foto's gemaakt zodat ik dat morgenochtend ook kan doen en goed kan vergelijken.

Ondertussen rustig in- en uitademen en morgenvroeg nog eens bekijken en opvolgen. :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meis ...... ik heb net even je nieuwe foto's bekeken en ik zie idd wat je bedoelt. Balen hoor! Zorg idd maar voor een goede nachtrust en morgen ook lekker en luierdagje. Dan kan je lichaam al z'n energie gebruiken om te herstellen. En ik zie dit best als complicatie, dus als ik jou was zou ik er nog eens goed over nadenken of je van de week wel gaat werken. Straks wordt het van kwaad tot erger. Doe alsjeblieft voorzichtig, meis. Ik denk aan je. 

:54:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jaydee:

Hè meis ...... ik heb net even je nieuwe foto's bekeken en ik zie idd wat je bedoelt. Balen hoor! Zorg idd maar voor een goede nachtrust en morgen ook lekker en luierdagje. Dan kan je lichaam al z'n energie gebruiken om te herstellen. En ik zie dit best als complicatie, dus als ik jou was zou ik er nog eens goed over nadenken of je van de week wel gaat werken. Straks wordt het van kwaad tot erger. Doe alsjeblieft voorzichtig, meis. Ik denk aan je. 

:54:

Dankjewel @Jaydee. We zullen dit ook maar stap voor stap doen zeker? En met het nodige G E D U L D. Ik maak morgenochtend weer foto's en als het erger is dan ga ik naar het ziekenhuis. Dan kunnen zij gelijk de juiste behandeling opstarten. En ja morgen rustig aan. Gekookt heb ik vandaag al dus da's al in orde. Bedankt voor je steun. :53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Bobo18:

@Doe ik het of niet? heb ik ook gehad ongeveer 5/6 weken na de bvk. Zie mijn foto s. Na 2 weken was t volledig dicht. Gaasje met vaseline op de wond en met bh slapen. Succes!

Bedankt voor je advies. Ik ga even bekijken hoe het er morgen uitziet. is het erger dan probeer ik naar het ziekenhuis te gaan. Ik denk niet dat ik vettige gazen of vaseline in huis heb. Dan zou het de apotheek van wacht moeten worden. 

Ik hoop ook dat ik er met 2 weken vanaf ben. Ik draag mijn sportBH sowieso nog dag en nacht. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren contact gehad met het ziekenhuis. Geen koorts, pijn, wondvocht of pijn dus adviseren ze om het op te volgen. Mocht 1 van die dingen wel voorkomen dan terug contact nemen.

Het gaatje lijkt me vandaag niet groter dan gisteren. (Zie album).

Aan de linkerkant is er vanmorgen een stuk heel droge korst afgekomen van 2 à 3 cm.

Rechts dep ik het gaatje met NaCL, droogdeppen en dan een verbandje Melolin op.

 

Ik ga wel de PeeCee inlichten per mail; dan kan hij beoordelen of hij een foto wil zien of dat ik moet langskomen en adviseren wat ik moet doen.

Ben wel al wat geruster dat het (nog) niet groter is geworden. :44:

Maar ik ben bang dat het gaatje zich misschien gaat verbinden met wat er nog onder die grotere korst zit. :blush:

 

We blijven gewoon nog wat zitten in de rollercoaster.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dear! Ik hoop dat ie snel dicht is.

 

Ik heb ook een gaatje en die had ik al met het verwijderen van de pleister. De verpleegster zei dat ik het in de gaten moest houden en tot nu toe is er niks geks mee aan de hand. Maar toch kijk ik er wel raar tegenaan.

 

Zou ik misschien toegang tot je album mogen? Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, Ik heb zojuist ff je foto's van vanochtend bekeken, en volgens mij is je wondje idd niet groter geworden. Maar het lijk me idd wel verstandig als je je pc morgen even verwittigt van het gaatje, evt. met foto erbij. Heb je vandaag een beetje rustig aan gedaan? En als ik jou was zou ik ook gewoon open kaart spelen op je werk en even rustig aan doen. En daar valt van 8.00 uur tot 20.00 uur werken niet onder hè? :38:

Ik hoop dat het gaatje snel zal herstellen. 

 

Veel liefs, Jaydee :54:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Jaydee:

Hey meis, Ik heb zojuist ff je foto's van vanochtend bekeken, en volgens mij is je wondje idd niet groter geworden. Maar het lijk me idd wel verstandig als je je pc morgen even verwittigt van het gaatje, evt. met foto erbij. Heb je vandaag een beetje rustig aan gedaan? En als ik jou was zou ik ook gewoon open kaart spelen op je werk en even rustig aan doen. En daar valt van 8.00 uur tot 20.00 uur werken niet onder hè? :38:

Ik hoop dat het gaatje snel zal herstellen. 

 

Veel liefs, Jaydee :54:

Hoi @Jaydee bedankt voor je berichtje. :53:

Ik heb de PeeCee al een mail gestuurd en vermoed dat zijn secretariaat me morgen wel zal contacteren. Als ik tegen de middag nog niets gehoord heb dan bel ik zelf even. Ik heb vandaag ook maar weer een pcm genomen en nu branden mijn borsten ook weer erg. Nog maar eens proberen op tijd naar bed te gaan.

Vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik ben met mijn eten dat ik gisteren gemaakt heb naar mijn ex-schoonfamilie gereden, zij hebben er nog een pureetje bij gemaakt en we hebben gezellig  samen gegeten. Nu zit ik op de bank.

Morgen ga ik een halve dag verlof opnemen, dan kan ik om 16u stoppen en naar het verjaardagsfeestje van mijn petekindje rijden. Ze wordt 7 morgen en haar mama, mijn nichtje, nodigde me gisteren uit voor fondue en taart. 

Zo omzeil ik de lange dag op kantoor. :44:

 

En voor jullie voor morgen veel sterkte - het wordt voor jullie ook een spannende dag. Ik denk aan jullie.

En veel plezier bij de bekendmaking van het geslacht van het volgende kleinkind. Da's plezierig spannend. Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt. :43:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, heel goed dat je morgen een halve dag verlof op hebt genomen. Maar als het niet goed gaat, Zou ik niet al mijn verlofdagen inzetten als ik jou was, maar gewoon met ziekteverlof gaan. Rustig aan hoor meis. En veel plezier bij je petekindje.

:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Gisteren contact gehad met het ziekenhuis. Geen koorts, pijn, wondvocht of pijn dus adviseren ze om het op te volgen. Mocht 1 van die dingen wel voorkomen dan terug contact nemen.

Het gaatje lijkt me vandaag niet groter dan gisteren. (Zie album).

Aan de linkerkant is er vanmorgen een stuk heel droge korst afgekomen van 2 à 3 cm.

Rechts dep ik het gaatje met NaCL, droogdeppen en dan een verbandje Melolin op.

 

Ik ga wel de PeeCee inlichten per mail; dan kan hij beoordelen of hij een foto wil zien of dat ik moet langskomen en adviseren wat ik moet doen.

Ben wel al wat geruster dat het (nog) niet groter is geworden. :44:

Maar ik ben bang dat het gaatje zich misschien gaat verbinden met wat er nog onder die grotere korst zit. :blush:

 

We blijven gewoon nog wat zitten in de rollercoaster.

 

Hoi, 

Ik wou even vragen of ik toegang mocht tot je album. Ik heb zelf een borstlift ondergaan en alles was na 2 weken netjes dicht. Tot een paar dagen later ik plots een gaatje zag onderaan de borst waar de 3 snedes samenkomen. Ondertussen ben ik 6 weken PO en is het gaatje er nog steeds. Volgens de thuisverpleegster deze morgen zou het nu toch een stukje beter geworden zijn. Het is echt balen en je zorgen maken hé. Ik wil gerust wel even meekijken als dit kan voor je.

veel succes!

gr

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Vanneh:

Hoi, 

Ik wou even vragen of ik toegang mocht tot je album. Ik heb zelf een borstlift ondergaan en alles was na 2 weken netjes dicht. Tot een paar dagen later ik plots een gaatje zag onderaan de borst waar de 3 snedes samenkomen. Ondertussen ben ik 6 weken PO en is het gaatje er nog steeds. Volgens de thuisverpleegster deze morgen zou het nu toch een stukje beter geworden zijn. Het is echt balen en je zorgen maken hé. Ik wil gerust wel even meekijken als dit kan voor je.

veel succes!

gr

 

Dankjewel @Vanneh. Ik ga je zo toevoegen aan mijn album. Alle advies is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel @Vanneh. Ik ga je zo toevoegen aan mijn album. Alle advies is welkom.

Ik heb eens goed kunnen kijken en het lijkt inderdaad wel op wat ik ook voorheb. Er staan ook foto’s in mijn album. Ik voeg je straks eens toe. 

Dit is wat we nu de afgelopen week à 10 dagen doen en het is enorm pak kleiner geworden ondertussen:

ontsmetten met kompres en isobetadine. Daarna een goeie toef flaminal hydrogel opdoen en mooi afplakken. Ik mocht ook niet meer douchen zodat het niet meer nat werd. En sinds we dit doen is de wonde er heel snel op vooruit gegaan. Natuurlijk is het afplakken bij jou nog iets minder evident omdat de rest van de wondes nog aan het genezen zijn. Bij mij was de rest al een gewoon litteken... 

@best_boobie ik weet niet of jij kan bevestigen dat dit een goeie werkwijze is. Bij mij helpt het in elk geval! 

Succes! 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2018 om 16:52 zei Rainbow:

Oh dear! Ik hoop dat ie snel dicht is.

 

Ik heb ook een gaatje en die had ik al met het verwijderen van de pleister. De verpleegster zei dat ik het in de gaten moest houden en tot nu toe is er niks geks mee aan de hand. Maar toch kijk ik er wel raar tegenaan.

 

Zou ik misschien toegang tot je album mogen? Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden. 

 

@Doe ik het of niet? :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De PeeCee heeft de foto"s bekeken en ik mag morgen langskomen en dan gaat hij het "schoonmaken". Ik ben (voorlopig) opgelucht maar nu weer spannend wat er morgen gaat gebeuren. Vraag me af of het pijn gaat doen. :118:Maar goed dat hij er naar gaat kijken. :35:

Wordt vervolgd.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Vanneh:

Ik heb eens goed kunnen kijken en het lijkt inderdaad wel op wat ik ook voorheb. Er staan ook foto’s in mijn album. Ik voeg je straks eens toe. 

Dit is wat we nu de afgelopen week à 10 dagen doen en het is enorm pak kleiner geworden ondertussen:

ontsmetten met kompres en isobetadine. Daarna een goeie toef flaminal hydrogel opdoen en mooi afplakken. Ik mocht ook niet meer douchen zodat het niet meer nat werd. En sinds we dit doen is de wonde er heel snel op vooruit gegaan. Natuurlijk is het afplakken bij jou nog iets minder evident omdat de rest van de wondes nog aan het genezen zijn. Bij mij was de rest al een gewoon litteken... 

@best_boobie ik weet niet of jij kan bevestigen dat dit een goeie werkwijze is. Bij mij helpt het in elk geval! 

Succes! 

Heb al via pb contact met doe ik het of niet, over haar wond idd. 
Oh jij hebt dus flaminal creme! Fijn zeg! Zal dan wel niet lang meer duren bij jou, eer het helemaal dicht is :35: 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit moet ik nog even kwijt.

Gaandeweg ontdek ik ook nadelen van mijn BVK. Voor mijn BVK kon ik, wanneer ik in de zetel zat mijn bord deels op mijn boezem laten rusten en dat kan nu niet meer. :77: En wanneer ik met opgetrokken knieën in de zetel zat dan kon ik mijn laptop deels op mijn knieën en deels op mijn boezem laten rusten. dat kan nu ook niet meer. :45: Maar ik zou niet terug willen, hoor. :140:

 

En dan zijn er de reacties van anderen.

Zij die weet hebben van mijn BVK die zeggen; Woaw! Jij bent keiveel afgevallen.

Van diegenen die het niet weten kreeg ik nog geen echte reacties ... en dat begon ik een beetje vervelend te vinden ... tot vandaag ... een collega die er niet van weet zei; jij bent precies heel veel afgevallen. Ik heb haar bedankt en heb gezegd dat dat idd klopte. (Behalve de 1.5 kg van de BVK ben ik ondertussen ook nog 2.5 kg extra afgevallen - dat heb ik haar niet gezegd - dat houd ik voor al ze er op terugkomt). Ze vroeg hoe dat kwam en ik heb gezegd dat ik haar dat wel eens onder 4 ogen zou vertellen.

Mijn vertrouwen in de mensheid is voor vandaag weer hersteld. :101: Slaapwel iedereen. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dit moet ik nog even kwijt.

Gaandeweg ontdek ik ook nadelen van mijn BVK. Voor mijn BVK kon ik, wanneer ik in de zetel zat mijn bord deels op mijn boezem laten rusten en dat kan nu niet meer. :77: En wanneer ik met opgetrokken knieën in de zetel zat dan kon ik mijn laptop deels op mijn knieën en deels op mijn boezem laten rusten. dat kan nu ook niet meer.

:45::45: jeetje, wat vervelend allemaal zeg :45: 

 

6 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

 

 

Mijn vertrouwen in de mensheid is voor vandaag weer hersteld. :101: Slaapwel iedereen. X

Houd vast, en sweet dreams :53: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

De PeeCee heeft de foto"s bekeken en ik mag morgen langskomen en dan gaat hij het "schoonmaken". Ik ben (voorlopig) opgelucht maar nu weer spannend wat er morgen gaat gebeuren. Vraag me af of het pijn gaat doen. :118:Maar goed dat hij er naar gaat kijken. :35:

Wordt vervolgd.

Wat goed dat je even kan langsgaan! Geeft de beste gemoedsrust. Bij mij was het in elk geval niet pijnlijk. Dus ik duim voor je! Laat je hier even weten wat je pc zei? 

X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Vanneh:

Wat goed dat je even kan langsgaan! Geeft de beste gemoedsrust. Bij mij was het in elk geval niet pijnlijk. Dus ik duim voor je! Laat je hier even weten wat je pc zei? 

X

Idd en dankjewel. Ik kom vanavond terug met een update. Fijne dag nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Gaandeweg ontdek ik ook nadelen van mijn BVK. Voor mijn BVK kon ik, wanneer ik in de zetel zat mijn bord deels op mijn boezem laten rusten en dat kan nu niet meer. :77: En wanneer ik met opgetrokken knieën in de zetel zat dan kon ik mijn laptop deels op mijn knieën en deels op mijn boezem laten rusten. dat kan nu ook niet meer. :45: Maar ik zou niet terug willen, hoor.

Jij noemt nu alle voordelen van mijn bv op! :45:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.