Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Koop ik gisteren op de laatste soldendag nog 3 sportbeha's om nog wat te kunnen afwisselen tijdens de rest van de herstelperiode, zegt de PeeCee vandaag: wat vaker zonder BH lopen ... :18:

Het is dus een 85C nu ... cups weliswaar niet helemaal gevuld maar hij had ook gezegd volle B, kleine C.

Ik vind heus nog wel een merk waar mijn C-tje wel in past. :P 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Vanneh:

Ik moest net nog aan je denken! Goeie controle dus! Hier heeft die flaminal echt wel goed haar werk gedaan. Benieuwd naar je foto! Je doet het goed meid! Volhouden maar! 

Dankjewel om aan me te denken. Ik zal de foto van na mijn controle in mijn album zetten.

We doen dapper verder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel om aan me te denken. Ik zal de foto van na mijn controle in mijn album zetten.

We doen dapper verder.

Ik vind het toch wel al een hele verandering hoor! Naar mijn mening groeit het mooi van binnen uit dus ziet me er ook wel goed uit. 

Sjah wat die draadjes betreffen. Mijn wondje is nu 10 dagen dicht en toch ben ik dinsdag nog eens tot bij de thuisverpleegster geweest want door dat gedichte wondje stak ineens weer een draadje uit. En ze zou er niet raar van doen als er nog eentje zou komen... zo zie je maar dat het soms een lang proces kan zijn... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tegen 2 weken geleden is het verschil echt groot. Het is geen gat meer nu maar eerder een klein wondje. Ik doe er, sinds gisteren, terug een ietsiepietsie Flaminal Forte op. Eens kijken wat er gebeurt.

Vind je dat niet eng wanneer er zo een draadje te voorschijn komt? Ik lees hier soms dat dames die er dan gewoon uittrekken - dat zou ik nooit durven.

Voor jou ook nog een vlot herstel en dat al je draadjes op hun plek mogen blijven of verdwijnen. :54:

En bedankt voor je feedback. :53:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Doe ik het of niet?,

 

Ik was al een tijdje niet aan het lezen dus het was ff werk, maar damn wat heb jij weer meegemaakt zeg! Vooral je verhaal van het wegbrengen van die mensen!!! Ik denk dat ook altijd als ik langs een bushalte rij :blush: ik zal het kaarsje weer voor je aandoen! 

 

Dikke kus uit het natte limburg

 

Ps wauw!!!! Wat ziet dat er mooi uit in die sportbh!!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Ja tegen 2 weken geleden is het verschil echt groot. Het is geen gat meer nu maar eerder een klein wondje. Ik doe er, sinds gisteren, terug een ietsiepietsie Flaminal Forte op. Eens kijken wat er gebeurt.

Vind je dat niet eng wanneer er zo een draadje te voorschijn komt? Ik lees hier soms dat dames die er dan gewoon uittrekken - dat zou ik nooit durven.

Voor jou ook nog een vlot herstel en dat al je draadjes op hun plek mogen blijven of verdwijnen. :54:

En bedankt voor je feedback. :53:

Jaaa echt al een groot verschil! Fijn dat het toch goed vooruitgegaan is want het was best een groot gat. 

Ik vind die draadjes niet zo eng. Ik ben ermee tot bij een thuisverpleegster gegaan omdat ik nog twijfelde. Ze heeft het met een pincet uitgetrokken. Voelde ik helemaal niks van. Ik zou het de volgende keer ook wel zelf durven hoor.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vanneh:

Jaaa echt al een groot verschil! Fijn dat het toch goed vooruitgegaan is want het was best een groot gat. 

Ik vind die draadjes niet zo eng. Ik ben ermee tot bij een thuisverpleegster gegaan omdat ik nog twijfelde. Ze heeft het met een pincet uitgetrokken. Voelde ik helemaal niks van. Ik zou het de volgende keer ook wel zelf durven hoor.

 

Oh nee; da zou ik echt niet durven. de PeeCee heeft er al 2 verwijderd bij mij en de verpleegster ook, denk ik. Maar ze zei het niet echt. ze keek ernaar bij een controle en zei: dat ga ik er uit halen. En dat deed pijn.

Als ik zo iets zou vermoeden dan zou ik naar de spoed van de kliniek gaan en zeggen: Haal dat daar uit!

Vandaag was een lange dag voor mijn boobies. Ze stonden erg strak. Ik laat het wondje nu een beetje vrij tot ik ga slapen en probeer het dit weekend zonder BH te doen. Maar of ik zo al onder de mensen durf te komen? :68:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei gastmama:

Lieve @Doe ik het of niet?,

 

Ik was al een tijdje niet aan het lezen dus het was ff werk, maar damn wat heb jij weer meegemaakt zeg! Vooral je verhaal van het wegbrengen van die mensen!!! Ik denk dat ook altijd als ik langs een bushalte rij :blush: ik zal het kaarsje weer voor je aandoen! 

 

Dikke kus uit het natte limburg

 

Ps wauw!!!! Wat ziet dat er mooi uit in die sportbh!!!!

Bedankt @gastmama voor het compliment. 's avonds zijn mijn boobies op hun best. Dan komt die kleine C tevoorschijn. :136: En ja, hou het kaarsje nog maar aan tot het wondje pottoe zit.

Van de week heb ik weer bijna iemand meegenomen. Ik reed achter de bus en aan de volgende halte kwam een jonge man net te laat - ik zag hem tegen het bushokje stampen en slaan en dacht: Zo, die is boos omdat hij zijn bus gemist heeft. Dat is pech hebben maar eigenlijk kan ik dat oplossen. Ik heb even getwijfeld en wou hem een lift aanbieden maar een stemmetje in mijn hoofd zei: Zou je dat nu wel doen? En ik ben doorgereden. Achteraf had ik daar toch wel een beetje spijt van - ik fantaseerde dat hij al wt tegenslag had gehad in zijn leven en die dag misschien naar zijn nieuwe werk moest (en daarom zo reageerde) en dan stelde ik me voor dat hij door mijn gebaar danig onder de indruk geweest zou zijn en dat daardoor zijn leven weer op de rails zou komen. (Hoe naief is dat van mij?). :115:

Maar wel een mooi verhaal voor een boek of film, he? Mocht het nog eens gebeuren dan zou ik wel stoppen, denk ik.

Ik hoop dat het met jou ook goed gaat.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Bedankt @gastmama voor het compliment. 's avonds zijn mijn boobies op hun best. Dan komt die kleine C tevoorschijn. :136: En ja, hou het kaarsje nog maar aan tot het wondje pottoe zit.

Van de week heb ik weer bijna iemand meegenomen. Ik reed achter de bus en aan de volgende halte kwam een jonge man net te laat - ik zag hem tegen het bushokje stampen en slaan en dacht: Zo, die is boos omdat hij zijn bus gemist heeft. Dat is pech hebben maar eigenlijk kan ik dat oplossen. Ik heb even getwijfeld en wou hem een lift aanbieden maar een stemmetje in mijn hoofd zei: Zou je dat nu wel doen? En ik ben doorgereden. Achteraf had ik daar toch wel een beetje spijt van - ik fantaseerde dat hij al wt tegenslag had gehad in zijn leven en die dag misschien naar zijn nieuwe werk moest (en daarom zo reageerde) en dan stelde ik me voor dat hij door mijn gebaar danig onder de indruk geweest zou zijn en dat daardoor zijn leven weer op de rails zou komen. (Hoe naief is dat van mij?). :115:

Maar wel een mooi verhaal voor een boek of film, he? Mocht het nog eens gebeuren dan zou ik wel stoppen, denk ik.

Ik hoop dat het met jou ook goed gaat.

filmwaardig! hihi ;)
Jij kunt scenarioschrijfster worden! Ik wil wel helpen met wat schrijven als je wilt :45: 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei best_boobie:

filmwaardig! hihi ;)
Jij kunt scenarioschrijfster worden! Ik wil wel helpen met wat schrijven als je wilt :45: 

xxx

Dat doen we @best_boobie. We schrijven een filmscenario over de positieve invloed van BV's en BVK's bij de personen zelf en hoe die positiviteit zich steeds verder verspreid in de maatschappij. Zoals bij de rimpeling in het wter wanneer je er een steen in gooit. Dus eerst bij de persoon zelf, dan naar het forum en zo steeds verder. Wat denk je hiervan? :drag_02:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dat doen we @best_boobie. We schrijven een filmscenario over de positieve invloed van BV's en BVK's bij de personen zelf en hoe die positiviteit zich steeds verder verspreid in de maatschappij. Zoals bij de rimpeling in het wter wanneer je er een steen in gooit. Dus eerst bij de persoon zelf, dan naar het forum en zo steeds verder. Wat denk je hiervan? :drag_02:

oeh ja, eerst microniveau beschrijven en langzaam naar het macro toewerken. ;) 
We nemen de hele reutemeteut erbij hihi
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

jaja uiteraard, via meso. Ik had dat er eerst nog bij geschreven, maar klonk zo wijsneuzerig :45: Dus heb het weer weggehaald. Maar ja, meso niet te vergeten :P 

En ik dacht oeps! ik ben het mesoniveau vergeten. Of nee, natuurlijk niet; dat is het forum. 

Wat zijn we slim. :42:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! Vandaag eindelijk een dag waarop ik niet op een ongemakkelijke manier aan mijn BVK werd herinnerd. Geen knellende Zetuvit, geen opkrullende pleister of verband, niet de hele dag alles terug op zijn plaats trekken...

Er even niet aan denken. Ook niet aan het complica-tietje. :152:(Ik blijf hem goed vinden).

Maar door dit te denken dacht ik er natuurlijk wel weer aan. Grrrrr. Vicieuze cirkel.

Bedenken dat je er niet aan denkt, waardoor je er weer wel aan denkt. :kez_11:

Ik ga zo nog eens even kijken hoe het wondje er uit ziet. Is er nog wel sprake van een wondje? ... :13:

En morgen heb ik 2 uur skiles geboekt - ik ben benieuwd of het gaat lukken.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spierpijn is het teken dat je goed je best hebt gedaan. Alleen jammer van die steken in de boobs. Verstandig dat je een half uur terug al naar bed ging. Dat was keurig op tijd @Doe ik het of niet?. Heel verstandig! Ik ga je voorbeeld volgen. Slaap lekker iedereen :lazy2::lazy2::lazy2:.

En nu ga ik  ECHT, @best_boobie

 

Xx Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Die spierpijn is het teken dat je goed je best hebt gedaan. Alleen jammer van die steken in de boobs. Verstandig dat je een half uur terug al naar bed ging. Dat was keurig op tijd @Doe ik het of niet?. Heel verstandig! Ik ga je voorbeeld volgen. Slaap lekker iedereen :lazy2::lazy2::lazy2:.

En nu ga ik  ECHT, @best_boobie

 

Xx Jaydee 

:152::154: 
Jou geloof ik echt niet meer :45: 

xxxxxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

:152::154: 
Jou geloof ik echt niet meer :45: 

xxxxxx

Ik heb na de honden uitlaten nog ff gekeken in bed.... maar durfde niet meer te reageren :66:. Dus ben toen écht gaan slapen. Moest mijn geloofwaardigheid een beetje verdedigen :45:. En ik zal eerlijk zijn; het was MOEILIJK! Dát geloof je waarschijnlijk wel echt hè :38:?

 

Xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha: goedemorgen @Jaydee en @best_boobie. ik zag jullie reacties gisteravond ook nog en dacht ook niet reageren want dan zien ze dat ik nog niet in bed lig. (Big sisters are watching you :45:).

Maar ondertussen heb ik toch bijna 9 uur lekker geslapen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.