Ga naar inhoud

Mima : 28 december 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hey hey m'n tweede forum.

 

Stiekem ben ik een klein beetje bang voor het resultaat, morgen is mijn BV.

Ik heb natuurlijk mijn wensen aangegeven bij Diana Gabriels. Maar ik ben gewoon bang dat het dadelijk niet naar wens is. Ik wil mooie , volle boobs die er heel natuurlijk uit zien. Het word 400cc en 375cc, omdat mijn linker boob kleiner is.

 

Toen jullie wakker werden en jullie borsten zagen schrokken jullie? Veranderen ze nog na een aantal weken.

 

Help me out !!!

 

Groeten Mima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Mima:

Hey Lin,

 

Het is inderdaad gelukt met het betalen.

Morgen is de grote dag en ben nog steeds niet zenuwachtig, haha.

 

Waar ik super benieuwd naar ben is hoe het word, want na de operatie zijn ze erg gezwollen en ben ik bang dat ik het niet mooi vind. Maar het echte resultaat is na 6 weken pas.  

 

Hou mij maar op de hoogte ben zo benieuwd voor jou :)

 

Goed dat het is gelukt! Ik ben benieuwd of de zenuwen nog wel bij je gaan komen morgen :D. Maar kan me voorstellen dat je ook vooral gewoon er naar uit kijkt! Dat doe ik ook steeds meer. 

 

Dat resultaat is inderdaad een tijd afwachten. Alsof ze een cadeautje voor je neus neerzetten wat je pas na een paar weken mag uitpakken :p. 

 

Ben super benieuwd om van je te horen hoe het gaat morgen. Dan hou ik jou ook op de hoogte. Heeeel veel succes, geniet ervan!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mima

 

Wat spannend morgen!

Ik ben 19 dec geweest voor bv 400 cc dual plane druppelvorm.

Ik vond het ook spannend want je weet nooit hoe het eruit komt te zien. Mijn eerste reactie was "zo die staan ver uit elkaar.Nu 1 week po ben ik er al blij mee. Linker borst zit nog wel vrij hoog ik hoop dat het nog bijtrekt. Ik ben van een slappe c naar een volle d gegaan en daar ben ik al blij mee. De leegte is weg ! Je kan de eerste weken er nog niet zoveel van zeggen het veranderd allemaal nog.

 

Gr x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei lin87:

 

Goed dat het is gelukt! Ik ben benieuwd of de zenuwen nog wel bij je gaan komen morgen :D. Maar kan me voorstellen dat je ook vooral gewoon er naar uit kijkt! Dat doe ik ook steeds meer. 

 

Dat resultaat is inderdaad een tijd afwachten. Alsof ze een cadeautje voor je neus neerzetten wat je pas na een paar weken mag uitpakken :p. 

 

Ben super benieuwd om van je te horen hoe het gaat morgen. Dan hou ik jou ook op de hoogte. Heeeel veel succes, geniet ervan!! 

 

 

Ik zal je zeker op de hoogte houden ook ben ik nog steeds niet zenuwachtig, haha. Ik vind het eerder erg spannend naar het resultaat. 

 

Ik maak foto's meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mama300:

@Mima

 

Wat spannend morgen!

Ik ben 19 dec geweest voor bv 400 cc dual plane druppelvorm.

Ik vond het ook spannend want je weet nooit hoe het eruit komt te zien. Mijn eerste reactie was "zo die staan ver uit elkaar.Nu 1 week po ben ik er al blij mee. Linker borst zit nog wel vrij hoog ik hoop dat het nog bijtrekt. Ik ben van een slappe c naar een volle d gegaan en daar ben ik al blij mee. De leegte is weg ! Je kan de eerste weken er nog niet zoveel van zeggen het veranderd allemaal nog.

 

Gr x

 

Super leuk! Ben je er heel erg blij mee? Heb jij toevallig foto's?

 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mima:

Hey hey m'n tweede forum.

 

Stiekem ben ik een klein beetje bang voor het resultaat, morgen is mijn BV.

Ik heb natuurlijk mijn wensen aangegeven bij Diana Gabriels. Maar ik ben gewoon bang dat het dadelijk niet naar wens is. Ik wil mooie , volle boobs die er heel natuurlijk uit zien. Het word 400cc en 375cc, omdat mijn linker boob kleiner is.

 

Toen jullie wakker werden en jullie borsten zagen schrokken jullie? Veranderen ze nog na een aantal weken.

 

Help me out !!!

 

Groeten Mima

Wat spannend ! Ik was ook zo zenuwachtig..en toen ik ze voor de 1e x dacht ik okè..moet nog steeds aan ze wennen

maar ze zijn wel mooi..al zeg ik het zelf. Suc6 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mama300:

@Mima moet even kijken hoe dat werkt want heb er nog geen foto op staan.

Welk merk krijg je en wat voor rond of druppel, voor of achter de spier of dual plane ?

Wat heb je nu voor cupe maat? Hangen ze of zijn ze stevig ?

 

 

Stevige boobs , beetje druppelvormig nieuwe misschien geneigd naar beetje puntig , meer druppel.  Het word dual plane en heb nu A75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tuttie:

Wat spannend ! Ik was ook zo zenuwachtig..en toen ik ze voor de 1e x dacht ik okè..moet nog steeds aan ze wennen

maar ze zijn wel mooi..al zeg ik het zelf. Suc6 .

Ja ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden... Beetje bang voor het resultaat, want je hebt een bepaald beeld en ik hoop dat dat het word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mima:

Ja ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden... Beetje bang voor het resultaat, want je hebt een bepaald beeld en ik hoop dat dat het word.

Nou...tegen de tijd dat dit leest is t vast achter de rug.. zal best mooi worden en over een paar weekjes er lekker van genieten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je nerveus bent voor het resultaat is heel normaal. Het is een beetje gokken wat het wordt en je kan alleen maar hopen dat de PC zo goed mogelijk doet wat je gevraagd hebt.

 

Ik was persoonlijk erg blij dat ik de eerste twee weken niets kon zien. Zo kon de zwelling al een stuk afnemen en kon alles al wat genezen vooraleer ik ze de eerste keer zag. Toch is het altijd wel even “schrikken” en is het vooral even wennen aan je nieuwe lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben net geopereerd en wat ben ik blij!!  Het is voller dan verwacht ,maar ik lees vaak dat dat normaal is en als het goed de vocht veel minder word. Laten we het hopen! 

 

Ik ben echt blij kan niet wachten hoe het er 'echt' gaat uitzien.

5 uur geleden zei Tuttie:

Nou...tegen de tijd dat dit leest is t vast achter de rug.. zal best mooi worden en over een paar weekjes er lekker van genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey Dames,

 

Ik ben net 3 uurtjes geleden geopereerd en wil het jullie graag laten zien.

 

Doe ik het zo goed om een album te maken ? Zo niet hoor ik graag feedback .

 

Ik had cup A75 en heb 400cc en 375cc in mijn rechterborst.

 

Word de bovenkant minder geze, dat het er wat natuurlijker uit gaat zien? Want dat hoop ik wel.

 

Nou meiden meiden ik ben heel blij en zal zeker meerdere foto's toevoegen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mima

 

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb even al je topics samengevoegd, hier in dit topic kun je je verslag en alle verdere updates neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Doe rustig aan, op tijd je pijnstilling innemen,en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei lin87:

Wauw @Mima, het ziet er nu al mooi uit! Ik kan me goed voorstellen dat je al blij bent!

Hoe voel je je nu lichamelijk? 

Pijnlijk ,nogal stijf.  Kan niet veel doen maar het is het allemaal waard. Hopelijk gaat het vocht snel weg dat het met naar wens is ;) er staat je wat te wachten voelt erg stijf. Komt goed en maak foto's meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2017 om 21:27 zei Mima:

Ja klopt! Vraag me eigenlijk af of je een maandje erna naar ene festival kan.  ik zo graag naar Beter Kom Je Niet... Wat zijn jullie ervaringen? 

Hoi @Mima gefeliciteerd met je nieuwe boobs. En een vlot herstel gewenst. De naam van het festival beantwoordt misschien je vraag al. :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mima:

M'n borsten zijn nog er gezwollen.. normaal natuurlijk ik krijg straks m'n borstband, meteen omdoen?

Veel pijn, dit is dag twee. Hopelijk gaan ze snel zakken en naar wens worden want nu vind ik ze nog niet naar wens.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Leonie88:

Hallo

 

je bent kort geleden geolpen?

Klopt, eergisteren.

 

Ik snap ook meteen wat je bedoeld, met weinig informatie die ze geven. Bij mij ook! Ze zouden gisteren bellen maar niemand die mij belde erg slecht al zeg ik het zelf.

 

Hoe zit het met jou pijn en zien ze er mooi uit ?

 

Wat ik nu heb vind ik nog niet mooi, hopelijk dat er veel vocht weggaat.

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.