Ga naar inhoud

Mima : 28 december 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei pammelotje1982:

Hallo Mima, ik las dat je een borstband draagt maar wat ze mij hebben verteld is dat als dr Peters je geopereerd heeft je deze niet hoeft te dragen en bij dr Hupkes wel omdat hij de implantaten hoger plaatst? Heb jij wel een band meegekregen ? 

Ik stuur je een berichtje met mijn 06 dan kunnen we misschien beter in contact blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag heb ik mijn controle gehad. 2 weken PO

 

Met mij gaat het super goed eigenlijk! Weinig last van pijn soms heb ik last van mijn borstbeen, dat komt nog door het vocht.

 

De hechtingen eruit halen was wat vervelend, maar ik heb het overleefd. 

 

Mijn bh mag ik nu openhouden met alleen de haakjes dus dat is fijn.

 

Over twee weken mag ik langzaam beginnen met trainen van mijn benen en bovenlichaam ook rustig beginnen.

 

De littekens zien er heel goed uit, aan de rechterkant was deze een beetje aan het bloeden. ook hoef ik geen littekencrème te gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

ik las dat je ook een scherpe brandende pijn op je borstbeen had?

Hoelang hield dat aan bij jou? Ik heb namelijk ook heel veel pijn bij lopen en een tijdje staan.

Vroeg me af wanneer die pijn eindelijk verdwijnt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2018 om 00:06 zei Dodo20:

Hoi,

ik las dat je ook een scherpe brandende pijn op je borstbeen had?

Hoelang hield dat aan bij jou? Ik heb namelijk ook heel veel pijn bij lopen en een tijdje staan.

Vroeg me af wanneer die pijn eindelijk verdwijnt!

Had ik ook inderdaad, dat duurde bij mij 3/4 weken. Het word wel minder gedurende 3/4 WEKEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.